Connect with us

Evenimente

EVENIMENT | La TVR, Festivalul Internaţional „George Enescu” durează doi ani

Published

on

 

În calitate de coproducător al evenimentului încă din anul 1958, Televiziunea Română va dedica, şi la această ediţie, un spaţiu amplu în grila sa de programe pentru a reflecta evenimentele din cadrul Festivalului „George Enescu”, care va avea loc în perioada 1-28 septembrie.

Astfel, Televiziunea Română va prelua toate concertele ediţiei a XXI-a a Festivalului Internaţional „George Enescu” desfăşurate la Ateneul Român şi la Sala Mare a Palatului, evenimente pe care TVR le va transmite în direct sau pe care le va înregistra şi difuza după închiderea ediţiei. Aceste concerte vor putea fi urmărite simultan şi online pe platforma video a Televiziunii Române – TVR+.

London Philharmonic Orchestra, Daniel Barenboim, Staatskapelle Berlin, National Philharmonic of Russia, Christian Zacharias, Royal Philharmonic Orchestra, Orchestra Sinfonica Nazionale della RAI Torino, Jordi Saval, Royal Concertgebouw Orchestra Amsterdam… Melomanii vor avea ocazia să urmărească evoluţiile unor solişti şi dirijori recunoscuţi la nivel internaţional, în concertele de excepţie programate în cadrul celui mai aşteptat eveniment cultural al anului 2013.

„Este o onoare pentru Televiziunea Română să fie alături de acest festival de mai bine de 50 de ani, este o lungă şi frumoasă poveste pentru telespectatori şi o istorie de-o viaţă pentru TVR şi pentru echipele implicate, la fiecare ediţie, în aceste transmisiuni. Dorinţa noastră este să redăm pentru cei care ne privesc de partea cealaltă a ecranului, fie în timp real, fie înregistrat, sentimentul cu totul special pe care acest festival îl oferă de fiecare dată”, a declarat Diana Pascal, producătorul executiv al transmisiunilor TVR de la festivalul „George Enescu”.

 

„Agenda festivalului” va surprinde şi de data aceasta momentele importante ale zilei din cadrul festivalului şi le va reda pentru telespectatori în perioada 31 august-28 septembrie, în fiecare seară, la TVR 2. Şi „Ora de Ştiri” (care este difuzată în fiecare zi, de la ora 22.00, la TVR 2) va fi la curent cu evenimentele şi noutăţile festivalului, dedicând o rubrică specială, integrată în cadrul jurnalului, în fiecare seară la TVR 2, pe toată perioada festivalului.

Şi pentru ediţia de anul acesta, transmisiunile şi înregistrările vor fi HD, ca şi la ediţia anterioară a festivalului, de data aceasta fiind asigurate de TVR prin intermediul a două care HD – unul care va prelua concertele de la Sala Mare a Palatului, iar al doilea pe cele susţinute la Ateneul Român.

Telespectatorii vor putea urmări la TVR 2, în următorii doi ani, alături de concertele înregistrate la această ediţie, mai multe materiale şi interviuri realizate pe parcursul festivalului şi o serie de emisiuni dedicate festivalului „George Enescu”.

Până la începerea Festivalului „George Enescu”, cei pasionaţi de muzica lui Enescu au ocazia să descopere personalitatea excepţională a celui ce a dat numele acestei adevărate sărbători a muzicii, urmărind săptămâna viitoare, în fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 23.00, sub genericul „Enescu în inima mea”, o serie de scurte materiale despre viaţa şi muzica lui George Enescu, precum şi despre ediţiile anterioare ale festivalului „George Enescu”. Seria a debutat cu dezbaterea difuzată de TVR 2 în ziua aniversării a 132 de ani de la naşterea lui George Enescu – „Enescu în inima mea” (care este disponibilă spre vizionare în arhiva TVR+). Dezbaterea moderată de cunoscutul dirijor Tiberiu Soare i-a avut ca invitaţi pe Mihai Constantinescu, director ARTEXIM, organizator al Festivalului Internaţional „George Enescu”, şi pe talentatul violonist Alexandru Tomescu.

Foto Credit: www.festivalenescu.ro

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Chef Scărlătescu organizează ediția de toamnă a Festivalului Scoicilor

Published

on

 

Toamna aceasta, chef Cătălin Scărlătescu își va relua locul la masa jurizării pentru cel mai nou sezon Chefi la cuțite, însă, până atunci, juratul are în plan să transforme ultimele zile de vară într-un adevărat ospăț culinar. Festivalul Scoicilor își redeschide porțile pentru a doua oară anul acesta, cu o ediție specială, de toamnă, iar gurmanzii sunt așteptați între 29 august și 1 septembrie în Piața Ovidiu din Constanța, la un nou festin gastronomic, sub marca consacrată a iubitului jurat.
”Festivalul Scoicilor rămâne cel mai drag eveniment pe care l-am făcut! Tocmai de aceea vreau să aduc din nou oamenii împreună, la final de vară, și sper ca toți constănțenii, dar și cei care au venit din cele mai îndepărtate colțuri ale țării la malul mării, să ne treacă pragul pentru un spectacol în bucate cu și despre scoici. Va fi o ediție extraordinară!”, a mărturisit chef Cătălin Scărlătescu.
Toți cei care nu pot rezista în fața midiilor pane, a tocănițelor din fructe de mare, a scoicilor sotate cu vin sau cu sos de roșii și pătrunjel, sunt așteptați în Piața Ovidiu, din centrul vechi al Constanței, acolo unde îl pot întâlni și pe chef Cătălin Scărlătescu, prezent în toate cele patru zile de festival.
Tot în această toamnă, juratul revine și la Chefi la cuțite, alături de bunii său colegi- Sorin Bontea și Florin Dumitrescu. Cel mai nou sezon al show-ului culinar de la Antena 1 va înteți competiția gustului atât între jurați, cât și între bucătarii aspiranți la cel de-al șaptelea titlu al show-ului culinar.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Mihai Constandache, pe scena LIVE MUSIC SHOW by RADAR DE MEDIA

Published

on

 

Mihai Constandache: Vine din zona Munteniei mai precis orașul Brăila. A început să cânte chiar din clasele primare. Azi are propriul lui repertoriu și încântă lumea oriunde este chemat, tv, spectacole, etc. Pe lângă dragostea de a cânta mai are o altă pasiune (patiseria).

Din seria evenimentelor Radar de Media – 10 ani va prezentam un nou concept: LIVE MUSIC SHOW.

Un spectacol in adevaratul sens al cuvantului cu trupe si artisti, care vor canta live.

Evenimentul va avea loc, in data de 28 august, ora 17, la Ambasad’Or Events din Otopeni.

 

APASA AICI PENTRU A PARTICIPA:

https://www.facebook.com/events/1686951221449616/

 

Iata ce artisti au confirmat prezenta in show!

  • BEDDA BAND – LIVE SHOW

  • MIHAI COSTANDACHE

  • SILVIA DUMITRESCU

  • FLORIN BURESCU

  • BIANCA RUS

  • CAMELIA FLORESCU & BAND – trupa live, muzica usoara romaneasca

  • FLORIN BURESCU & BIANCA RUS

  • MIHAI COSTANDACHE

  • BRANDUSA DRAGHICI SHOW & BAND

  • DRAGOS CICU – POP OPERA SHOW

  • ARIS NEGOITA SHOW

  • TRUPA FETNO

si lista continua, revenim cu detalii!

 

SPONSORI: AMBASAD’OR EVENTS

PARTENERI: ANVERGURA

FOTOGRAF OFICIAL: MIHAI MITREA 

Un eveniment orginal produs de RADAR DE MEDIA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Trupa Metallica donează 250.000 de euro pentru inițiativa #NoiFacemUnSpital

Published

on

 

 

  • Contribuția este inspirată de viziunea Mastercard, de a crea un viitor mai bun, în România
  • Anunțul a fost făcut pe 14 august, în ziua concertului desfășurat pe Arena Națională din București

 

Fundația All Within My Hands, fondată de Metallica, a anunțat o donație de 250.000 de euro pentru inițiativa Asociației Dăruiește Viață, #NoiFacemUnSpital. Alături de propria contribuție în valoare de 50.000 de euro, legendara trupă americană de heavy metal a direcționat suma de 200.000 de euro, contravaloarea pachetului de Sponsor Principal al concertului din București, asigurată de Mastercard și BCR.

Anunțul a fost făcut în ziua concertului Metallica, desfășurat pe Arena Națională din București, parte din turneul trupei în Europa din acest an, WorldWired Tour 2019. Inspirată de donația Mastercard, de 1.000.000 euro pentru proiectul Dăruiește Viață, din cursul acestui an, contribuția trupei se va adăuga la fondurile destinate dotării primului Spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România cu cele mai noi tehnologii și echipamente medicale.

„Donația membrilor trupei Metallica are o semnificație specială pentru proiectul nostru. Pe de-o parte, muzica lor reușește să inspire milioane de români și, în același timp, foarte mulți dintre aceștia sunt inspirați să contribuie la înființarea primului spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România, pentru a le oferi copiilor bolnavi de cancer o șansă la viață. Pe de altă parte, donația din partea Mastercard, care a oferit un milion de euro pentru inițiativa #NoiFacemUnSpital, a motivat Metallica să adere la cauza noastră. Suntem recunoscători tuturor celor care fac posibil acest proiect”, a spus Carmen Uscatu, Președinte Asociația Dăruiește Viață.

„În urmă cu câteva luni, am anunțat că Mastercard devine partenerul de inovație al Primului Spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România, facilitând dotarea acestuia cu aparatură medicală și tehnologii de ultimă generație, prin activitățile, campaniile și parteneriatele desfășurate. Astăzi, Metallica, o trupă care inspiră miliarde de oameni din toată lumea, s-a alăturat demersului nostru și a început ceva de neprețuit. Pentru mine, astăzi este despre a crede, din nou, că poți reuși să realizezi ce îți propui și că nu există visuri imposibile. Și despre a-ți uni forțele cu cei care cred, la rândul lor, într-o cauză precum aceasta. În rest, <<Nothing else matters>>”, a spus Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România, sponsor al concertului oferit de Metallica.

„Metallica este starea de spirit a mai multor generații care au decis sa fie ele însele: încrezătoare să se exprime libere, deschise către lume, gata să învingă orice limite. Generațiile Metallica și-au văzut acum idolii dintotdeauna dăruind înapoi încrederea și speranță. Și nu oricum, ci către oamenii minunați din Asociația Dăruiește Viața, adevărate modele de stăruință, reziliență în a depăși, asemenea lor, orice bariere. Pe toți ne inspiră să gândim dincolo de aparențe, să lucrăm împreună și să credem mereu în puterea comunității de a găsi resurse pentru binele comun. Este o onoare să le fim alături”, a spus Sergiu Manea, CEO BCR, sponsor, alături de Mastercard, al concertului Metallica din București.

Cu aproape 40 de ani de existență, Metallica este una dintre cele mai de succes trupe comerciale din toate timpurile, cu 9 Trofee Grammy în palmares dint-un total de 23 de nominalizări. Formația de heavy metal s-a implicat constant în susținerea unor cauze sociale majore, precum lupta împotriva foametei sau educația forței de muncă, iar noaptea trecută, Metallica și-a continuat misiunea prin sprijinul acordat șansei la viață și pentru un viitor mai bun, de această dată, în Romania.

 

Despre Mastercard

Mastercard, www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile Mastercard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: participați la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: