vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăA-Z NEWSEVENT | Sociologi, marketeri si publicitari dezbat caracteristicile femeilor din target-ul comercial...

    EVENT | Sociologi, marketeri si publicitari dezbat caracteristicile femeilor din target-ul comercial la conferinta Marketing for Women 2013

    Pe 4 si 5 iulie, SMARK organizeaza prima editie a conferintei Marketing for Women, un eveniment ce isi propune sa faca lumina in relatia complicata dintre profesionistii din industria de marcomm si femeile din Romania, de multe ori portretizate cliseic sau foarte pe scurt in brief-urile campaniilor de comunicare.

    Tema conferintei este una care se impune pe piata serviciilor de comunicare avand in vedere ca femeile sunt implicate la nivel local si global in majoritatea deciziilor de cumparare, chiar si atunci cand produsele sau serviciile au ca utilizatori finali barbatii.

    De-a lungul celor doua zile de conferinta, peste 20 de speakeri romani si un invitat international vor dezbate teme relevante pentru cei intersati de cunoasterea consumatorului feminin.

    Principalele teme abordate de conferinta sunt:   

    –          Portretul consumatoarelor din Romania de azi: atitudini, comportamente de consum, trend-uri;

    –          Consumul de media si canalele cu cele mai bune rezultate;

    –          Relatia femeilor din target cu brand-urile: de la trial pana la fidelizare;

    –          Abordari strategice ale diferitelor target-uri feminine: adolescente / fashioniste / mame / sotii;

    –          Influenceri si celebrity endorsement in comunicarea cu target-ul feminin;

    –          Best practices: campanii de comunicare cu rezultate spectaculoase si modalitati de integrare a insight-urilor in construirea unor strategii de comunicare de succes.

    In prima zi dezbaterile se vor duce in jurul consumatorului feminin, pornind de la studiile de piata locale si trend-urile, valorile si consumul de media preferate de catre femei. Invitati in cele 3 paneluri sunt: Mircea Toma (Presedinte, Active Watch), Ionut Codreanu (Expert in cercetare si analiza media, Active Watch), Mugur Ciumageanu (Psihoterapeut), Daniela Buzducea (Director Advocacy, World Vision), Rodica Mihalache (Head of Consumer and Business Insights, Starcom MediaVest), Cristina Craciun (Head of Qualitative Research, IPSOS Research), Lacramioara Loghin (Managing Director, Exact Cercetare si Consultanta), Stefan Andrei (Business & Product Development Consultanta, Exact Cercetare si Consultanta), Deniz Coaca (Strategic Planner & Online Specialist, FRIENDS Advertising), Raluca Vasile (Brand Strategist, BrandFusion), Arina Ureche (General Manager, BRAT) si Lana Balana (Designer).

    Dorin Huntai- Redactor-Șef

    Editor-in-Chief, Founder, Owner | dorin.huntai@radardemedia.ro

    Dorin Huntai- Redactor-Șefhttps://www.radardemedia.ro
    Editor-in-Chief, Founder, Owner | dorin.huntai@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente