Connect with us

Analize

Aproape două milioane de români au simţit gustul dulce al câştigului Faimoşilor de la “Exatlon”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Competitia din Arena intre cele doua tabere de la “Exatlon” a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, la nivelul populatiei din intreaga tara.

Peste un milion si jumatate de romani urmareau aseara cea mai iubita competitie sportiva televizata, in fiecare minut al difuzarii, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Pro TV, care a difuzat filmul „Jack Ryan: Agentul din umbra”  a obținut primul loc in targeturile urban si comercial. Antena 1 ocupa locul trei, inregistrand audiente stabile cu cel de-al doilea episod din serialul romanesc „Fructul Oprit.”

 

Aseara, in intervalul “Exatlon”, Kanal D a inregistrat 8,9% rating si 18,7% cota de piata, pe targetul National, 7,1% rating si 15,6% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,9% rating si 17,9% cota de piata, pe targetul Comercial.

Aproape doua milioane de romani (1.976.000) vizionau aseara in minutul de aur (21:47) momentul de tensiune maxima in duelul lui Vladimir Draghia din Echipa Faimosilor si Alex din Echipa Razboinicilor. Acesta a fost inscris punctul decisiv castigat de vedeta din tabara Faimosilor.  Indemanarea si precizia lui Vladimir Draghia au desemnat castigatoare Echipa Faimosilor.

Aseara, in cadrul show-ului “Exatlon”, telespectatorii au putut afla cine sunt cei trei nominalizati spre eliminare din Echipa Razboinicilor; Radu, Diana si Bogdan au avut posibilitatea de a fi salvati de cei din fata micilor ecrane, in urma votului deschis timp de o ora, in care fanii si-au putut sustine favoritii pentru ca acestia sa ramana in competitia care le poate aduce 100.000 de Euro.

Norocul nu a fost de partea Razboinicilor aseara, nici in momentul probei pentru castigarea imunitatii; dupa ratari succesive, la popice, Mariana a pierdut in fata rivalei sale si a cedat emotional. Coplesita, concurenta si-a plans esecul in fata tuturor.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>20:21-23:01
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.78.91582.8
Pro TV16.57.81400.9
Antena 114.26.71199.3
Antena 35.72.7480.9
Romania TV5.62.6472.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:21-23:01
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.47.9766.7
Kanal D15.67.1688.0
Antena 112.05.5529.2
Antena 37.73.5340.6
Romania TV6.22.8274.9

PUBLICUL COMERCIAL

Targets >>18-49 Urban
Timebands >>20:21-23:01
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV25.49.7436.9
Kanal D17.96.9308.8
Antena 115.86.1272.4
Romania TV3.41.358.0
Prima TV3.01.251.7

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENȚE. Prima semifinală Eurovision nu a facut faţă competiţiei! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

 

Duminică, 27 ianuarie, TVR 1 a difuzat prima semifinală a selecţiei naţionale ”Eurovision”, cu audiențe modeste, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd timeNationalUrban18-49 Urban
Film – WOLVERINEPro TV19:5722:141834955552
EXATLON ROMANIA (III)Kanal D20:0023:061421556220
Film – CURSA MORTALAAntena 120:0021:59912461264
Film – 22 JUMP STREETPro TV22:1424:06874497350
EUROVISION – SELECTIA NATIONALATVR 121:0023:4429118827
Film – BATMAN & ROBINAntena 121:5924:3125616388

 

Pe intervalul de difuzare al semifinalei Eurovision PRO TV a fost pe primul loc cu filmele „Wolverine” şi „22 Jump Street” care au înregistrat audiențe foarte bune în toate targeturile de referință. KANAL D s-a clasat pe locul doi cu emisiunea concurs „EXATLON ROMANIA”. În target comercial, Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea cu filmele „Cursa mortala” şi „Batman & Robin” .

Topul posturilor TV românești în intervalul transmisiei „EUROVISION – SELECTIA NATIONALA” ieri 27 ianuarie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.67.61350.5
Kanal D16.77.21282.4
Antena 36.72.9517.6
Antena 16.72.9516.1
Romania TV6.62.9507.3
Prima TV6.12.6465.4
TVR 13.71.6281.6
Pro 23.41.5263.4
TVR 22.91.3222.4
Realitatea TV2.21.0171.3


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.17.6728.5
Kanal D12.45.2497.5
Antena 38.23.4328.9
Antena 16.82.8272.6
Romania TV6.62.8264.5
Prima TV5.32.2213.7
TVR 14.51.9183.0
Pro 23.31.4134.9
TVR 23.01.3121.8
Realitatea TV2.61.1105.4

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.310.7462.0
Kanal D12.24.5192.3
Antena 110.03.7158.3
Prima TV4.31.667.4
Pro 23.51.355.2
Romania TV3.41.253.1
Antena 33.01.147.9
TVR 22.61.041.1
DigiSport 22.10.832.8
Realitatea TV1.90.730.3
TVR 11.70.626.6
National TV1.40.522.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Bella Santiago câştigă finala celui de-al optulea sezon “X Factor”! Vezi cine a câştigat bătălia audiențelor!

Published

on

 

Duminică, 23 decembrie, gala live a finalei “X Factor” de la Antena 1 s-a clasat pe locul doi în audiențe, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FILM – Albă ca zăpada şi războinicul vânătoriiPro TV19:5722:261685805443
X-FACTOR (VIII)Antena 119:5924:24947598259
FILM – Hoţul de cărţiPro TV22:2625:02844414255
OCHII DIN UMBRA (redifuzare)Kanal D21:5623:5246514662
FILM – Pilot înnăscutKanal D19:5621:5538014066
PRO TV a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Albă ca zăpada şi războinicul vânătorii” şi „Hoţul de cărţi”. Pe locul trei  în target comercial s-a aflat Kanal D care a difuzat filmul „Pilot înnăscut” şi redifuzarea emisiunii „Ochi din umbră”.
Finala “X Factor” a fost urmărită în medie pe minut de aproape un milion (947.000) de telespectatori. Minutul de aur al Antenei, atins la 21:16, a adunat în faţa micilor ecrane 1.299.000 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-24:24
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.27.61351.0
Antena 112.85.4948.9
Romania TV6.12.6456.1
Antena 35.42.3403.5
Kanal D5.32.2390.7

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-24:24
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.26.8650.7
Antena 115.86.2598.3
Antena 36.82.7258.8
Romania TV6.22.5236.3
TVR 14.81.9183.2

PUBLICUL COMERCIAL 

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-24:24
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV26.78.6369.8
Antena 118.86.0259.7
Kanal D4.31.459.2
Prima TV3.91.354.3
Antena 32.90.940.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii.

Published

on

Sursa foto: Antena 1
 

Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul secund în target comercial și locul trei național și urban.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:241961952459
EXATLON ROMANIAKanal D20:0123:121044397137
TRIPLUSECPro TV21:2422:21882465242
ULTIMUL TRIB: MADAGASCARAntena 119:5823:09586314175
Film: AUTOBUZUL 657Pro TV22:2124:11559271179
Fotbal: ALBA IULIA – FCSBDigiSport121:3123:21373246113
Evoluția primelor ediții ale show-ului concurs „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” se află într-un trend descrescător și sub media obișnuită a stației:
Targets>>NationalUrban18-49 Urban
TitleDateShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
Total8.83.46128.93.533613.24.1182
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR13-Sep10.74.072110.04.038414.54.5198
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR20-Sep9.33.56359.93.735615.34.4196
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR21-Sep7.73.05317.83.029211.63.6160
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR27-Sep7.73.15648.13.331411.84.0175

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes  „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi național și urban cu  „EXATLON ROMANIA”. Topul audiențelor în target comercial este completat de DigiSport 1 care a difiuzat meciul de fotbal din Cupa României „Unirea Alba Iulia – FCSB” și National TV cu serialul indian „Uttaran” și filmul  „Un șerif extraterestru”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Ultimul trib: Madagascar” (19:58-23:09), joi 27 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.57.51340.9
Kanal D13.75.81046.4
Antena 17.73.3586.2
Romania TV4.92.1378.1
National TV4.92.1375.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.16.9667.7
Kanal D10.24.1398.1
Antena 18.13.3314.0
National TV5.32.1205.7
Romania TV4.31.7165.8


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.67.6334.0
Antena 111.84.0174.8
Kanal D9.33.1137.6
DigiSport 15.21.776.0
National TV4.41.564.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending