Connect with us

AUDIENȚE TV

Exatlon “rupe” toate audientele! Kanal D, lider de audienta in Prime Time!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D isi mentine suprematia in topul audientelor din Romania, statia fiind aseara, cu “Exatlon”, timp de trei ore, in Prime Time, lider absolut de audienta.

Cu aproape doua milioane (1.996.000) de fani in fata micilor ecrane, in fiecare minut al difuzarii, cea mai iubita competitie sportiva televizata din tara a plasat Kanal D pe primul loc, pe toate segmentele de public monitorizate.

Aseara, in intervalul 20:13 – 23:06, Kanal D a inregistrat 11,2% rating si 22,3% cota de piata, pe targetul National, 9,1% rating si 22,4% cota de piata, pe targetul Comercial, si 9,5% rating si 19,5% cota de piata, pe targetul All Urban.

Minutul de aur a fost atins la 21:24, in momentul in care aproape doua milioane si jumatate (2.463.000) de romani urmareau cu sufletul la gura duelul extraordinar intre Giani Kirita si Alex Moraru.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D11,222,31996
 Pro TV7,715,31372
 Antena 15,911,71054
EXATLONRomania TV2,75,4484
20:13-23:06Antena 32,44,8435
TVR 21,93,9348
National TV1,63,1278
Pro Cinema1,42,8249
TVR 11,22,4214
Prima TV1,12,2198
Source: Kantar Media Romania
Date: 07.03.2018

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,122,4405
 Pro TV8,119,9360
 Antena 15,613,7247
EXATLONPro Cinema1,53,766
20:13-23:06National TV1,23,053
 TVR 21,12,850
 Prima TV0,82,036
 Antena 30,71,832
 Paramount0,71,731
 TVR 10,61,628
Source: Kantar Media Romania
Date: 07.03.2018

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,519,5916
 Pro TV7,515,3720
 Antena 15,411,1524
EXATLONAntena 33,06,1285
20:13-23:06Romania TV2,65,3248
 TVR 21,83,8178
 Pro Cinema1,53,1145
 National TV1,42,8133
 Prima TV1,02,197
 TVR 11,02,095
Source: Kantar Media Romania
Date: 07.03.2018

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

CRBL și Oase au câștigat Asia Express, show-ul a fost lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea mai dură cursă și-a declarat câștigătorii, iar tensiunea finalei Asia Express – Drumul Elefantului a ocupat primul loc în preferințele românilor. Ultima ediție, spectaculoasă și plină de adrenalină, a adus un verdict cum nu se poate mai bun pentru perechea formată din CRBL și Oase, care a adjudecat amuleta de aur în valoare de 30.000 de Euro și titlul mult râvnit al celui de-al doilea sezon.

 

Finala celui mai dur reality-show a fost lider de piață pe toate categoriile de public și a strâns în fața micilor ecrane peste două milioane de oameni la nivelul întregii țări: în minutul de maximă audiență de la 21:48, 2.182.000 de telespectatori urmăreau cu sufletul la gură ediția decisivă.

Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării emisiunii (19.59-23.42), o audiență medie de 9.1 puncte de rating și o cotă de piață de 26,7%, în timp ce următorul clasat, Pro TV, înregistra doar 7.4 puncte de rating și o cotă de piață de 21.7 %. Și în mediul urban Asia Express a surclasat concurența cu 8.8 puncte de rating și 20,3% cotă de piață, spre deosebire de următorul clasat, Pro TV, care a înregistrat 7,5 puncte de rating și 17,3 % cotă de piață. La nivelul întregii populații a țării clasamentul s-a păstrat, iar show-ul a fost lider cu o audiență medie de 8.7 puncte de rating și 19,9% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 8,3 puncte de rating și 18,8 % cota de piață.

 

După mai bine de 5.000 de kilometri parcurși prin Sri Lanka și India, marți seară, CRBL și Oase, alături de Ruby și Robert, cele două echipe finaliste, au pornit pentru ultima oară pe Drumul Elefantului în Mumbai, punctul final al aventurii.

Presiunea a fost extrem de mare, stresul i-a măcinat, imprevizibilul le-a dat planurile peste cap, iar testul suprem a celui mai dur reality show a presupus multă atenție, coordonare și rapiditate. Așa se face că, marți seară, echipele au plecat în cursă cu o provocare dublă, într-un maraton codificat: “Trebuie să veniți la mine cu un prieten, veți primi diverse indicii și cheițe pe parcursul jocului”, le-a spus Gina Pistol la începutul zilei. Pe lângă misiuni, aceștia au avut la dispoziție și o tabletă cu întrebări cheie din partea foștilor concurenți, însă pentru a o deschide vedetele au fost nevoite să obțină coduri, descifrând expresii codificate. Finaliștii au avut de învățat câteva cuvinte în limba Marathi, de împodobit ghirlande, de învățat un dans Bollywoodian pe care l-au predat localnicilor, sau de livrat mâncare spre două adrese exacte, doar pentru a primi rând pe rând indiciile către punctul final al aventurii. ”Psihologia jocurilor în Asia Express este foarte bună, pentru că mintea umană are tendința de a se complica”, a fost de părere Robert, în vreme ce Oase și CRBL au mărturisit că jocul i-a adus în pragul disperării: Nu am crezut  că o să ajungem într-o stare de genul acesta. Este o adrenalină dusă la extrem!”.

 

Cele două echipe finaliste s-au aventurat aseară într-o luptă extrem de strânsă, pe parcursul căreia au oscilat între agonie și extaz: ”Ne-am demoralizat, dar ca o echipă de finală am zis că putem să o luăm de la capăt. Asta a fost un moment în care, dacă nu era această miză mare, am fi cedat”, au spus CRBL și Oase după ce au fost nevoiți să reînceapă una dintre misiuni. Cu ultimele resurse de energie, finaliștii au apăsat accelerația competiției și au luptat umăr la umăr, căci diferența dintre cele două echipe a fost foarte mică, iar clasamentul ar fi putut să se schimbe în orice minut.

 

Cursa nebună pe străzile Mumbaiului a avut un final fericit pentru Oase și CRBL, prima echipă ajunsă la ultimul punct de oprire, acolo unde Gina, Cocuța, Bogdan Boantă și întreaga echipă Asia Express au așteptat cu sufletul la gură. Tensiunea a fost maximă, iar la aflarea verdictului, Oase s-a prăbușit în fața tuturor, vizibil emoționat: ”14 ani de prietenie pentru momentul asta. A meritat tot ca să simțim ceea ce simțim acum. Am trecut prin atâtea locuri, am văzut atâția oameni, Asia Express a fost o experiență incredibilă!, a spus acesta. Cei doi prieteni au reușit să depășească toate provocările de pe Drumul Elefantului și au câștigat amuleta de aur, în valoare de 30.000 de Euro, dar și titlul mult râvnit: “Mie nu mi-a venit să cred că este real ce se întâmplă şi abia atunci când Gina s-a apropiat foarte bucuroasă, cu lacrimi în ochi, abia în momentul ăla am realizat că într-adevăr cei mai buni prieteni, cea mai tare echipă, câştigă acest sezon”, a adăugat CRBL.

 

Ruby și Robert au ajuns alături de colegii lor la doar trei minute distanță, demonstrând că lupta finală a fost una extraordinar de strânsă: ”Ar fi fost frumos să terminăm aventura pe primul loc, dar faptul că am ajuns pe locul al doilea nu schimbă nimic din ceea ce am trăit aici. Câte s-au întâmplat în Asia Express nu li se întâmplă altora într-o viață de om, au mărturisit aceștia cu lacrimi în ochi.

Poveştile despre Asia Express au continuat aseară la Xtra Night Show, emisiunea prezentată de Dan Capatos, impunându-se luni seara ca lider incontestabil de audiență pe toate categoriile de public. Emisiunea care a avut ca invitați cele două echipe finaliste, Ruby și Robert, alături de câștigătorii CRBL și OASE, a adunat în fața micilor ecrane 1.134.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 23:44.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:42 – 01:02) o audiență medie de 4.2 puncte de rating și o cotă de piață de 22%, urmată de Pro TV, cu 3.6 puncte de rating și 19.2% cota de piață. Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 3.6 puncte de rating și o cotă de piață de 16,9%, urmată de Pro TV, cu 3 puncte de rating și 13.9% cota de piață și de Pro TV. La nivelul întregii populații a țării Xtra Night Show a fost lider cu o audiență medie de 3.2 puncte de rating și 16,8% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 2,6 puncte de rating și 13,6 % cota de piață.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 16 aprilie 2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Serialul VLAD difuzat aseara, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Răzvan e decis să-i facă dreptate fratelui său, Ștefan și Leo sunt alături de el, iar VLAD urmărește toată investigația!

Dezamăgită de comportamentul lui VLAD, Roxana a decis să plece de acasă și să stea o perioadă singură la munte. Ea a fost ajutată de Leo, care ar face orice pentru ea, însă încearcă în continuare să primească orice informație despre cel de care este îndrăgostită. În tot acest timp, VLAD urmărește de aproape ancheta pe care fratele său, Răzvan, o face pentru a descoperi cine se află în spatele jafului de la cazinoul Rainbow Star, mai ales că băiatul le-a cerut ajutorul lui Ștefan și lui Leo. Aseară, am aflat detaliile referitoare la investigație, dar și cum vor să-l ajute pe Răzvan cei doi prieteni din copilărie ai lui Adrian.

Al optulea episod VLAD a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, VLAD a înregistrat 8.8 puncte de rating și 23.3% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 8.3 puncte de rating și 22.1% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.5 milioane de telespectatori au urmărit povestea VLAD, iar în minutul de maximă audiență de la 21:28, 1.9 milioane de români au trăit suspansul și emoția din serial.

Ștefan și Leo au încercat prin toate mijloacele să-l convingă pe Răzvan să renunțe la articolul despre fratele său, însă fără succes. Băiatul este hotărât să afle adevărul și să demonstreze că Adrian era nevinovat, așa că a mers pe orice pistă care-i putea aduce răspunsuri. Împreună cu Leo, a ajuns la orfelinat și a stat de vorbă cu fiul paznicului ucis în timpul jafului, dar discuția cu el i-a bulversat pe amandoi. Titi se apropie din ce în ce mai mult de Matei, îl urmărește și se întâlnesc pe ascuns, iar aseară am aflat și de când au început aceste întâlniri între cei doi.

Hotărât să-l elimine pe VLAD, Leo a decis să facă acest lucru împreună cu Tibi, dar lucrurile nu au ieșit cum își plănuise. Au mers la Poarta fericirii, unde Ștefan se afla împreună cu noul lui partener de afaceri, dar au ajuns în mijlocul unei bătăi dintre cei doi și câțiva agresori. Au luptat unul alături de celălalt, iar în final au ajuns la casa Dragomir plini de răni, dar cu zâmbetul pe buze, la fel ca în tinerețe. La plecare, Vlad i-a dat un indiciu lui Leo, spunându-i așa cum Adrian obișnuia să o facă, șefule Clește. Ce măsuri ia și ce planuri își face, vedem lunea viitoare, de la 20:30, într-un nou episod VLAD, cand vom afla și cum evoluează relația dintre Vlad și Roxana, dar și parteneriatul dintre acesta, Ștefan și Eliza.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Reportajul Vaslui: polul sărăciei, prezentat duminică la România, te iubesc!, a fost lider de audiență pe toate segmentele de public!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Aseară, Paula Herlo a intrat în Vaslui: polul sărăciei și județul cu asistați social, cu minori singuri, cu sate goale, cu elevi care abandonează școala. Cu 10.000 de asistați social și 10.000 de șomeri la 50.000 de angajați, vasluienii au cel mai mic venit din PIB pe cap de locuitor, n-au suficiente spitale, școlile se închid, iar copiii fac de multe ori naveta kilometri întregi. Reportajul de duminică seară a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Ediția România, te iubesc! a fost lider de audiență și a înregistrat 5.4 puncte de rating și 17.5% cotă de piață, în rândul publicului din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.3 puncte de rating și 13.8% cotă de piață. La nivel național, aproape 1.2 milioane de români au urmărit, minut cu minut, reportajul Paulei Herlo.

Săptămâna aceasta, Alex Dima ajunge în Ierusalim pentru a înțelege de ce a ales Iisus acel loc pentru a muri și pentru a învia, ce este Ierusalimul astăzi, cum se înțeleg creștinii, evreii și musulmanii care se roagă în acest loc. Duminică, de la ora 18:00, la România, te iubesc!, vedem și Ierusalimul modern, unde tehnologia și inovația sunt la ele acasă. Un loc fascinant, dar și un butoi cu pulbere.

Edițiile România, te iubesc! sunt disponibile integral pe protvplus.ro. Conținutul disponibil pe platforma PRO TV Plus poate fi embed-uit folosind linkul de iframe din platformă.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending