EXATLON. Victoria Romaniei in meciul cu Turcia a facut din Kanal D lider absolut de audienta! - RADAR DE MEDIA
Connect with us

AUDIENȚE TV

EXATLON. Victoria Romaniei in meciul cu Turcia a facut din Kanal D lider absolut de audienta!

Published

on

Foto Credit: KANAL D

            Echipa Romaniei a stralucit aseara, la „Exatlon”, in competitia fabuloasa Romania-Turcia, aceasta reusind sa isi invinga adevarsara, echipa Turciei, cu scorul de 10-8. Lupta plina de tensiune, in care romanii au reusit sa intoarca scorul in favoarea lor cu evolutii absolut spectaculoase, a facut din Kanal D lider de audienta, in intervalul difuzarii competitiei.

            Statia s-a clasat pe primul loc, pe toate targeturile monitorizate, cu 8,7% Rating si 20,6% cota de piata, pe Comercial, cu 9,1% Rating si 18,7% cota de piata, in randul publicului de la orase, si cu 11,1% Rating si 22,5% cota de piata, pe targetul National.

            Minutul de aur, inregistrat la 20:54, a tinut in fata micilor ecrane, la Kanal D,2. 511.000 de fani ai reality-ului. (tabel audiente, atasat)

            A fost o adevarata inclestare a titanilor in competitia de aseara, romanii au avut drept competitori nume grele din Turcia, precum Umit Karan, fotbalist valoros, Sema Apak, o atleta exceptionala, sau Hilmi Cem, un sportiv si actor in care telespectatorii l-au putut recunoaste pe Yavuz, personaj din serialul „Suleyman Magnificul”.  

Giani Kirita si Umit Karan au avut o intreaga istorie impreuma, fotbalistul turc fiind si cel din cauza caruia Kirita a incasat in trecut un cartonas rosu. Cuvinte de lauda au venit reciproc, din partea ambelor echipe, turcii s-au inclinat in fata valorilor romanesti, amintind nume de aur ale fotbalului romanesc, precum Gica Hagi, Mircea Lucescu, Gica Popescu.

           Purtam un respect deosebit si si o mare dragoste pentru romani!„, a spus si Nihat Dogan, cantaret si actor celebru in Turcia.

           

 

            Competitia a fost una dramatica, scorul de 6-1, in favoarea Turciei, a fost rasturnat in cele din urma de jocul exceptional al romanilor. La scorul de 8-8,  Roxana si Ionut au fost alesi de echipa ca fiind cei mai buni sa reprezinte Romania. Precizia si indemanarea Roxanei, dobandite in cei 12 ani de handbal de performanta, dar si determinarea si agilitatea lui Ionut au adus ultimele doua puncte de care avea nevoie echipa Romaniei pentru a castiga.

            Emotiile au fost coplesitoare la final, membrii echipei galbene s-au imbratisat, au dansat si au parut sa fie mai uniti ca niciodata pana acum, indiferent ca erau Razboinici sau Faimosi. O victorie superba si asteptata, ce a mai adaugat o experienta extraordinara atat echipei Romaniei, cat si milioanelor de telespectatori care au trait emotiile competitiei din fata micilor ecrane.

Advertisement

 

Tabel audiente tv toate segementele de public: Comercial, Urban si National:

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
Kanal D 8,7 20,6 391
Pro TV 8,2 19,3 365
Antena 1 5,3 12,5 237
EXATLON DigiSport 1 2,5 5,9 112
20:21-23:30 National TV 1,2 2,9 54
Romania TV 1,1 2,6 49
DigiSport 2 0,9 2,2 42
Prima TV 0,8 1,9 36
Antena 3 0,8 1,8 34
TVR 2 0,7 1,7 33
Source: Kantar Media Romania
Date: 24.02.2018
All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
Kanal D 9,1 18,7 875
Pro TV 6,6 13,7 640
Antena 1 3,9 8,1 380
EXATLON Romania TV 3,0 6,1 287
20:21-23:30 Antena 3 3,0 6,1 287
DigiSport 1 2,5 5,2 245
National TV 1,4 2,9 137
Prima TV 1,2 2,6 121
DigiSport 2 1,2 2,5 118
TVR 2 1,2 2,5 116
Source: Kantar Media Romania
Date: 24.02.2018
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
Kanal D 11,1 22,5 1992
Pro TV 7,3 14,8 1313
Antena 1 3,7 7,4 657
EXATLON Romania TV 2,7 5,4 477
20:21-23:30 Antena 3 2,4 4,8 428
National TV 2,2 4,5 397
DigiSport 1 1,7 3,4 299
Prima TV 1,3 2,6 228
TVR 2 1,2 2,5 222
TVR 1 1,1 2,2 194
Source: Kantar Media Romania
Date: 24.02.2018

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

 

Advertisement
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending