RADAR DE MEDIA vă prezintă în exclusivitate cifrele de audienţă înregistrate, duminică, 13 decembrie 2015, pe toate segmentele de public: comercial 18-49 din mediul urban, urban general şi naţional.
În top sunt prezentate primele 6 posturi de televiziune, care au înregistrat cele mai mari cifre de audienţă.
PUBLICUL COMERCIAL 18-49 -TTV=22,5% RATING
PRO TV a fost lider de audienţa cu un total de 4,1% rating şi 18,4% share, în timp ce principalul concurent, Antena 1 a obţinut locul secund cu o medie de 2,7% rating şi 11,9% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 1,1% rating şi 5% share, iar Prima TV a obţinut locul 4 cu 0,9% rating şi 3,9% share. Posturile de ştiri România TV şi Antena 3 au ocupat locurile 5 şi respectiv locul 6, în clasamentul prezentat, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.
AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 13 DECEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
ce aiurea puneti acum audientele, erau mai bn inainte, cand vedeam ce audiente sunt la 17, la 18-20 si la 20-22