Connect with us
Reclame

 

RADAR DE MEDIA vă prezintă în exclusivitate cifrele de audienţă înregistrate, duminică, 14 decembrie 2015, pe toate segmentele de public: comercial 18-49 din mediul urban, urban general şi naţional.

În top sunt prezentate primele 6 posturi de televiziune, care au înregistrat cele mai mari cifre de audienţă. 

 

PUBLICUL COMERCIAL 18-49 -TTV=17,5% RATING

PRO TV a fost lider de audienţa cu o medie de 3,6% rating şi 20,5% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 2,5% rating şi 14,4% share. Kanal D, locul 3 cu o medie de 1,3% rating şi 7,2% share, urmat de Antena 3, locul 4 – 0,6% rating şi 3,3% share. Pe locul 5 şi 6 s-au clasat staţiile Antena Stars şi Prima TV. 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIACIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 14 DECEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 14 decembrie 2015 - toate segmentele de public (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

[nextpage title=”grafice pe mai multe intervale orare pe urmatoarea pagina!”]

PUBLICUL COMERCIAL 18-49 

Vă prezentăm în exclusivitate cifre de audienţă pe intervalul orar 17:00-19:00, 19:00-20:00 şi pe tronsonul orar de maximă audienţă 20:00-22:00. 

Productii pe care posturile TV le-au difuzat pe aceste intervale orare (sau intersectat).

 

Intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 22.37%

PRO TV: Stirile PRO TV, emisiunea La Maruta

Antena 1: emisiunea Acces Direct

Kanal D: emisiunea Teo Show

 

Intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 33.82 rating

PRO TV: Stirile PRO TV

Advertisement

Antena 1: Observator

Kanal D: Stirile Kanal D

 

Intervalul orar 20:00-22:00, TTV – 43.4% rating

PRO TV: Stirile din Sport + Meteo, Finala Masterchef

Antena 1: Observator Special, reality show-ul Serifi de Romania

Kanal D: serialul turcesc Furtuna pe Bosfor

Audiente TV 14 decembrie 2015 - publicul comercial


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

[nextpage title=”cifre pentru publicul urban pe urmatoarea pagina!”]

 

RADAR DE MEDIA vă prezintă în exclusivitate cifrele de audienţă înregistrate, duminică, 14 decembrie 2015, pe toate segmentele de public: comercial 18-49 din mediul urban, urban general şi naţional.

În top sunt prezentate primele 6 posturi de televiziune, care au înregistrat cele mai mari cifre de audienţă. 

 

PUBLICUL URBAN GENERAL – TTV=26,5% RATING

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIACIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 14 DECEMBRIE 2015, PUBLICUL URBAN GENERAL

Audiente TV 14 decembrie 2015 - toate segmentele de public (3)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Advertisement

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

[nextpage title=”cifre pentru publicul national pe urmatoarea pagina!”]

 

PUBLICUL NATIONAL – TTV=27,8% RATING

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 14 DECEMBRIE 2015, PUBLICUL NATIONAL 

Audiente TV 14 decembrie 2015 - toate segmentele de public (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IN Trending