EXCLUSIV Audienţe TV 20 decembrie – Publicul comercial, urban şi naţional - RADAR DE MEDIA
Connect with us

 

RADAR DE MEDIA vă prezintă în exclusivitate cifrele de audienţă înregistrate, duminică, 20 decembrie 2015, pe toate segmentele de public: comercial 18-49 din mediul urban, urban general şi naţional.

În top sunt prezentate primele 6 posturi de televiziune, care au înregistrat cele mai mari cifre de audienţă. 

 

PUBLICUL COMERCIAL 18-49 -TTV=22,2% RATING

PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile cu o medie de 4% rating şi 17,9% share, în timp ce principalul concurent Antena 1 a obţinut locul secund cu o medie de 2,6% rating şi 11,7% share. Kanal D, locul 3 cu 1,3% rating şi 6% share, urmat de Prima TV cu 0,9% rating şi 4% share. Posturile de ştiri Antena 3 şi România TV, s-au clasat pe locul 5, respectiv 6. 

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIACIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 20 DECEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 20 decembrie 2015 - toate segmentele de public (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

CIFRE PENTRU PUBLICUL DIN MEDIUL URBAN – PE URMATOAREA PAGINA!

 

[nextpage]

 

RADAR DE MEDIA vă prezintă în exclusivitate cifrele de audienţă înregistrate, duminică, 20 decembrie 2015, pe toate segmentele de public: comercial 18-49 din mediul urban, urban general şi naţional.

În top sunt prezentate primele 6 posturi de televiziune, care au înregistrat cele mai mari cifre de audienţă. 

 

PUBLICUL URBAN GENERAL – TTV=26,4% RATING

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 20 DECEMBRIE 2015, PUBLICUL URBAN GENERAL

Audiente TV 20 decembrie 2015 - toate segmentele de public (3)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

CIFRE CALCULATE PENTRU PUBLICUL NATIONAL – PE URMATOAREA PAGINA!

 

[nextpage]

 

RADAR DE MEDIA vă prezintă în exclusivitate cifrele de audienţă înregistrate, duminică, 20 decembrie 2015, pe toate segmentele de public: comercial 18-49 din mediul urban, urban general şi naţional.

În top sunt prezentate primele 6 posturi de televiziune, care au înregistrat cele mai mari cifre de audienţă. 

 

PUBLICUL NATIONAL – TTV=27,6% RATING

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 20 DECEMBRIE 2015, PUBLICUL NATIONAL 

Audiente TV 20 decembrie 2015 - toate segmentele de public (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Comentarii

comments

Advertisement
1 Comment

1 Comment

  1. Vali

    22 decembrie 2015 at 11:56

    Ne intereseaza audientele pe comercial, urban si national intre orele 17-19, 19-20 si 20-22, nu audientele pe toata ziua…si ar fi bn sa puneti 5-7 posturi..multumim 🙂

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending