Connect with us

ALL MEDIA

Exclusiv pe www.acasatv.ro: Best of ,,Povestiri adevărate”, la 13 ani ACASĂ

Published

on

 

Pe 2 Februarie postul ACASA implineste 13 ani de cand intra in casele telespectatorilor, iar emisiunea ,,Povestiri adevarte” face, in acest an, zece ani de cand spune povesti impresionante ACASA.

Site-ul www.acasatv.ro va face o recapitulare a celor mai vizionate momente din acesti ani. In decursul acestei perioade, au fost mai multi prezentatori care au incercat sa fie cat mai aproape de cei care aveau nevoie de ajutor in diferite probleme. De la Petre Catalin Fumuru, Corina Danila, Lucian Viziru, Dragos Stanescu, pana la Radu Valcan si Ioana Maria Moldovan, toti au incercat sa aduca in casele publicului o parte cat mai realista a bucuriilor sau necazurilor din inimile romanilor atat din tara cat si de pretutindeni.

,,Recapitularea” acestor momente importante din cei zece ani de ,,Povestiri adevarate” se va face in functie de cele mai vizionate momente. In fiecare zi, in perioada 24 ianuarie – 2 februarie, pe site-ul www.acasatv.ro, va fi postat momentul care a reusit sa faca cea mai mare audienta in fiecare an, din 2001 si pana in prezent.

Emisiunea a inceput in septembrie 2001, avandu-l drept gazda pe Petre Catalin Fumuru si cea mai vizionata editie a fost cea din 25 noiembrie. Atunci a fost difuzata editia care spunea povestea Lolitei, un travestit din Bucuresti care incerca sa faca fata prejudecatilor celor din jur, dar si problemelor de ordin sentimental din viata sa.

In 2002, povestea care a emotionat publicul a fost cea a unei femei care nu putea sa intre in propria casa din cauza unei alte familii care crestea acolo peste 30 de caini.

In 2003, Corina Danila a fost cea care a spus povestea unui arab adus la sapa de lemn de o romanca. Femeia a reusit sa-i cheltuiasca toata averea. Istoria respectiva este mai ceva ca un scenariu de telenovela si va fi postata pe site-ul www.acasatv.ro, pe 26 ianuarie.

Pe 5 Decembrie 2004, Lucian Viziru a realizat o transmisiune in direct pentru ,,Povestiri adevarate” de la aeroport, o data cu prima vizita in Romania a celebrei actrite Gabriela Spanic. Pe atunci s-a zvonit ca intre cei doi s-ar fi infiripat o adevarata poveste de iubire. De la ce au pornit toate aceste zvonuri si cat de emotionat a fost Lucian cand a vazut-o pentru prima oara pe Gabriela veti putea vedea joi, 27 ianuarie, in exclusivitate pe www.acasatv.ro.

In 2005, gazda emisiunii era Lucian Viziru si editia care a facut cea mai mare audienta a fost cea care a dezvaluit cum un bebelus de doua luni a fost smuls de la sanul mamei sale printr-o hotarare judecatoreasca.
In 2006, Dragos Stanescu si Ioana Maria Moldovan au povestit cum o mama a fost data afara din casa chiar de catre fiul ei.

In 2007 cele mai bune audiente au fost inregistrate pe 3 ianuarie, cu o editie care a realizat o trecere in revista a ceea ce au facut artistii romani in 2006: este vorba despre Cleopatra Stratan, Loredana, Mihai Traistariu, fetele de la Heaven, surorile de la Indigo si multi altii.

In 2008, edita cu cea mai vizionata a fost cea care a prezentat imagini de la ziua de nastere a lui Ion Dolanescu , celebru pentru petrecerile memorabile pe care le dadea. Desi dupa moartea artistului scandalurile nu au incetat sa apara, ,,Povestirile adevarate” demonstreaza ca, pe vremuri, exista totusi armonie in familie.

In 2009 cea mai buna editie a „Povestirilor adevarate” a fost pe 3 ianuarie si a prezentat imagini in retrospectiva de la petrecerea de 10 ani ACASA: toate vedetele au fost costumate in diverse personaje, iar Doinita Oancea a castigat premiul pentru cel mai reusit costum.

Anul trecut, editia cu cea mai mare audienta, prezentata la momentul respectiv de Ioana Maria Moldovan si Radu Valcan a fost inregistrata pe 6 ianuarie, cand a fost dezbatuta problema fetelor care apeleaza la videochat-ul erotic pentru a castiga bani. Aceasta editie o veti urmari chiar in ziua in care postul ACASA aniverseaza 13 ani, pe 2 februarie pe www.acasatv.ro.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Radio

Ştirile DIGI FM va difuza un nou episod din „Ca să știi, România”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

DIGI FM continuă campania Ca să știi, România, o serie de anchete și analize despre cele mai sensibile probleme pe care le întâmpina românii acum!

Am început cu o radiografie a infrastructurii feroviare din România și am aflat că timp de 28 de ani, autoritătile au neglijat tot ce inseamnă investiții, tot ce înseamnă grijă fată de căile ferate, interes pentru siguranță oamenilor în trenuri. Dovadă stau cele 25 de episoade ale campaniei ,,Ca să știi, România. CFR-Cifrele dezastrului!”.

Cu ce continuăm? Cu o analiză a dosarului „Colectiv”.

Suntem din nou REPETENȚI și victimele noastre rămân ale nimănui, așa că vorbim despre ei, despre ARŞII NIMĂNUI.

Sunt aproape 3 ani de la Colectiv.

Atunci, una dintre marile probleme a fost lipsa secțiilor de mari arși unde să fie transportați răniții. „Avem tot ce ne trebuie”, spunea ministrul Sănătății de atunci, Nicolae Banicioiu. Ne amintim că mulți dintre răniții din tragedia în care au murit 26 de oameni pe loc și alți 33 după, au fost salvați pentru că au fost trimiși în străinătate. Credeți că avem secții de mari arși mai bune decât aveam în octombrie 2015? Nu. Ancheta DIGI FM din campania Ca să știi, România, arată că suntem aproape la fel ca înainte de Colectiv. Poate chiar mai rău.

Aflați cazuri concrete și interviuri în exclusivitate începând de miercuri, 20 iunie, pe site-ul nostru www.digi-fm.ro .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

 

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

 

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending