Connect with us

Life Style

Explicaţiile psihologului Laura Maria Cojocaru: frica ne afectează corpul și ne ține departe de succes

Redactia Radar de Media

Published

on

Zona rinichilor reprezintă centrul stabilității, al siguranței, al legăturii cu pământul, cu tradițiile, cu a construi, a menține, a păstra, cu apartenența la un loc, la un context. Este de asemenea centrul sănătății fizice, al prosperității, al vieții/vitalității, al atenției și trăirii în prezent, în ”aici și acum”, explică psihologul Laura Maria Cojocaru.

Potrivit specialistului, în momentul în care apare o percepție în creierul nostru legată de un posibil pericol (real sau imaginar), prima zonă din corp informată este zona glandelor suprarenale, care declanșează în corp ”hormonii stresului” (adrenalina, norepinefrina și cortizolul).

Adrenalina este răspunzătoare pentru reacțiile noastre imediate în situații de stres puternic, respectiv de îngrijorare sau frică intensă. Aceasta ne mărește ritmul cardiac, ne crește tensiunea arterială și nivelul de energie. Norepinefrina îndeplinește aproximativ același rol ca adrenalina, însă aduce în plus mai multă mai conștiență și concentrare la tot ceea ce ne înconjoară, lucru important în cazul în care frica este legată de ceva real periculos și care se întâmplă în prezent și chiar este nevoie să ne apărăm. Cortizolul este eliberat de către glande câteva minute mai târziu de la apariția fricii și are rolul de a menține echilibrul proceselor corpului în situații periculoase prin reducerea proceselor care nu sunt necesare în momentul respectiv (de ex. digestia și creșterea sistemului imunitar) și alocarea resurselor de energie sistemelor care au nevoie imediată de ea”, explică psihologul Laura Maria Cojocaru, președinte și fondator al Institutului de Neuro-Programare Lingvistică Somato-Integrativă (INLPSI).

Negativitatea afectează memoria pe termen scurt și slăbesc puterea voinței

În plan mental și emoțional, un pachet de convingeri deficitare legate de viață și o obișnuință comportamentală de tipul îngrijorare, frică, prevenție exagerată, neîncredere în oameni, negativitate, atenție direcționată predominant pe minusuri duc la incapacitatea de a face planuri și de a rezolva probleme, la iritabilitate, depresii clinice, afectează memoria pe termen scurt, slăbesc puterea voinței, ambiția, motivația.

“Frica existențială (legată de viața personală sau a celor dragi), nerăbdarea, dependența de securitate de orice tip și alte tipuri de dependențe, atașamentele de orice fel, frica de abandon, frica de singurătate, frica de sărăcie etc. afectează în mod direct rinichii și stomacul (așa cum am arătat mai sus) și în mod indirect (prin somatizare = răspunsul corpului fizic la modul de gândire) zona capului și sănătatea în zona picioarelor”, declară psihologul Laura Maria Cojocaru.

Totodată, specialistul afirmă că zona capului este afectată de încrâncenarea în a vedea aspectele defavorabile ale vieții, în a merge pe tipare vechi, depășite, în a ne agăța cu orice preț de lucruri, situații, persoane care nu mai au legătură cu prezentul și cu starea de beneficiu concret pentru noi. Problemele din zona picioarelor sunt de asemenea legate de încrâncenare, cu nuanța specifică de a nu vrea să înaintăm în viață, să facem lucruri noi, în modalități noi, să acceptăm persoane și contexte noi.

Emoții și atitudini recomandate de psihologul Laura Maria Cojocaru

Psihologul Laura Maria Cojocaru consider că sunt câteva emoții și atitudini pe care ar trebui să ni le antrenăm astfel încât viața noastră să nu fie afectată în sens negative. Printre acestea, enumerăm: flexibilitate, adaptabilitate, perspective și soluții multiple, capacitate de atingere obiective prin voință, motivație, răbdare, reacție bună la elementul surpriză, capacitatea de căuta și învăța lucruri noi, vitalitate, asumarea dreptului de a fi, de a avea, asumarea dreptului de a trăi în bucurie și plăcere, activități menite creșterii inteligenței emoționale, organizare, prioritizare, mișcare fizică, joc, timp petrecut în natură, înot, îngrijire fizică, masaj, yoga, Qigong ș.a.

Totodată, specialistul este de părere că o serie de 4 convingeri puternic întipărite în mintea noastră ne pot ajuta să acționăm într-un mod mult mai sănătos atât pentru noi, cât mai ales pentru societate:

  • “Sunt în siguranță, trăiesc în prosperitate pe toate planurile, merit să trăiesc plăcerile vieții, îmi iubesc corpul și am încredere în înțelepciunea lui, îmi iubesc viața și provocările ei care mă ajută să devin cea mai bună variantă a mea.”
  • “Eu pot, cred în mine și reușesc”
  • “Îmiîndeplinesc orice obiectiv cu ușurință și plăcere”
  • “Eu știu cine sunt, care este rolul meu în lume și cum îmi doresc să trăiesc” 

Laura-Maria Cojocaru, președinte și fondator al Institutului de Neuro-Programare Lingvistică Somato-Integrativă (INLPSI) și președinte și fondator al Asociației ”Generația Iubire” este Psihoterapeut şi Trainer în Programare Neuro-Lingvistică. A studiat natura minţii umane, urmând 9 formări profesionale cu abordări diferite – psihoterapie integrativă, hipnoză clinică, relaxare și psihoterapie ericksoniană, psihoterapie de cuplu și familie, psihologie clinică, neuro-programare lingvistică, terapii florale Bach, consultant Panorama Socială, instructor internațional yoga. De peste 10 ani ghidează oamenii atât în ședințe individuale cât și de grup și organizează cursuri şi traininguri în România, cu scopul de a-i face pe oameni să-și acceseze și utilizeze la potențial maxim resursele interioare.

Acum, că ai aflat câteva dintre explicațiile psihologului Laura Maria Cojocaru, citește mai multe și despre „Jumătate dintre utilizatorii de gadgeturi nu îşi iau măsuri de securitate pentru dispozitive pe care le folosesc”.

Foto: PR

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Life Style

Chef Florin Dumitrescu, la un pas să dea foc bucătăriei de acasă

Avatar

Published

on

Este unul dintre cei mai cunoscuți și apreciați chefi de la noi și, după atâția ani de experiență și realizări în bucătărie, tot a a avut parte de o provocare neașteptată: chef Florin Dumitrescu a fost rugat de soția sa, Cristina, să pregătească varianta bio a rețetei Pomme Du Sima.

Însă nu oricum, ci fără zahăr alb, ingredientul de bază al caramelului sărat folosit din plin în această rețetă. Iar în încercarea de a testa mai multe variante de ingrediente cu care să obțină caramel bio, chef Florin a fost la un pas să dea foc bucătăriei de acasă.

Totul s-a întâmplat în episodul de debut al primului serial online în care cunoscutul bucătar și soția sa sunt protagoniști. „BIO cu tine”, noua campanie pentru promovarea unei alimentații responsabile lansate de Lidl, îi aduce pe Cristina și Florin împreună, pentru prima oară, în fața camerelor de filmat.

„Florin m-a cucerit la începutul relației noastre cu un desert pe care l-a numit Pomme du Sima, un desert cu mere, valuri de caramel sărat și frișcă. Iar acum i-am cerut să prepare varianta bio a desertului, să înlocuiască ingredientele și să nu folosească zahăr alb. Ce a urmat a fost de pomină, pentru că a testat mai multe ingrediente pentru a vedea care este cel mai potrivit pentru obținerea caramelului sărat și mai, mai că a dat foc bucătăriei noastre”, își amintește Cristina amuzată.

Ce are de spus chef-ul din familie? „Numai ea putea să-mi ceară asta! Mi-am zis, „dacă nu fac caramelul cu zahăr, cu ce să-l fac?”! Am luat la rând mai multe ingrediente și le-am testat, cu gândul că trebuie să obțin gustul acela deosebit și textura fină a caramelului sărat, mai ales că și fetele noastre aveau să guste din acest desert. A fost o nebunie, trebuie să vedeți asta!”

Concluzia la care a ajuns chef Dumitrescu și rezultatul provocării, aici:

https://surprize.lidl.ro/biocutine

 

Una dintre cele mai importante componente ale campaniei „BIO cu tine” este o serie de episoade online,  filmate chiar acasă la Florin și Cristina, ce va urmări, episod după episod, subiecte din viața lor de familie: de la grija cu care au început să aleagă ingredientele cu care gătesc pentru ei și fetițele lor, la importanța unei alimentații echilibrate, bazate pe produse ecologice. Atunci când iubești, fără să-ți dai seama, devii mai atent la o serie de lucruri care până atunci păreau nesemnificative. Aceasta este ideea de la care a pornit întreaga campanie Lidl.

Așadar, în noua campanie ai cărei vectori de imagine sunt Cristina și  Chef Florin Dumitrescu, produsele bio devin sinonime cu o declarație de iubire pentru cei dragi, iar incursiunea în casa familiei Dumitrescu, în bucătăria lor, în living sau la masă alături de fetițe este nu numai o ocazie de a-i vedea pe cei doi în ipostaze inedite și uneori amuzante, ci și de a afla rețete noi, realizate cu ingrediente de cea mai bună calitate.

 

Despre Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 10.800 de magazine și peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse la cel mai bun raport calitate-preț. În spatele operațiunilor din magazine, din centrele logistice și din sediile centrale stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central de la Neckarsulm.

În prezent, Lidl are aproximativ 287.000 de angajați, dintre care peste 7.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 260 de magazine și 5 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.

 

Comentarii

Continue Reading

Life Style

Diana Bianca lanseaza o noua emisiune pe wowbiz.ro: INTERVIU WOW

Avatar

Published

on

Dupa succesul pe care l-a avut cu emisiunea My Cliniq by Diana Bianca la postul Nova TV, incepand de astazi, 10.03.2020, Diana Bianca lanseaza un nou format de emisiune pe platforma online wowbiz.ro: Interviu WOW cu Diana Bianca. Aceasta se va difuza în fiecare marți de la ora 18.00

Emisiunea va fi saptamanala și va fi difuzată în prime time, fiind bazată pe cele mai interesante subiecte din showbiz și interviuri în exclusivitate cu vedetele din România, iar prima invitată va fi nimeni alta decât Daniela Gyorfi.

Diana Bianca este cunoscuta in lumea showbizului si a surprins de fiecare data prin bun gust, inteligenta si modestie, in ciuda aparentelor si opulentei sub care a fost prezentata de presa, datorita faptului ca la baza, Diana este un om de afaceri de success. Dupa aparitia la mai multe emisiuni tv, Diana Bianca si-a insusit titulatura de Barbie de Romania.

În noua emisiune pe care o prezint se spun povești sincere, se dezvăluie secrete, se revelează visuri, se recunosc fricile. Vă dau întâlnire în fiecare marți, la ora 18:00 pewww.wowbiz.ro, unde vom povesti, live, despre temele momentului, cu oamenii momentului. Pentru mine emisiunea ”Interviu WOW cu Diana Bianca” este în primul rând modalitatea prin care vreau sa aduc în față modelele demne de urmat ale generației noastre, nu pentru că acestea ar lipsi, ci pentru că de multe ori atenția noastră se duce spre glamour și senzațional, nu neapărat spre valori, proiecte constructive, inovație sau profunzime. Haideți să schimbăm asta împreună!” – a declarat în exclusivitate vedeta.

Întrebată cum a primit propunerea acestui nou proiect în viața sa, Diana Bianca ne-a dezvăluit: “Întotdeauna am fost atrasă de partea de TV și de ideea de a avea o voce în fața publicului. Mai mult, cred că am avut prilejul să cunosc oameni foarte interesanți, pe care vreau să îi aduc în fața publicului pentru a-și spune povestea. Cu multă bucurie am acceptat invitația celor de la Wow Biz de a face parte din echipa lor de oameni care au ceva de spus lumii! Formatul emisiunii este unul clasic, sub forma unui interviu, iar la final o rubrică ceva mai amuzantă sub forma celebrului joc: Adevăr sau provocare.”

Comentarii

Continue Reading

Life Style

Acum cu extensiile Zen poți avea un păr de invidiat

Avatar

Published

on

Este extrem de greu să obții un păr pe care să îl invidieze toată lumea, mai ales dacă volumul acetuia nu este moștenire de familie. Există foarte multe tratamente în acest sens, însă în afară de implant, nu știu ce ar putea ajuta! Sau poate că dețin secretul unui păr demn de invidiat? Când tratamentele nu sunt soluția, extensiile Zen sunt! Când nimic nu își mai face efectul și pur și simplu te-ai săturat de părul rar și lipsit de volum pe care îl ai, în acțiune intră extensiile Zen. Astfel, acum cu aceste extensii de par Zen poți avea un păr de invidiat! Rămâi cu mine pentru a afla despre ce este vorba și de ce sunt atât de populare extensiile Zen!

Stiliștii au descoperit extensiile Zen de foarte mult timp și de când au făcut-o, au dat vestea mai departe! Mizând pe calitate și dedicare pentru tot ceea ce înseamnă frumos, Zen a devenit unul dintre cele mai solicitate, cotate, dar și apreciate branduri de extensii păr. Acest lucru se datorează faptului că experții Zen, experți în domeniu, nu au luat în considerare părul sintetic, ci au mizat și mizează în continuare pe părul natural. Astfel, extensiile Zen sunt extensii din păr 100% natural, extensii de care nu a cum să nu te îndrăgostești odată ce ai luat decizia de a le aplica.

Popularitatea acestora a crescut și este în continuă creștere, motiv pentru care tot mai multe saloane mizează și uzează de extensiile Zen pentru a asigura clientelor cel mai bun serviciu, un păr de invidiat, dar și un look demn de apreciat. La noi în țară, nu este de mirare că brandul de extensii Zen nu mai are nevoie de nicio prezentare. A ajuns atât de cunoscut, încât dacă îmi comunici acum că ți-e străin, nici n-am să te cred.

Mai mult decât sigur, ai remarcat pe internet acele femei ale căror păr chiar este demn de invidiat. Majolritatea au, însă, extensii de păr aplicate. Și chiar nu ar trebui să te surprindă faptul că majoritatea extensiilor pe care le au sunt de la brandul de extensii Zen, care se ocupă de distribuirea acestora într-o sumedenie de saloare de înfrumusețare din România. Dacă și tu deții un salon și ești stilist, știi pe cine te poți baza, fără a mai căuta foarte mult, sau poate ai nevoie chiar si de accesorii extensii.

Aceeași premisă este valabilă și în cazul în care nu ești mulțumită de părul tău și mereu ai vrut mai mult de la el! Nu știu cum stau lucrurile în cazul tău, cert este faptul că și din curiozitate merită să încerci extensiile Zen pe care specialiștii ți le pun  la dispoziție.

Extensiile Zen sunt atât de în trend, încât orice altă recomandare aș avea, s-ar putea să o desconsideri. Mizează și tu pe extensiile din păr 100% natural sau chiar pe extensiile din păr virgin, care au fost concepute pe baza părului de la o singură persoană și nu au suferit nici măcar o modificare.

Cu sigranță te vei îndrăgosti și tu de extensiile Zen! Doar cu ajutorul acestora poți avea un păr demn de invidiat!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0