Connect with us

Rețele de socializare

Facebook a ajuns viral în ROMÂNIA! Peste 8,2 milioane de contruri! Analiza, aici!

Published

on

 

Numărul de utilizatori români de internet cu cont pe Facebook a crescut în primele 10 luni ale anului 2015 cu 7,9%, ajungând, la jumătatea lunii noiembrie, la 8,2 milioane, noteaza Mediafax, conform unui comunicat de presa. 

Facebrands.ro şi Facebrands PRO, serviciile de monitorizare şi analiză a activităţii pe Facebook în România, au înregistrat la jumătatea lunii noiembrie 2015 cifra de 8.200.000 conturi de Facebook în România.

Numărul de utilizatori români de internet cu cont pe Facebook a crescut astfel în primele 10 luni ale anului 2015 cu 7,9%, după ce, în tot anul 2014, creşterea acestei cifre a fost de 8,57%, ajungând de la 7 milioane, la începutul anului 2014, la 7.600.000, la începutul anului 2015, la 8.000.000, la jumătatea lunii martie 2015, şi la 8.200.000, la jumătatea lunii noiembrie 2015.

facebook

“Reţelele sociale şi blogurile rămân în continuare cele mai dinamice şi interactive medii din peisajul autohton şi ne aşteptăm să-şi consolideze în continuare această poziţie şi în 2016”, a declarat Ionuţ Oprea, manager al serviciilor de analytics Facebrands şi al agenţiei de marketing şi comunicare în social media STANDOUT.

Evoluţia numărului de conturi de utilizatori români de Facebook în ultimii patru ani arată astfel: ianuarie 2011 – 2.405.920 de conturi, ianuarie 2012 – 4.406.580 de conturi, ianuarie 2013 – 5.593.480 de conturi, ianuarie 2014 – 7.000.000 de conturi, ianuarie 2015 – 7.600.000 de conturi, martie 2015 – 8.000.000 de conturi, noiembrie 2015 – 8.200.000 de conturi.

În acest moment, 7.697.760, adică 95,03% dintre utilizatorii acestor conturi şi-au setat oraşul în profil, o creştere atât în număr absolut, cât şi în proporţie faţă de perioada anterioară, când erau 7.475.900 (93,45% din total, la momentul respectiv).

Capitala are în continuare cei mai mulţi utilizatori ai reţelei Facebook în România, depăşind cifra de 2 milioane de conturi – 2.105.180 de conturi de utilizatori, reprezentând peste un sfert din totalul numărului de conturi – 27,35%. La raportarea anterioară, în martie 2015, numărul acestora era de 1,6 milioane (1.640.720 de conturi, reprezentând 21,95% din total).

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Rețele de socializare

Ce presupune Social Media Marketing raportat la afacerea ta?

Published

on

 

Cand vorbim de marketing vorbim intotdeauna de segmente de piata, de potentiali clienti, de clienti fideli, de promotori ai brandului, etc.

Traseul pe care o persoana fizica sau juridica il parcurge din momentul in care nu s-a auzit niciodata de brandul sau, de produsele si serviciile sale, la momentul in care dispune de clienti fericiti, multumiti si care il recomanda este un drum destul de lung, cu multe etape.

Social Media Marketing (SMM) reprezinta utilizarea retelelor social media (Fcebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Reddit, etc), in primul rand ca brand, pentru a comunica si interactiona cu potentialii clienti – indiferent de scopul urmarit prin aceasta interactiune.

SMM este o metoda eficienta de marketing digital pe care o poti folosi cu succes pentru a creste vizibilitatea afacerii tale. Indiferent ce canale de comunicare in social media alegi, cel mai important este sa stabilesti o strategie – ce iti doresti sa obtii, cum faci sa obtii rezultatele de care ai nevoie. In acest sens, se recomanda sa apelezi la un expert in social media marketing si sa incepi sa o pui in aplicare. Rezultatele nu vor intarzia sa apara.

SMM este o metoda eficienta de marketing digital pe care o poti folosi cu succes pentru a creste vizibilitatea afacerii tale. Tot ceea ce ai de facut este sa ii determini pe oameni sa discute despre tine, produsul sau afacerea ta.

Contribuie la sporirea traficului pe site-ul tau si, astfel, la sporirea sanselor ca afacerea ta sa fie prezentata si unor categorii diferite de consumatori, catre care nu ti-ai indreptat atentia pana acum. Postarile in social media sunt o modalitate excelenta de a crea continut care sa atraga consumatorii catre site-ul tau. Sa ai un site in ziua de astazi este necesar, dar in niciun caz nu mai este suficient. Trebuie sa mentii viu interesul celor care te urmaresc prin postarile tale, ceea ce inseamna ca trebuie sa anticipezi intr-o oarecare masura dorintele acestora.

Marketing-ul in retelele sociale presupune sa folosesti postarile sub forma de text si/sau imagine pentru a atrage noi potentiali clienti, pentru a starni discutii si, in final, pentru a crea followeri pentru brandul tau. Acesta poate contribui la o clasare mai buna in motoarele de cautare dar acest lucru se intampla numai daca continutul pe care il postezi este de calitate, primeste multe aprecieri si este distribuit masiv. Folosirea unor cuvinte cheie potrivite si postarile care, intr-un cuvant, atrag atentia unor factori cheie in domeniu, ar putea de asemenea sa te ajute prin faptul ca s-ar putea oferi sa scrie articole despre tine si ar contribui la o crestere a vizibilitatii afacerii tale.

 

Retelele sociale sunt platforme de networking si comunicare

Abordarea fiecarui client in parte si rezolvarea problemelor pe care acestia le-ar putea ridica in cadrul acestor retele de socializare creeaza o oportunitate in plus de a interactiona direct cu consumatorul, de a-i oferi o solutie personalizata si de a demonstra interesul fata de client, lucruri pe care le face un Expert Social Media.

Cand interactionezi direct cu clientii in cadrul retelelor sociale, acestia devin mai loiali brandului pe care il reprezinti. Clientii loiali au tendinta de a cumpara mai multe produse apartinand brandului respectiv. De aceea ese necesar sa le aduci la cunostinta clientilor tai ultimele noutati, sa-i mentii viu interesul pentru produsele si serviciile tale si sa ii asiguri asistenta post-vanzare corespunzatoare, iar retelele sociale reprezinta cel mai potrivit mod de a realiza aceasta interactiune.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Acţiunile companiei Facebook au scăzut dramatic în urma scandalului Cambridge Analytica

Published

on

 

Directorul companiei americane Facebook, Mark Zuckerberg, a primit încă o veste proastă, care ar putea aduce după sine noi repercusiuni financiare. Comisia Europeană a cerut, luni, explicaţii rețelei de socializare, întrebând dacă datele utilizatorilor de internet din Uniunea Europeană figurează printre cele colectate de compania Cambridge Analytica, care se află în mijlocul acestui scandal de obținere ilegală a datelor și influențare a opțiunilor electorale.

Biroul pentru Protecţia Consumatorilor al Comisiei Federale pentru Comerţ a SUA (Federal Trade Commission /FTC) a confirmat investigarea utilizării informaţiilor personale ale abonaţilor Facebook, potrivit agerpres.ro.

„În acest scandal recent există sau nu unele date ale cetăţenilor UE?”, se întreabă comisarul pentru justiţie, Vera Jourova, într-o scrisoare consultată de Reuters, adresata directorului financiar al grupului Sheryl Sandberg.

„Regret, dar comunicatele oficiale ale Facebook, inclusiv cele ale directorului general, Mark Zuckerberg, nu mi-au alungat temerile”,afirmă ea.

„Aceasta este deosebit de dezamăgitor, având în vedere eforturile noastre de a construi o relaţie între dvs. şi noi pe baza încrederii (…) Aceasta încredere este acum afectată”, îşi exprimă regretul Vera Jourova, care o întreabă direct pe Sheryl Sandberg dacă este sigură că o situaţie similară „nu se poate repeta astăzi?”.

Comisarul european a spus că doreşte un răspuns în două săptămâni.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Facebook vine cu noi schimbari: informatiile locale vor avea mai multa vizibilitate!

Published

on

 

Facebook va pune accentul pe informaţiile locale difuzate în fluxul de ştiri al utilizatorilor, modificare operată iniţial în SUA, apoi în alte ţări, pentru a limita dezinformarea, transmite AFP, citat de Mediafax. 

“Informaţiile locale contribuie la crearea unei comunităţi, pe internet şi în viaţa reală”, a scris cofondatorul Facebook Mark Zuckerberg, pe contul său, aceasta fiind o nouă încercare de a răspunde criticilor la adresa reţelei de socializare.

Aceste informaţii pot face ca “timpul petrecut pe Facebook să fie unul de calitate”, a adăugat tânărul miliardar, care, la începutul anului, a promis o serie de măsuri pentru limitarea dezinformării şi îmbunătăţirea conţinutului ce circulă pe reţeaua care are aproximativ două miliarde de utilizatori.

“Începând de astăzi (luni, n.r.), vă vom prezenta mai multe publicaţii din oraşul vostru, fie el mare sau mic”, a precizat Zuckerberg, adăugând că schimbarea va fi operată în SUA, după care va fi aplicată “în mai multe ţări, anul acesta”.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending