Connect with us
 

Facebook plănuieşte să lanseze o aplicaţie pentru dispozitivele mobile dedicată breaking news-urilor, care va permite anumitor publisheri parteneri să distribuie instantaneu utilizatorilor reţelei de socializare alerte despre cele mai importante evenimente care se întâmplă la nivel mondial, noteaza Mediafax.

Noua aplicaţie de ştiri se află într-o fază incipientă de teste, potrivit businessinsider.com, care citează surse apropiate acestui proiect.

Potrivit informaţiilor disponibile în acest moment, utilizatorii de dispozitive mobile vor putea să descarce noua aplicaţie a Facebook şi vor putea apoi să selecteze publicaţiile sau organizaţiile de media pe care vor să le urmărească prin intermediul acesteia şi subiectele despre care doresc să primească alerte.

Până în acest moment, Facebook ar fi selectat doar câteva companii de media partenere pentru proiectul pilot al aplicaţiei.

Atunci când apar breaking news-uri, publicaţiile partenere Facebook vor crea notificări care vor fi transmise instantaneu utilizatorilor aplicaţiei.

Alertele vor putea să includă un scurt text (de până la 100 de caractere) şi un link către ştirea publicată pe site-ul publicaţiei partenere Facebook. După primirea breaking news-ului, oamenii vor putea să dea click pe linkul primit alături de alertă pentru a citi întregul articol pe site-ul respectivei publicaţii care a creat notificarea.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Publicatia PRwave împlinește 14 ani

Published

on

 

PRwave, site de știri online din afaceri, marketing, financiar, media și lifestyle, împlinește 14 ani. Site-ul a fost primul din România dedicat imaginii, comunicării şi relaţiilor publice pentru afaceri şi continuă să ofere conţinut relevant oamenilor de afaceri, persoanelor care doresc să fie la curent cu cele mai noi ştiri, specialiştilor în relaţii publice şi marketing şi studenţilor de la facultăţile de marketing şi comunicare. Mai mult, prin intermediul blogului de călătorii Travel – Moments in Time, lansat în urmă cu 10 ani, vizitatorii au ocazia de a găsi articole care să îi inspire în alegerea următoarei destinaţii de vacanţă.

 

„PRwave este un proiect incredibil. A pornit din dorinţa de a le oferi studenţilor la comunicare şi relaţii publice un site de unde să se poată informa, unde să găsească articole de la specialişti în domeniu şi studii de caz despre campanii de succes. Nici nu ştiam atunci, în urmă cu 14 ani, ce evoluţie minunată va avea PRwave! Am ajuns să publicăm zilnic zeci de ştiri şi articole din domenii variate – economie, afaceri, marketing, media, stil de viaţă, auto, IT, velo, evenimente etc. Avem, de asemenea, prezentări de carte în rubrica Books Wave şi materiale şi case studii în exclusivitate în cadrul rubricii Exclusive.

PRwave înseamnă evoluţie constantă și adaptare permanentă pentru a rămâne în top şi a oferi conţinut de calitate vizitatorilor noştri. Mă bucur că am reuşit să ajungem la 14 ani de PRwave!” a declarat Violeta-Loredana Pascal, fondator PRwave.

 

Peste 86.500 de materiale au fost publicate în acest timp pe site – iar numărul creşte zilnic cu noi ştiri şi articole. Site-ul oferă şi o poveste poliţistă care poate fi downloadată gratuit aici: https://mailchi.mp/6798c54c152c/inocentul. Iar dacă vă întrebaţi cum arăta PRwave în urmă cu 14 ani, iată un preview.

Unul dintre proiectele de succes ale PRwave este blogul de călătorii în limba engleză Travel – Moments in Time. Lansat în urmă cu 10 ani şi început ca un loc în care să fie împărtăşite impresii de călătorie, blogul a ajuns la peste 1400 de articole cu sfaturi de călătorie, itinerarii, ghiduri şi recomandări pentru oraşe din întreaga lume.

„Istoria PRwave continuă. Vă aştept în fiecare zi pe site cu ştiri proaspete şi interesante şi pe blogul de călătorii cu articole care să vă inspire”, a mai adăugat Violeta-Loredana Pascal.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi, nominalizat de șase agenții de presă europene drept candidat pentru funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

Foto Credit: AGERPRES
 

Directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost nominalizat drept candidat pentru funcția de Secretar General al EANA – Alianța Europeană a Agențiilor de Presă.

Conform statutului EANA, pentru a deveni candidat pentru această funcție, este nevoie de nominalizarea a cel puțin trei agenții membre. Alexandru Giboi a fost nominalizat de următoarele agenții: BTA (Bulgaria), CNA (Cipru), ANA-MPA (Grecia), ATA (Albania), FENA (Bosnia și Herțegovina), TASR (Slovacia), alături de AGERPRES.

În acest moment, Alexandru Giboi este membru în Consiliul de Conducere al EANA, ales în septembrie 2015, dar și Secretar General al Asociației Agențiilor de Presă din Balcani (ABNA-SE), ales pentru un al doilea mandat în septembrie 2016. Alegerile din toamna acestui an vor avea loc în urma încheierii mandatului actualului Secretar General, Erik Nylen, expert în mass-media cu o vastă experiență. Înainte de a fi Secretar General al EANA, acesta a fost, printre altele, CEO al TT, agenția de presă suedeză.

Pentru funcția de Secretar General al EANA mai candidează și Lidia Sobanska, din Polonia, susținută de trei agenții de presă.

Pentru prima dată în istoria EANA, Conferința de primăvară a Alianței se va desfășura la București, în luna aprilie a acestui an, la invitația AGERPRES.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Exatlon, pe locul doi în topul căutărilor pe Internet

Published

on

 

La doar o luna de la debutul fulminant al celei mai iubite competitii sportive televizate, “Exatlon” a devenit un adevarat fenomen, inregistrand audiente remarcabile, demne de podium.

Fiecare editie a reality-ului difuzat la Kanal D, plina de suspans si adrenalina, tine cu sufletul la gura milioane de romani care isi sustin favoritii din concurs.

Interesul sporit manifestat de fanii “Exatlon” se muta si in online, acolo unde comentariile de sustinere pentru o echipa sau alta starnesc adevarate furtuni virtuale. Astfel, conform Google Trends, setea romanilor de informatii referitoare la show si concurenti, plaseaza “Exatlon” pe locul doi in topul cautarilor pe Internet.

Reality-ul, suta la suta autentic, a creat o comunitate puternica in social media. Informatiile actuale si interesante postate aproape in timp real cu momentele din fiecare editie “Exatlon”, cu si despre concurentii ramasi in competitie, pe paginile oficiale de socializare Kanal D, Facebook (https://www.facebook.com/ExatlonRomania/) si Instagram (https://www.instagram.com/exatlonromania/), aduna zilnic zeci de mii de abonati.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending