Connect with us

Digital

Fashion Days lansează o nouă interfață pentru platforma online, ca parte a noului model de business

Published

on

Reclame

Fashion Days, cea mai mare destinație de fashion din România, lansează o nouă interfață pentru platforma de cumpărături online, care susține evoluția către noul său model de business. Noua interfață a shopului oferă acum clienților o separare clară între colecțiile noi (in-season, disponibile în stoc) și partea de campanii de reduceri. Modificările reflectă trecerea companiei de la un shop de flash sales la unul de retail online, cu focus pe colecțiile noi, care beneficiază de livrare rapidă.

„Noul design al site-ului Fashion Days reflectă viziunea noastră de business actuală și a fost creat din dorința de a le oferi clienților o experiență de cumpărături online cât mai plăcută, ușoară și rapidă. Fashion Days este un pionier al comerțului online de fashion din România. Desigur, acest rol presupune acțiuni inovatoare, precum redefinirea modelului de business, bazăndu-ne pe nevoile clienților noștri. Astfel, pornind de la identificarea cerințelor acestora, am reorganizat structura noului website și am adăugat noi funcționalități, care facilitează traseul clienților în site și care îi ajută în procesul de comandă: am introdus opțiunea de search și am îmbunătățit filtrele de produse, care sunt acum mai vizibile”, a declarat Silviu Croitoru, Chief Product Officer – Fashion Days.

Silviu Croitoru_Fashion Days

Noua versiune a platformei înlocuiește listarea campaniilor cu un nou homepage customizabil pentru femei sau bărbați și include pagini separate pentru colecțiile noi și cele la reduceri. De asemenea, în pagina de start, clienții au acces la recomandări pentru diverse categorii de produse, la catalogul de branduri și la lista produselor recent cumpărate din shop.  

Clienții pot comanda acum fără a se înregistra pe site și pot găsi produsele mai ușor și rapid, folosind un sistem de căutare ierarhică și filtrare a produselor, opțiuni ce permit clienților să caute produse în funcție de sex, dimensiuni, categorie, culoare și preț. Paginile de produs se încarca într-un timp scurt, fiind prezentate într-un mod atractiv, cu zoom automat și includ conținut suplimentar despre produse.

„Schimbările aduse site-ului au dus la o creștere semnificativă a ratelor de conversie. Noua interfață online oferă clienților noștri acces mai ușor la produse și informațiile despre acestea, ceea ce scurtează timpul destinat cumpărăturilor online. De asemenea, toate aceste schimbări au dus la îmbunătățirea experienței utilizatorilor și pe versiunea mobil a shopului. Scopul final al eforturilor noastre este menținerea și creșterea indicelui de evaluare al loialității clienților noștri – NPS (Net promoter score), care este în permanență peste 50% ”, a completat Silviu.

Pentru mai multe noutăți despre Fashion Days vă invităm să accesați site-ul brandului și blog-ul “The Daily Issue”, ce oferă inspirație pentru fiecare zi.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show3 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar7 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending