FCB Bucharest, câștigătoarea pitch-ului de creație și strategie Stalinskaya, lansează un nou „episod” despre valorile masculinității, continuând una dintre cele mai longevive povești de brand de pe piața românească.
Conceptul spotului TV, bazat pe clasica întâlnire dintre om și lup, susține simbolistica misiunii Stalinskaya – aceea de a se adresa celor puternici – într-o nouă perspectivă. Spotul are în prim plan vodca Stalinskaya Red, cea mai vândută vodcă din România, care va fi prezentă la raft sub o identitate vizuală nouă.
“Suntem foarte bucuroși că am câștigat pitchul de strategie și creație și că, astfel, am putut scrie un nou scenariu pentru „Serialul Stalinskaya”. Puterea de a-ți înfrunta propriile frici este esența noului episod. Premisa a rămas aceeași (omul și lupul sunt inamici naturali), însă povestea om -lup a evoluat. Prinși într-o situație de viață și de moarte, o avalanșă, cei doi aleg să-și unească forțele și, astfel, ies la lumină împreună, mai puternici. Este o comunicare asumată, de lider.
Din punct de vedere imagine, ne-am dorit un upgrade, o direcție cinematografică cu o structură bazată pe suspans, gândită ca un trailer al unei povești mai complexe. Având elementele cheie, fiecare își poate compune lung-metrajul, după propria imaginație”, a declarat Costin Milu, Creative Director FCB.
Pe lângă dinamica spectaculoasă a firului narativ, campania scoate la suprafață și un set de valori actuale, reflectând modul în care ideea de masculinitate se încadrează în peisajul autohton.
„Stalinskaya, vodka „pentru cei puternici”, a construit, cu fiecare episod de comunicare, profilul bărbatului puternic. Ce înseamnă asta azi și cât e de relevant pentru tineri (unul dintre segmentele importante avute în vedere) am încercat să aflăm într-o serie de interviuri, atât cu bărbați, cât și cu femei. Pentru că, nu-i așa, cum să explorăm imaginea bărbatului puternic azi fără a ține cont (și) de percepția femeilor? De aici multe perspective noi și acel look & feel modern pe care brand-ul și-l dorea. Noua campanie e, deci, cu și despre bărbatul puternic contemporan, definit în mare măsură prin forța psihică, dincolo de cea fizică”, declară Corina Anghel, Head of Strategy FCB.
Campania se desfășoară pe TV și în digital (Facebook, Instagram, YouTube), începând din luna octombrie și până la finalul anului 2024.