Connect with us

Muzica

Feli și Orchestra Simfonică București aprind luminițele din Sun Plaza

Redactia Radar de Media

Published

on

Sun Plaza dă startul sezonului de iarnă printr-un spectacol inedit care va avea ca element central muzica clasică. La ediția din acest an, Feli și Orchestra Simfonică București vor marca momentul aprinderii luminițelor din centrul comercial printr-un concert memorabil.

„Aprinderea luminițelor în Sun Plaza este deja un eveniment cu tradiție care de la an la an suprinde prin artiștii care ni se alătură cu momente speciale, dar și prin modul un pic altfel de a organiza fluxul evenimentului. De această dată, ne dorim să trezim emoție prin muzică, voie bună și să aducem sentimentul de bucurie specific sărbătorilor de iarnă. De aceea, vom avea pe aceeași scenă două concepte muzicale diferite, care vor uni generațiile și vor oferi o experiență inedită celor care vor veni la eveniment”, au precizat reprezentanții Sun Plaza.

  • Feli și Orchestra Simfonică București vor susține concerte în centrul comercial.
  • Tradiționalul eveniment dedicat aprinderii luminițelor va avea loc pe 14 noiembrie.

Atmosfera va fi întreținută de Iulian Tănase, realizator de programe radio și scriitor. Evenimentul din 14 noiembrie va începe la ora 19:00, iar la scurt timp, pe scenă vor intra cei 20 de membri ai Orchestrei Simfonice București, formată din instrumentiști valoroși, recunoscuți pentru proiectele muzicale originale pe care le-au dezvoltat de-a lungul timpului.

Pe parcursul a 30 de minute, aceștia vor încânta publicul cu un concert pe ritmuri clasice, făcând o trecere în revistă a celor mai cunoscute piese semnate de marii compozitori. Pe scenă va intra apoi Feli care va concerta alături de membrii Orchestrei Simfonice București, iar împreună vor marca momentul aprinderii luminițelor din centrul comercial. De asemenea, seara se va încheia cu cele mai noi piese semnate de Feli și band-ul său.

Citeste si „4 sfaturi pentru o bucătărie modernă”.

Foto: Vizual companie

Comentarii

Muzica

Mara Georgescu la doar 16 ani are succes internațional iar acum a lansat piesa “Uită-mă”

Avatar

Published

on

Puține tinere din showbizzul românesc ajung să aibă succes internațional încă de la prima piesă, însă este cazul Marei Georgescu, care anul trecut, în noiembrie, pe când avea 15 ani a lansat melodia “Gin Gin”, care a ajuns să fie difuzată în mai multe țări precum Turcia, Israel sau Azerbaidjan. Iar acum puştoiaca a lansat melodia “Uită-mă”, o piesă R&B care sigur va prinde printre cei care iubesc acest gen muzical.

Simpatica şi talentata Mara Georgescu, la doar 16 ani împliniți în ianuarie, revine în lumea muzicală și lansează cel de-al doilea single al său. Mesajul piesei “Uită-mă” e direct, caracteristic pentru artistă. “Lucrurile sunt spuse pe bune şi fără menajamente, pentru că azi, fetele valoroase ştiu să se impună şi pun punctul pe I. Iubitelor, nu uitaţi că voi sunteţi cele care alegeţi mereu, şi de ceva vreme ” the beauty” se impune în faţa lui “the beast”, spune tânăra. Solista cântă pentru cei din generaţia ei, iar melodia “Uită-mă” te va determina de la prima audiţie să fredonezi şi chiar să incluzi în obişnuinţele tale verbale zilnice, sintagma “Uu, Uu.. “, de câte ori vrei să dai flit sau o replică acidă. La Mara, siguranţa şi originalitatea se îmbină perfect cu trendul rebel şi modern, este pe deplin reprezentanta valului de teenageri cu fitză şi personalitate.

“Uită-mă ” vine după succesul înregistrat de “Gîn, Gîn”, piesa de debut, cu care artista este difuzată pe radiouri în multe ţări precum Turcia, Israel sau Azerbaidjan. „Când am aflat, nu mi-a venit să cred, mi s-a părut wow. A fost o mare surpriză şi nu mi-a venit să cred aşa ceva, mai ales că sunt la început de drum. Am avut încredere de la început în această piesă, în compozitorul ei, în proiect. „Gin Gin” mi-a plăcut de la început şi am sperat să am succes cu ea. Mă bucur că sunt susţinută de oameni importanţi şi cărora le place acest proiect. Să sperăm că vom începe să avem concerte peste hotare”, a spus tânăra solistă. Noul single este o producție Lanoy Records. Piesa e un R&B cu influențe trap și are un super flow care vă va crea sigur dependenţă. Așa că fiți cu ochii pe profilul de Youtube al tinerei și pe rețelele de socializare pentru a află nouati.

Comentarii

Continue Reading

BAZAR

In plina criza, Vulpita si-a lansat propria melodie!

Redactia Radar de Media

Published

on

Axinte a făcut-o cântăreață pe Vulpița! Cei doi au lansat un videoclip la piesa ”Hai la București, Vulpița”, anunta dcnews.ro

Melodia a fost ascultată, în primă audiție, la Acces Direct. 

”La vocea ei s-a lucrat cam cinci-șase ore. Ea, ca solistă… e foarte bună dansatoare. E prima piesă, nimeni nu s-a născut învățat”, a zis Axinte care a mai spus că îi va da 10000 lei Vulpiței pentru colaborare. În 14 ore, videoclipul a strâns 826,421 vizualizări.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini”, un ghid muzical animat pentru spalatul corect pe maini

Avatar

Published

on

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini!”, un ghid muzical animat pentru promovarea spalatului corect pe maini care este prima si cea mai importanta masura de auto-protectie in lupta impotriva virusilor.

„Foarte putini dintre noi stiu sa se spele asa cum trebuie pe maini. Sunt doar 30 de secunde care, folosite corect, pot face diferenta intre sanatate si boala.”, spune Smiley care a pus la lucru resursele creative ale studioului HaHaHa Production pentru a transmite amuzant un mesaj atat de important zilele acestea pentru toate generatiile.

https:///watch?v=kzoAir3xFPI&feature=youtu.be

Artistii si producatorii HaHaHa Production isi doresc ca „Spala-te pe maini” sa reprezinte un indemn pentru toti cei care stau acasa zilele acestea sa repete pe piesa spalatul corect pe maini, sa se filmeze si sa trimita video cat mai multor persoane: „Pana ne intra in reflex spalatul corect pe maini, putem sa facem ca actiunea asta sa fie distractiva, asa ca va invit sa va distrati facand filmulete cu voi pe piesa noastra in timp ce respectati toti pasii obligatorii din acest proces.”, adauga Smiley care, intors recent din America, a ales sa ramana acasa timp de doua saptamani pentru a se proteja pe el si pe cei din jurul lui si sa faca pe conturile sale de Instagram, YouTube, Tik-Tok si Facebook un jurnal de autoizolare cu toate activitatile care ii compun zilele petrecute acasa.

 

Oricine isi doreste, il poatre suna sau ii poate trimite mesaje foto, video sau text lui Smiley, pentru ca acesta si-a ascuns numarul de telefon, cifra cu cifra, in videoclipul de la „Ce mai faci, straine?” https://www.youtube.com/watch?v=ZOdYsBA8w9M cea mai recenta piesa a sa, aflata de la lansare pe primele locuri in topul celor mai urmarite clipuri de pe YouTube. Aproape 5000 de persoane i-au scris mesaje si au comunicat cu el prin intermediul numarului sau de telefon: „Acum ca tot stau in casa, ma bucur de toate semnele de viata de la voi si incerc sa raspund fiecaruia. Si dupa, ma spal pe maini. Corect. Sper ca si voi.”, spune Smiley care incearca sa-si foloseasca muzica si toate resursele creative de la HaHaHa Production pentru a aduce, pe cat posibil, un plus de bine in jurul sau.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0