Connect with us

AUDIENȚE TV

Serialul “Femeie în înfruntare destinului”, record de audiență la Happy Channel

Published

on

Foto Credit: HAPPY CHANNEL
 

“Femeie în înfruntarea destinului”, serialul turcesc pe care Happy Channel îl difuzează în exclusivitate, a stabilit ieri (3 septembrie) record de audiență la postul de televiziune. Producția s-a impus ca lider pe nișa posturilor de televiziuni pentru femei, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, mediul urban, și s-a clasat în top 3 all channels, după cele două posturi generaliste PRO tv și Antena 1.

La început de săptămână, “Femeie în înfruntarea destinului” a atins record de audiență la Happy Channel. Episodul difuzat luni seara (3 septembrie), în intervalul 20.00-22.00, din primul sezon al serialului a clasat Happy Channel pe prima poziție în topul televiziunilor pentru femei,  target femei – cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, mediul urban, cu o cotă de piață de 8.9% și un rating mediu de 3 procente. Locul al doilea a fost ocupat de Pro 2, care a avut o cotă de piață de 3.5% și un rating mediu de 1.2 procente.

Pe targetul 18 și 49 de ani, mediul urban, producția care o are în rol principal pe îndrăgita actriță din Turcia – Özge Özpirinçci a situat Happy Channel pe poziția a treia în top all channels, cu o cotă de piață de 6.4% și un rating mediu de 2.1 procente. Happy Channel a surclasat Kanal D, care difuza tot o producție turcească, și s-a aflat, în clasament, după primele două posturi generaliste Pro TV și Antena 1.

De luni până joi, de la ora 20.00, “Femeie în înfruntarea destinului”  le aduce telespectatorilor Happy Channel o poveste impresionantă, care scoate la iveală forța nebănuită pe care reușește să o aibă femeia atunci când este vorba de viața ei și a copiilor săi.

După difuzarea primului sezon “A doua șansă”, Happy Channel revine cu cel de-al doilea sezon din 17 septembrie.

 

Sursa: Kantar Media

            Copyright: ARMADATA SRL

            3-Sep-18

            Target: Femei 18-49 Urban; 18-49 Urban    

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Audienţe de top pentru TVR 1, cu partida Olanda-România

Published

on

 
  • Peste 1.200.000 de telespectatori, în minutul de aur (20.24)

  • TVR transmite în direct şi în exclusivitate Europenele de handbal feminin din Franţa

  • Următoarele meciuri ale reprezentativei României, cu Spania – marţi, 11 decembrie, de la 19.00, şi cu Ungaria – miercuri, 12 decembrie, de la 19.00, ambele la TVR 1 şi TVR HD

 

Deşi nu au finalizat cu o victorie meciul cu Olanda de la Campionatul European din Franţa, handbalistele din Naţionala României au reuşit să adune românii împreună, la TVR, pentru a le susţine. Competiţia transmisă în exclusivitate de Televiziunea Română este de interes pentru tot mai mulţi telespectatori, partida de aseară (9 decembrie), cu Olanda, fiind cea mai vizionată de până acum.

Naţionala de handbal feminin a României a fost învinsă, ieri, în grupele principale de la Europeanul de handbal feminin 2018, de echipa Olandei, scor 29-24 (11-10), înfrângere în premieră la Campionatul European din acest an pentru fetele noastre. O victorie cu Olanda ne-ar fi asigurat calificarea automat în fazele superioare, acum însă tricolorele trebuie să câştige următoarele două meciuri, cu Spania şi Ungaria, pentru a accede în semifinale.

Partida dintre reprezentativele Olandei şi României a adus postului TVR 1 locul 3 pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial, finalul partidei înregistrând, la nivel naţional, peste 1.200.000 de telespectatori pentru TVR 1 (6,7% rating şi 12,2% cotă de piaţă, la ora 20.24).

Aproape 1 milion de telespectatori au văzut în medie meciul câştigat aseară de Olanda la Europeanul din Franţa (5,1% rating şi 9,6% cotă de piaţă, la nivel naţional), TVR 1 fiind pe poziţia a treia în rândul celor mai urmărite posturi de televiziune pe intervalul desfăşurării partidei – 18.51-20.30.

Peste jumătate de milion de telespectatori de la oraşe au urmărit la TVR 1 lupta fetelor noastre cu puternica echipă a Olandei, TVR 1 având pe acest segment de public o audienţă medie de 5.3% şi o cotă de piaţă de 10,9% (512.000 telespectatori).

Şi pe publicul comercial, TVR 1 a înregistrat audienţe bune cu meciul de handbal Olanda-România: o medie de 4.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 11.8% (195.000 telespectatori), fiind pe acelaşi loc 3 în topul celor mai urmărite posturi pe interval.

 

Următoarele partide ale României la CE de handbal sunt programate la TVR 1 şi TVR HD astfel: cu Spania – marţi, 11 decembrie, de la 19.00, şi cu Ungaria – miercuri, 12 decembrie, de la 19.00.

Televiziunea Română transmite în direct şi în exclusivitate cea de-a XIII-a ediţie a Campionatului European de Handbal feminin. TVR 1 şi TVR HD difuzează 37 de meciuri de la competiţia europeană de handbal, în perioada 29 noiembrie -16 decembrie 2018.

Transmisiunile directe ale partidelor sunt precedate şi urmate de dezbateri în direct, la „Studio CE Handbal feminin”, moderat de Cristian Mîndru.

 

Credit foto© Anze Malovrh / kolektiff

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniei a fost lider de audienta! Iata cine sunt finalistii!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Alma Boiangiu, Dora Gaitanovici, Mădălina Coca și Bogdan Ioan sunt finaliștii sezonului 8 Vocea României!

Cei opt semifinaliști Vocea României au încântat vineri seară publicul cu reprezentațiile lor pline de sensibilitate, dramatism sau forță și au demonstrat cu prisosință că au calități vocale incredibile, dar și că știu foarte bine să facă spectacol și cum să ajungă mai aproape de cei care îi urmăresc. Concurenții au cântat cu bucurie și entuziasm și au dat totul pe scenă pentru a convinge că merită să meargă în marea finală. Telespectatorii și-au ales favoriții, iar în urma voturilor trimise de aceștia, cei patru finaliști ai sezonului 8 sunt: Alma Boiangiu, din echipa Tudor, Dora Gaitanovici, din echipa Irina, Mădălina Coca, din echipa Andra, și Bogdan Ioan, din echipa Smiley. Aceștia vor lupta vinerea viitoare pentru marele trofeu și premiul în valoare de 100.000 de euro.

Semifinala sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 6.9 puncte de rating și 21.5% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 5.8 puncte de rating și 18.3% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproape 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:00, peste 1.8 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Vineri, 14 decembrie, de la 20:30, patru concurenți cu voci formidabile, care au cucerit antrenorii și publicul cu momentele prezentate pe scena celei mai tari competiții a vocilor, vor aduce momente care cu siguranță vor uimi și vor bucura publicul. Alma, Dora, Mădălina și Bogdan încep pregătirile și repetițiile pentru marea finală și sunt hotărâți să-i convingă pe cei de acasă că merită să fie câștigătorii sezonului 8 Vocea României.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Ultima editie VISURI LA CHEIE. lider de audienta

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Miercuri seară, dorința familiei Miron de a avea o locuință complet renovată și utilată a devenit realitate cu ajutorul echipei Visuri la cheie. Corneliu Ulici, Adela Pârvu, Cristina Joia și Ciprian Vlaicu au oprit aseară autocarul pentru ultima dată în acest sezon, în localitatea Tărtășești, și au reușit să le readucă zâmbetul și speranța bunicii Maria și nepoatei sale, Andreea. Apartamentul celor două a fost complet transformat, iar bucuria de pe chipurile lor în momentul în care au revenit acasă după vacanță a fost de nedescris.

Ultima ediție a sezonului cinci Visuri la cheie a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, emisiunea a înregistrat 9.4 puncte de rating și 24.6% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 7.5 puncte de rating și 19.6% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproape 1.6 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:46, emisiunea Visuri la cheie a adus în faţa televizoarelor peste 1.9 milioane de români.

Aseară s-a încheiat cel de-al cincilea sezon Visuri la cheie. Corneliu, Adela, Cristina, Ciprian și Valentin au reușit să aducă fericirea în casele a 13 familii care au întâmpinat numeroase greutăți în viață și care acum sunt pregătite să facă sărbătorile de iarnă în locuințe noi, pline de căldură, culoare și dragoste.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending