Connect with us

Evenimente

Festivalul Ambasadelor ONE WORLD 2017, Editia a III-a, in Bucuresti

Published

on

 

Asociația ESCU prezintă cea de-a treia ediție aniversară a evenimentului multicultural de anvergură, Festivalul Ambasadelor, cu tema din acest an ONE World, fiind organizat în perioada 7-10 septembrie la Grand Hotel du Boulevard, spațiul unde vor fi găzduite expozițiile de artă etnografică și conferințele inspiraționale, Cinema PRO, unde vor fi proiectate filme artistice și documentare recente din peste 15 țări, și Parcul Titan, locul de desfășurare al World Bazaar & Show, cu spectacole exotice de World Music şi dansuri din toate colţurile lumii, cu standuri de prezentare ale ambasadelor participante, ateliere, ceremonii și workshop-uri multiculturale şi degustări de preparate culinare din peste 10 bucătării tradiționale. Vor avea loc spectacole de muzică și dans cu influențe din țări precum India, Indonezia, Angola, Argentina, Brazilia, Malaezia, Vietnam, Grecia, Cuba, Iordania, Peru, Coreea de Sud, Pakistan, Armenia, China și România.

 

Festivalul a conturat pentru publicul din România un traseu prin care vizitatorii pot călători, învăța și experimenta într-un mod cât mai dinamic și realist diferite forme de cultură, muzică, conversații, proiecții cinematografice, ceremonii și tradiții ale unor țări și civilizații care sunt reprezentate în România de ambasade, institute culturale, minorități și asociații etnice, dar și de organizații internaționale.

Festivalul va cuprinde, ca prim element de noutate, o expoziție centrală comună, care va reuni ideea de “Costumele lumii- meșteșugul care leagă civilizațiile”, prin participarea a peste 40 de țări expozante. Această expoziție va explora ce poate avea în comun “ia” românească, cu broderiile și împletiturile balcanice, cu fascinantul Hanbok-ul sud-coreean, cu Sari-ul indian puternic colorat, cu tunincile misterioase thawb și caftane din zona arabă, cu huipilul mexican, cu fustanella grecească și cu desenele geometrice de pe costumele din Angola? Această instalație multiculturală caleidoscopică de nuanțe, texturi, însemne, broderii și ornamente exotice, construită pe fundalul unor fotografii, picturi tradiționale și obiecte de artizanat, lucrate în ceramică, bronz, lemn, mozaicaturi și damascuri, a fost creată pentru a exprima într-un dialog nonverbal diversitatea culturală a lumii, conturând un spațiu metaforă ce îmbină elemente tradiționale și moderne într-un concept colaborativ original, dedicat spectaculozității straiului popular.

 

Suntem foarte bucuroși să anunțăm, alături de prietenii și partenerii noștri că, timp de 4 zile, Festivalul Ambasadelor revine cu cea de-a treia ediție și propune cel mai provocator line-up de evenimente și expoziții de până acum, care va reuni și împleti magia şi expresivitatea marilor culturi ale lumii, alături de emoţia şi autenticul expresiei artistice româneşti. Festivalul Ambasadelor este un proiect unic prin specificitatea lui și are un impact cultural uriaș, întrucât interoghează posibilitățile de contact între culturi prin feluri de expresie foarte diferite. De aceea am simțit nevoia să adăugăm câteva elemente noi în programul festivalului din acest an: o expoziție centrată pe un singur aspect puternic identitar, dar și conferințe și dezbateri pe teme dedicate conexiunilor primordiale între culturi și țări, totul completat de un program artistic de spectacole, dansuri, ceremonii și ateliere incitante care ne vor invită pur și simplu să simțim la scară mică ce înseamnă să fim cu adevărat World Citizens”, a completat Andreea Dănescu, organizator al Festivalului Ambasadelor.

 

Astfel, pe parcursul întregii săptămâni, publicul din București va fi invitat la o serie de evenimente, expoziții și momente artistice, care vor transforma capitala într-un mozaic cultural.

 

Participanții acestei ediții a Festivalului Ambasadelor vor fi:

  • Instituții și Organizații naționale și internaționale: Institul European din România, Ministerul Turismului, Reprezentanța Comisiei Europene din România și Biroul de Informare din România al Parlamentului European, Înaltul Comisariat al Națiunilor Unite pentru Refugiați, Organizația Internațională pentru Migrație.

 

  • Ambasade, institute culturale și comunități de minorități: Africa de Sud, Algeria, Angola, Argentina și Asociația pentru Cultură și Tango, Asociația Macedonenilor din România, Azerbaidjan, Belarus, Brazilia, Bulgaria, Centrul Cultural Româno-Panarab, Centrul de Asistență Rurală – Ținutul Pădurenilor, Chile, Cipru, Coreea de Sud și Asociația Culturală Sarang Hanguk, Croația, Cuba , Egipt, India, Indonezia, Iordania, Italia și Institutul Italian de Cultura Vito Grasso, Lituania, Malaezia, Mexic, Pakistan, Palestina, Peru, Republica Democrata Congo, Republica Moldova, Republica Populară Chineză și Institutul Cultural Confucius, Rusia și Centrul Rus de Știință și Cultură, Siria, Societatea Culturală Aromână, Spania, Suedia, Tunisia, Turcia și Centrul Cultural Turc Yunus Emre, Turkmenistan, Ungaria, Uniunea Armenilor din România, Uniunea Elena din România, Vietnam, Yemen.

 

Programul General al Festivalului Ambasadelor ONE World 2017:

  • Grand Hotel du Boulevard: Bulevardul Regina Elisabeta nr. 21, intersecție cu Calea Victoriei, 7-10 septembrie, program pentru public între orele 11:00-21:00. Intrare Liberă.
  • Expoziții de artă textilă, artizanat și patrimoniu cultural internațional dedicate panoramei culturale tradiționale și contemporane și prezentate prin participarea a peste 40 de țări, care vorbesc despre subiecte, oameni și locuri din aceaste zone.

 

  • Conferințe ce vor avea loc în zilele de 8 și 9 septembrie: speakeri cu poveşti captivante vor fi prezenţi în faţa publicului invitat pentru a-şi împărţi cunoştinţele, experienţele şi sfaturile lor, luând contact cu o arie extinsă de activităţi din domeniul multiculturalismului. Printre acestea amintim de conferința ce va avea loc în data de 9 septembrie, ora 11:00, organizată alături de Institutul European din România, cu tema Europa – Connecting Cultures: diversitatea culturală de la trend – setter la un copil problemă, la care vor participa cu intervenții oficiali și experți din administrația publică, reprezentanți ai mediului academic și cultural, ai societății civile, mass-media etc.

 

  • Cinema PRO: Bulevardul I. C. Brătianu nr. 6, 7-10 septembrie, program între orele 12:00-22:00. Intrare Liberă.

Peste 20 de proiecţii cinematografice cu poveşti puternice și autentice ce îi vor invita pe spectatori într-o călătorie fără precedent în aspectele identitare specifice țărilor și culturilor participante.

 

  • Parcul Titan: intrarea din Bulevardul Liviu Rebreanu, cu globul lumii, program 9-10 septembrie, între orele 13:00-22:00. Intrarea Liberă.

World Bazaar & Shows: standuri expoziționale, program artistic de World Music și dansuri tradiționale într-un program efervescent și exotic, plin de culoare și ritm și diverse workshop-uri și ateliere multiculturale, meșteșugari și artizani, food court de gastronomie tradițională a peste 10 bucătării internaționale. Festivalul se va încheia  pe data de 10 septembrie, cu un concert de electro – fusion cu puternice accente tradiționale maramureșene și africane, oferit de The Deep Sound of Maramureș și guest artist Ikhaya Band.

 

Festivalul Ambasadelor ONE World 2017 va continua tradiţia deja stabilită din primii doi de viaţa a acestui proiect multicultural de a promova într-un mod cât mai autentic şi captivant cultura şi arta diferitelor tari şi minorităţi printr-o serie de experienţe culturale noi şi descoperiri care depăşesc graniţele continentale.
Mai multe informaţii despre Festival și despre programul evenimentului sunt disponibile, iar programul complet al tuturor evenimentelor va fi disponibil pe data de 25 august 2017).

 

http://www.festivalulambasadelor.ro/

https://www.facebook.com/embassiesfestival/

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Inima Transilvaniei va bate în ritmuri retro la Castelul Mikó – diMANSIONS

Published

on

 

Punct cu punct, fiecare detaliu de la diMANSIONS Hit Music Festival ajunge la locul său și astfel, cu emoții și entuziasm ne pregătim să dăm startul celei mai mari petreceri retro din inima Transilvaniei, din 14  – 16 iunie. 

Provocarea cea mai mare, cortul Kayam cu o capacitate de 10.000 de persoane a fost ridicat, punctele TOP UP by Banca Transilvania sunt instalate, voluntarii sunt instruiți, unii dintre cei mai mari artiști ai lumii se pregătesc să plece către România (printre care Thomas Anders – Modern Talking, Inner Circle, The Dire Straits Experience, Dr. Alban, Turbo B (ex SNAP!), Lou Bega), iar programul este definitivat.

Schimbări importante în program

Iar pentru ca toate lucrurile să meargă ca unse, este important să le aducem în vedere participanților care așteaptă cu nerăbdare seara de vineri, că au intervenit schimbări în program.

Din motive ce depășesc puterea de control a organizatorilor, ora de începere a concertului gentlemanului muzicii, Thomas Anders (Modern Talking), capul de afiș al festivalului, a fost reprogramat vineri pentru ora 20:45. Spectacolul său va fi urmat de cel al trupei de petrecere olandeze Hermes House Band, împreună cu faimosul interpret al piesei „Mambo No.5”, Lou Bega.

 

Transportul asigurat, programul autobuzelor la diMANSIONS finalizat

Iubitorii muzicii anilor 80-90 și 2000 care își doresc să ajungă la festival în oricare dintre cele 3 zile, însă nu au la îndemână un transport, se pot orienta către unul dintre autobuzele diMANSIONS care circulă pe rutele Sfântu Gheorghe, Târgu Secuiesc, Brașov și Miercurea Ciuc (cu oprire în Băile Tușnad). Orarul acestora poate fi consultat aici, urmând ca orarul pentru ruta Miercurea Ciuc să fie adăugat până la sfârșitul zilei. Deși programul autobuzelor este stabilit în funcție de programul concertelor (ultimul terminându-se la ora 02:00), organizatorii informează publicul că aceste curse vor putea fi suplimentate dacă va fi nevoie.

Biletele se pot achiziționa și la fața locului în fiecare zi de festival

Fanii muzicii retro vor mai putea achiziționa bilete și abonamente online de pe iabilet.ro, bilete.ro sau myticket.ro până la sfârșitul acestei zile. De vineri, 14.06, acestea vor putea fi achiziționate exclusiv de pe site-ul festivalului, www.dimansions.ro sau de la locație. Tarifele biletelor și ale abonamentelor vor fi însă mai mari, astfel încât prețul la locație al unui abonament de 3 zile va fi 279 RON, cel al unui abonament VIP pe 3 zile 459 RON, un bilet de o zi va costa 139 RON, în timp ce varianta VIP a acestuia va costa 259 RON. Prețul final al acestor bilete va suporta o mică taxă în plus, percepută de vendorul Eventim.

Plata la diMANSIONS Hit Music Festival se va face exclusiv cu un card special de festival

Din ambiția de a aduce împreună elemente retro cu tehnologii de ultimă generație, organizatorii propun pentru prima ediție a festivalului de hituri diMANSIONS plata exclusiv cu un card special de festival, prin sistemul de plată oferit de Banca Transilvania. Cardul Festipay este un sistem confortabil și simplu, prin care se poate plăti atât pentru mâncare, cât și alte produse achiziționate în cadrul festivalului diMANSIONS.

Cardurile de festival vor putea fi solicitate și încărcate la intrarea în festival, la punctele „TOP UP by Banca Transilvania”. Acestea se emit gratuit și nu au taxe de comision bancar. Suma minimă pentru prima încărcare a cardului este de 30 RON, iar cea maximă este de 500 RON, încărcarea cardului fiind posibilă în orice moment în cadrul festivalului atât cu numerar, cât și cu cardul.

Participanții festivalului vor putea retrage sumele rămase pe card la orice stand „TOP UP by Banca Transilvania” din  festival, până cel târziu luni, 17 iunie, ora 12:00. De asemenea, de subliniat este că aceste carduri vor putea fi utilizate doar la diMANSIONS Hit Music Festival.

Primul festival de muzică din România care introduce comunicarea directă prin WhatsApp

Surprizele nu se opresc aici și vă spunem că un alt element inedit introdus de organizatorii primei ediții diMANSIONS este comunicarea directă cu participanții festivalului, prin intermediul aplicației WhatsApp.

Pentru a avea toate informațiile de ultimă oră la îndemână simplu și rapid, toți participanții sunt încurajați să se aboneze la sistemul de Whatsapp Newsletter urmând acești 2 pași simpli:

  1. Salvează numărul de telefon 0753 699 699 în agenda telefonului tău;
  2. Trimite către acest contact mesajul START pe WhatsApp.

Cei care aleg să se aboneze la acest sistem de informare rapidă trebuie să știe că se pot dezabona în orice moment, trimițând mesajul STOP, iar numărul de telefon va fi eliminat din baza de date diMANSIONS.

 

Activități pentru toate gusturile: Silent Disco

Pe lângă marile concerte de la scena principală Kayam, diMANSIONS va avea parte de o gamă largă de activități de care participanții se vor putea bucura pe toată durata festivalului.

Programul artistic din cadrul evenimentului include și câțiva DJ locali, precum Brny, Dome, Turbo G, Mate și mulți alții, care vor mixa și la scena Silent Disco – unde comunicarea se face prin dans. Aici fiecare participant va primi o pereche de căști pentru a-și selecta canalul de muzică preferat dintre cele puse la dispoziție de DJ.

 

Toate informațiile despre diMANSIONS Hit Music Festival sunt disponibile pe site-ul evenimentului, https://www.dimansions.ro, cât și pe pagina de Facebook a festivalului.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

PRO TV ți-a pregătit 5 invitații duble la Untold! Iata cum le poti castiga!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Vrei mai mult decât vacanță? Dă-i cu vibe de festival și petrece în capitala mondială a magiei. PRO TV are pregătite 5 invitații duble la cel mai important show live al anului: Untold!

Vrei să-i vezi pe Robbie Williams, Armin Van Buuren, Martin Garrix, 3 are legend, Busta Rhymes, Stormzy, Tinie Tempah, Steve Aoki, Don Diablo, Nicky Romero și mulți, mulți alții? Atunci e simplu: intră pe protv.ro și câștigă una dintre cele 5 invitații duble la… 5 ani de Untold!

 

Te poți înscrie în pagina de concurs până pe 26 iunie. Tot ce trebuie să faci e să completezi formularul cu datele tale și să-ți testezi creativitate cu un vers care să completeze următoarele: Multă lume, mulți artiști/ Dă-i cu party, să te miști! …. Te poți înscrie de câte ori vrei și vei afla dacă ai câștigat pe 28 iunie. Regulamentul complet este disponibil pe protv.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

TVR, Primăria Municipiului Brașov și Consiliul Județean Brașov, parteneriat pentru organizarea Festivalului Internațional Cerbul de Aur 2019

Published

on

 

 

  • Doina Gradea, PDG TVR: „Prima jumătate de veac a Festivalului a trecut ca o poveste. Odată cu deschiderea înscrierilor pentru ediția 2019, începem să scriem povestea următorilor 50 de ani”.

 

Miercuri, 12 iunie, în cadrul unei conferințe de presă, reprezentanții Televiziunii Române și ai autorităților locale – Primăria Municipiului Brașov și Consiliul Județean Brașov – au anunțat semnarea unui acord de parteneriat pentru organizarea ediției din acest an a Festivalului Internațional Cerbul de Aur.

La evenimentul organizat la sediul Primăriei Brașov au participat Doina Gradea, Președinte-Director General TVR, George Scripcaru, Primar al Municipiului Brașov, Adrian-Ioan Veștea, Președinte al Consiliului Județean Brașov și Smaranda Vornicu-Shalit, Directorul Festivalului.

 

Odată cu ediția aniversară din 2018, ne-am propus să readucem continuitate în organizarea Festivalului Cerbul de Aur și să îi păstrăm strălucirea. Iată că  ne ținem de cuvânt, iar acest lucru nu ar fi posibil fără sprijinul Primăriei și al Consiliului Județean. Doresc să le mulțumesc domnului Scripcaru și domnului Veștea pentru deschiderea și sprijinul reînnoit al autorităților locale în organizarea acestui eveniment”, a declarat Doina Gradea, Președinte-Director General TVR.

 

În cadrul conferinţei, au fost subliniate o serie de măsuri pe care organizatorii le vor lua pentru confortul rezidenţilor şi al turiştilor: „Vom face tot posibilul pentru ca festivalul să aducă bucurie în inimile brașovenilor și să nu afecteze activitatea antreprenorilor din Piața Sfatului. În acest sens, am stabilit primele măsuri – vom reduce, în măsura posibilului, perimetrul de desfășurare a evenimentului față de cel ocupat la ediția precedentă, iar spectacolele se vor încheia mai devreme”, a declarat Doina Gradea.

 

,,Mă bucur că reușim să organizăm și în acest an Festivalul Cerbul de Aur, pentru că este unul dintre cele mai importante evenimente culturale ale Braşovului, care are acoperire televizată națională și internațională și este, cu siguranță, unul dintre evenimentele care promovează cel mai mult orașul nostru în străinătate, în foarte multe țări. Este un eveniment cu o tradiție de peste 50 de ani, un eveniment așteptat de brașoveni, dar și de turiști. Sunt convins că, dacă vom reuși să permanentizăm acest festival cu ajutorul partenerilor noștri de la TVR, în câțiva ani, el poate ajunge la nivelul oricărui festival internațional de muzică din Europa”, a declarat George Scripcaru, primarul municipiului Brașov.

 

,,Vreau să felicit TVR pentru că organizează Festivalul Cerbul de Aur pentru al doilea an consecutiv. Este un eveniment care ține de identitatea noastră, a brașovenilor, și vă asigurăm de tot sprijinul nostru. Practic, festivalul conturează cea mai amplă campanie de promovare pentru județul Brașov, cea mai importantă destinație turistică din România, punând în valoare toate atracțiile din zonă”, a declarat Adrian-Ioan Veștea, Președintele Consiliului Județean Brașov.

 

,,Vă mulțumim pentru găzduire, trebuie să mărturisesc că ne bucurăm să aducem din nou Cebul de Aur în inima României, la Brașov. Vom profita de acest moment pentru a promova Brașovul și întreaga zonă din centrul țării în producțiile editoriale – ediții speciale, reportaje, postcard-uri și alte proiecte adiacente – pe care TVR le va realiza pe parcursul festivalului”, a declarat Smaranda Vornicu-Shalit, Directorul Festivalului.

 

Prin acest acord, cele trei instituții continuă parteneriatul tradițional care asigură organizarea festivalului în orașul de la poalele Tâmpei.

Ediţia 2019 a Festivalului va avea loc în perioada 22 – 25 august, în Braşov, și va aduce numeroși artiști pe scena din Piața Sfatului. Pe lângă recitalurile vedetelor invitate, 12 finaliști ai concursului internațional de interpretare vor cânta pentru premii de peste 55 de mii de euro.

 

  • TVR a dat startul înscrierilor pentru concursul de interpretare

Joi, 6 iunie, organizatorii au deschis înscrierile pentru Concursul internaţional de interpretare, iar primii concurenți s-au înregistrat deja pe site.

 

Artiştii care doresc să participe la concurs se pot înscrie până în data de 6 iulie a.c., pe portalul oficial al evenimentului, cerbuldeaur.ro, unde este publicat şi Regulamentul Festivalului Concurs.  

Pentru ediția din acest an, echipa TVR a pregătit un format  format cu două zile de concurs, o Gală de premiere şi evenimente adiacente.

 

Festivalul se va încheia cu un spectacol folcloric care va reuni muzica populară tradiţională românească şi prelucrări de actualitate ale acestui gen muzical.

Evenimentul va fi transmis în direct şi în exclusivitate de Televiziunea Română.

 

Foto: Andrei Paul/Primăria Municipiului Brașov

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending