Connect with us

Evenimente

Filme romanesti aduse de ICR la Istanbul

Published

on

 

Cea de a doua editie a Zilelor filmului romanesc la Istanbul, eveniment organizat de ICR Istanbul in colaborare cu Departamentul de Cinema al prestigiosului Muzeu Pera va avea loc in perioada 1-20 noiembrie 2008.

Programul, care are ca scop familiarizarea publicului turcesc cu productii de succes romanesti, include proiectia a patru filme recente – 4 luni, 3 saptamani si 2 zile, regia Cristian Mungiu, Legaturi bolnavicioase, regia Tudor Giurgiu, Marele jaf comunist, regia Alexandru Solomon si Marfa si banii, regia Cristi Puiu- si un medalion Nae Caranfil alcatuit din Restul e tacere…, Asfalt Tango, E periculoso sporgersi si Dolce far niente.

Departamentul de Cinema al Muzeului Pera, in a carui sala se vor organiza proiectiile, a initiat in acest an un program de prezentare a filmului strain, atragandu-si in acest fel un public constant si avizat. Exceptand vizionarile, in data de 15 noiembrie va avea loc si o dezbatere cu tema Filmul romanesc contemporan, la care a fost invitat la Istanbul cunoscutul critic de film Alex Leo Serban in dialog cu un coleg turc, cunoscator al cinematografiei est-europene, informeaza ICR Istanbul.

Institutul Cultural Roman Dimitrie Cantemir-Istanbul
Siraselviler Cad. 21, Taksim, Beyoglu, Istanbul
tel/fax:(+90212) 292 43 45
email: icr.istanbul@icr.ro
www.icr.ro

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

1 Comment

1 Comment

  1. Robert Horvath NEW YORK

    25 noiembrie 2008 at 22:54

    SOBOLANII ATACA INSTITUTUL CULTURAL ROMAN DIN NEW YORK
    ( Inspectori de la Health Departament trimisi la galerie .Amenda de 2.000$ platiti din bani publici. In cazul in care curatenia nu este mentinuta amenda creste la 1000$ pe zi, si duce la inchiderea galeriei.)
    Daca pasii te indreapta spre cladirea O.N.U si mergi pe 3 Avenue intr-un cartier de elita, unde intradevar te simti in” centrul lumii” la nivelul strazii 38 te opresti cutremurat .Spectalulu ce ti se ofera este dintr-o alta lume si poate dintr-un alt secol. Rasfoind o pagina creiata de pana lui Dickens atentia este atrasa de un geam spart in care patrund frunzele toamnei.La un alt geam te intampina o perdea decolorata care sta intr-o rana. Mereu la stanga intrarii sta un cersetor negru vomitat pe el si chiar mai mult. Deasupra lui flutura un fost steag poate tricolor. La dreapta intrarii te intimpina vitrinele de pe acum faimoase ale galeriei Romania,sediul unui scandal monstru.care continua si astazi.Chiar daca ai nervii tari,accepti limbajul scatologic al lumpenilor proveniti din canalele nationale(nu cele de televiuzine),pornografia de gang. nu poti sa nu ramani impietrit de uimire……vazand prima expozitie antisemita de la terminare celui de al doilea razboi mondial. Printre mazgalituri salbatice, vezi pe un perete intreg,, o menora pe care este este manjit cu rosul sangeriu, cuvantul Fuck. Trecatori din toata lumea care se indreapta spre ONU, pot vedea din strada toate abjectile care lumea civilizata credea, ca au fost de mult uitate. O lucrare care mi-a atras atentia (si nu numai mie ) arata un evreu religios,( pe bratul caruia nazistii tatuau numarul lagarului morti)i are tatuat semnul SS.
    In filmul meu documentar care este pe terminate numit “DESECRAREA MENOREI” spectatori pot vedea o secventa de neuitat, in care un batran evreu(sarac si vai de el) arata tuturor aflati in fata galeriei, printre lacrimi, tatuajul de pe brat. Provenind din Maramures el nu uita sa arate recunostinta taranilor care au incercat sa-l salveze. Apoi cu totul pe neasreptate se opreste din lacrimi si intreaba cine a creiat blasfemia. Luat pe neasteptate spun; Basescu. Aparatul tremurand se fixeaza pe ochii acestui om care nu se asteapta “sa fie tatuat din nou”.Ecranul este inundat de o mare de lacrimi. Acesta este secventa de inceput a filmului.
    Pentru un cineast incercat care a filmat zeci de documentare si filme artistice, ca director de imagine, filmul despre expozitia cu scandal, parea un proiect (cel putin din punct de vedere fizic) usor de realizat. Dar m-am inselat amarnic.
    Cladirea care gazdueste INSTITUTUL CULTURAL ROMAN DIN NEW YORK este inconjurata de gramezi de gunoi. Pervazul galeriei ROMANIA este un loc de depozitare a ramasitelor de alimente si sticle care sunt un FOCAR de INFECTIE, pentru intregul,cartier diplomatic . SOBOLANII ATRASI DE RESTURILE ALIMENTARE SE MISCA NESTINGHERITI IN TIMPUL ZILEI, IAR NOAPTEA ATACA TRECATORII.
    Cu alte cuvinte, filmarie au fost dificile pentru ca a trebuit sa stau zile intregi intr-un perimetru infectat , unde mi-a crapat obrazul de rusine, pentru ca lumea se uita la steag comenteaza si ne arata cu degetul.
    Am incercat sa patrund misterul acestui atac al jegului si a mizeriei umane, care este fara precedent. Explicatia mi-a fost data de un postere urias care anunta noul eveniment cultural IATC: “O TIGANCA IN COPAC” tradus in americana.Spus mai pe nume: mahalaua,si lumea proasta a preluat putera si acum imaginea ei este este aratata cu fundul gol, intregii lumi. In ultima istanta daca multi de acasa le place maneaua turcita si aleg un presedinte,doar pentru ca este betiv si bun la injuraturi este treaba lor. Aici in New York noi “cei ramasi” putem trage o linie in nisip,si sa spunem; MANEAUA NU VA TRECE.
    Acum doua zile am facut primul pas in aceasta directie .Aceasta gasca care vine aici numai la cumparatori si furt si care nu au auzit de cuvintele, din dictionar,matura si faras, trebue tratata cu atentia potrivita. Am pus pe ei inspectorii care vor sa salveze New Yorkul de sobolani si specia subumana care ai incurajeaza. Culmea ironiei face ca ce nu au reusit,Politia,FBI,Departamentul de Stat, Antidefamation League,sa reuseasca Health Department. Probabili ca considerand gasca ICR doar infractori si pungasi, i-am supraestimat. Fac un apel la toti care vor curatenie si vor scape metropola de sobolanii din afara si din inauntrul institutiei ICR sa urmeze aceiasi cale.
    Filmul de care am amintit se va incheia cu cadrul in care o bidinea va strerge de pe pereti urmele urii si inbecilitatii.Deocamdata aceasta secventa finala nu a putut fi filmata, pentru ca expozitia intitulata” Freedom for lazy people” de si oficial inchisa la 15 August, este si azi larg deschisa. Sper cu ajutorul celor de bine, sa termin filmul in curand.
    Robert Horvath New York
    P.S. Adaug un fragment din raspunsul primit, la sezizarea mea catre Health Department.
    Your Service Request has been routed to the appropriate City agency for action.
    DOHMH inspectors note signs of rat activity and conditions that encourage rats to seek shelter on the property. If rats are found, the owner of the property is issued an inspection report and aCommissioner’s Order to fix the conditions.
    Owners have five to fifteen days to correct conditions, after which the Health Department will conduct a second follow-up inspection to check for compliance. If the conditions have not been corrected, the owner will receive a compliance inspection report and a Notice of Violation. The Notice of Violation will include a hearing date at the Health Department’s Administrative Tribunal.
    If the violations are not dismissed at the Tribunal, the owner will be fined. Fines begin at $200 and can be as high as $2,000. Additionally, the Health Department may apply bait to the property and perform any clean up that is necessary and then bill the owner. Property owners will be billed up to $1,000 a day for this work.  Property owners that fail to pay fees or fines will eventually have a lien placed against their property.  E-mail :kirostudio@yahoo.com  restul datelor de contact: devagallery.com

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Horia Brenciu va străbate peste 4500 de kilometri în timpul turneului național

Published

on

 

25 de ani de la prima apariție TV, 15 ani de când este alături de HB Orchestra și 10 ani de la primul album, asta sărbătorește anul acesta Horia Brenciu!

Exuberant din fire, artistul marchează acest moment cu un turneu național la finalul căruia va străbate 4500 de kilometri și va susține 14 concerte în tot atâtea orașe. Turneul, care va începe pe 2 noiembrie la Timișoara și se va încheia pe 28 noiembrie la Oradea, le va da șansa fanilor lui Horia Brenciu să-l vadă făcând show alături de Jeremy Ragsdale, câștigător X Factor, și fetele de la 3 O’Clock. Nu vor lipsi însă nici invitații surpriză, diferiți de la un oraș la celălalt.

 

PAGINA DE VOTARE: FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2018

„Acum 25 de ani, norocul îmi surâdea și deveneam primul prezentator din epoca modernă a televiziunii. După un sfert de veac, simt că parcă încep un nou drum, cu și mai multă energie, iar asta se datorează oamenilor. Fie că mă cunosc de la Robingo, de acum 25 de ani, sau de la X Factor, din zilele noastre, ei mi-au fost mereu alături, cu un sfat, cu o dojană, cu o super critică. Beneficiez de cel mai complex public din lume. La început, primeam scrisori. Acum, internetul e la putere și accesul e mult mai direct cu toți fanii mei, dar nimic nu poate înlocui spectacolul live, interacțiunea dintre noi, zâmbetele pe care le prind din sala de concert și muzica asta care ne unește pe toți. La 100 de ani de România, aniversez și eu sfertul meu românesc, cu prietenii mei dragi din țară. Abia aștept”, declară Horia Brenciu.

Deși în programul turneului sunt cuprinse nu mai puțin de 15 orașe, Horia recunoaște că și-ar fi dorit să fie și mai multe. „Destinul a ales, noi ne-am conformat. Dacă ar fi fost după noi, am fi mers în fiecare oraș din țară, dar programul lunii noiembrie nu e de partea noastră. Confruntările de la X Factor, repetițiile pentru concertele de la Sala Palatului, de pe 7, 8 și 9 decembrie, precum și alte concerte contractate ne-au redus numărul orașelor la 15”, a povestit artistul.

În total, 25 de persoane apropiate artistului vor fi implicate în bunul mers al spectacolelor și al producției. „Mergem ca o gașcă care vrea să întâlnească cealaltă gașcă, mult mai mare și mai simpatică, gașca de spectatori”, spune încântat Horia.

Datele și orașele în care poate fi văzut Horia Brenciu în timpul turneului aniversar sunt următoarele:

 

2 noiembrie – Timișoara

5 noiembrie – Iași

6 noiembrie – Botoșani

7 noiembrie – Piatra Neamț

8 noiembrie – Bacău

12 noiembrie – Alexandria

13 noiembrie – Ploiești

15 noiembrie – Galați

16 noiembrie – Constanța

19 noiembrie – Drobeta Turnu Severin

20 noiembrie – Sibiu

21 noiembrie – Pitești

26 noiembrie – Brașov

27 noiembrie – Arad

28 noiembrie – Oradea

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Sezonul toamnă-iarnă ’18-’19 poartă Humanic

Published

on

 

Tendințele sezonului în interpretarea Humanic devin fructul oprit al modei. Noile colecții pentru toamnă-iarnă a peste 15 branduri de încălțăminte și accesorii au ”invadat” magazinele Humanic și te așteaptă să le descoperi. Iar asta nu este singura noutate!  Pe 11 octombrie, Humanic a deschis cel de-al 10-lea magazin din România, în Shopping  City Timișoara.

Humanic este destinația numărul unu pentru iubitorii de pantofi din Europa și locul în care cele mai noi tendințe își dau întâlnire pentru a răspunde cerințelor tuturor stilurilor vestimentare.  Pe harta magazinelor din România s-a adăugat o nouă locație în Timișoara, care respectă standardele de calitate caracteristice brandului, gândite în detaliu, pentru a transforma fiecare vizită într-o experiență completă.

 

Configurează traseul stilului tău pe harta Humanic și alege din noile colecții de toamnă-iarnă!

Tendințele Humanic pentru noul sezon aduc în prim plan un dans al contrastelor, unde avem pe de-o parte eleganța și minimalismul reinterpretat și pe cealaltă parte combinații extravagante și mixuri cromatice puternice.

Colecția de damă de la Humanic e o călătorie stilistică, unde 10 tendințe trasează direcțiile-cheie ale sezonului.

 

ULTRA COLOUR CLASH

Combinația roșu și violet ”pictează” noul tablou al tendințelor și transformă cizmele overknees, botinele și cizmele din velur în piesele-cheie ale viitorilor trendsetteri.

 

SNEAKERS ALLURE

Mixurile cromatice sunt evidențiate prin tălpile groase, foarte vizibile. Tălpile sunt elementul de atracție atât la modelele funcționale, cât și la sneakerii clasici, cu detalii strălucitoare. Fețele tricot („Uppers“) în combinație cu șireturile în culori închise și tălpile stratificate redefinesc în totalitate look-ul sporty-chic.

 

BIKER GANG

Biker Boots lejere cu profil masiv, talpă groasă și multe accesorii metalice – iată cum se traduce conceptul Motorcycle-Chic pentru ținute urbane. Cât mai multe catarame și aplicații extravagante cu nituri pe cizme din velur sau piele netedă sunt absolut indispensabile pentru această toamnă. De luat în calcul sunt și  gentile sau rucsacurile cu decorațiuni extravagante și broderii de tip tatuaj, perfecte pentru a completa un look de bikeriță cu stil.

 

HEELED BOOTS

O celebrare a modelelor cu vârf ascuțit și design extravagant, de la toc până la talpă. Aceste botine sexy, cu leopard print sau într-o nuanță de alb strălucitor sunt extrem de feminine. Iar pentru o nouă identitate a ținutei de birou, alege botinele cu toc în culoarea Barolo.

 

HIGH FASHION CLIMBER

Pur și simplu „de luat la drum“! Bocancii robuști de munte, cu talpă profilată își sărbătoresc revenirea în modă. Însă, spre deosebire de vremurile anterioare de glorie, acum Hiking Boots cunosc o evoluție stilistică, prin adăugarea de detalii atent studiate, materiale elegante și elemente decorative din blană.

 

SLOUCH BOOTS

Cât mai lejer și relaxat! Cizmele din velur sau piele, lejere pe picior se numără printre articolele preferate ale sezonului. Forma cutată, ușor supradimensionată a cizmei creează o notă chic oricărei ținute.

 

CHELSEA RELOADED

Chelsea Boots își continuă povestea de succes și se numără printre articolele de bază în topul tendințelor din noul sezon. Detaliile precum cusăturile decorative, aplicațiile și niturile transformă acest model clasic în piesa principală a ținutei.

 

BAROLO SELECTION

Totul Barolo – cea mai importantă culoare în tendințe dă tonul în direcția cromatică a tendințelor! Acest roșu rubiniu domină tot și învăluie toate variantele de pantofi, cizme și accesorii. Calapodul feminin și tocurile extravagante devin formula cheie pentru un clasic reinterpretat.

 

HIGH TOP SNEAKERS

Sneakerii pe gleznă, cu imprimeu alb-negru, domină look-ul! Converse clasici și mid-cuts de la Nike și alte branduri sunt piesele de rezistență ale sezonului.

 

GLITTER FEVER

Linii feminine și un design spectaculos – acestea sunt prerogativele pantofilor pentru petreceri de neuitat. Materialele prețioase, linia rafinată și curelușele pe gleznă, ștrasurile și mult glitter creează formula perfectă pentru a completa o ținută de seară.

 

Colecția de bărbați pentru noul sezon de la Humanic aduce în prim plan două trenduri-cheie, imposibil de ignorant!

 

COGNAC CLASS

Coniac este culoarea dominantă a pielii în segmentul de încălțăminte pentru bărbați, fiind evidențiată prin elemente noi de stil și detalii vizibile. Totul se joacă în zona marourilor și, indiferent dacă e o nuanță deschisă sau închisă, efectul de brushing pune în evidență pielea naturală. Gama cuprinde de la Chelsea Boots clasice, la ghete cu cusătură decorativă și șireturi.

 

STYLE EXPEDITION

Bocancii robuști cu fețe din diverse materiale, cu șireturi de munte și găici evidente cuceresc segmentul de încălțăminte pentru bărbați în această toamnă. Așa numiții Hiking Boots se remarcă prin pielea lucioasă, tălpile marcante și detaliile cromatice neobișnuite. Noutatea la mixul de materiale: pâsla impermeabilă!

 

Setează Humanic pe GPS-ul stilului tău vestimentar, dacă vrei noile coordinate ale modei!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Gucci Eyewear aniversează 1 an în România prin lansarea noii colecții de toamnă-iarnă ’18-‘19

Published

on

 

Luxul și arta au fost elogiate la Palatul Cesianu-Racoviță, în cadrul evenimentului ce a sărbătorit 1 an de prezență în România și o nouă colecție de ochelari de soare și rame de vedere semnate de casa Gucci. Gazda evenimentului a fost K Optic, distribuitor exclusiv Gucci Eyewear, care i-a condus pe invitați într-o poveste spectaculoasă văzută prin ochelarii modei.

Invitații au descoperit viziunea unică a casei Gucci și au fost ghidați într-o incursiune a stilurilor clasice,  reinterpretate într-o versiune modernă.  Eclectic, dar mai presus de toate, mereu cu un pas în fața direcțiilor de stil sezoniere, casa Gucci restabilește regulile de lux în moda ochelarilor de soare și ramelor de vedere. Evenimentul a fost o demonstrație prin care ochelarii de soare devin accesoriul definitoriu al unei ținute fashion, iar ramele de vedere fac tranziția de la dispozitiv medical la bijuterie, ca element esențial în definirea stilului vestimentar.

Noua colecție de ochelari Gucci reconfigurează traseul modei pentru sezonul toamnă-iarnă, în care destinația finală este glamourul absolut. Fiecare model de ochelari se află la intersecția dintre artă și high fashion, transformând accesoriul într-o bijuterie.

K Optik este distribuitorul oficial în România al Kering Eyewear S.p.A., proprietarul brandurilor de ochelari de soare și rame de vedere Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Alexander McQueen, Stella McCartney, Brioni, Christopher Kane, Tomas Maier, Boucheron, Pomellato, Puma (www.koptic.ro), case de modă care au fost, de asemenea, reprezentate în cadrul evenimentului prin cele 5000 de modele de ochelari de soare și rame de ochelari de vedere, pe care invitații le-au putut descoperi si proba.

Misiunea asumată de K Optic este de a participa activ la dezvoltarea segmentului de ochelari din gama luxury al pieţei de optică din România. Cu ocazia evenimentului, K Optic a vrut să creeze și o nouă experiență de fashion, prin care invitații să descopere cum ochelarii de soare sau ramele de vedere trebuie aliniate direcțiilor vestimentare. Ochelarii potriviți se aleg ca o bijuterie: trebuie să poți observa calitatea materialelor, ingeniozitatea designului și să fie nota finală a ținutei.

De-a lungul anului s-a creat o întreagă familie in jurul K Optic: Cătălin Botezatu, Raluca Bădulescu, Ilinca Vandici, Alina Eremia, Alina Ceușan, Ana Morodan s-au bucurat de modelele preferate ale celebrelor case, completându-și outfit-urile cu accesoriile – bijuterii distribuite de K Optic în România.

Colecțiile de ochelari exclusive din portofoliul K Optic sunt disponibile în peste 150 de magazine de optică certificate din România. Verifică lista magazinelor partenere, aici: https://www.koptic.ro/magazine-partenere precum si colectiile de ochelari aici: www.koptic.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending