Connect with us

AUDIENȚE TV

Finala Asia Express – Drumul Elefantului, cel mai mare rating de pânã acum

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Prima parte a etapei finale a celui mai dur reality show din Asia Express – Drumul Elefantului a dus aventura la un alt nivel, iar cele trei echipe care au reuşit sã ajungã pânã aici s-au arãtat încã de asearã dispuse sã facã orice pentru a pune mâna pe trofeu şi pe marele premiu în valoare de 30.000 de euro.

Cocuţa şi Bogdan, Ruby şi Robert şi CRBL şi Oase sunt cele trei echipe care au pornit asearã pe ultima sutã de metri a celei mai aventuroase competiţii difuzate vreodatã la TV în cea mai grea luptã de pânã acum. Telespectatorii au urmãrit cu sufletul la gurã parcursul concurenţilor, prima ediţie a etapei finale Asia Express – Drumul Elefantului impunându-se ca lider detaşat de audienţã, la nivelul tuturor categoriilor de public şi obţinând cel mai mare rating de pânã acum, atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivel urban. La nivelul întregii ţãri, ediţia de asearã a înregistrat record de audienţã, atât la nivelul cotei de piaţã, cât şi la nivelul ratingului.

Astfel, asearã, Asia Express – Drumul Elefantului a strâns, la nivel național, peste 2.000.000 de telespectatori, în minutul de maximă audiență de la 21:43, aproape triplu faţã de Pro Tv, care era urmãrit atunci de doar 727.000 de telespctatori. Asia Express – Drumul Elefantului a condus topul audiențelor pe publicul comercial cu o medie de 10.4 puncte de rating și 24.3 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu doar 6.9 puncte de rating și 15.9 % cota de piață. Şi la orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 8.8 puncte de rating și 18.4 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 5 puncte de rating și 10.5% cota de piață. Și la nivel național cel mai dur reality-show a fost pe primul loc în clasament, cu o medie de 9.1 puncte de rating și 18.4 % cota de piață, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de Kanal D cu doar 5.8 puncte de rating și 11.8 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time (19.00-23.00), pe toate categoriile de public. În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 9.1 puncte de rating și 21.2 % cota de piață. La orașe, postul s-a menținut pe primul loc cu o audiență medie de 8.1 puncte de rating și 16.4% cotă de piață, față de Pro Tv, ce se situa pe poziția secundă cu 6 puncte de rating și 12.1% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider în prime time cu o audiență medie de 8.7 puncte de rating și 16.8 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 7.3 puncte de rating și 14% cota de piață.

Aseară, vedetele au început cursa cu pulsul crescut şi cu un spirit de observaţie foarte ascuţit: „Azi va fi ziua cuvintelor motivaţionale. Trebuie sã fiţi atenţi la cuvinte, iar la sfârşitul zilei veţi descoperi o frazã împortantã!”, le-a spus Gina, care le-a înmânat şi câte un carneţel, în care sã îşi noteze tot ce li se va pãrea important. Primul cuvânt, pentru cei care au reuşit sã îl descifreze, le-a fost oferit chiar de o echipã de dansatori, aduşi special de Gina, pentru a-i destinde puţin înainte de marea finalã. Mesajul Ginei însã i-a motivat şi mai mult: „Veţi pleca în cursã toţi deodatã!”.

Cu o motivaţie de zile mari, cei şase s-au aruncat în lupta de foc fãrã sã clipeascã. Prima oprire le-a testat un pic abilitãţile de calcul, concurenţii având de numãrat nu mai puţin de 296 de alune. Cu cât greşeala era mai mare, cu atât aveau de aşteptat mai mult. Deşi au ajuns primii, Ruby şi Robert au numãrat greşit, aşa cã s-au ales cu o penalizare de 2 minute, în vreme ce Cocuţa şi Bogdan, dar şi CRBL şi Oase au reuşit sã numere corect. A urmat apoi cea de-a doua parte a probei, în care cei şase concurenţi au fost nevoiţi sã taie în bucãţi egale un desert specific al zonei Lonavala, Chikki, şi sã îl ambaleze cât mai repede.  Când credeau cã au scãpat, dupã ce ambalaserã totul într-o cutiei foarte mare, au realizat cã n-au fost atenţi şi au pierdut un cuvânt format din literele aflate pe unele pachete. Cocuţa a fost singura care a realizat cã se poate forma un cuvânt, înainte de a împacheta tot desertul.

CRBL şi Oase au avut parte de o experienţã de zile mari, reuşind sã opreascã maşina unui important poliţist din zonã, care i-a dus mai departe la urmãtoarea misiune. Ceea ce de la televizor poate pãrea o frumoasã excursie, pentru concurenţi a fost o luptã contracronometru. Duke’s Nose, o stâncã uriaşã, cu o formã specialã şi o înãlţime considerabilã, situatã într-un peisaj spectaculos i-a pus pe concurenţi în faţa urmãtoarei provocãri: sã gãseascã drumul pânã în vârf, urmãrind nişte indicii, pe un teren foarte accidentat, dar sã gãseascã şi urmãtoarele douã cuvinte lipsã. Ruby şi Robert au ajuns primii, cu tot cu cele 4 cuvinte gãsite pânã atunci,  cuvinte care le-au dat mari bãtãi de cap concurenţilor: „Mai aveam sã ne uitãm pe cer sã vedem dacã norii au vreo formã de literã!”, a povestit exasperat CRBL.

Pentru restul probei, concurenţii au fost nevoiţi sã escaladeze o stâncã, în cãutarea urmãtoarelor 8 cuvinte. Dacã Robert a coborât primul, CRBL a reuşit sã se întoarcã fãrã 4 dintre cuvinte şi sã reia cãţãrarea. Cocuţa a dat dovadã de mult fair play şi le-a împãrtãşit unul dintre cuvintele care le lipseau lui CRBL şi Oase: „Deşi suntem într-o competiţie, eu aşa sunt!”. Primii care au reuşit sã descifreze fraza au fost CRBL şi Oase, urmaţi îndeaproape de Ruby şi Robert. Ultimii care au pornit spre jocul de amuletã de la studiourile ND Bollywood, au fost Cocuţa şi Boantã. „Nu-mi vine sã cred cã mergem la Bollywood!”, a exclamat CRBL. Chiar când se bucurau din plin de drum, reuşind cu toţii sã opreascã maşini la autostop, mesajul de la Gina a venit: „Cursa se opreşte aici, veţi pleca în ordinea în care aţi rezolvat puzzle-ul!” . Complet dezamãgiţi de punctele în care au fost nevoiţi sã se opreascã, concurenţii au pornit în cãutarea cazãrii, fãrã sã mai facã nazuri. Prima echipã care a reuşit sã ajungã a doua zi dimineaţa la destinaţie au fost CRBL şi Oase, urmaţi îndeaproape de Ruby şi Robert.

Dupã ce au fost nevoiţi sã caute plicurile cu instrucţiuni printre elefanţii de la poarta studiourilor, greul abia începea. Au primit poza unui mare actor, Amitabh Bachchan şi, de pe un perete cu foarte multe postere cu filme indiene, au fost nevoiţi sã le noteze corect pe cele în care a jucat actorul. „Nu cã semnãu, toţi erau la fel!”, a exclamat Oase, alãturi de CRBL fiind prima echipã care terminã proba, în vreme ce Cocuţa şi Bogdan au terminat ultimii. Gina însã i-a anunţat cã adevãrata probã abia începe: „Oamenii de aici de la Bollywood vor sã facã un remake dupã filmul <<Lanţul amintirilor>>, un fel de parodie, pentru care astãzi se face casting!”, le-a mai spus ea.

S-au amuzat copios urmãrind imaginile pe care urmau sã le reinterpreteze ei, mai ales cã unul dintre actori era femeie, spre disperarea lui Oase: „Pentru noi, proba realã este sã nu râdem!”. Emoţiile i-au cuprins însã când au vãzut juriul: un producãtor, un regizor şi o actriţã de la Bollywood. În unanimitate, juriul a decis: amuleta merge la Cocuţa şi Bogdan. CRBL nu a ratat ocazia sã le gãseascã o nouã poreclã: „Amuletiştii”, pentru cã şi-au adjdecat 6 din cele 11 amulete.

N-au avut timp sã se bucure prea mult, pentru cã în finalã, orice secundã conteazã. „Mumbaiul ne aşteaptã, trebuie sã ajungeţi acolo în seara asta! Vã mai dau nişte tablete, pentru cã trebuie sã vã uitaţi la ceva. Primii care ajung în Mumbai, vor mai primi o amuletã!”, le-a mai pus Gina. Proba le-a testat rãbdarea: au avut de învãţat cântecul Panjabi MC, pe care sã îl interpreteze în regim de Karaoke, la o academie de muzicã din Mumbai, în faţa unui examinator. Acesta le putea oferi maxim 20 de puncte, fiecare punct în minus transformându-se în minute de penalizare. Primii ajunşi, Cocuţa şi Boantã au primit 11 puncte şi 27 de minute de penalizare, în vreme ce Oase şi CRBL au aşteptat doar 12 min. Deşi au ajuns ultimii, Ruby şi Robert au reuşit sã primeascã doar 9 minute de penalizare.

Cu toţii au pornit în mare vitezã spre urmãtorul punct de întâlnire cu Gina, Bandra Fort, din Mumbai. Ce echipã va ajunge prima la Gina, de ce provocãri vor avea parte, dar şi care sunt cele douã echipe care vor ajunge în marea finalã a show-ului, telespectatorii vor afla în aceastã searã, de la 20:00, în penultimul episod Asia Express, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 14 aprilie 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Antena 1: Neatza cu Răzvan și Dani, lider de piață de la malul mării

Published

on

 

Cei mai iubiți matinali încheie curând un sezon spectaculos la mare, acolo unde, de mai bine de o săptămână transmit live și reușesc să aducă în casele telespectatorilor o atmosferă continuă de vacanță.

Miercuri, 24 iulie, gașca veselă de la Neatza cu Răzvan și Dani a adunat în faţa micilor ecrane aproape 460.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată ţara, în minutul de aur, de la 09:12. La nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, în intervalul 08:00 – 12:00, show-ul a înregistrat o audienţă medie de 2,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23,8%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv, înregistra 1.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21,4%.

De săptămâna viitoare, Antena 1 va difuza momente de ”Best of” ale sezonului 21 Neatza cu Răzvan și Dani. Din 29 iulie, telespectatorii pot urmări show-ul matinal între 8:00-12:00, urmând ca de pe 5 august, până la sfârșitul lunii, cele mai spectaculoase momente din platoul matinalilor să fie difuzate între 9:00-12:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 24 iulie 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Incredibil, PRO TV a fost cel mai urmarit post tv! Iata cifrele concrete, aici!

Published

on

 

Grupul PRO TV, lider de audiență în perioada aprilie – iunie 2019

În trimestrul al doilea din 2019, PRO TV a avut record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii șapte ani pe durata întregii zile și în prime time

 

În trimestrul al doilea din 2019 (aprilie – iunie), PRO TV a fost lider absolut de audiență atât la nivel de grup (PRO TV, PRO CINEMA, PRO 2, PRO GOLD, PRO X, PRO TV Internațional), cât și ca televiziune. Mai mult decât atât, canalul PRO TV a înregistrat un record de audiență: cota de piață din aprilie – iunie 2019 este cea mai bună din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii precedenți, atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time.

 

Peisajul începutului de an pentru PRO TV este acum complet: grila de programe pe care am pregătit-o primăvara aceasta a fost complexă, iar românii au preferat din nou programele noastre. A fost un început de an complicat, echipele noastre au lucrat în paralel la multe producții, iar dedicarea lor s-a văzut în fiecare ediție și în rezultatele pe care le anunțăm astăzi. Le mulțumesc tuturor colegilor și partenerilor noștri de business pentru încrederea și pasiunea din această perioadă! Însă nu ne oprim aici: deși e vară și este perioada concediilor, noi suntem deja cu motoarele turate la maximum pentru toamnă, pe care am început deja să o pregătim și acum filmăm pentru majoritatea producțiilor pe care urmează să le vedeți la PRO TV! O să fie o toamnă cum nu s-a mai văzut, cu producții pe care românii le iubesc deja, cum ar fi Vocea României, VLAD, MasterChef România, Visuri la cheie, dar și cu multe alte surprize pe care o să le anunțăm în curând.”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Românii au ales PRO TV atât ziua, cât și în prime time!

În perioada aprilie – iunie 2019, pe durata întregii zile și în prime time, telespectatorii au preferat să urmărească programele pregătite de echipa de profesioniști PRO TV.

 

Grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență! Pe durata întregii zile, grupul PRO TV a obținut o medie de 3.9 puncte de rating și 26.5% share*, în timp ce grupul media competitor a avut 2.9 puncte de rating și 19.7% share. În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 9.2 puncte de rating și 29.9% share, în timp ce grupul media de pe locul secund a înregistrat o medie de 6.1 puncte de rating și 20.0% share.

 

În trimestrul al doilea din 2019, canalul PRO TV a continuat să fie liderul televiziunilor din România pe toate segmentele de public și a obținut și un record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii anteriori, atât în daytime, cât și în prime time. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut o medie de 3.3 puncte de rating și 22.6% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund a avut o medie de 2.1 puncte de rating și 14.2% share. În prime time, PRO TV conduce topul cu o medie de 7.8 puncte de rating și 25.6% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a obținut o medie de 4.9 puncte de rating și 16.2% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe TV în perioada aprilie – iunie 2019?

 

Topul audiențelor este simplu – programele PRO TV din perioada aprilie – iunie 2019 au fost preferate de telespectatori:

  • Cele mai urmărite știri: Știrile PRO TV
  • Cele mai urmărite programe din timpul întregii zile: Ce spun românii, România, te iubesc!, Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT
  • Cele mai urmărite programe din prime time: meciurile din preliminariile pentru UEFA EURO 2020, Românii au talent și Ferma – Un nou început!
  • Cele mai urmărite seriale: Las Fierbinți și VLAD
  • În top 30 cele mai urmărite filme difuzate în această perioadă în prime time, toate au fost la PRO TV

 

Știrile PRO TV ocupă întreg podiumul pentru programe de știri din România!

  1. Știrile PRO TV de la ora 19:00 ocupă primul loc cu o medie de 6.8 puncte de rating și 27.1& share
  2. Știrile PRO TV de noapte – medie de 5.1 puncte de rating și 21.7% share
  3. Știrile PRO TV de la ora 17:00 – medie de 3.5 puncte de rating și 21.7% share

 

Pe durata întregii zile, telespectatorii au ales distracția de la Ce spun românii și reportajele marca România, te iubesc! și emisiunile Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT.

  1. Ce spun românii – medie de 4.4 puncte de rating și 22.4% share
  2. România, te iubesc! – medie de 4.2 puncte de rating și 16.9% share
  3. Ce se întâmplă, doctore? – medie de 3.0 puncte de rating și 20.0% share
  4. iLikeIT – medie de 2.9 puncte de rating și 20.4% share.

 

În prime time, fotbalul, talentul și munca dețin supremația!

  1. Meciurile din preliminariile UEFA EURO 2020 au înregistrat o medie de 13.2 puncte de rating și 39.5% share
  2. Edițiile Românii au talent au obținut o medie de 13.0 puncte de rating și 40.6% share
  3. Ferma – Un nou început! a adus o medie de 9.2 puncte de rating și 25.7% share.

 

Serialele PRO TV sunt, ca de obicei, preferate de români! Las Fierbinți, lider incontestabil încă de la lansare, a obținut cu sezonul 15 o medie de 11.1 puncte de rating și 31.3% share, iar primul sezon VLAD a înregistrat în această perioadă o medie de 9.5 puncte de rating și 25.1% share.

În top 30 filme difuzate în prime time în perioada aprilie – iunie 2019, toate au fost difuzate de PRO TV! Cel mai urmărit film a fost Sărutul dragonului, difuzat pe 5 mai, și a obținut 9.7 puncte de rating și 24.6% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România programe de calitate, divertisment de top și știri obiective și bine documentate.

 


*Cifrele au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA. Cifrele de audiență sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani. Au fost luate în considerare producțiile cu cel puțin 3 difuzări.

**Au fost luate în considerare doar primele difuzări ale producțiilor

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: