Connect with us

AUDIENȚE TV

Finala Asia Express – Drumul Elefantului, cel mai mare rating de pânã acum

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Prima parte a etapei finale a celui mai dur reality show din Asia Express – Drumul Elefantului a dus aventura la un alt nivel, iar cele trei echipe care au reuşit sã ajungã pânã aici s-au arãtat încã de asearã dispuse sã facã orice pentru a pune mâna pe trofeu şi pe marele premiu în valoare de 30.000 de euro.

Cocuţa şi Bogdan, Ruby şi Robert şi CRBL şi Oase sunt cele trei echipe care au pornit asearã pe ultima sutã de metri a celei mai aventuroase competiţii difuzate vreodatã la TV în cea mai grea luptã de pânã acum. Telespectatorii au urmãrit cu sufletul la gurã parcursul concurenţilor, prima ediţie a etapei finale Asia Express – Drumul Elefantului impunându-se ca lider detaşat de audienţã, la nivelul tuturor categoriilor de public şi obţinând cel mai mare rating de pânã acum, atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivel urban. La nivelul întregii ţãri, ediţia de asearã a înregistrat record de audienţã, atât la nivelul cotei de piaţã, cât şi la nivelul ratingului.

Astfel, asearã, Asia Express – Drumul Elefantului a strâns, la nivel național, peste 2.000.000 de telespectatori, în minutul de maximă audiență de la 21:43, aproape triplu faţã de Pro Tv, care era urmãrit atunci de doar 727.000 de telespctatori. Asia Express – Drumul Elefantului a condus topul audiențelor pe publicul comercial cu o medie de 10.4 puncte de rating și 24.3 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu doar 6.9 puncte de rating și 15.9 % cota de piață. Şi la orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 8.8 puncte de rating și 18.4 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 5 puncte de rating și 10.5% cota de piață. Și la nivel național cel mai dur reality-show a fost pe primul loc în clasament, cu o medie de 9.1 puncte de rating și 18.4 % cota de piață, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de Kanal D cu doar 5.8 puncte de rating și 11.8 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time (19.00-23.00), pe toate categoriile de public. În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 9.1 puncte de rating și 21.2 % cota de piață. La orașe, postul s-a menținut pe primul loc cu o audiență medie de 8.1 puncte de rating și 16.4% cotă de piață, față de Pro Tv, ce se situa pe poziția secundă cu 6 puncte de rating și 12.1% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider în prime time cu o audiență medie de 8.7 puncte de rating și 16.8 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 7.3 puncte de rating și 14% cota de piață.

Aseară, vedetele au început cursa cu pulsul crescut şi cu un spirit de observaţie foarte ascuţit: „Azi va fi ziua cuvintelor motivaţionale. Trebuie sã fiţi atenţi la cuvinte, iar la sfârşitul zilei veţi descoperi o frazã împortantã!”, le-a spus Gina, care le-a înmânat şi câte un carneţel, în care sã îşi noteze tot ce li se va pãrea important. Primul cuvânt, pentru cei care au reuşit sã îl descifreze, le-a fost oferit chiar de o echipã de dansatori, aduşi special de Gina, pentru a-i destinde puţin înainte de marea finalã. Mesajul Ginei însã i-a motivat şi mai mult: „Veţi pleca în cursã toţi deodatã!”.

Cu o motivaţie de zile mari, cei şase s-au aruncat în lupta de foc fãrã sã clipeascã. Prima oprire le-a testat un pic abilitãţile de calcul, concurenţii având de numãrat nu mai puţin de 296 de alune. Cu cât greşeala era mai mare, cu atât aveau de aşteptat mai mult. Deşi au ajuns primii, Ruby şi Robert au numãrat greşit, aşa cã s-au ales cu o penalizare de 2 minute, în vreme ce Cocuţa şi Bogdan, dar şi CRBL şi Oase au reuşit sã numere corect. A urmat apoi cea de-a doua parte a probei, în care cei şase concurenţi au fost nevoiţi sã taie în bucãţi egale un desert specific al zonei Lonavala, Chikki, şi sã îl ambaleze cât mai repede.  Când credeau cã au scãpat, dupã ce ambalaserã totul într-o cutiei foarte mare, au realizat cã n-au fost atenţi şi au pierdut un cuvânt format din literele aflate pe unele pachete. Cocuţa a fost singura care a realizat cã se poate forma un cuvânt, înainte de a împacheta tot desertul.

CRBL şi Oase au avut parte de o experienţã de zile mari, reuşind sã opreascã maşina unui important poliţist din zonã, care i-a dus mai departe la urmãtoarea misiune. Ceea ce de la televizor poate pãrea o frumoasã excursie, pentru concurenţi a fost o luptã contracronometru. Duke’s Nose, o stâncã uriaşã, cu o formã specialã şi o înãlţime considerabilã, situatã într-un peisaj spectaculos i-a pus pe concurenţi în faţa urmãtoarei provocãri: sã gãseascã drumul pânã în vârf, urmãrind nişte indicii, pe un teren foarte accidentat, dar sã gãseascã şi urmãtoarele douã cuvinte lipsã. Ruby şi Robert au ajuns primii, cu tot cu cele 4 cuvinte gãsite pânã atunci,  cuvinte care le-au dat mari bãtãi de cap concurenţilor: „Mai aveam sã ne uitãm pe cer sã vedem dacã norii au vreo formã de literã!”, a povestit exasperat CRBL.

Pentru restul probei, concurenţii au fost nevoiţi sã escaladeze o stâncã, în cãutarea urmãtoarelor 8 cuvinte. Dacã Robert a coborât primul, CRBL a reuşit sã se întoarcã fãrã 4 dintre cuvinte şi sã reia cãţãrarea. Cocuţa a dat dovadã de mult fair play şi le-a împãrtãşit unul dintre cuvintele care le lipseau lui CRBL şi Oase: „Deşi suntem într-o competiţie, eu aşa sunt!”. Primii care au reuşit sã descifreze fraza au fost CRBL şi Oase, urmaţi îndeaproape de Ruby şi Robert. Ultimii care au pornit spre jocul de amuletã de la studiourile ND Bollywood, au fost Cocuţa şi Boantã. „Nu-mi vine sã cred cã mergem la Bollywood!”, a exclamat CRBL. Chiar când se bucurau din plin de drum, reuşind cu toţii sã opreascã maşini la autostop, mesajul de la Gina a venit: „Cursa se opreşte aici, veţi pleca în ordinea în care aţi rezolvat puzzle-ul!” . Complet dezamãgiţi de punctele în care au fost nevoiţi sã se opreascã, concurenţii au pornit în cãutarea cazãrii, fãrã sã mai facã nazuri. Prima echipã care a reuşit sã ajungã a doua zi dimineaţa la destinaţie au fost CRBL şi Oase, urmaţi îndeaproape de Ruby şi Robert.

Dupã ce au fost nevoiţi sã caute plicurile cu instrucţiuni printre elefanţii de la poarta studiourilor, greul abia începea. Au primit poza unui mare actor, Amitabh Bachchan şi, de pe un perete cu foarte multe postere cu filme indiene, au fost nevoiţi sã le noteze corect pe cele în care a jucat actorul. „Nu cã semnãu, toţi erau la fel!”, a exclamat Oase, alãturi de CRBL fiind prima echipã care terminã proba, în vreme ce Cocuţa şi Bogdan au terminat ultimii. Gina însã i-a anunţat cã adevãrata probã abia începe: „Oamenii de aici de la Bollywood vor sã facã un remake dupã filmul <<Lanţul amintirilor>>, un fel de parodie, pentru care astãzi se face casting!”, le-a mai spus ea.

S-au amuzat copios urmãrind imaginile pe care urmau sã le reinterpreteze ei, mai ales cã unul dintre actori era femeie, spre disperarea lui Oase: „Pentru noi, proba realã este sã nu râdem!”. Emoţiile i-au cuprins însã când au vãzut juriul: un producãtor, un regizor şi o actriţã de la Bollywood. În unanimitate, juriul a decis: amuleta merge la Cocuţa şi Bogdan. CRBL nu a ratat ocazia sã le gãseascã o nouã poreclã: „Amuletiştii”, pentru cã şi-au adjdecat 6 din cele 11 amulete.

N-au avut timp sã se bucure prea mult, pentru cã în finalã, orice secundã conteazã. „Mumbaiul ne aşteaptã, trebuie sã ajungeţi acolo în seara asta! Vã mai dau nişte tablete, pentru cã trebuie sã vã uitaţi la ceva. Primii care ajung în Mumbai, vor mai primi o amuletã!”, le-a mai pus Gina. Proba le-a testat rãbdarea: au avut de învãţat cântecul Panjabi MC, pe care sã îl interpreteze în regim de Karaoke, la o academie de muzicã din Mumbai, în faţa unui examinator. Acesta le putea oferi maxim 20 de puncte, fiecare punct în minus transformându-se în minute de penalizare. Primii ajunşi, Cocuţa şi Boantã au primit 11 puncte şi 27 de minute de penalizare, în vreme ce Oase şi CRBL au aşteptat doar 12 min. Deşi au ajuns ultimii, Ruby şi Robert au reuşit sã primeascã doar 9 minute de penalizare.

Cu toţii au pornit în mare vitezã spre urmãtorul punct de întâlnire cu Gina, Bandra Fort, din Mumbai. Ce echipã va ajunge prima la Gina, de ce provocãri vor avea parte, dar şi care sunt cele douã echipe care vor ajunge în marea finalã a show-ului, telespectatorii vor afla în aceastã searã, de la 20:00, în penultimul episod Asia Express, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 14 aprilie 2019

 

Comentarii

AUDIENȚE TV

Digi24 și digi24.ro continuă să fie lideri de audiență și trafic

Avatar

Published

on

             Platforma media digi24.ro continuă să fie lider de trafic a șasea lună consecutiv, în categoria site-urilor de media din România, conform Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT). De asemenea, postul de știri Digi24 este în continuare pe primul loc în topul audiențelor, pe segmentul publicului comercial. Astfel, canalul TV continuă şi în iulie să fie pentru a treia lună consecutiv, lider de audiență, conform datelor Kantar Media.

 

În ultimele șase luni, Digi24.ro a reprezentat, lună de lună, principala platformă media de informare online din România, conform măsurătorilor BRAT. Astfel, în perioada februarie-iulie 2020, peste 11 milioane de vizitatori unici în medie, au accesat lunar atât site-ul, cât și aplicația Digi24.

Digi24 continuă pentru a treia lună consecutiv să fie lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial) și pe locul patru în clasamentul general. În medie, peste 19.000 de telespectatori au urmărit emisiunile postului, ceea ce s-a tradus într-un rating mediu de 0,46% și o cotă de piață de 3,4%. În perioada mai-iulie, românii au ales Digi24 pentru a se informa corect. În data de 4 mai, la Știrile Zilei de la ora 15:00, 82.000 de telespectatori se uitau la Digi24. Astfel a fost înregistrat un rating mediu de 1,96% și o cotă de piață de 11,5% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani).

 

Echipele Digi24 și digi24.ro îi asigură pe telespectatori și cititori că vor respecta în continuare misiunea deontologică de informare corectă și riguroasă și le mulțumeşte pentru fidelitatea și încrederea arătate !

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D îşi menţine poziţia de lider absolut de audienţă cu Ştirile Kanal D, de la ora 12:00

Avatar

Published

on

            Luni, 3 august, Kanal D a fost lider absolut de audienţă, cu Ştirile Kanal D de la ora 12:00, conform datelor furnizate de Kantar Media. Grupajul informativ de prânz Kanal D, prezentat de Ilinca Obadescu, s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, pe toate categoriile de public monitorizate.

 

Peste o jumătate de milion (526.000) de români au urmărit ieri, în medie, în fiecare minut al difuzării, informaţiile relatate în Ştirile Kanal D, de la ora 12:00. Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat staţiile concurente, înregistrând 3,0% rating şi 18,8% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 2,1% rating şi 14,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 1,7% rating şi 18,9% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

 

Minutul de aur, atins la 12:21, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, peste 608.000 de telespectatori din întreaga ţară.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.8526
 Romania TV2.214.1394
 Pro TV1.59.2258
STIRILE KANAL D 12:00Antena 11.49.0253
12:00-13:00Cartoon Network0.74.4123
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.114.1205
 Romania TV1.912.3178
 Antena 11.59.9144
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.7140
12:00-13:00Digi 240.95.884
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1.718.972
 Antena 11.213.150
 Digi 240.910.038
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.99.436
12:00-13:00Romania TV0.77.529
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Ştirile Kanal D de la ora 12:00, lider absolut de audienţă

Avatar

Published

on

            Kanal D a fost lider incontestabil de audienţă cu Ştirile prânzului difuzate joi, 30 iulie. Conform datelor furnizate de Kantar Media, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat celelalte staţii concurente, pe toate categoriile de public monitorizate, înregistrând aproape 30% cota de piaţă, pe targetul Comercial, de peste două ori mai mult faţă de următorul post TV clasat.

 

Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D s-a poziţionat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 2,0% rating şi 28,3% cota de piaţă, pe targetul Comercial, 3,0% rating şi 18,0% cota de piaţă, pe targetul Naţional, şi 2,2% rating şi 16,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban.

 

O medie de peste o jumătate de milion (536.000) de telespectatori din întreaga ţară, urmăreau ieri materialele prezentate în Ştirile Kanal D. Minutul de maximă audienţă, atins la 12:20, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, 595.000 de privitori.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.028.382
 Antena 10.811.333
 Romania TV0.57.321
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.57.121
12:00-13:00Antena 30.33.811
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
    
     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.216.1210
 Romania TV1.611.8154
 Antena 11.39.3122
STIRILE KANAL D 12:00Antena 31.28.7113
12:00-13:00Pro TV1.18.3109
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.0536
 Romania TV2.212.9384
 Antena 12.011.8350
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.1270
12:00-13:00Antena 31.05.6168
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0