Connect with us

AUDIENȚE TV

Finala Asia Express – Drumul Elefantului, cel mai mare rating de pânã acum

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Prima parte a etapei finale a celui mai dur reality show din Asia Express – Drumul Elefantului a dus aventura la un alt nivel, iar cele trei echipe care au reuşit sã ajungã pânã aici s-au arãtat încã de asearã dispuse sã facã orice pentru a pune mâna pe trofeu şi pe marele premiu în valoare de 30.000 de euro.

Cocuţa şi Bogdan, Ruby şi Robert şi CRBL şi Oase sunt cele trei echipe care au pornit asearã pe ultima sutã de metri a celei mai aventuroase competiţii difuzate vreodatã la TV în cea mai grea luptã de pânã acum. Telespectatorii au urmãrit cu sufletul la gurã parcursul concurenţilor, prima ediţie a etapei finale Asia Express – Drumul Elefantului impunându-se ca lider detaşat de audienţã, la nivelul tuturor categoriilor de public şi obţinând cel mai mare rating de pânã acum, atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivel urban. La nivelul întregii ţãri, ediţia de asearã a înregistrat record de audienţã, atât la nivelul cotei de piaţã, cât şi la nivelul ratingului.

Astfel, asearã, Asia Express – Drumul Elefantului a strâns, la nivel național, peste 2.000.000 de telespectatori, în minutul de maximă audiență de la 21:43, aproape triplu faţã de Pro Tv, care era urmãrit atunci de doar 727.000 de telespctatori. Asia Express – Drumul Elefantului a condus topul audiențelor pe publicul comercial cu o medie de 10.4 puncte de rating și 24.3 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu doar 6.9 puncte de rating și 15.9 % cota de piață. Şi la orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 8.8 puncte de rating și 18.4 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 5 puncte de rating și 10.5% cota de piață. Și la nivel național cel mai dur reality-show a fost pe primul loc în clasament, cu o medie de 9.1 puncte de rating și 18.4 % cota de piață, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de Kanal D cu doar 5.8 puncte de rating și 11.8 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time (19.00-23.00), pe toate categoriile de public. În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 9.1 puncte de rating și 21.2 % cota de piață. La orașe, postul s-a menținut pe primul loc cu o audiență medie de 8.1 puncte de rating și 16.4% cotă de piață, față de Pro Tv, ce se situa pe poziția secundă cu 6 puncte de rating și 12.1% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider în prime time cu o audiență medie de 8.7 puncte de rating și 16.8 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 7.3 puncte de rating și 14% cota de piață.

Aseară, vedetele au început cursa cu pulsul crescut şi cu un spirit de observaţie foarte ascuţit: „Azi va fi ziua cuvintelor motivaţionale. Trebuie sã fiţi atenţi la cuvinte, iar la sfârşitul zilei veţi descoperi o frazã împortantã!”, le-a spus Gina, care le-a înmânat şi câte un carneţel, în care sã îşi noteze tot ce li se va pãrea important. Primul cuvânt, pentru cei care au reuşit sã îl descifreze, le-a fost oferit chiar de o echipã de dansatori, aduşi special de Gina, pentru a-i destinde puţin înainte de marea finalã. Mesajul Ginei însã i-a motivat şi mai mult: „Veţi pleca în cursã toţi deodatã!”.

Cu o motivaţie de zile mari, cei şase s-au aruncat în lupta de foc fãrã sã clipeascã. Prima oprire le-a testat un pic abilitãţile de calcul, concurenţii având de numãrat nu mai puţin de 296 de alune. Cu cât greşeala era mai mare, cu atât aveau de aşteptat mai mult. Deşi au ajuns primii, Ruby şi Robert au numãrat greşit, aşa cã s-au ales cu o penalizare de 2 minute, în vreme ce Cocuţa şi Bogdan, dar şi CRBL şi Oase au reuşit sã numere corect. A urmat apoi cea de-a doua parte a probei, în care cei şase concurenţi au fost nevoiţi sã taie în bucãţi egale un desert specific al zonei Lonavala, Chikki, şi sã îl ambaleze cât mai repede.  Când credeau cã au scãpat, dupã ce ambalaserã totul într-o cutiei foarte mare, au realizat cã n-au fost atenţi şi au pierdut un cuvânt format din literele aflate pe unele pachete. Cocuţa a fost singura care a realizat cã se poate forma un cuvânt, înainte de a împacheta tot desertul.

CRBL şi Oase au avut parte de o experienţã de zile mari, reuşind sã opreascã maşina unui important poliţist din zonã, care i-a dus mai departe la urmãtoarea misiune. Ceea ce de la televizor poate pãrea o frumoasã excursie, pentru concurenţi a fost o luptã contracronometru. Duke’s Nose, o stâncã uriaşã, cu o formã specialã şi o înãlţime considerabilã, situatã într-un peisaj spectaculos i-a pus pe concurenţi în faţa urmãtoarei provocãri: sã gãseascã drumul pânã în vârf, urmãrind nişte indicii, pe un teren foarte accidentat, dar sã gãseascã şi urmãtoarele douã cuvinte lipsã. Ruby şi Robert au ajuns primii, cu tot cu cele 4 cuvinte gãsite pânã atunci,  cuvinte care le-au dat mari bãtãi de cap concurenţilor: „Mai aveam sã ne uitãm pe cer sã vedem dacã norii au vreo formã de literã!”, a povestit exasperat CRBL.

Pentru restul probei, concurenţii au fost nevoiţi sã escaladeze o stâncã, în cãutarea urmãtoarelor 8 cuvinte. Dacã Robert a coborât primul, CRBL a reuşit sã se întoarcã fãrã 4 dintre cuvinte şi sã reia cãţãrarea. Cocuţa a dat dovadã de mult fair play şi le-a împãrtãşit unul dintre cuvintele care le lipseau lui CRBL şi Oase: „Deşi suntem într-o competiţie, eu aşa sunt!”. Primii care au reuşit sã descifreze fraza au fost CRBL şi Oase, urmaţi îndeaproape de Ruby şi Robert. Ultimii care au pornit spre jocul de amuletã de la studiourile ND Bollywood, au fost Cocuţa şi Boantã. „Nu-mi vine sã cred cã mergem la Bollywood!”, a exclamat CRBL. Chiar când se bucurau din plin de drum, reuşind cu toţii sã opreascã maşini la autostop, mesajul de la Gina a venit: „Cursa se opreşte aici, veţi pleca în ordinea în care aţi rezolvat puzzle-ul!” . Complet dezamãgiţi de punctele în care au fost nevoiţi sã se opreascã, concurenţii au pornit în cãutarea cazãrii, fãrã sã mai facã nazuri. Prima echipã care a reuşit sã ajungã a doua zi dimineaţa la destinaţie au fost CRBL şi Oase, urmaţi îndeaproape de Ruby şi Robert.

Dupã ce au fost nevoiţi sã caute plicurile cu instrucţiuni printre elefanţii de la poarta studiourilor, greul abia începea. Au primit poza unui mare actor, Amitabh Bachchan şi, de pe un perete cu foarte multe postere cu filme indiene, au fost nevoiţi sã le noteze corect pe cele în care a jucat actorul. „Nu cã semnãu, toţi erau la fel!”, a exclamat Oase, alãturi de CRBL fiind prima echipã care terminã proba, în vreme ce Cocuţa şi Bogdan au terminat ultimii. Gina însã i-a anunţat cã adevãrata probã abia începe: „Oamenii de aici de la Bollywood vor sã facã un remake dupã filmul <<Lanţul amintirilor>>, un fel de parodie, pentru care astãzi se face casting!”, le-a mai spus ea.

S-au amuzat copios urmãrind imaginile pe care urmau sã le reinterpreteze ei, mai ales cã unul dintre actori era femeie, spre disperarea lui Oase: „Pentru noi, proba realã este sã nu râdem!”. Emoţiile i-au cuprins însã când au vãzut juriul: un producãtor, un regizor şi o actriţã de la Bollywood. În unanimitate, juriul a decis: amuleta merge la Cocuţa şi Bogdan. CRBL nu a ratat ocazia sã le gãseascã o nouã poreclã: „Amuletiştii”, pentru cã şi-au adjdecat 6 din cele 11 amulete.

N-au avut timp sã se bucure prea mult, pentru cã în finalã, orice secundã conteazã. „Mumbaiul ne aşteaptã, trebuie sã ajungeţi acolo în seara asta! Vã mai dau nişte tablete, pentru cã trebuie sã vã uitaţi la ceva. Primii care ajung în Mumbai, vor mai primi o amuletã!”, le-a mai pus Gina. Proba le-a testat rãbdarea: au avut de învãţat cântecul Panjabi MC, pe care sã îl interpreteze în regim de Karaoke, la o academie de muzicã din Mumbai, în faţa unui examinator. Acesta le putea oferi maxim 20 de puncte, fiecare punct în minus transformându-se în minute de penalizare. Primii ajunşi, Cocuţa şi Boantã au primit 11 puncte şi 27 de minute de penalizare, în vreme ce Oase şi CRBL au aşteptat doar 12 min. Deşi au ajuns ultimii, Ruby şi Robert au reuşit sã primeascã doar 9 minute de penalizare.

Cu toţii au pornit în mare vitezã spre urmãtorul punct de întâlnire cu Gina, Bandra Fort, din Mumbai. Ce echipã va ajunge prima la Gina, de ce provocãri vor avea parte, dar şi care sunt cele douã echipe care vor ajunge în marea finalã a show-ului, telespectatorii vor afla în aceastã searã, de la 20:00, în penultimul episod Asia Express, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 14 aprilie 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Victoria României U21 contra Angliei U21 – 2,6 milioane de telespectatori la TVR 1

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 – lider de audienţă pe toate categoriile de public vineri, 21 iunie, în timpul partidei Anglia-România. A fost şi cel mai vizionat meci al CE de Fotbal U21! Tricolorii mici au unit românii în faţa micului ecran, la TVR. 2,6 milioane de telespectatori la TVR 1, în minutul de aur al meciului Anglia-România (2-4).

 

Povestea fotbalului românesc de mâine se scrie la TVR! Victorie istorică a României aseară la Campionatul European de Fotbal U21: în ziua cea mai lungă a anului, reprezentativa de fotbal a României U21 a învins Naţionala Angliei U21 şi a adus bucurie imensă miilor de români aflaţi pe stadionul din Cesena, Italia şi pentru milioane de români de acasă. George Puşcas, Ianis Hagi şi, de două ori, Florinel Coman au marcat pentru România, stabilind scorul final: 4-2. Partida a putut fi urmărită în direct şi în exclusivitate la TVR 1 şi TVR HD pe 21 iunie.

 

Pe intervalul desfăşurării meciului, 19.30-21.28, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. De altfel, Anglia-România a fost cel mai vizionat program la nivelul întregii zile de 21 iunie; TVR 1 a înregistrat cu partida Anglia U21 – România U21 un rating mediu* de 9,4% şi share** de 26,4% (1.667.000 de telespectatori), la nivel naţional, postul public ocupând primul loc în topul audienţelor zilei de 21 iunie.

Şi pe publicul urban TVR 1 a obţinut cele mai bune cifre de audienţă: 10,1% rating şi 27,6% cotă de piaţă (970.000 de telespectatori), adjudecându-şi de asemenea prima poziţie. Tot tricolorii mici au adunat aseară şi cel mai numeros public din oraşe cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (adică, target comercial). O treime din publicul activ din mediul urban a văzut la TVR 1 meciul elevilor lui Rădoi cu Anglia la Campionatul European U21: 389.000 de telespectatori (rating mediu de 9,1% şi cotă de piaţă medie – 31,6%).

 

Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos şi Emil Hossu-Longin s-a înregistrat, la nivel naţional, la ora 21.20, când, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% şi share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Naţionala de tineret U21 împotriva Angliei, pentru a trăi bucuria noii victorii româneşti. La aceeaşi oră, în mediul urban, 1.580.000 de telespectatori urmăreau TVR 1 (audienţă – 16,5% şi cotă de piaţă – 39,3%).

 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului European de Fotbal U21. Meciurile sunt în direct la TVR 1, TVR 2 şi TVR HD, evenimentul fotbalistic european al verii fiind accesibil oricărui suporter tricolor.

 

Următoarea partidă a reprezentivei României U21 la Campionatul European de Fotbal are loc luni, pe 24 iunie, ora 22.00, când tricolorii mici vor întâlni reprezentativa Franţei U21, la Cesena. Partida va fi în direct la TVR 1 şi TVR HD.

 

Pentru telespectatorii care doresc să revadă meciul României cu Anglia de la CE de Fotbal U21, TVR 1 redifuzează partida azi, 22 iunie, de la ora 17.15.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Familia Băitoi a câștigat sezonul special. Chefi la cuțite: Florin Dumitrescu, încă un titlu în palmares

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Finala sezonului special Chefi la cuțite a fost de poveste, iar spectacolul asigurat de cele mai talentate familii și de cei trei chefi a clasat emisiunea în topul preferințelor românilor. Cel mai iubit show culinar a fost lider de piață pe publicul comercial din mediul urban, iar în minutul de aur de la 21:58, aproape 1.200.000 de telespectatori la nivel național urmăreau ultima luptă culinară din sezonul dedicat familiilor.

Așa se face că în intervalul de difuzare al emisiunii, 19:59-23:23, Chefi la cuțite a fost lider la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 5,1 puncte de rating și 18,4 % cota de piață, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 4,2 puncte de rating și 15,1 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de piață marți, 18 iunie, și în prime time (intervalul cuprins între 19.00-23.00) pe publicul comercial din mediul urban. Postul a condus cu 4,6 puncte de rating și 17,3 % cota de piață. Tot, marți, 18 iunie, Neatza cu Răzvan și Dani a fost în topul preferințelor românilor pe publicul comercial din mediul urban, în vreme ce Observatorul orei 16:00 s-a clasat pe primul loc la nivel național.

Emoțiile au fost cu adevărat copleșitoare în finala sezonului special Chefi la cuțite, pentru cele trei familii care au intrat în cursa pentru titlu și premiul de 10.000 de Euro. După două sesiuni de gătit pline de tensiune, ce și-au spus din plin cuvântul, o ultimă farfurie a făcut diferența. Familia Băitoi, bucătarii lui chef Florin Dumitrescu, au fost cei care și-au auzit numele strigat la finalul ediției: „Sincer, mă bucur foarte mult pentru ei, este senzațional că au reușit să câștige acest concurs!, a spus mentorul familiei învingătoare.

Lupta sezonului s-a dat între chefii Scărlătescu și Dumitrescu, căci chef Bontea, cel ce deține supremația titlurilor câștigate, s-a aflat în situația de a privi de pe tușă finala, dar asta nu l-a oprit în a da indicații și a ajuta fiecare echipă în parte cu sfaturi valoroase.

Prima probă le-a provocat pe cele trei familii finaliste să facă spectacol în farfurie pentru a impresiona invitații speciali la jurizare- bucătari cunoscuți din România, cei mai buni în domeniu, care au analizat la sânge aspectul și gustul preparatelor, chiar alături de familiile lor. Deși chef Scărlătescu a intrat în finală cu avantajul de a avea două echipe în luptă, în urma voturilor, familia Binh a fost cea care a părăsit competiția.

Așa se face că familia Crudu, bucătarii în tunici roșii, și familia Băitoi, “soldații” în galben, au intrat pentru ultima dată în bucătăria Chefi la cuțite, într-o probă ce valora 10.000 de Euro. Un dish semnătură, realizat în doar 60 de minute și jurizat chiar de către chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu a fost cel care a făcut diferența. Familia Băitoi a fost cea care a convins, motiv pentru care, la finalul serii, Gina Pistol le-a strigat numele: „Am câștigat, nu ne vine să credem! A fost o experiență minunată, ne bucurăm că am făcut și noi parte din familia Chefi la cuțite”, au spus aceștia fericiți, cu lacrimi în ochi.

Echipa din Chișinău a reușit să fie “sarea în bucate” în ciuda lipsei de experință din bucătărie, iar premiul de 10.000 de Euro pe care l-au adjudecat îi va ajuta, ca pe viitor, să își deschidă o mică afacere în domeniul gastronomic.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 18 iunie 2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

TVR 1, lider de audienţă cu primul meci al României la CE U21

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Primul meci al României la EURO U21, prima victorie pe teren şi în audienţe! Tricolorii mici au adunat românii în faţa micului ecran, la TVR. TVR 1 – lider de audienţă pe toate categoriile de public, cu 1.657.000 de telespectatori, în minutul de aur al meciului România – Croaţia (4-1).

 

Viitorul fotbalului românesc se scrie la TVR! Tricolorii U21 au debutat în forţă la EURO 2019, echipa selecţionerului Mirel Rădoi marcând patru goluri şi câştigând detaşat, scor final 4-1, meciul împotriva reprezentativei U21 a Croaţiei. Partida a putut fi urmărită în direct şi în exclusivitate la TVR 1 şi TVR HD pe 18 iunie.

 

Pe intervalul desfăşurării partidei, 19.32-21.28, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. TVR 1 a înregistrat cu partida România U21 – Croaţia U21 un rating mediu* de 5.9% şi share** de 16.8% (1.056.000 de telespectatori), la nivel naţional, aducând TVR 1 primul loc în topul audienţelor serii de 18 iunie. Pe publicul urban, TVR 1 a atins 6,2% rating şi 17,1% cotă de piaţă (597.000 de telespectatori), ocupând de asemenea prima poziţie. Şi cei mai mulţi telespectatori din oraşe, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (adică, target comercial) au preferat să fie alături de tricolorii mici în meciul de debut al lor la Campionatul European U21: 214.000 de telespectatori, ceea ce corespunde unui rating mediu de 5% şi unei cote de piaţă medii de 19,4%.

 

Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos şi  Emil Hossu-Longin s-a înregistrat, la nivel naţional, la ora 21.24, când, la TVR 1 se uitau 1.657.000 de telespectatori (rating de 9,3% şi share de 22.2%), care aşteptau confirmarea victoriei Naţionalei de tineret U21. La aceeaşi oră, în mediul urban, TVR 1 a avut o audienţă de 10.3% şi o cotă de piaţă de 24.7% (982.000 de telespectatori).

 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului European de Fotbal U21. Meciurile sunt în direct la TVR 1, TVR 2 şi TVR HD, evenimentul fotbalistic european al verii fiind accesibil oricărui suporter tricolor.

Următoarele partide ale reprezentivei României U21 la Campionatul European de Fotbal se vor disputa pe 21 şi pe 24 iunie, când tricolorii mici vor întâlni Anglia, respectiv Franţa, la Cesena. Partidele vor fi în direct la TVR 1 şi TVR HD.

 

Programul partidelor din acestă săptămână la EURO 2019:

19.06.2019, ora 19:30 – Spania – Belgia – TVR 2 şi TVR HD

19.06.2019, ora 22:00 – Italia – Polonia – TVR 1 şi TVR HD

20.06.2019, ora 19:30 – Danemarca – Austria – TVR 2 şi TVR HD

20.06.2019, ora 22:00 – Germania – Serbia – TVR 1 şi TVR HD

21.06.2019, ora 19:30 – Anglia – ROMÂNIA – TVR 1 şi TVR HD

21.06.2019, ora 22:00 – Franţa – Croaţia – TVR 2 şi TVR HD

22.06.2019, ora 22:00 – Belgia – Italia – TVR 1 şi TVR HD

22.06.2019, ora 22:00 – Spania – Polonia – TVR 2 în direct, TVR HD înregistrat, de la ora 00.00 23.06.2019, ora 22:00 – Austria – Germania, TVR 1 şi TVR HD

23.06.2019, ora 22:00 – Danemarca – Serbia, TVR 2 în direct, TVR HD înregistrat, de la ora 00.00

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Imagini România_ Croatia U21, foto credit UEFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending