Connect with us

AUDIENȚE TV

Finala Asia Express – Drumul Elefantului, cel mai mare rating de pânã acum

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Prima parte a etapei finale a celui mai dur reality show din Asia Express – Drumul Elefantului a dus aventura la un alt nivel, iar cele trei echipe care au reuşit sã ajungã pânã aici s-au arãtat încã de asearã dispuse sã facã orice pentru a pune mâna pe trofeu şi pe marele premiu în valoare de 30.000 de euro.

Cocuţa şi Bogdan, Ruby şi Robert şi CRBL şi Oase sunt cele trei echipe care au pornit asearã pe ultima sutã de metri a celei mai aventuroase competiţii difuzate vreodatã la TV în cea mai grea luptã de pânã acum. Telespectatorii au urmãrit cu sufletul la gurã parcursul concurenţilor, prima ediţie a etapei finale Asia Express – Drumul Elefantului impunându-se ca lider detaşat de audienţã, la nivelul tuturor categoriilor de public şi obţinând cel mai mare rating de pânã acum, atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivel urban. La nivelul întregii ţãri, ediţia de asearã a înregistrat record de audienţã, atât la nivelul cotei de piaţã, cât şi la nivelul ratingului.

Astfel, asearã, Asia Express – Drumul Elefantului a strâns, la nivel național, peste 2.000.000 de telespectatori, în minutul de maximă audiență de la 21:43, aproape triplu faţã de Pro Tv, care era urmãrit atunci de doar 727.000 de telespctatori. Asia Express – Drumul Elefantului a condus topul audiențelor pe publicul comercial cu o medie de 10.4 puncte de rating și 24.3 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu doar 6.9 puncte de rating și 15.9 % cota de piață. Şi la orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 8.8 puncte de rating și 18.4 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 5 puncte de rating și 10.5% cota de piață. Și la nivel național cel mai dur reality-show a fost pe primul loc în clasament, cu o medie de 9.1 puncte de rating și 18.4 % cota de piață, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de Kanal D cu doar 5.8 puncte de rating și 11.8 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time (19.00-23.00), pe toate categoriile de public. În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 9.1 puncte de rating și 21.2 % cota de piață. La orașe, postul s-a menținut pe primul loc cu o audiență medie de 8.1 puncte de rating și 16.4% cotă de piață, față de Pro Tv, ce se situa pe poziția secundă cu 6 puncte de rating și 12.1% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider în prime time cu o audiență medie de 8.7 puncte de rating și 16.8 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 7.3 puncte de rating și 14% cota de piață.

Aseară, vedetele au început cursa cu pulsul crescut şi cu un spirit de observaţie foarte ascuţit: „Azi va fi ziua cuvintelor motivaţionale. Trebuie sã fiţi atenţi la cuvinte, iar la sfârşitul zilei veţi descoperi o frazã împortantã!”, le-a spus Gina, care le-a înmânat şi câte un carneţel, în care sã îşi noteze tot ce li se va pãrea important. Primul cuvânt, pentru cei care au reuşit sã îl descifreze, le-a fost oferit chiar de o echipã de dansatori, aduşi special de Gina, pentru a-i destinde puţin înainte de marea finalã. Mesajul Ginei însã i-a motivat şi mai mult: „Veţi pleca în cursã toţi deodatã!”.

Cu o motivaţie de zile mari, cei şase s-au aruncat în lupta de foc fãrã sã clipeascã. Prima oprire le-a testat un pic abilitãţile de calcul, concurenţii având de numãrat nu mai puţin de 296 de alune. Cu cât greşeala era mai mare, cu atât aveau de aşteptat mai mult. Deşi au ajuns primii, Ruby şi Robert au numãrat greşit, aşa cã s-au ales cu o penalizare de 2 minute, în vreme ce Cocuţa şi Bogdan, dar şi CRBL şi Oase au reuşit sã numere corect. A urmat apoi cea de-a doua parte a probei, în care cei şase concurenţi au fost nevoiţi sã taie în bucãţi egale un desert specific al zonei Lonavala, Chikki, şi sã îl ambaleze cât mai repede.  Când credeau cã au scãpat, dupã ce ambalaserã totul într-o cutiei foarte mare, au realizat cã n-au fost atenţi şi au pierdut un cuvânt format din literele aflate pe unele pachete. Cocuţa a fost singura care a realizat cã se poate forma un cuvânt, înainte de a împacheta tot desertul.

CRBL şi Oase au avut parte de o experienţã de zile mari, reuşind sã opreascã maşina unui important poliţist din zonã, care i-a dus mai departe la urmãtoarea misiune. Ceea ce de la televizor poate pãrea o frumoasã excursie, pentru concurenţi a fost o luptã contracronometru. Duke’s Nose, o stâncã uriaşã, cu o formã specialã şi o înãlţime considerabilã, situatã într-un peisaj spectaculos i-a pus pe concurenţi în faţa urmãtoarei provocãri: sã gãseascã drumul pânã în vârf, urmãrind nişte indicii, pe un teren foarte accidentat, dar sã gãseascã şi urmãtoarele douã cuvinte lipsã. Ruby şi Robert au ajuns primii, cu tot cu cele 4 cuvinte gãsite pânã atunci,  cuvinte care le-au dat mari bãtãi de cap concurenţilor: „Mai aveam sã ne uitãm pe cer sã vedem dacã norii au vreo formã de literã!”, a povestit exasperat CRBL.

Pentru restul probei, concurenţii au fost nevoiţi sã escaladeze o stâncã, în cãutarea urmãtoarelor 8 cuvinte. Dacã Robert a coborât primul, CRBL a reuşit sã se întoarcã fãrã 4 dintre cuvinte şi sã reia cãţãrarea. Cocuţa a dat dovadã de mult fair play şi le-a împãrtãşit unul dintre cuvintele care le lipseau lui CRBL şi Oase: „Deşi suntem într-o competiţie, eu aşa sunt!”. Primii care au reuşit sã descifreze fraza au fost CRBL şi Oase, urmaţi îndeaproape de Ruby şi Robert. Ultimii care au pornit spre jocul de amuletã de la studiourile ND Bollywood, au fost Cocuţa şi Boantã. „Nu-mi vine sã cred cã mergem la Bollywood!”, a exclamat CRBL. Chiar când se bucurau din plin de drum, reuşind cu toţii sã opreascã maşini la autostop, mesajul de la Gina a venit: „Cursa se opreşte aici, veţi pleca în ordinea în care aţi rezolvat puzzle-ul!” . Complet dezamãgiţi de punctele în care au fost nevoiţi sã se opreascã, concurenţii au pornit în cãutarea cazãrii, fãrã sã mai facã nazuri. Prima echipã care a reuşit sã ajungã a doua zi dimineaţa la destinaţie au fost CRBL şi Oase, urmaţi îndeaproape de Ruby şi Robert.

Dupã ce au fost nevoiţi sã caute plicurile cu instrucţiuni printre elefanţii de la poarta studiourilor, greul abia începea. Au primit poza unui mare actor, Amitabh Bachchan şi, de pe un perete cu foarte multe postere cu filme indiene, au fost nevoiţi sã le noteze corect pe cele în care a jucat actorul. „Nu cã semnãu, toţi erau la fel!”, a exclamat Oase, alãturi de CRBL fiind prima echipã care terminã proba, în vreme ce Cocuţa şi Bogdan au terminat ultimii. Gina însã i-a anunţat cã adevãrata probã abia începe: „Oamenii de aici de la Bollywood vor sã facã un remake dupã filmul <<Lanţul amintirilor>>, un fel de parodie, pentru care astãzi se face casting!”, le-a mai spus ea.

S-au amuzat copios urmãrind imaginile pe care urmau sã le reinterpreteze ei, mai ales cã unul dintre actori era femeie, spre disperarea lui Oase: „Pentru noi, proba realã este sã nu râdem!”. Emoţiile i-au cuprins însã când au vãzut juriul: un producãtor, un regizor şi o actriţã de la Bollywood. În unanimitate, juriul a decis: amuleta merge la Cocuţa şi Bogdan. CRBL nu a ratat ocazia sã le gãseascã o nouã poreclã: „Amuletiştii”, pentru cã şi-au adjdecat 6 din cele 11 amulete.

N-au avut timp sã se bucure prea mult, pentru cã în finalã, orice secundã conteazã. „Mumbaiul ne aşteaptã, trebuie sã ajungeţi acolo în seara asta! Vã mai dau nişte tablete, pentru cã trebuie sã vã uitaţi la ceva. Primii care ajung în Mumbai, vor mai primi o amuletã!”, le-a mai pus Gina. Proba le-a testat rãbdarea: au avut de învãţat cântecul Panjabi MC, pe care sã îl interpreteze în regim de Karaoke, la o academie de muzicã din Mumbai, în faţa unui examinator. Acesta le putea oferi maxim 20 de puncte, fiecare punct în minus transformându-se în minute de penalizare. Primii ajunşi, Cocuţa şi Boantã au primit 11 puncte şi 27 de minute de penalizare, în vreme ce Oase şi CRBL au aşteptat doar 12 min. Deşi au ajuns ultimii, Ruby şi Robert au reuşit sã primeascã doar 9 minute de penalizare.

Cu toţii au pornit în mare vitezã spre urmãtorul punct de întâlnire cu Gina, Bandra Fort, din Mumbai. Ce echipã va ajunge prima la Gina, de ce provocãri vor avea parte, dar şi care sunt cele douã echipe care vor ajunge în marea finalã a show-ului, telespectatorii vor afla în aceastã searã, de la 20:00, în penultimul episod Asia Express, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 14 aprilie 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Joi seară, milioane de românii au ales Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef!

Published

on

 

Joi, românii au ales să-și încheie ziua urmărind producțiile PRO TV. Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef au fost aseară lideri de audiență pe toate segmentele de public.

Personajele din Las Fierbinți și-au continuat joi seară viața rurală în același ritm și le-au oferit telespectatorilor momentele de râs mult așteptate. Episodul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, iar pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a obținut 8.7 puncte de rating și 27.9% cotă de piață. În minutul de maximă audiență de la ora 20:47, peste 2.5 milioane de români, de la nivel național, au fost cu ochii pe cel mai iubit serial din România.

Un nou director a intrat sub acoperire în propria companie. CEO-ul Alka, Amir Krenzia, a lucrat alături de o parte dintre angajații săi și a descoperit ce funcționează și ce nu în companie pentru a lua măsuri și a îmbunătăți anumite procese. Aproximativ 1.5 milioane de români din întreaga țară au urmărit Șef sub acoperire, iar emisiunea a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 7.9 puncte de rating și 25.9% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund care avea 5 puncte de rating și 16.5% share.

Aseară, la MasterChef, concurenții au avut o nouă șansă pentru a evita eliminarea! Într-o probă extrem de dificilă pe echipe, concurenții au demonstrat că în bucătărie contează și comunicarea! Iar cei care nu au reușit să se sincronizeze au ajuns la proba pentru eliminare, Florentina David fiind cea care a părăsit competiția chiar înainte de Top 10. Pe segmentul publicului comercial, show-ul a înregistrat 4.3 puncte de rating și 18.6% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3.6 puncte de rating și 15.4% share.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Cea de-a cincea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Ada și Cornel Palade, cu o transformare în Patti LaBelle și Celia Cruz a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane peste 1.5 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:15.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (19:59 -23:13 ) o audiență medie de 7.1 puncte de rating și o cotă de piață de 17.3 urmată de DigiSport1, cu 4.9 puncte de rating și 12% cota de piață, în vreme ce principalul competitor, Pro TV a ocupat poziţia a treia în clasament  cu 4.2 puncte de rating și 10.4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 7.1 puncte de rating și 16.4 % cota de piață, urmată de Kanal D, cu 4.9 puncte de rating și 11.4 % cota de piață. Şi la nivelul acestui target Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie în clasament, cu 4.3 puncte de rating și 10% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, Bella Santiago a cântat în travesti ca Steven Kapur, cunoscut drept Apache Indian, Sorana Darclee Mohamad a îmbrăcat costumul popular moldovenesc ca să cânte “Așa ca la noi mai rar”, transformată în marea interpretă Sofia Vicoveanca, pe când Cezar Ouatu și Șerban Copoț au cântat și au dansat în rochițe cu franjuri, asemănătoare cu cele ale personajelor lor, celebrele surori Kessler, Alice și Ellen, două nemțoaice talentate și în mare vogă în anii 1950-1960.

Diana Matei a urcat pe scenă în ritmuri latino, transformată în Meghan Trainor, ca să cânte “Hey, DJ”, Grigore Gherman a imitat-o pe spectaculoasa Loredana, cu hit-ul „Lele”, Alex și Monica Anghel au creat un moment foarte emoționant, transformați în Elvis Presley și Celine Dion, iar Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat despre prieteni, ca Anastasia Lazariuc și Fuego.

Cele mai bune transformări ale galei au fost realizate de Ada și Cornel Palade care, pentru o seară au fost legendarele artiste Patti LaBelle și Celia Cruz.

Momentele coregrafice ale show-ului le-au aparținut celor de la Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Show-ul a avut și un invitat special, Pepe, câștigător al sezoanelor trei și patru Te cunosc de undeva!, care le-a reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale sale: Joe Cocker.

 

Sursa:Kantar Media  
Copyright:ARMADATA S.R.L.  
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 5 octombrie 2019  

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Antrenorii și concurenții au oferit o nouă seară de neuitat la Vocea României!

Published

on

 

Antrenorii au fost impresionați vineri seară de vocile incredibile ale concurenților, de modul în care ei s-au prezentat în competiție și de ambiția de care au dat dovadă.

A fost o ediție în care emoția și energia au pus stăpânire pe public și pe antrenori, care au reacționat de fiecare dată când au simțit potențialul din glasurile celor care au urcat pe scenă în cea de-a cincea rundă de audiții pe nevăzute. Încă nouă concurenți au reușit să întoarcă scaunele și să ocupe un loc într-una dintre cele patru echipe.

Vocea României a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.3 puncte de rating și 27.1% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 5.5 puncte de rating și 16.3% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.7 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 20:52, aproape 2.5 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Voci puternice și concurenți carismatici

Tudor, Irina, Horia și Smiley au descoperit aseară noi voci care i-au făcut să se ridice în picioare și să înceapă lupta pentru ele. Cei patru au fost impresionați de ambiția concurenților și de bucuria cu care au interpretat melodii extrem de solicitante vocal. Din dorința de a câștiga un concurent în echipa lui, Brenciu a decis să-l blocheze pe Smiley.

Nouă voci au reușit aseară să întoarcă scaunele și au ocupat locurile în echipa antrenorilor, după cum urmează: Cătălina Pop, Natalia Selegean, Carmelina Burdeniuc, George Aghinea – echipa Tudor; Alexandru Ciubotaru, Georgiana Ilie – echipa Smiley; Eugeniu Cotruta, Victoria Gudima – echipa Irina și Claudia Marina Badae – echipa Brenciu.

Noi concurenți sunt pregătiți să urce pe scenă pentru a întoarce scaunele antrenorilor vinerea viitoarea, de la ora 20:30!

Vocea României – Doar vocea contează!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: