Connect with us

AUDIENȚE TV

Finala show-ului „Burlăciţa” a ocupat primul loc în topul audiențelor

Published

on

După 12 episoade încărcate de emoţie, adrenalină, tensiune, suspans, dramă şi euforie, burlăciţa Andreea Mantea a desemnat aseară marele câştigător al reality show-ului „Burlăciţa”, de la Antena 1. Telespectatorii au urmărit cu mare interes deznodămânul reality show-ului, emisiunea „Burlăciţa” impunându-se ca lider detaşat de audienţă.

În intervalul orar 20:29 – 00:12, atunci când a fost difuzată emisiunea, Antena 1 a obținut, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, o medie de 8,6 puncte de rating și 22,7% din cota de piață. ProTv, clasat pe locul al II-lea, a avut doar 5,8 puncte de rating și 15,4 procente din cota de piață.

Antena 1 a condus și la nivelul publicului din mediul urban, cu o medie de 7,3 puncte de rating și 17,3% din cota de piață. Următorul clasat, ProTv, a avut 5,9 puncte de rating și 14 procente din cota de piață.

Și la nivelul întregii țări, „Burlăciţa” a ocupat primul loc în topul audiențelor, cu o medie de 7 puncte de rating și 17% cotă de piață, urmată de ProTv, cu 6,6 puncte de rating și 16% cotă de piață.

Ieri, 21 august, Antena 1 a fost lider incontestabil de audiență întreaga zi. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a obținut, în medie, 3,2 puncte de rating și 19,3 procente din cota de piață. ProTv, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat 2,6 puncte de rating și 15,7% cotă de piață.

La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a condus cu o medie de 3 puncte de rating și 14,7% cotă de piață, în timp ce ProTv a avut 2,8 puncte de rating și 13,5 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii țări Antena 1 a fost preferata telespectatorilor și a înregistrat o medie de 2,9 puncte de rating și 14,6 procente din cota de piață.

Și în prime time (intervalul orar de maximă audiență cuprins între 19:00 și 23:00) Antena 1 a dominat topul audiențelor, în rândul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

Astfel, pe segmentul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a obținut o medie de 7,1 puncte de rating și 19,8 procente din cota de piață, în timp ce ProTv avea 6,8 puncte de rating și 19,1% cotă de piață.

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending