Connect with us

AUDIENȚE TV

Finala de popularitate “Next Star”, lider de audiență la nivelul publicului din toata tara

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Finala de popularitate “Next Star”, care l-a desemnat câștigător pe Dragos Condescu (10 ani), din comuna Secu, judetul Dolj, a fost lider de audiență la nivelul publicului national.

Dragos, un baietel cu probleme de sanatate, a sustinut un moment de teatru de papusi si a fost ales câștigător pe baza voturilor exprimate de telespectatorii Antenei 1. Dragos Condescu a castigat Trofeul de popularitate si un premiu in valoare de 5.000 de euro.

Finala de popularitate “Next Star” prezentata de Dan Negru a adunat în fața micilor ecrane 1.464.000 de telespectatori din toată țara, în minutul de maximă audiență de la 22.17.

Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului national și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20.00 – 22.52) o audiență medie de 5,3 puncte de rating și o cotă de piață de 15,1 %, urmata de Pro TV, cu 5,1 puncte de rating și o cotă de piață de 14,3 %.

Aseara, stateam cu Dragos in fata televizorului, curiosi sa aflam cine va fi castigatorul. Iar Dragos se ruga la Dumnezeu sa fie el acela. Sincer, nu ne asteptam sa castige. Iar cand s-a intamplat, nu ne-a venit a crede! Suntem foarte fericiti“, spune emotionata doamna Aniana Condescu, mama lui Dragos.

Cu banii pe care ii va primi, Dragos isi va continua, in primul rand, tratamentele de recuperare. Iar parintii vor sa-i amenajeze si o camera, numai a lui. “Dragos isi doreste foarte mult o camera a lui, in care sa isi poata tine toate jucariile. Si vreau sa ii implinim dorinta“, mai spune doamna Condescu.

Finala de popularitate a show-ului “Next Star” a adus în fața telespectatorilor 46 de copii, care au urcat pe scena individual sau alaturi de trupa din care fac parte, dornici sa castige trofeul pus in joc si premiul in valoare de 5.000 de euro. Dans modern și pe hoverboard, magie și dresură de câini, gimnastică și teatru de păpuși, dansuri populare ucrainene și românești, dar și momente muzicale inedite, acrobații la bară și umor, toate s-au regasit pe scena finalei de popularitate a celui de-al nouălea sezon. În urma voturilor exprimate de telespectatori pe parcursul show-ului la sms 1272, câștigător a fost desemnat Dragos Condescu, un copil imobilizat in scaunul cu rotile, care i-a emotionat pe toti cu un numar de teatru de papusi.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-ul National

Perioada 25 august 2018

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDINTE TV: Ultima confruntare de la Vocea Romaniei – lider de audienta

Published

on

 

Vineri seară, la Vocea României, ultimele șapte cupluri au luptat în ring, folosindu-și toate armele vocale pentru un loc în etapa knock-out-urilor, care va avea loc vineri, 23 noiembrie, de la ora 20:30, și sâmbătă, 24 noiembrie, de la ora 20:00.

Tudor, Irina, Andra și Smiley au pus foarte mult patos în fiecare moment pe care l-au creat împreună cu concurenții din echipele lor, pentru ca aceștia să aducă pe scenă reprezentații memorabile. Confruntările s-au încheiat cu un show fabulos, în care muzica s-a îmbinat cu emoțiile și cu reacțiile și comentariile antrenorilor.

Ultima rundă de Confruntări a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență și a înregistrat, pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 7.4 puncte de rating și 22.6% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 5.0 puncte de rating și 15.1% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României.

Performanțe vocale remarcabile, tensiune și emoții

Confruntările de la Vocea României s-au încheiat cu o rundă plină de duete, în care concurenții au demonstrat că au calități vocale extraordinare, că pot face spectacol și că scena este locul în care e simt cel mai bine. Emoțiile au fost mari și deciziile extrem de grele, însă în cele din urmă antrenorii au fost nevoiți să-i aleagă pe cei alături de care merg cu un pas mai aproape de marele trofeu. Tudor, Irina, Andra și Smiley s-au bucurat de show, dar au avut și reacții neașteptate și păreri diferite în ceea ce privește unele dintre momentele prezentate în ring.

Echipa Tudor a trimis pe scenă un trio exploziv format din trei concurente cu timbre vocale puternice: Alexandra Cuza, Teodora Stoica și Romanița Fricosu. Fetele au cântat impecabil, vocile li s-au completat perfect, iar Tudor a fost mândru de evoluția lor și i-a fost foarte greu să aleagă una singură, însă în final a luat decizia să meargă mai departe cu Romanița.

Echipa Irina a fost reprezentată aseară de patru concurente care au ridicat publicul în picioare cu două momente incredibile: Antinia Simion vs Oana Tabultoc și Eva Timuș vs Maria Andrici. Ele au încântat cu vocile lor și cu atitudinea, Irina a ascultat cu atenție recomandările colegilor ei, a analizat foarte bine reprezentațiile fetelor și a decis să le păstreze în echipa ei pe Antinia și pe Eva.

Echipa Andra a generat reacții neașteptate în rândul antrenorilor, care au avut păreri diferite în ceea ce privește performanțele concurentelor din echipa ei. Claudia Popină vs Izabela Barbu și Mădălina Coca vs Diana Strat au fost cele două dueluri create de Andra pentru ultima rundă de Confruntări. Chiar dacă toate cele patru fete au demonstrat că vocile lor sunt uriașe, deciziile antrenoarei, extrem de dificile și luate cu lacrimi în ochi, au fost că va continua competiția cu Izabela și cu Mădălina.

Echipa Smiley a adus aseară în ring două dueluri originale, pline de energie și entuziasm: Dalina Nemeș vs Lina Sanden și Andrei Voicu vs Claudiu Fălămaș. Concurenții au primit ropote de aplauze și felicitări din partea antrenorilor, însă partea dificilă i-a revenit lui Smiley, care a fost nevoit să aleagă dintre patru voci foarte bune. Antrenorul a hotărât să meargă mai departe cu Lina și cu Andrei. Tot aseară, Smiley a adus-o în echipa lui pe Diana Strat, concurenta care era inițial în echipa Andra.

Vinerea viitoare, de la 20:30, și sâmbăta viitoare, de la 20:00, 32 de concurenți intră în knock-out-uri! În această etapă tensiunea va crește semnificativ, iar deciziile antrenorilor vor fi unele extrem de grele!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Ce se întâmplă, doctore? – lider absolut de audiență sezonul acesta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

În acest sezon, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? prezentată de Oana Cuzino s-a impus categoric pe toate segmentele de public (comercial, urban și național).

În perioada 16 septembrie – 14 noiembrie, PRO TV a fost lider absolut de audiență pe intervalul emisiunii Ce se întâmplă, doctore?. Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a condus topul cu o medie de 3.7 puncte de rating și 22.0% share, dublu față de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 cu 1.7 puncte de rating și numai 10% share. La nivel național, aproximativ 600.000 de români au aflat sfaturile și recomandările specialiștilor de la Ce se întâmplă, doctore?.

Duminica aceasta de la ora 10:00, Oana Cuzino va vorbi la Ce se întamplă, doctore? despre efectele devastatoare ale fumatului, mecanismul respirației gâfâite la fumători, dar și despre efectele fumatului pasiv asupra copiilor. Oana Cuzino a pregătit și un material special cu Adelina Pestrițu: cum a reușit vedeta să-și revină după sarcină, cum se simte în rolul de mamă și dieta pe care o urmează.

În fiecare duminică de la ora 10:00, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? le aduce tuturor românilor cele mai proaspete și relevante informații despre sănătate.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Emisiunea iLikeIT, lider de audiență în această toamnă!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

iLikeIT conduce topul audiențelor în această toamnă! Emisiunea prezentată de George Buhnici, sâmbăta, de la ora 10:00, a avut de la începutul noului sezon până în prezent cea mai mare cotă de piață pentru o emisiune din daytime.

În perioada 15 septembrie – 11 noiembrie, iLikeIT s-a impus pe toate segmentele de audiență (comercial, urban și național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, emisiunea prezentată de George Buhnici a înregistrat o medie de 3.4 puncte de rating și 24.9 % share, față de televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 care obținut numai 1.3 puncte de rating și 9.6% share.
Ediția emisiunii din data de 20 octombrie 2018 a înregistrat o audiență record de 5 puncte de rating și 30.7% share, la nivelul publicului comercial. Astfel, un televizor din trei a fost deschis pe PRO TV pe slotul iLikeIT.

Încă de la prima ediție din acest sezon, George Buhnici și echipa iLikeIT au adus în medie în fața televizoarelor peste 560.000 de români, pe segmentul publicului național, prezentând cele mai noi informații despre gadgeturi, jocuri, dar și inovațiile din lumea tehnologiei.

În fiecare sâmbătă, de la ora 10:00, emisiunea iLikeIT aduce tehnologia în casele tuturor românilor. În ediția de săptămâna aceasta, Radu Păltineanu, românul care a traversat America de la Nord la Sud cu bicicleta în misiunea #cycletheamericas și a pedalat peste 30.000 de kilometri, va fi invitatul lui George Buhnici în platoul emisiunii. Ei vor discuta despre tehnologia folosită pe parcursul expediției, iar Radu va prezenta și gadgeturi cu conexiune la satelit. Tot sâmbătă, de la ora 10:00, la iLikeIT, vom vedea și imagini de la Conferința Samsung și vom afla informații despre telefoanele flexibile.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending