Connect with us

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Finala selecției naționale EUROVISION, cele mai mici audiențe din istorie! Vezi care au fost câştigătorii audiențelor de duminică!

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Duminică, 25 februarie, finala selecției naționale EUROVISION de la București a înregistrat cele mai mici audiențe din istoria competiției, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

 FINALA SELECȚIEI EUROVISONTotal>>Total
Targets>>National AllUrban All18-49 Urban
TotalDateWeekdayShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
3/10/2012Sâm6.72.9558.7657.33.2340.0086.12.4130.858
3/9/2013Sâm9.84.6869.78111.05.2546.2259.34.1228.493
3/1/2014Sâm8.44.6852.6378.24.5452.5776.63.1157.371
3/8/2015Dum7.03.7673.8647.23.8381.7094.72.2111.651
3/6/2016Dum5.53.0548.7445.93.3326.5913.91.888.252
3/5/2017Dum3.71.6283.4464.11.9180.5692.71.150.475
2/25/2018Dum3.31.4246.3224.31.8173.1283.31.357.603

 

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National si Urban cu emisiunea „Exatlon Romania” și reality show-ul „Ochii din umbră”. Antena 1 înregistrează audiențe peste media stației și primul loc în target comercial cu emisiunile de umor „iUmor” şi  „În puii mei!”.  Pro TV, care a difuzat filmele „Planeta maimuțelor: Revoluție” și „Omul cu pumni de fier” s-a clasat pe locul trei în target comercial. Digisport1 se situează pe locul patru în target comercial cu meciul de Liga I „FCSB – Sepsi Sf. Gheorghe”.

Cele trei părți ale finalei selecției naționale “Eurovision” de la București au fost urmărite in medie pe minut de 246.300 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:49, a adunat în fața televizoarelor 377.300 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:10-24:30
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D21.28.81568.5
Pro TV13.35.5987.0
Antena 111.24.6827.2
Antena 36.82.8506.6
Romania TV5.42.2401.3
Prima TV5.02.1373.4
TVR 13.21.3239.7
DigiSport 13.11.3232.2
Realitatea TV2.41.0177.3
Digi 241.70.7125.5

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:10-24:30
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.07.2690.5
Pro TV12.25.1493.4
Antena 112.15.1490.0
Antena 38.03.4325.9
Romania TV5.52.3222.8
TVR 14.21.7168.4
DigiSport 14.11.7167.6
Prima TV4.11.7164.6
Realitatea TV2.51.1103.1
Digi 241.60.766.4

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:10-24:30
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 118.87.4329.5
Kanal D18.17.1316.9
Pro TV17.56.9306.9
DigiSport 14.51.879.6
Prima TV4.01.670.7
TVR 13.21.355.9
Antena 32.51.044.4
Realitatea TV2.00.835.2
Romania TV1.70.729.9
Digi 241.50.625.6

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0