Connect with us
 

 

Aseară s-a încheiat un sezon memorabil Vocea României, un spectacol grandios, plin de culoare, lumină, muzică de cea mai bună calitate şi voce la superlativ! Concurenţii au început timizi şi plini de emoţii drumul spre cel mai râvnit trofeu muzical din România, însă doar cei mai buni au trăit extazul victoriei.

Fiecare antrenor şi-a trimis în live-uri cele mai bune voci. După o călătorie epuizantă şi patru show-uri fabuloase, pline de emoţie, pasiune şi dramatism, alegerile antrenorilor alături de votul decisiv al celor de acasă au făcut ca patru voci de excepţie să ajungă în finală.

Cristina Bălan a cucerit publicul aseară şi a ieşit învingătoare. Astfel, Tudor aduce trofeul în echipa sa, pentru cel de-al doilea an consecutiv. În urma voturilor telespectatorilor, Tomi Weissbuch din echipa Moga a fost pe locul doi, Tobi Ibitoye din echipa Smiley pe locul trei, iar Michel Kotcha, tot din echipa Smiley, pe locul patru. Ca în fiecare ediție, emisiunea a fost atent ghidată de Pavel Bartoș, care a adus distracția în casele românilor, iar V Reporter-ul, Oana Tache, a adus informații proaspete din camera magenta.

Loredana & friends

Loredana & friends

Pe lângă momentele senzaţionale prezentate de concurenţi pe scena vocilor, în finală am avut parte şi de trei surprize. Celebra trupă rock, Viţa de vie, a venit la Vocea României cu un moment emoţionant şi o melodie cu un mesaj puternic, Praf de stele. Loredana a spus încă o dată Te iubesc, de data aceasta împreună cu foştii concurenţi din echipa sa, Cristina Vasopol, Florentina Ciună, Antonio Fabrizi şi Iulian Selea, dar şi cu copiii de la Atelierul de muzică şi voce. Tiberiu Albu şi colegii săi din trupa Fameless au venit să susţină concurenţii, să salute antrenorii şi să încânte publicul cu o melodie interpretată în forţă, For the love of God.

finalistii Vocea Romaniei si Pavel Bartos

finalistii Vocea Romaniei si Pavel Bartos

CE AUDIENTA A INREGISTRAT SHOW-UL?

Pe întreaga durată de difuzare, 20:29 – 24:35, la nivel național, peste 1.5 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență de la 20:59, cea mai bună competiție a vocilor a adus în faţa televizoarelor 2.1 milioane de români.

Finala Vocea României a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 11.5 puncte de rating și 30% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1 cu X FACTOR, care a obţinut 5.1 puncte de rating și 13.3% share.

Andra si Tomi Weissbuch

Andra si Tomi Weissbuch

 

4 voci senzaţionale, spectacol desăvârşit şi decizia finală!

Cei patru finalişti au adus pe scena vocilor 11 momente extraordinare, care au emoţionat şi impresionat atât antrenorii, cât şi publicul. A fost o seară magică, cu bucurie, emoţie, prietenie, optimism şi reprezentaţii uimitoare, care au primit aplauze şi laude. Concurenţii au cântat câte trei melodii, una singuri, una cu antrenorul lor şi încă una alături de un invitat surpriză, reuşind să transmită pasiune, determinare şi emoţie.

 

DETALII PE URMATOARE PAGINA!

 

[nextpage]

 

Tobi Ibitoye a deschis seara de gală cu un moment puternic, perfect pentru începutul show-ului. El a cântat melodia Feeling good şi a adus foarte multă energie pe scenă. A continuat spectacolul cu un duet de excepţie, cu Alina Eremia, iar împreună, cei doi au interpretat plini de emoţie piesa Jealous. Seara s-a încheiat pentru Tobi alături de Smiley şi colegul său de echipă, Michel. Cei trei au cântat cu bucurie pe chipuri piesa Acasă şi au reuşit să aducă multă culoare şi voie bună. 

Michel Kotcha a dovedit încă o dată că are o voce specială. Concurentul a început show-ul cu melodia Unchained melody, iar interpretarea sa l-a copleşit pe Smiley şi i-a emoţionat pe ceilalţi trei antrenori. Pentru cel de-al doilea moment, Dan Bittman i s-a alăturat pe scenă lui Michel şi împreună au cântat piesa Şi îngerii au demonii lor, care i-a pus perfect în valoare timbrul lui Michel.

Antrenorii Vocea Romaniei

Antrenorii
Vocea Romaniei

În finalul emisiunii, Smiley a declarat încântat de acest sezon Vocea României: „Sunt tare mândru de performanțele pe care le-au obținut Tobi și Michel. Pentru mine, ambii sunt câștigători. Sunt două voci extraordinare, alături de care mi-a făcut plăcere să lucrez. Mă bucur că au ales să facă parte din echipa Smiley. Îi felicit din toată inima. I-am văzut evoluând de la o ediție la alta, depășindu-și limitele și căpătând tot mai multă încredere în ei. Au reușit să facă spectacol pe scenă, să ajungă în inimile oamenilor și asta a contat cel mai mult.”.

Tomi Weissbuch, ocupantul locului doi, a început finala cu un duet formidabil. Andra a venit pe scena de la Vocea României în marea finală şi a cântat împreună cu Tomi melodia România, reuşind să creeze un moment  emoţionant, îndelung aplaudat. Cel de-al doilea duet al serii pentru Tomi a fost cel cu antrenorul său, Moga. Cei doi s-au dezlănţuit pe scenă când au interpretat melodia Wonderwall. Plin de curaj şi determinare, Tomi a cântat în final melodia Fix you.

La finalul unui sezon surprinzător, plin de muzică bună și momente senzaționale, Moga a declarat: “A fost o seară minunată și un spectacol extraordinar. Este fantastic cât de mult au evoluat concurenții și cât de multe au învățat. Fiecare în parte a demonstrat altceva.”

Michel Kotcha si Dan Bittman

Michel Kotcha si Dan Bittman

Câştigătoarea marelui trofeu Vocea României, Cristina Bălan, a adus aseară pe scenă trei momente fabuloase. Concurenta a interpretat melodia Vama Veche împreună cu antrenorul său, Tudor. Momentul a fost unul incredibil, apreciat de public. Singură, Cristina a cântat impecabil şi a transmis foarte bine emoția piesei This is my life. Pentru cel de-al treilea moment din finală, Corul Regal i s-a alăturat pe scenă şi, împreună, au interpretat celebra melodie, The show must go on, reuşind să-i cucerească pe cei de acasă, care i-au dat voturile lor.

Tobi Ibitoye si Alina Eremia

Tobi Ibitoye si Alina Eremia

La finalul show-ului, Tudor a declarat: “Mulțumesc PRO TV că în acest show mi-a dat o mare ocazie de a le arăta oamenilor cine sunt eu, mi-a dat posibilitatea să fiu onest.”, iar Loredana a completat: “În seara asta, presiunea finalei ne-a făcut să dăm din noi tot ce e mai bun! Vă iubesc!”.

Cel de-al cincilea sezon Vocea României s-a încheiat aseară în forţă. Telespectatorii au avut parte de un show memorabil, invitaţi extraordinari şi voci incredibile, care au impresionat şi au bucurat.

Cei care doresc să-și demonstreze calitățile vocale și să impresioneze antrenorii se pot înscrie pentru cel de-al șaselea sezon Vocea României pe site-ul vocearomaniei.protv.ro, iar mai apoi să-și demonstreze talentul în cadrul preselecțiilor desfășurate în mai multe orașe din România.

Cristina Balan VOCEA ROMANIEI PRO TV

Cristina Balan
VOCEA ROMANIEI PRO TV

 

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. Ivia

    19 decembrie 2015 at 21:15

    Eu NU sunt de acord că a câştigat Vocea României şi 100.000 de euro Cristina Bălan. Nu este corect nici măcar să participe la asemenea concursuri cântăreţii cu experienţă, clar că ceilalţi concurenţi necunoscuţi sunt dezavantajaţi. Cristina Bălan a cântat ani întregi în trupa Impact, ea a fost o voce a României, ca şi alţii cu experienţă şi apariţii publice. Nu avea rost să se înscrie, mai ales că nu arată prea bine, are dantura foarte ieşită în afară şi nici nu a cântat bine. Pro TV îşi bate joc de noi, nu mai am încredere în acest post de televiziune care aduce aminte de anii comunismului. Vocea României înseamnă şi imaginea României, un cântăreţ trebuie să fie şi frumos, nu să ţi se facă rău dacă te uiţi la televizor şi îl vezi. Mai bine câştiga Tomi Weissbuch. Măi, cântăreţilor consacraţi (mai ales cei care nu arătaţi bine), staţi acasă sau unde vreţi voi, dar NU mai concuraţi, nici la Vocea României, nici la X Factor. Lăsaţi-i şi pe alţii să se afirme, să câştige faimă şi bani, că voi v-aţi strâns destule atâţia ani.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii.

Published

on

Sursa foto: Antena 1
 

Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul secund în target comercial și locul trei național și urban.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:241961952459
EXATLON ROMANIAKanal D20:0123:121044397137
TRIPLUSECPro TV21:2422:21882465242
ULTIMUL TRIB: MADAGASCARAntena 119:5823:09586314175
Film: AUTOBUZUL 657Pro TV22:2124:11559271179
Fotbal: ALBA IULIA – FCSBDigiSport121:3123:21373246113
Evoluția primelor ediții ale show-ului concurs „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” se află într-un trend descrescător și sub media obișnuită a stației:
Targets>>NationalUrban18-49 Urban
TitleDateShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
Total8.83.46128.93.533613.24.1182
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR13-Sep10.74.072110.04.038414.54.5198
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR20-Sep9.33.56359.93.735615.34.4196
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR21-Sep7.73.05317.83.029211.63.6160
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR27-Sep7.73.15648.13.331411.84.0175

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes  „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi național și urban cu  „EXATLON ROMANIA”. Topul audiențelor în target comercial este completat de DigiSport 1 care a difiuzat meciul de fotbal din Cupa României „Unirea Alba Iulia – FCSB” și National TV cu serialul indian „Uttaran” și filmul  „Un șerif extraterestru”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Ultimul trib: Madagascar” (19:58-23:09), joi 27 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.57.51340.9
Kanal D13.75.81046.4
Antena 17.73.3586.2
Romania TV4.92.1378.1
National TV4.92.1375.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.16.9667.7
Kanal D10.24.1398.1
Antena 18.13.3314.0
National TV5.32.1205.7
Romania TV4.31.7165.8


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.67.6334.0
Antena 111.84.0174.8
Kanal D9.33.1137.6
DigiSport 15.21.776.0
National TV4.41.564.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

Published

on

Sursa foto: TVR
 

Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Fotbal: FCSB – RAPID WIENPro TV21:3023:2120531117532
EXATLON ROMANIAKanal D19:5723:121224552229
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:1821:221180543230
Film: CAPCANA PENTRU PARINTIAntena 120:0022:38485259136
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3023:5233423053

Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.91602.4
Kanal D16.46.31122.8
Antena 16.42.5440.1
TVR 14.81.8328.3
Antena 34.31.6295.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.8845.5
Kanal D14.05.2504.3
Antena 16.32.4227.8
TVR 16.22.3224.8
DigiSport 14.71.8170.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.29.1403.9
Kanal D16.34.9218.4
Antena 19.02.7120.4
TVR 13.91.252.2
DigiSport 13.91.252.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending