Connect with us

Evenimente

Finaliștii Premiilor RADAR DE MEDIA 2017 vor fi anuțați în cadrul celui mai mare eveniment media al verii RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY

Redactia Radar de Media

Published

on

Votul pentru desemnarea finaliştilor Premiilor RADAR DE MEDIA 2017 este deschis până la data de 17 iunie. Cei 10 finalişti de la fiecare categorie în parte vor fi anunţaţi live, în avanpremieră în cadrul evenimentului RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY, ce va avea loc în data de 21 iunie 2017, la Blueberry by Ambasad’Or.

Vedete, oameni din industria media, oameni de marketing, PR, business sunt invitați în 21 iunie, la piscina de la Ambasador’s Events (Blueberry) pentru a cunoaște rezultatele primei etape de votare.

Tot în cadrul  Radar de Media Summer Party vor fi prezentate noutăţile din grilele de vară a posturilor de televiziune.

 

 

Link eveniment pe Facebook:

https://business.facebook.com/events/1949833085246249/

 

Sigură competiţie, în care cititorii premiază industria mass media din România cu vot la vedere este in plină desfașurare.

Procesul de votare pentru desemnarea câştigătorilor Premiilor RADAR DE MEDIA 2017 a debutat cu etapa preliminară.Cititorii au propus peste 2000 de nominalizări pentru cele 15 categorii participante. Etapa preliminară este deschisă până la data de 17 iunie 2017.

În urma votului din etapa preliminară  vor fi aleşi 10 finalişti  care au obţinut cele mai multe voturi de la fiecare categorie participantă.

 

Votul este la vedere, fiecare categorie are un poll de votare, iar rezultatul poate fi urmărit în timp real.

Regulamentul şi toate detaliile privind procesul de votare au fost publicate pe site-ul www.radardemedia.ro .

 

Link de votare pentru etapa preliminara:

https://www.radardemedia.ro/premiile-radar-de-media-2017-votare-preliminara/

 

PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 se desfăşoară în două etape de votare: etapa preliminară şi etapa finală. Totul va culmina cu evenimentul de decernare a trofeelor GALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA, în luna octombrie 2017.

La fel ca în anii precedenţi sunt 15 categorii participante împărţite în trei domenii: tv-radio, online şi show business.

 

CATEGORII PARTICIPANTE ÎN 2017

 

  1. CEL MAI BUN SHOW TV DE DIVERTISMENT
  2. CEA MAI BUNĂ EMISIUNE TV 
  3. CEA MAI BUNĂ EMISIUNE DE REPORTAJE/ANCHETE/INVESTIGATII
  4. CEL MAI BUN JURNAL TV DE ȘTIRI
  5. CEL MAI BUN REALITY SHOW TV
  6. CEL MAI BUNĂ EMISIUNE INFORMATIVĂ (TALK SHOW)
  7. CEL MAI BUN SERIAL DIFUZAT DE O TELEVIZIUNE DIN ROMÂNIA
  8. CEL MAI BUN CUPLU DE PREZENTATORI
  9. CEA MAI POPULARA VEDETĂ TV
  10. CEA MAI BUNĂ PRODUCȚIE DE RADIO
  11. CEL MAI BUN BLOG
  12. CEA MAI SEXY VEDETA FEMININĂ
  13. CEA MAI SEXY VEDETA MASCULINĂ
  14. MELODIA ANULUI
  15. ARTISTUL ANULUI

 

 

 

CALENDAR PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017

 

 

  • 1 FEBRUARIE – 7 FEBRUARIE

      PROPUNERE NOMINALIZARI CITITORI – pentru cele 15 categorii participante

 

  • 8 FEBRUARIE – 17 IUNIE , ora 24

     ETAPA PRELIMINARA

 

21 iunie 2017 – EVENIMENT LIVE DE ANUNTARE A FINALISTILOR  

RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY, la Blueberry by Ambasad’or

 

  • 25 IUNIE, ora 00 –  15 OCTOMBRIE, ora 24

Start vot ETAPA FINALA

 

  • 18 OCTOMBRIE 2017

GALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2017, la Ambasad’or Events 

 

 

 

PREMIILE RADAR DE MEDIA reprezintă singura competiţie online din România unde publicul cititor alege câştigătorii prin vot direct, la vedere, în urma unui sistem competițional 100% transparent. Nominalizările propuse spre votare sunt, de asemenea, stabilite în urma intențiilor exprimate de cititorii RADAR DE MEDIA.

 

La ultima ediţie, cea de anul trecut, peste 700.000  de cititori şi-au votat favoriţii, care, mai apoi, au fost premiaţi într-un show live în cadrul PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2016.

 

De-a lungul anilor, au primit trofeul RADAR DE MEDIA  Andreea Esca, Cătălin Măruță, Andra, Iuliana Tudor,  Mirela Boureanu Vaida, Teo Trandafir, Delia, Laura Cosoi, Dana Rogoz, Pavel Bartoș, Maia Morgerstern, Cabral, Daniel Buzdugan, Mihai Morar, Ruby, Adelina Pestrițu, Christian Sabbagh, Connect-R, Lora, Mugur Mihăescu, Paula Seling, Dan Capatos, Victor Slav, Iulia Albu, Ozana Barabancea, jurnaliştii emisiunii “România, te iubesc!”, producţii TV de success (serialul “Las Fierbinţi”, “Romanii au talent”, “Te cunosc de undeva”, “Vocea României”, “Bravo, ai stil” sau “O dată-n viaţă”), ziare, reviste, bloguri etc.

 

Comentarii

Evenimente

Iuliana Tudor anunță cât a strâns Crucea Roșie Română până acum. Campania continuă!  

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Ne bucură faptul că atât persoanele juridice cât și persoanele fizice au fost foarte receptive la campania inițiată de Crucea Roșie Română. Până în acest moment, donațiile în bani de la persoane juridice au  ajuns la 3.570.000 de euro.  

 

Informații noi din campania România salvează România:

– 1.704 pachete cu alimente de bază au fost distribuite la persoane izolate la domiciliu, afectate de Coronavirus/ un pachet are 12 kg și contine produse greu perisabile în valoare de 90 lei/pachet – alimentele au fost achiziționate de Crucea Roșie Română din fonduri proprii.

 

– 4.850 pachete cu produse de igienă de primă necesitate au fost distribuite la persoane izolate la domiciliu și centre de carantină din țară – valoarea unui pachet este de 60 lei/pachet – achiziționate de Crucea Roșie Română din fonduri proprii.

 

-61 957 de materiale de protecție distribuite unităților sanitare / direcțiilor de asistență socială/ vămi /

–  9 276 de produse de igienă, primite din sponsorizari în natură, su fost  distribuite la unități medicale

894 persoane aflate în izolare la domiciliu au fost monitorizate telefonic de voluntarii Crucii Roșii Române

– 14 500 kg produse din carne (mezeluri), 100800 de ouă, 10 000 kg de morcovi și 9456 litri apa îmbuteliată – primite de la organizația Prețuiește viata au fost distribuite de voluntarii Crucii Roșii la Direcțiile de Asistenta Sociala, Cămine de   de batrani, centre de plasamnet și familii izolate la domiciliu.

 

Fonduri din sms 14 781 * 2eur = 29 562 euro.

Campania continuă! Donații prin sms (2 euro/sms) se fac in continuare la 8827, iar donații online pe www.crucearosie.ro.

 

Comentarii

Continue Reading

BAZAR

Vlad Avarvari sare în ajutorul artiștilor din România

Avatar

Published

on

    Jurnalistul independent Vlad Avarvari, cunoscut ca fiind “băiatul care a revoluționat învățământul românesc” , a publicat ieri un mesaj de susținere pentru toți artiștii din România. De asemenea, Vlad este student la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din București, iar la doar 20 de ani a ajuns să fie PR-ul mai multor artiști cunoscuți de la noi, printre care artista AVA, vloggerița Miru și proiectul Shoeba, de mare succes în străinătate.

 

Totodată, tânărul jurnalist, are o experiență de mai bine de 2 ani în acest domeniu, colaborând în trecut și cu redații de mare renume de la noi, precum DigiFm, Evenimentul Zilei, Radio România Actualități și TVR.

 

Mesajul publicat de Vlad Avarvari a fost:

 

                         Cât de respectați sunt artiștii români în propria țară?

Artiștii români încep să resimtă nepăsarea instituțiilor publice de profil cu privire la situația prin care de altfel și industria muzicală din România trece.Lipsa de evenimente, concerte, lipsa de promovare a pieselor atât la radio, cât și la tv, le îngreunează și mai mult viața artiștilor noștri, care nu prea mai au venituri..

De asemenea, acești artiști români plătesc statului taxe uriașe de sănătate, pensii, impozite pe venit și multe altele.În aceast caz, statul știe doar să ia și nu știe să ocrotească, un fel de “INTER ARMA SILENT MUSAE”, așa cum este celebra expresie latină.

Asta se întâmplă și în cazul artiștilor și caselor mari de discuri, dar despre artiștii noi, la început de drum sau care nu au piese pe radio, cu ei ce se întâmplă?Iar despre casele mai mici de producție, despre producătorii muzicali, cu ei ce se va întâmpla în acestă perioadă?Cine îi sprijină, daca și până acum au făcut-o tot pe cont propriu sau din investițiile personale?

Acest coronavirus, nu a afectat doar câteva domenii, ci și industria muzicală!!

A fi actor, producător muzical, compozitor, interpret, poet, textier, inginer de sunet, sound designer, creator de conținut sunt meserii recunoscute de statul român, la fel cum sunt și alte meserii liberale, cum ar fi meseria de jurnalist independent, avocat, contabil și multe alte meserii independente care nu sunt luate în seamă și pentru care nu s-a comunicat nicio măsură concretă de sprijin, din partea Guvernului.

În timp ce o mulțime de organizații neguvernamentale din SUA și Europa, plus o serie de organisme de gestiune colectivă au luat măsuri pentru a susține artiștii cu măsuri clare și cu fonduri substanțiale, organismele de gestiune a drepturilor de autor din România, precum UCMR și Credidam nu anunță nimic.

Având în vedere că și sumele încasate de aceștia până acum erau derizorii, ne așteptăm ca de acum încolo să fie și mai greu.Mulți se vor reprofila, ceea ce nu este normal, într-o țară care face parte din U.E!

Muzica și arta sunt vitale pentru artiștii noștri, dar și pentru publicul larg.Haideți să-i susținem pe artiști cu un share la această postare, pentru ca mesajul să ajungă unde trebuie!!

Totodată, aș vrea să ne gândim împreună la următoarea întrebare:

Cum ar fi o singură zi în România fără să auzim nici o melodie?

 

P.S:Acest articol urmeaza sa fie postat si pe site-ul www.ideaman.ro cand acesta va fi disponibil.

 

Sursa: facebook.com/ideaman.ro

 

Imediat după publicarea articolul pe Facebook, Vlad a ținut să posteze o fotografie și pe contul de Instagram, lângă care a scris:”Am gândit și am scris acest articol pentru susținerea artiștilor din România”.

Reacțiile nu au încetat să apară, iar mai multe vedete i s-au alăturat, printre care: Claudia Pavel, Adrian Sînă, Anda Adam, Nicoleta Nuca, Amna, Oana Radu, Raluca Tănase de la Bambi, Giulia, Ioana Ignat și mulți alții.

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

Cineplexx deschide la Sibiu un nou cinematograf cu cele mai avansate tehnologii din ţară

Avatar

Published

on

Cel mai nou cinematograf de tip multiplex din Sibiu, Cineplexx, este acum locul în care cinefilii pot vedea producții de top în condiții optime de confort și la cele mai înalte standarde tehnologice existente. Cu 5 săli și peste 860 de locuri, cinematograful este localizat în centrul comercial Shopping City Sibiu.

 

Cinematograful a beneficiat joi seara de o inaugurare cu fast în prezența a zeci de reprezentanți media naționali, jurnaliști locali și a oficialilor Cineplexx. Într-un cadru dedicat, invitații au avut ocazia să viziteze sală cu sală întreaga locație rezervată doar pentru ei, au aflat care sunt avantajele sistemelor tehnologice din dotare, au testat scaunele personalizate și au vizionat în avanpremieră filmul „Blodshot” în sala Atmos.

 

Cineplexx Sibiu este singurul cinematograf din zona dotat cu Dolby Atmos, cel mai performant sistem de sunet din lume care sincronizează sunetul cu acțiunea de pe ecran. Experiența de vizionare este optimizată prin formatul special de ecran RealD Ultimate Screen care transpune imaginea cu mai multă profunzime și luminozitate, ideală mai ales în cazul filmelor 3D. Cuplul tehnologic RealD Ultimate Screen și Dolby Atmos este completat de un proiector laser RGB 4K prin care imaginea este redată cu maximă claritate și intensitate.

 

O altă exclusivitate adusă de Cineplexx la Sibu o reprezintă fotoliile Love Seats și Love Box, gândite special pentru cuplurile care își doresc mai mult confort și intimitate la film. Toate sălile sunt dotate, pe lânga scaunele standard, și cu scaune reglabile Deluxe și Premium sau fotolii de piele cu dimensiuni mai mari.

 

„Experiența cinematografică de excepție înseamnă, pentru noi, tehnologie de ultimă generație și confort la un nivel cât se poate de ridicat. Asta este ceea ce aducem la Sibiu: cea mai bună tehnologie de cinema care te face să te simți mereu în mijlocul acțiunii, cu o claritate incredibilă a imaginii și un sunet care pare să te înconjoare din toate părțile, precum și o inovație în ceea ce privește confortul spectatorilor – scaune special Deluxe sau Premium. Astfel, sibienii se vor bucura de filmele lor preferate în condiții la fel de bune ca în cele mai performante cinematografe de pe mapamond”, a declarat Christof Papousek, managing partner și Chief Financial Officer al Cineplexx International.

 

Cinematograful va include în program, încă de la deschidere, premierele naționale: „Blodshot”, filmul de acțiune cu Vin Disel în rolul principal, aventura de familie „Lassie Come Home”, dar și cele mai de succes producții recente precum comedia românească „Miami Bici”, horror-ul „Omul invizibil” sau filmul de familie „Sonic the Hedgehog”.

 

Programul complet al noului cinematograf și detalii despre bilete vor putea fi găsite în orice moment pe site-ul www.cineplexx.ro.

Cineplexx este unul dintre cei mai importanți operatori de cinematografe din Europa Centrală și de Est, cu o experiență de peste 50 de ani în industrie. Compania operează în prezent 54 de multiplexuri și 6 cinematografe tradiționale, în 12 țări: Austria, Slovenia, Croația, Bosnia și Herțegovina, Șerbia, Muntenegru, Kosovo, Albania, Macedonia de Nord, Grecia, Italia și România.

 

În luna iunie 2019, Cineplexx International a intrat pe piața din România preluând cinematograful din Băneasa Shopping City. În iulie 2019, compania a preluat cinematograful din Centrul Comercial Auchan Titan – respectiv IRIS Titan, iar în septembrie 2019 a deschis la Satu Mare cel mai modern cinematograf din nordul țării. În scurt timp după deschiderea din Sibiu, va urma lansarea unui nou cinematoraf la Târgu Mureș, a cincia locație operată de compania austriacă.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0