Connect with us

Evenimente

Finaliștii Premiilor RADAR DE MEDIA 2017 vor fi anuțați în cadrul celui mai mare eveniment media al verii RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY

Published

on

Votul pentru desemnarea finaliştilor Premiilor RADAR DE MEDIA 2017 este deschis până la data de 17 iunie. Cei 10 finalişti de la fiecare categorie în parte vor fi anunţaţi live, în avanpremieră în cadrul evenimentului RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY, ce va avea loc în data de 21 iunie 2017, la Blueberry by Ambasad’Or.

Vedete, oameni din industria media, oameni de marketing, PR, business sunt invitați în 21 iunie, la piscina de la Ambasador’s Events (Blueberry) pentru a cunoaște rezultatele primei etape de votare.

Tot în cadrul  Radar de Media Summer Party vor fi prezentate noutăţile din grilele de vară a posturilor de televiziune.

 

 

Link eveniment pe Facebook:

https://business.facebook.com/events/1949833085246249/

 

Sigură competiţie, în care cititorii premiază industria mass media din România cu vot la vedere este in plină desfașurare.

Procesul de votare pentru desemnarea câştigătorilor Premiilor RADAR DE MEDIA 2017 a debutat cu etapa preliminară.Cititorii au propus peste 2000 de nominalizări pentru cele 15 categorii participante. Etapa preliminară este deschisă până la data de 17 iunie 2017.

În urma votului din etapa preliminară  vor fi aleşi 10 finalişti  care au obţinut cele mai multe voturi de la fiecare categorie participantă.

 

Votul este la vedere, fiecare categorie are un poll de votare, iar rezultatul poate fi urmărit în timp real.

Regulamentul şi toate detaliile privind procesul de votare au fost publicate pe site-ul www.radardemedia.ro .

 

Link de votare pentru etapa preliminara:

https://www.radardemedia.ro/premiile-radar-de-media-2017-votare-preliminara/

 

PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 se desfăşoară în două etape de votare: etapa preliminară şi etapa finală. Totul va culmina cu evenimentul de decernare a trofeelor GALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA, în luna octombrie 2017.

La fel ca în anii precedenţi sunt 15 categorii participante împărţite în trei domenii: tv-radio, online şi show business.

 

CATEGORII PARTICIPANTE ÎN 2017

 

  1. CEL MAI BUN SHOW TV DE DIVERTISMENT
  2. CEA MAI BUNĂ EMISIUNE TV 
  3. CEA MAI BUNĂ EMISIUNE DE REPORTAJE/ANCHETE/INVESTIGATII
  4. CEL MAI BUN JURNAL TV DE ȘTIRI
  5. CEL MAI BUN REALITY SHOW TV
  6. CEL MAI BUNĂ EMISIUNE INFORMATIVĂ (TALK SHOW)
  7. CEL MAI BUN SERIAL DIFUZAT DE O TELEVIZIUNE DIN ROMÂNIA
  8. CEL MAI BUN CUPLU DE PREZENTATORI
  9. CEA MAI POPULARA VEDETĂ TV
  10. CEA MAI BUNĂ PRODUCȚIE DE RADIO
  11. CEL MAI BUN BLOG
  12. CEA MAI SEXY VEDETA FEMININĂ
  13. CEA MAI SEXY VEDETA MASCULINĂ
  14. MELODIA ANULUI
  15. ARTISTUL ANULUI

 

 

 

CALENDAR PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017

 

 

  • 1 FEBRUARIE – 7 FEBRUARIE

      PROPUNERE NOMINALIZARI CITITORI – pentru cele 15 categorii participante

 

  • 8 FEBRUARIE – 17 IUNIE , ora 24

     ETAPA PRELIMINARA

 

21 iunie 2017 – EVENIMENT LIVE DE ANUNTARE A FINALISTILOR  

RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY, la Blueberry by Ambasad’or

 

  • 25 IUNIE, ora 00 –  15 OCTOMBRIE, ora 24

Start vot ETAPA FINALA

 

  • 18 OCTOMBRIE 2017

GALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2017, la Ambasad’or Events 

 

 

 

PREMIILE RADAR DE MEDIA reprezintă singura competiţie online din România unde publicul cititor alege câştigătorii prin vot direct, la vedere, în urma unui sistem competițional 100% transparent. Nominalizările propuse spre votare sunt, de asemenea, stabilite în urma intențiilor exprimate de cititorii RADAR DE MEDIA.

 

La ultima ediţie, cea de anul trecut, peste 700.000  de cititori şi-au votat favoriţii, care, mai apoi, au fost premiaţi într-un show live în cadrul PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2016.

 

De-a lungul anilor, au primit trofeul RADAR DE MEDIA  Andreea Esca, Cătălin Măruță, Andra, Iuliana Tudor,  Mirela Boureanu Vaida, Teo Trandafir, Delia, Laura Cosoi, Dana Rogoz, Pavel Bartoș, Maia Morgerstern, Cabral, Daniel Buzdugan, Mihai Morar, Ruby, Adelina Pestrițu, Christian Sabbagh, Connect-R, Lora, Mugur Mihăescu, Paula Seling, Dan Capatos, Victor Slav, Iulia Albu, Ozana Barabancea, jurnaliştii emisiunii “România, te iubesc!”, producţii TV de success (serialul “Las Fierbinţi”, “Romanii au talent”, “Te cunosc de undeva”, “Vocea României”, “Bravo, ai stil” sau “O dată-n viaţă”), ziare, reviste, bloguri etc.

 

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. Paul

    16 mai 2017 at 20:50

    Prea multă măreție si mandrie pe ei. Prost mai e acela consider care alege să prefere tv ul in locul facebook ului mai ales cand ruleaza si pe tv. Inainte parca nu se numeau tv mania, nu se mai numesc asa

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Elisabeth in the mirror – Elisabeta a României și Elisabeta a Austriei față în față!

Published

on

Elisabeta a României și Elisabeta a Austriei au fost omagiate pe 12 noiembrie, la Muzeul Național de Artă București, în Sala Tronului, într-un eveniment ce a pus în valoare feminitatea, caracterul puternic și rafinamentul celor două prin modă, dans, design, muzică, artă, estetică și parfumuri.

 

”Elisabeth in the mirror” continuă Hommage à Sisi de anul trecut, o inițiativă PR Avenue cu scopul de a readuce în fața audientei valori autentice precum onoare, datorie, curaj, verticalitate, responsabilitate, de această dată prin două femei care prin dragostea lor față de oameni au schimbat societatea în care trăiau.

 

Ce legătură există între Elisabeta a României și Elisabeta a Austriei?

Ca o punte comună între caractere, ca o reflexie în oglindă a principiilor după care se ghidau, completate de stilul, rafinamentul și feminitatea acestora, momentele puse în scenă în Sala Tronului au prezentat frânturi din personalitatea celor două regine.

 

Pentru un moment, invitații au făcut o incursiune în timp și spațiu, iar ghizi au fost Ana Maria Diaconescu, director Hellenic Romanian Bilateral Chamber of Commerce, care a vorbit despre legătura împărătesei Sisi cu Grecia, și Dr. Alin Ciupală, istoric, care a ne-a condus pe aripile timpului în viața spectaculoasă a reginei Elisabeta a României, care a fost scriitoare, poetă, eseist, un real susținător al artelor și un ambasador puternic al valorilor tradiționale românești, o regină a poporului.

 

Cum respectul pentru tradiție și valori reale a marcat viața celor două Elisabete, designerul Adrian Oianu, un promotor recunoscut al tradiției și culturii românești prin modă, a vorbit despre stilul vestimentar din perioada lor, impactul pe care l-a avut asupra culturii celor două popoare și cum acesta transcede încă timpul în diferite înterpretări.

 

Reflexia stilului vestimentar al celor două Elisabete a fost reprezentată printr-o prezentare de modă semnată prin creațiile designerilor Alexandra Calafeteanu, Denis Predescu, Mirela Diaconu, Marie Ollie, Aleha Toncea, Parlor și a designerului austriac, Claus Tyler. Fiecare a oferit publicului câte o interpretare vestimentară pentru cele două figuri emblematice, astfel că Sala Tronului s-a transformat pentru un moment într-un podium în care a defilat eleganța, rafinamentul în toate formele sale, tradus prin rochii vaporoase, demonstrând încă o dată că rafinamentul regal vine în mai multe forme și este atemporal.

 

Ca seara să aducă aminte de balurile regale, finalul ne-a încântat cu un moment de vals asigurat de dansatorii de la Arthur Murray, urmați de chansonetele în franceză interpretate de Diana Tudor.

 

Mulțumiri speciale sunt adresate sponsorilor și partenerilor Austria Imperialis, MNAR, Hellenic Romanian Bilateral Chamber of Commerce, Freywille, Medihelp, L`OR, Uriage, Humanic, Chopard, Sanaskin Couture Clinic, S.T. Dupont, Embassy, Elegant Catering, Sissi, Armand Maison du Desert, Bonilash, Alina Barbu make up, Keune, Schlumberger, Mozart, Jidvei și Aqua Carpatica.

 

Elisabeth in the mirror – un eveniment unic despre frumos, artă și cultură.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Spectacole extraordinare în următoarea perioadă la Opera Comică pentru Copii

Published

on

Două weekenduri cu Motanul Încălțat pe Scena Mare de la Opera Comică pentru Copii

Luna noiembrie readuce pe scena Operei Comice pentru Copii un personaj foarte îndrăgit de cei mici – ,, Motanul Încălțat”, un spectacol de operă în regia maestrului Cristian Mihăilescu, pe muzica lui Cornel Trăilescu. Aflăm împreună povestea fabuloasă a Motanului Cotoşman, un băiat sărac îndrăgostit de fata Împăratului, care simte nefericirea stăpânului său şi hotărăşte să-i îndeplinească dorințele. Motanul încălţat este o poveste despre eroi neînfricaţi, despre vise îndeplinite, despre societate, despre curaj şi frumuseţea spiritului uman. Biletele sunt disponibile pe bilete.ro.

Baletul ,,Spărgătorul de Nuci” de Ceaikovski

În luna decembrie, povestea care i-a încântat ani la rând pe copii revine pe scena Sălii Mari a Operei Comice pentru Copii. Baletul ,,Spărgătorul de Nuci” de Ceaikovski, jucat de-a lungul timpului pe marile scene ale lumii, este cadoul perfect pentru luna sărbătorilor de Crăciun. Ce poate fi mai frumos decât un spectacol minunat, în regia lui Cătălin Caracaş, care să ne ducă în lumea basmelor şi a copilăriei? Biletele pot fi achiziționate din rețeaua bilete.ro.

Magazinul OCC construieşte o bibliotecă socială la Opera Comică pentru Copii

Opera Comică pentru Copii s-a alăturat campaniei ,,Dăruieşte o lume de basm” , care îşi propune să creeze cât mai multe biblioteci în zonele defavorizate. Te aşteptăm până la sfârşitul stagiunii la Magazinul OCC să donezi o carte (sau mai multe) pentru a putea veni în sprijinul copiilor şi a adulților mai puțin norocoşi!

„Crăciunul Feliciei”, un spectacol-eveniment pentru iubitorii sărbătorilor de iarnă

Opera Comică pentru Copii pregăteşte un nou eveniment extraordinar cu ocazia sărbătorilor de iarnă. Pe 19, 20 şi 21 decembrie, de la ora 19:00, soprana Felicia Filip și invitații săi aduc magia Crăciunului în sala de spectacol. Biletele sunt disponibile în rețeaua bilete.ro.

Opera Comică pentru Copii este o instituție publică de cultură aflată în subordinea Primăriei Capitalei și a Consiliului General al Municipiului București, condusă din anul 2014 de către soprana Felicia Filip. Unică în lume prin segmentul de public căruia i se adresează, Opera Comică pentru Copii încearcă să-i apropie pe cei mici de artă şi cultură, atât prin spectacole de calitate, cât şi prin diverse proiecte conexe.

Citește și despre „INNA lansează ”Locura” cu videoclip filmat în casa lui Ceaușescu”.

Foto: OperaComică.ro

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BAZAR

Black Friday în 2019. Este o perioadă bună pentru cumpărături?

Published

on

Fenomentul Black Friday a intrat pe piața din România în urmă cu 8 ani. La început timid, evenimenul a căpătat o amploare din ce în ce mai mare în ultimii ani, iar acum se bucură de popularitate în jurul consumatorilor, în special în mediul online. Mr. Finance a întocmit o listă cu cele mai bune oferte de Black Friday din 2019, pentru cele mai populare categorii de produse.

Black Friday a început în jurul anilor ‘60, în Statele Unite ale Americii, când, din dorința de a avea o Zi a Recunoștinței îmbelșugată, americanii ajungeau să creeze un haos general în magazine, pe stradă și în mijloacele de transport. Black Friday s-a dezvoltat treptat, pentru că toți comercianții au înțeles cât de important este să își educe publicul și să ofere acestuia reduceri.

Cumpărături în pragul sărbătorilor de iarnă

Black Friday este deja un adevărat fenomen care atrage din ce în ce mai mulți cumpărători. Având în vedere că în decembrie toată lumea își dorește să aibă sărbători de iarnă frumoase și îmbelșugate, organizarea Black Friday cu o lună înainte este o alegere excelentă. Practic, oamenii au astfel ocazia de a cumpăra cadourile de Crăciun din timp, urmând ca la finalul ultimei luni din an să aibă un buget potrivit strict pentru lucrurile necesare organizării sărbătorilor de iarnă.

Specialiștii de la Mr. Finance le recomandă românilor să economisească bani pentru luna noiembrie. În acest fel, nu vor resimți un impact foarte mare asupra bugetului, față de situația în care ar trebui să scoată pe loc din buzunar banii respectivi.

Black Friday, între vacanțele de peste an

Dacă în timpul verii cei mai mulți dintre oameni pleacă la mare sau la munte, iar în sezonul rece aleg să se bucure de sporturile de iarnă, luna noiembrie este o perioadă în care cei mai mulți dintre români stau acasă. Asta înseamnă că nu au la fel de multe cheltuieli ca în alte perioade de peste an și își permit să investească mai mulți bani în achiziționarea electrocasnicelor, a echipamentelor IT sau pur și simplu în piesele vestimentare, toate regăsindu-se în ofertele de Black Friday.

Ofertele, anunțate din timp

Un alt motiv pentru care Black Friday este o perioadă excelentă pentru cumpărături este acela că marii retaileri anunță din timp zilele sau săptămânile în care urmează să pună la bătaie discount-uri substanțiale. Comercianții au înțeles că este important să ofere consumatorilor un răgaz în care să își strângă bani sau pur și simplu să se gândească la produsele de care au nevoie. Informarea publicului larg joacă un rol foarte important în formarea unor cumpărători educați, care să facă investiții în cunoștință de cauză și care să știe exact la ce să fie atenți înainte de a scoate banii din buzunar.

O perioadă mai lungă de reduceri

Dacă la început Black Friday se limita la doar o zi de reduceri, în timp acest lucru s-a schimbat. De exemplu, chiar dacă în mod oficial, în România, Black Friday are loc anul acesta pe 15 noiembrie, multe dintre magazine au decis să extindă perioada de discount-uri. În acest fel, consumatorii au posibilitatea să studieze ofertele timp mai îndelungat și să ia o decizie informată.

Într-un secol al vitezei, în care toată lumea este extrem de ocupată, nu toți românii ar putea să se încadreze în doar o singură zi pentru a ajunge la reducerile mult dorite. În schimb, atunci când Black Friday se întinde pe mai multe săptămâni sau pe parcursul unei lungi întregi, toate părțile implicate au de câștigat.

Mr. Finance le sugerează românilor să își facă din timp o listă de priorități când vine vorba despre Black Friday și să aleagă cumpătat produsele în care să investească. Este important ca orice client să plece la drum informat și să fie responsabil financiar. Tentația de a cumpăra orice este foarte mare, însă consumatorii trebuie să știe care sunt lucrurile pentru care merită să scoată din bani din buzunar, dar și care sunt lucrurile pentru care pot să mai aștepte.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: