Connect with us

JOBURI

Fivekeep.com – platforma care schimba regulile procesului de recrutare

Avatar

Published

on

Esti angajator si vrei sa iti maresti echipa? Acum avem solutia ideala pentru nevoile companiei tale, pentru ca pe fivekeep.com procesul de recrutare a devenit mai usor ca oricand. Folosind sistemul de functionare specific fivekeep.com, angajatorii interesati sa aduca in echipa numai personalul adecvat pentru postul vacant din firma lor, au acum sansa sa poata alege numai candidatii care prezinta un grad de compatibilitate ridicat in raport cu cerintele postului. Gratie tehnicilor inovative pe care le utilizeaza, platforma fivekeep.com te poate ajuta sa aduci in fata probei finale, interviul, numai candidatii cu adevarat corespunzatori locului de munca scos la concurs.

Prin urmare, multumita algoritmilor si criteriilor de performanta in recrutare, platforma fivekeep.com va avea grija sa selecteze numai candidatii care corespund nevoilor unei companii, tinand cont de cateva aspecte importante si definitorii in ceea ce priveste decizia finala, printre care amintim: nivelul de pregatire educationala si profesionala, dar si softskill-urile acestora.

In ceea ce priveste posibilitatile de a a solicita serviciile disponibile pe fivekeep.com, mentionam ca toti cei care detin o firma/companie si care, poate, nu au un departament de resurse umane disponibil sa se ocupe de acest aspect foarte important, pot apela la serviciile platformei fivekeep.com. Asadar, putem aduce in discutie IMM-urile, care se pot regasi in aceasta situatie, in care exista lipsa de personal calificat in domeniul resurselor umane.

Atunci cand vorbim despre fivekeep.com ne referim la tehnici moderne de filtrare si de analiza a CV-urilor depuse de candidati, iar ceea ce reuseste platforma sa faca este strict legat de redarea fidela a listei de persoane care are capacitatea de a indica portretul angajatului ideal, tinand cont de exigentele postului liber. Practic, este rezultat un grad de compatibilitate care este definitoriu si deosebit de important in momentul in care angajatorul decide care este persoana ce va fi contactata pentru ultimul pas al procesului de recrutare, reprezentat de proba interviului.

Mai mult decat atat, pot apela la serviciile puse la dispozitie pe Fivekeep.com si persoanele care se afla in cautarea unui job si au nevoie sa isi identificice care este locul de munca cel mai potrivit pentru ei, in functie de pregatirea educationala si experienta profesionala. Asadar, pe fivekeep.com iti poti crea un cont sau poti incarca un CV oricand, in orice moment al zilei, iar asta fiindca aici nu sunt programe prestabilite, platforma functionand 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

Prin urmare, interviul de angajare pe care ti-l doresti poate avea loc oricand, important este sa tii aproape de fivekeep.com, care incearca sa caute solutii pentru ca tu sa fii pe deplin multumit, atat ca angajator, cat si ca posibil angajat. Tot ceea ce se doreste este sustinerea tuturor firmelor mici si mijlocii, dar si a persoanelor care sunt in cautarea unui loc de munca care rezoneze cu potentialul lor. Chiar daca esti candidat sau angajator, solutia ideala pentru a-ti gasi un loc de munca, respectiv pentru a gasi candidatul perfect pentru locul de munca vacant din compania ta este sa profiti la maximum de ceea ce a reusit tehnologia sa ne ofere, facand economii consistent, scutind timp si energie.

Daca si tu te regasesti intr-una din aceste situatii, tot ceea ce trebuie sa faci este sa iti faci un cont pe platforma fivekeep. com, iar obiectivul tau principal este ca si rezolvat. Conceperea platformei fivekeep.com este inovatia care schimba radical procesul de recrutare din Romania, insa fondatorii acesteia au planuri de extensie si in alte tari civilizate din Europa si Statele Unite ale Americii. Solutia pentru tine este la doar un click distanta – pe fivekeep.com.

 

 

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Companii

Alegerile barbatilor moderni din Bucuresti vizand o cariera de succes

Avatar

Published

on

Team Vision Studio

A face o alegere presupune un proces de gandire, de simtire si de acceptare, complex si puternic. De aceea este bine ca orice om care face o alegere sa inceapa printr-o sondare a ideilor personale. Daca ele sunt in acord cu ceea ce urmeaza sa faca, atunci se va simti bine cu sine si va avea curajul de a depasi anumite piedici ce sunt normale in vietile tuturor.

Un barbat care stie sa faca alegeri informate va avea succes in ceea ce si-a propus si va atrage stima din partea celor care sunt in jurul sau. Barbatii care au stiut sa isi asume indeplinirea anumitor aspecte ale vietii lor si barbati asumati sunt si cei care fac parte din echipa Team Vision Studio. Ei sunt barbatii care au ales sa faca videochat in Bucuresti, asigurandu-si o cariera de succes.

Alegerea corecta privind cariera si de ce tind tot mai multi spre videochat

Nu intotdeauna modalitatile de a face o alegere sunt aceleasi pentru orice persoana. Unii oameni isi doresc sa ii intrebe pe cei din jurul lor pentru confirmarea drumului, altii aleg sa stagneze mult timp pana cand sa fie cazul de actiune, iar altii merg inainte din primul moment.

Oricare ar fi modalitatea de a face alegerea, cel mai bine este ca ea sa fie corecta pentru fiecare om in parte si sa reflecte ceea ce se afla in interior. Cu alte cuvinte, atunci cand cineva are o dorinta, ea este bine sa fie pusa in practica exact in forma cea mai buna de la momentul respectiv.

Se poate intampla ca o dorinta dintr-un anumit an sa nu mai fie potrivita cu ceea ce isi doreste cineva in anul urmator, insa cele mai mari si importante sunt speciale si ele vor ramane acolo indiferent de ce se intampla pe parcursul vietii. De exemplu dorinta de implinire financiara are multe ramificatii si orice om isi doreste sa aiba bani indeajuns de mult pentru a avea o viata frumoasa.

Un aspect de avut in vedere vizavi de alegerile facute, este ca ele sa fie asumate complet. Barbatii puternici reusesc sa faca astfel de alegeri si sa mearga pe drumul ales de catre ei insisi fiind incununati de succes intr-un timp ales. Cei mai multi se ingrijoreaza in aceasta privinta, mai ales cand trebuie sa aiba o situatie financiara satisfacatoare pentru a se putea intretine si pentru a-i putea intretine totodata pe cei dragi. Astfel de preocupari sunt normale si omniprezente. Dar care este insa calea de urmat in acest caz? Ce solutie este potrivita pentru a avea o stare financiara satisfacatoare si totodata o multumire profesionala deplina?

Intocmai faptul ca videochatul asigura castiguri fabuloase este motivul pentru care tot mai multi tind spre un job in acest domeniu. Desigur, cat de potrivita este o asemenea alegere tine de fiecare persoana in parte, de principiile sale, de perspectivele asupra vietii si asupra viitorului si de alte astfel de criterii.

Team Vision Studio si alegerile barbatilor

In cadrul Team Vision Studio, barbatii care lucreaza in videochat barbati Bucuresti, sunt barbati cu vointa si motivatie, care stiu sa faca alegeri potrivite pentru ei si viitorul lor. Ei vor fi atenti si la modalitatea in care aleg sa se prezinte, la modul in care vorbesc si la ceea ce ofera celorlalti oameni cu care interactioneaza. Este bine de stiut ca baietii de aici sunt ajutati atunci cand au nevoie de indrumare, dar ca ei in sine au personalitate formata, cu structura lor proprie.

Unde pot fi gasite informatii despre Team Vision Studio

Barbatii care aleg sa cerceteze Team Vision Studio pot sa intre pe pagina de pe internet: teamvisionstudio.ro. Ei vor putea sa afle detalii legate de angajare si despre posibilii lor colegi. De asemenea se gasesc explicatii despre discretia oferita si despre conditiile din posibilul loc de munca.

Comentarii

comments

Continue Reading

JOBURI

JOB NOU: Content Writer la Oblyo Digital Agency

Redactia Radar de Media

Published

on

Oblyo Digital Agency recrutează personal pentru postul de content writer. Canditatul ideal este o persoană capabilă să scrie cu talent și să respecte cerințe și deadline-uri. Căutăm oameni creativi și dornici să învețe lucruri noi. 

Descrierea jobului

• Scriere și editare conținut (Redactarea de articole originale pentru clienții Agenţiei )
• Să lucreze cu CMS / WordPress
• Să participe, să urmărească și să analizeze împreună cu Account Manager-ul Media Planurile clienților.
• Research pentru produse sau servicii din diferite domenii de interes.
• Respectarea normei zilnice/săptămânale/lunare de articole
• Cunoștințe temeinice de gramatică a limbii române.

Ce trebuie să știi?

• Reguli de formatare, editare;
• Să fii foarte organizat /a ;
• Cunostinţe avansate de Limbă Engleză (exprimare, ortografie, gramatică)
• Excelente abilităţi de comunicare orală și scrisă
• Capacitatea de a lucra atât independent, cât și ca parte a unei echipe.
• Atenție la detalii
• Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan și de a respecta
deadline-uri
• Persoană dinamică

Beneficii Oferite

• Training.
• Pachet salarial atractiv.
• Mediu de lucru relaxant alături de un colectiv tânăr.

 

Adresa: Calea Rahovei 266-268 Electromagentica Business Park

Telefon:  (021) 555 17 60 / 0 (765) 953 645

Comentarii

comments

Continue Reading

JOBURI

IPSO Agricultura recruteaza Tehnician service pentru zonele: Mogosoaia, Fetesti, Braila, Roman, Timisoara, Oradea, Craiova, Tg Mures

Avatar

Published

on

IPSO Agricultura recruteaza Tehnician service pentru zonele: Mogosoaia, Fetesti, Braila, Roman, Timisoara, Oradea, Craiova, Tg Mures.

 

RESPONSABILITĂŢI

 

  • Recepţionează echipamentele, le pune în funcţiune şi instruieşte operatorii care vor lucra cu ele
  • Efectueaza diagnoza computerizata in vederea stabilirii defectului, utilizand metode specifice
  • Efectueaza necesarul de piese de schimb utilizand cataloagele de piese ale producatorului
  • Se deplasează la sediul clientului pentru întreţinerea echipamentelor
  • Participa direct la activitati de marketing, targuri, expozitii, demonstratii

 

CERINŢE

 

  • Studii tehnice de specialitate în domeniul electromecanic
  • Experienţă în reparaţia de utilaje agricole/ de construcţii/ camioane/ autovehicule
  • Experienţă în domeniul diagnozelor electronice de minim 1 an
  • Cunoştinţe de electrică şi electronică
  • Cunoştinţe de mecanică şi hidraulică
  • Limba engleză tehnica la nivel mediu obligatoriu
  • Cunoştinţe bune PC – Word, Excel, Outlook
  • Permis de conducere – categoria B

 

PROFIL CANDIDAT

 

  • Dorinţa şi curiozitate de a învăţa echipamente noi
  • Inclinaţie către domeniul tehnic, seriozitate, spirit de iniţiativă
  • Disponibilitate la deplasari

 

Cei interesati sunt rugati sa trimita cv-ul la adresa recrutare@ipso.ro.

 

Comentarii

comments

Continue Reading

JOBURI

JOB NOU: Office Assistant @EKKO

Redactia Radar de Media

Published

on

EKKO OFFICE AG SRL angajeaza Asistent office in Bucuresti.

 

COMPANIE: EKKO OFFICE AG SRL

DOMENIU: Secretariat / Administrativ

ANUNT VALABIL PANA LA DATA DE: 20-07-2017 : 19-08-2017

 

 

Job summary

You will facilitate the well-functioning of the company by cooperating with colleagues from different departments for performing activities in several areas, mainly administrative and primary accounting.

Your duties and responsibilities will be focused on:

  • General administrative activities (handle correspondence and internal documents, protocol activities and so on);
  • Receive and solve issues raised related to the well function of the local office;
  • Assist with arranging meetings and business trips for own staff and clients;
  • Research price and purchase monthly office necessities, monitor the use of supplies;
  • Provide support to Financial department (scanning and registering accounting documents, completes financial databases, prepares company’s journals entries, verifies primary documents and so on);
  • Record supplier invoices in internal cost management app;
  • Administrate supplier contracts and provide administrative support to different departments;
  • Provide support to staff in organizing work healty and safety processes and procedures;
  • Provide support to different departments for creating and maintaining specific databases and calendars;
  • Other duties as assigned;

 

Cerinte

  • We are expecting our future colleagues to have/be:
  • University degree (Economics is preferred);
  • Preferable previous similar experience;
  • Able to work effectively with multiple supervisors, balance and prioritize multiple requests;
  • Well organized, detail orientated, responsible;
  • Able to easily initiate communication with other people;
  • Fluent English, with good written and verbal communication skills;
  • Personality compatible with ours: proactive, result driven, creative and open person;
  • Good knowledge of MS Office;

 

Beneficii Oferite

  • We are welcoming you with:
  • Great colleagues, friends and excellent professionals
  • Open, informal and fun atmosphere
  • Challenges to grow professionally in a dynamic environment

 

Descrierea firmei

EKKO OFFICE AG is a leading supplier of customized integrated solutions for corporate interiors.

 

Pentru a aplica la acest job va rugam sa trimiteti CV la adresa: office@ekko.ro .

 

Ne gasiti la sediul nostru aflat in DV24 Office Building, Strada Delea Veche, Nr. 24, Corp D, Etaj 4, Sector 2, Bucuresti, 024102 Romania.

Solicitare service: Formular Online Service

Telefon:+4 (021) 250 30 75

Fax:+4 (021) 250 30 75

Mobil:+4 (0722) 431 187

Email:office@ekko.ro

 

Comentarii

comments

Continue Reading

JOBURI

JOBURI: REDACTOR ONLINE – Monitorul de Bistriţa

Redactia Radar de Media

Published

on

Monitorul de Bistriţa caută un redactor online cu experienţa de minim 1 an în domeniu. 

 

COMPANIE: MONITORUL DE BISTRITA

DOMENIU: media, presa online, jurnalism

ANUNT VALABIL PANA LA DATA DE: 6 august 2017

 

 

Cerinte: 

  • Cunoștințe operare PC avansate
  • Abilitatea de a lucra în echipă
  • Abilități bune de comunicare cu colegii, atât din departament cât și din restul companiei
  • Dorința de a livra rezultate
  • Adaptabilitate, flexibilitate
  • Atenție sporită la detalii
  • Capacități bune de organizare și prioritizare a sarcinilor
  • Implicare și spirit de inițiativă

 

Canditatul ideal:

  • Studii superioare în curs sau finalizate (studiile de Jurnalism și/sau Filologie/Limbi Străine reprezintă un avantaj);
  • Limba engleză la nivel avansat (scris, vorbit); alte limbi străine cunoscute reprezintă un avantaj;
  • Experientă de minim 1 an în elaborarea de texte de promovare și de texte cu impact la public (bloguri, reviste, ziare, redactare de advertoriale, comunicate de presă, etc.);
  • Capacitate de research și de elaborare a textelor în funcție de cercetarea realizată;
  • Corectitudine în exprimarea în limba romană, din punct de vedere gramatical și ortografic;
  • Versatilitate în abordarea subiectelor, pentru elaborarea unui conținut original în permanentă;
  • Cunosterea minimă a tehnicilor de copywriting utilizate în advertising și a tehnicilor de marketing de bază;
  • Creativitate, atenție la detalii, atenție distributivă;
  • Abilităti de organizare și planificare;
  • Respectarea deadline-urilor, lucru în echipă.

 

Descrierea jobului

 

Descriere:

  • Redactare de stiri si reportaje pentru ziarul electronic
  • Transmiterea de newsletter
  • Redactarea de continut pentru social media

Responsabilitati:

  • Transmiterea de oferte editoriale pentru clienti;
  • Mentinerea relatiilor cu autoritatile locale;
  • Participarea la evnimente/conferinte de presa;
  • Redactarea de texte de prezentare pentru materialele promoționale tipărite (cataloage, broșuri, flyere, afișe, invitații, newslettere, etc.);
  • Redactarea de articole pe alte site-uri ale companiei

Beneficii

  • Mediu de lucru tânăr și competitiv, atmosferă prietenoasă, într-o companie dinamică;
  • Traininguri specifice pentru fiecare proiect, respectiv traininguri individuale pentru dezvoltarea profesională/personală;
  • Teambuilding-uri periodice și activități periodice realizate împreună cu echipa;
  • Pachet salarial motivant în funcție de experiență;
  • Beneficii diverse, inclusiv la achizionarea de vacanțe.

 

TRIMITE CV-UL DIRECT COMPANIEI:

Pentru a aplica la acest job va rugam sa trimiteti CV-ul dvs pe adresa: recrutare@monitoruldebistrita.ro .

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Program TV3 săptămâni ago

Programul PRO TV pentru săptămâna 15 – 21 februarie 2021

Analize4 săptămâni ago

FOTO Premiera ROMANII AU TALENT, lider de audienta!

Program TV3 săptămâni ago

Program TV pentru Antena 1 în perioada 12 – 18 februarie 2021

Program TV3 săptămâni ago

Programul KANAL D pentru săptămâna 15 – 21 februarie 2021

MONDEN4 săptămâni ago

Nicușor Stan scoate la vânzare primul Penthouse al complexului Ambasad’Or Home

Emisiuni4 săptămâni ago

DUMINICA – Surpriză pentru Mihai Bendeac în cel de-al zecelea sezon iUmor!

Premieră TV4 săptămâni ago

Serialul de succes “Hercai” are premiera astăzi la Kanal D!

Documentar4 săptămâni ago

Premiera TVR 1: Documentarul „Granita mortii”, o tulburatoare istorie a frontieristilor

AUDIENȚE TV4 săptămâni ago

WOW KANAL D a spulberat audienta din nou! (galerie foto si cifre)

Premieră TV4 săptămâni ago

Serialul turcesc “Hercai” are premiera mâine, la Kanal D!

Emisiuni4 săptămâni ago

VIDEO Radu Ştefan Bănică a câştigat prima gală Te cunosc de undeva!

AUDIENȚE TV4 săptămâni ago

AUDIENŢE TV: Kanal D, lider absolut de audiență cu “Survivor România”

Emisiuni4 săptămâni ago

Ce vedete internaţionale vor urca sâmbătă pe scena Te cunosc de undeva ?

Premieră TV4 săptămâni ago

PREMIERA Astăzi începe sezonul 11 Românii au talent! Ce spune noul jurat?

Companii4 săptămâni ago

Octavian Fanea, CEO KADRA: „Intrăm în noul an cu un potențial mai mare decât în perioada ante-pandemică”

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending