Connect with us
 

MasterChef a debutat aseară cu o probă inedită: concurenții au gătit alături de Florin Busuioc, Deea Ibacka, Ruby, Dorian și Pacha Man. Competiția culinară a fost urmărită de peste 1.3 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:30 – 22:36. Minutul de aur, de la 21:04, a înregistrat peste 1.7 milioane de telespectatori.

La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, MasterChef a fost lider de audiență, obținând 9.6 puncte de rating și 23.1% share, în timp ce postul de pe locul doi, Antena 1 a înregistrat 7.2 puncte de rating și 17.4% share. 

Participantii testului sub presiune MASTERCHEF

Participantii testului sub presiune
MASTERCHEF

Cum au gatit vedetele pentru Masterchef?

Ediția de aseară a debutat cu o nouă probă cutia misterelor. Cei 10 concurenți rămași în competiția pentru marele titlu culinar au fost grupați în echipe de câte 2 persoane. Sub cutia misterelor, echipele au descoperit pozele invitaților surpriză ai acestei probe.

Echipele astfel formate au fost: Ana Maria, Tudor și Deea Ibacka; Claudia, Florin și Florin Busuioc; Anuța, Claudia și Ruby; Andrei, Iulian și Dorian Popa; Adriana, Liviu și Pacha Man.

Echipele au avut de pregătit un meniu complet: aperitiv, fel principal și desert. Două dintre preparate au fost gătite de către cei trei membri ai echipei, cel de al treilea preparat fiind gătit integral de vedeta echipei. Dacă Florin Busuioc a realizat un piept de porc în stil asiatic caramelizat, cu crevete în teriyaki, Deea Ibacka a ales să gătească terină de fructe de mare cu crustă de ou și parmezan, sos pesto și icre roșii.

Dorian Popa a gătit un preparat care avea la bază creveți și somon, în timp ce Ruby a pregătit noodles cu pui, aromatizat cu grapefruit, fistic, ardei în 3 culori, dovlecel și praz. Dintre preparatele gătite de Florin Busuioc, Deea Ibacka, Ruby, Dorian și Pacha Man, vita cu praz pregătită de cel din urmă a primit cele mai multe aprecieri din partea Chefilor.

Echipa care a impresionat prin aspectul preparatelor a fost cea formată din Adriana și Liviu, care au gătit alături de Pacha Man. Alături de aceștia, echipa formată din Claudia și Florin, ajutați de Florin Busuioc, a fost chemată de Chefi la jurizarea gustului. Chef Patrizia, Chef Foa și Chef Adrian Hădean au declarat câștigătoare cea de-a doua echipă, Claudia și Florin, care a impresionat prin unicitate, dar și prin gustul redat.

[nextpage title=”detalii pe urmatoarea pagina!”]

La cea de a doua probă au participat doar 8 concurenți, Claudia și Florin având imunitate. În cadrul probei de creativitate, concurenții au avut la dispoziție un coș plin de ingrediente care puteau fi utilizate atât la prepararea unui fel principal, cât și la antreuri sau deserturi. A lipsit însă un singur ingredient: vinul! Concurenții au avut de ales sortimentul de vin care a reprezentat și elementul central al probei, acesta trebuind să se îmbine perfect cu preparatul.

Claudia și Florin au avut avantajul de a schimba sortimentul de vin ales de doi dintre concurenți din crama MasterChef. Liviu și Andrei au fost cei vizați, vinurile alese fiind schimbate la polul opus: dacă opțiunea inițială a fost vinul dulce, alb, vinul cu care au avut de gătit a fost cel sec, roșu. Ingredientele puse la dispoziție concurenților le permiteau acestora să gătească minim 30 de preparate diferite.

Totuși, Chef Foa a remarcat că numărul ideilor privind preparatele alese este mult mai mic, majoritatea concurenților optând pentru a găti, ca garnitură, pere în vin. Liviu, Anuța, Andrei, Claudiu și Tudor au reușit totuși să depășească momentele tensionate și să cucerească papilele gustative ale Chefilor cu preparatele lor. În schimb, Ana Maria, Iulian și Adriana au fost desemnați să participe la testul sub presiune, alături de un invitat surpriză!

Juriul MasterChef

Juriul MasterChef

Chef Răzvan Exarhu a fost invitatul surpriză al testului sub presiune MasterChef.

Acesta a gătit un preparat, simplu în aparență, dar destul de amplu în ceea ce privește tehnicile de preparare: biban cu conopidă în trei feluri și pesto de pătrunjel. Adriana, Ana Maria și Iulian au avut la dispoziție monitoare pe care au putut urmări pas cu pas modul de gătire propus de invitat. Deși au avut acest avantaj, sincronizarea cu pașii executați de Chef Răzvan Exarhu nu a fost tocmai ușor de realizat.

Niciunul dintre cei trei concurenți nu a reușit să respecte întocmai preparatul pregătit de Răzvan Exarhu. Iulian a fost cel care a greșit cel mai mult în ceea ce privește elementele care compuneau farfuria, fiind singurul care a omis să pună pe farfuria prezentată Chefilor unul dintre ingredientele principale ale dish-ului.

Iulian a părăsit competiția MasterChef! Doar 9 concurenți au mai rămas în lupta pentru marele titlu MasterChef și premiul de 50.000 de euro!

În această săptămână, competiția MasterChef continuă cu noi probe spectaculoase, miercuri, de la 20:30, numai la PRO TV!

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. adffm

    18 noiembrie 2015 at 00:05

    Aceeleasi fete plimbate prin emisiuni, promovate,fara sens de dragul audientei. In rest o invetie pe paine. Nimic pe bune 100%

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii.

Published

on

Sursa foto: Antena 1
 

Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul secund în target comercial și locul trei național și urban.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:241961952459
EXATLON ROMANIAKanal D20:0123:121044397137
TRIPLUSECPro TV21:2422:21882465242
ULTIMUL TRIB: MADAGASCARAntena 119:5823:09586314175
Film: AUTOBUZUL 657Pro TV22:2124:11559271179
Fotbal: ALBA IULIA – FCSBDigiSport121:3123:21373246113
Evoluția primelor ediții ale show-ului concurs „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” se află într-un trend descrescător și sub media obișnuită a stației:
Targets>>NationalUrban18-49 Urban
TitleDateShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
Total8.83.46128.93.533613.24.1182
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR13-Sep10.74.072110.04.038414.54.5198
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR20-Sep9.33.56359.93.735615.34.4196
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR21-Sep7.73.05317.83.029211.63.6160
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR27-Sep7.73.15648.13.331411.84.0175

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes  „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi național și urban cu  „EXATLON ROMANIA”. Topul audiențelor în target comercial este completat de DigiSport 1 care a difiuzat meciul de fotbal din Cupa României „Unirea Alba Iulia – FCSB” și National TV cu serialul indian „Uttaran” și filmul  „Un șerif extraterestru”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Ultimul trib: Madagascar” (19:58-23:09), joi 27 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.57.51340.9
Kanal D13.75.81046.4
Antena 17.73.3586.2
Romania TV4.92.1378.1
National TV4.92.1375.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.16.9667.7
Kanal D10.24.1398.1
Antena 18.13.3314.0
National TV5.32.1205.7
Romania TV4.31.7165.8


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.67.6334.0
Antena 111.84.0174.8
Kanal D9.33.1137.6
DigiSport 15.21.776.0
National TV4.41.564.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

Published

on

Sursa foto: TVR
 

Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Fotbal: FCSB – RAPID WIENPro TV21:3023:2120531117532
EXATLON ROMANIAKanal D19:5723:121224552229
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:1821:221180543230
Film: CAPCANA PENTRU PARINTIAntena 120:0022:38485259136
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3023:5233423053

Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.91602.4
Kanal D16.46.31122.8
Antena 16.42.5440.1
TVR 14.81.8328.3
Antena 34.31.6295.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.8845.5
Kanal D14.05.2504.3
Antena 16.32.4227.8
TVR 16.22.3224.8
DigiSport 14.71.8170.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.29.1403.9
Kanal D16.34.9218.4
Antena 19.02.7120.4
TVR 13.91.252.2
DigiSport 13.91.252.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending