Connect with us

Life Style

INTERVIU: Florin Cujbă lansează „Metoda Eleven”, prima metodă de fitness creată 100% de un român și aprobată de Men’s Health

Foto Credit: FABRICA DE PR
Avatar

Published

on

Florin Cujbă vine în sprijinul pasionaților de sport și alimentație sănătoasă cu „Metoda Eleven” și le va pune la dispoziție cele mai bune și eficiente programe de sport și nutriție. „Metoda Eleven se referă la 11 săptămâni de antrenamente (mai exact 40) și alimentație. 

Este o promisiune a mea către cei pasionați de un stil de viată sănătos. Metoda promite rezultate în funcțiile organismului cum ar fi forța, rezistența, puterea, flexibilitatea, iar consecința va fi o mai bună compoziție a corpului. Slăbirea va fi și ea o consecință a acțiunilor noastre”, spune Florin Cujbă.

Scopul declarativ al acestei metode este acela de a elimina multe dintre întrebările fără răspuns. „Îmi propun să elimin mituri care fac rău, cum ar fi: rezultate rapide în 2,3 săptămâni. Realitatea nu este așa. Aș vrea să clarific aceste aspecte ce au dus în punctul în care piața nu mai crede în specialiștii din domeniu”, explică Florin.

Cartea lui Florin Cujbă este un program complex și complet pentru cei care vor să se pună în formă într-o perioadă de 11 săptămâni de alimentație și antrenamente bine structurate. „Oamenii greșesc atunci când nu au informațiile complete și se apucă de diete după ureche, când aleg antrenori personali fără să știe foarte multe despre ei și mai greșesc și atunci când renunță prea repede la ceea ce și-au propus”, este de părere autorul cărții „Metoda Eleven”.

Programul propus de Florin poate fi găsit  începând cu 18 aprilie la centrele de difuzare a presei. Este distribuit prin editura Burda și va avea ediție limitată de 5000 de exemplare la pret early bird, după care se va găsi în format online pe www.florincujba.com la secțiunea Eleven.

 

Metoda Eleven a fost aprobată de Men’s Health, fiind prima metodă de fitness creată 100% de un român.

 

  1. Spune-ne câteva lucruri despre cartea ta, „Metoda Eleven”.  În primul rând de ce se numește așa?

 

Metoda Eleven se referă la 11 săptămâni de antrenamente (mai exact 40) și alimentație. Metoda Eleven este o promisiunea a mea către cei pasionați de un stil de viata sănătos. Promite rezultate in funcțiile organismului cum ar fi forța, rezistența, putere, flexibilitate și bineînțeles consecința fiind o mai buna compoziție a corpului. Slabirea este o consecință a acțiunilor noastre.

 

  1. Cui se adresează?

Se adresează celor harnici, celor care nu caută soluția minune (ea nu exista). Celor care vor calitate, celor care vor o schimbare pe termen lung, celor care vor sa-și cunoască si sa-si depaseasca limitele

 

  1. Ce-ți propui cu această carte?

Îmi propun să elimin multe din întrebările care nu au primit raspuns. Îmi propun sa elimin mituri care fac rău cum ar fi: rezultate rapide in 2,3 săptămâni. Realitatea nu este așa. As vrea sa clarific aceste aspecte ce au dus in punctul in care piața nu mai crede in specialistii din domeniu.

 

  1. Ce aduce nou această carte pe piața din România?

Un program bine structurat, ce poate fi făcut de orice persoana. Cum așa? Este structurat încă din prima zi ca tu sa devii propriul tău antrenor personal. Îți măsori singur/a rezultatele și adaptezi la ceea ce poate organismultau. Da! Devii unAntrenor Personal al propriului corp!

 

  1. Ce înseamnă Lifestyle Fitness Coach? Ce face un astfel de coach?

Coaching – la baza – este despre o serie de competente pe care orice Coach, indiferent de domeniul ales, trebuie sa le dobândească de pe urma unei specializări. Ulterior, in cazul meu, aceste competente le-am integrat in Fitness și in stil de viata sănătos și echilibrat. Lifestyle se refera la o serie de actiuni si comportamente ce trebuie dobandite si bine impamantenite in viata noastra, comportamente ce ne aduc echilibru, continuitate, perseverenta si asa mai departe. Valori detinute, de altfel, insa adormite. De aici și LifeStyle Fitness Coach.

 

  1. Care este rolul unui antrenor personal? De ce ar fi de ajutor să lucrăm cu cineva care să se ocupe doar de noi?

Rolul unui antrenor personal este critic. El trebuie sa detina informatiile de baza: executia corecta a exercitiilor, identificarea eventualelor probleme fizice ce influenteaza negativ randamentul si rezultatele. Un alt rol important este de PARTENER. Trebuie sa credem in parteneriat. Eu ca antrenor vin catre tine 50%, insa am nevoie sa vii si sa ma intalnesti. Orice sarcina intalnita dă rezultate.

 

  1. În afară de fitness ce sporturi îți place să practici?

Îmi plac Snowboarding-ul si Judo. Judo a fost sportul de performanta pe care l-am practicat aproape 15 ani.

 

  1. Ești mai degrabă iubitor al sporturilor de iarnă sau al celor de vară?

Clar cele de iarna sunt cele preferate. Snowboarding si ski insa mi-ar placea sa incerc surf. Voi vedea in viitorul apropiat.

 

  1. Cât de mult timp petreci la sală?

Pentru mine si antrenamentul meu zilnic undeva la 2.5 ore, iar ulterior cu clientii inca 7-9 ore. Da, stiu lucrez 10-12 ore pe zi 🙂

 

  1. Ne poți spune, te rog, care ar fi cele mai sănătoase și necesare 10 alimente pe care să le consumăm la micul dejun?

10 alimente pe care sa le consumam la micul dejun: oua fierte sau omleta, paine integrala, avocado, prosciuto, iaurt, cereale integrale, unt, legume verzi.

 

  1. 10 trucuri de menținere a unei greutăți constante
  • consuma 3 mese si 2 gustari echilibrate
  • gateste la gratar, aburi sau cuptor
  • cantitatea sa fie moderata
  • consuma condimente picante, deoarece pot ajuta la accelerarea metabolismului
  • fa antrenament cu greutati
  • fa antrenamente cardio de tip high intensity
  • consuma carbohidrati cu eliberare lenta
  • consuma proteina consistenta
  • ia suplimente
  • investeste in informatii despre alimenatie

 

  1. 10 reguli pentru o viață sănătoasă, fără excese.
  • consuma moderat
  • dormi somn de calitate
  • petrece timp cu oamenii apropiati
  • evita alcoolul si fumatul
  • socializeaza offline
  • gaseste-ti un job pe care sa il faci cu placere
  • petrece timp cu tine insuti
  • fa meditatie
  • fa sport cel putin 30-45 de minute pe zi
  • fii concentrat pe solutii nu pe probleme
  • bea apa

 

  1. Cum reușești să integrezi cunoștințele tale din domeniul sportului și al nutriției în educația copiilor tăi?

Sportul este foarte important pentru dezvoltarea multilaterala a copiilor. Activitati ludice de miscare pot dezvolta cel mai bine copilul. Se spune ca pana la varsta de 14 ani nu este recomandată doar o singura activitate, ca sport. Pana atunci copilul trebuie sa alerge, sa inoate, sa faca tumbe, sa sara si asa mai departe. Ulterior acestor incercari, copilul va alege o activitate pentru a performa. Alimentatia este o zona fierbinte. In primii ani de viata, mai exact in jur de 2 ani, alimentatia trebuie sa fie bazata in mare parte pe grasimi, dupa 2 ani pana pe la 8-9 ani trebuie sa fie bazata pe carbohidrati ca si nutrient principal. Dupa 9 ani avem ca motor principal proteina, carbohidratii si grasimile in cantitati echilibrate. Pornind de la aceste reguli incercarea mea este sa le implementez copiilor.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

 

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending