Florin Ristei și Carmen Grebenișan, împreună la Chefi la Cuțite - RADAR DE MEDIA
Connect with us

Emisiuni

Florin Ristei și Carmen Grebenișan, împreună la Chefi la Cuțite

Published

on

              După ce s-au tachinat săptămâni întregi în Asia Express, Florin Ristei și Carmen Grebenișan fac echipă în bucătăria Chefi la cuțite. Miercuri seară, de la 20.30, la Antena 1, cei doi vin hotărâţi să obțină cel puțin două cuțite.

 

„Eu am mai fost aici, am și gătit, dar atunci am luat un singur cuțit, de la chef Bontea. De data asta sper să obțin și recunoașterea celorlalți”, a povestit Ristei. Perfecționist și foarte competitiv, Florin nu s-a dezis nici de data asta. A gătit preparatul zile în șir înainte să vină la filmare și a apelat la prietenii lui din domeniul gastronomic pentru a-l ajuta cu diverse sfaturi. Carmen Grebenișan și-a asumat rolul de susținător și ajutor în bucătărie, dar a apelat și la tehnicile de influencer, astfel încât prezentarea dish-ului să îi impresioneze pe chefi.

 

Chefi la cuțite continuă să fie pe primul loc în topul preferințelor. Conform Kantar Media, ediția de marți seara a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Emisiunea a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 8.9 puncte de rating și o cotă de piață de 25.9%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 7 puncte de rating și 20.2% cotă de piață.

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 8.6 puncte de rating si 20.1  procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.4 puncte de rating și 15 procente cotă de piață. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 8.8 puncte de rating și o cotă de piață de 19.9 de procente, în timp ce PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut 7.6 puncte de rating și 17.1 procente cotă de piață.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 13 octombrie 2020

 

Advertisement

 

 

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement

IN Trending