Connect with us

Emisiuni

Florin Ristei și Carmen Grebenișan, împreună la Chefi la Cuțite

Published

on

Reclame

              După ce s-au tachinat săptămâni întregi în Asia Express, Florin Ristei și Carmen Grebenișan fac echipă în bucătăria Chefi la cuțite. Miercuri seară, de la 20.30, la Antena 1, cei doi vin hotărâţi să obțină cel puțin două cuțite.

 

„Eu am mai fost aici, am și gătit, dar atunci am luat un singur cuțit, de la chef Bontea. De data asta sper să obțin și recunoașterea celorlalți”, a povestit Ristei. Perfecționist și foarte competitiv, Florin nu s-a dezis nici de data asta. A gătit preparatul zile în șir înainte să vină la filmare și a apelat la prietenii lui din domeniul gastronomic pentru a-l ajuta cu diverse sfaturi. Carmen Grebenișan și-a asumat rolul de susținător și ajutor în bucătărie, dar a apelat și la tehnicile de influencer, astfel încât prezentarea dish-ului să îi impresioneze pe chefi.

 

Chefi la cuțite continuă să fie pe primul loc în topul preferințelor. Conform Kantar Media, ediția de marți seara a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Emisiunea a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 8.9 puncte de rating și o cotă de piață de 25.9%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 7 puncte de rating și 20.2% cotă de piață.

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 8.6 puncte de rating si 20.1  procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.4 puncte de rating și 15 procente cotă de piață. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 8.8 puncte de rating și o cotă de piață de 19.9 de procente, în timp ce PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut 7.6 puncte de rating și 17.1 procente cotă de piață.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 13 octombrie 2020

 

 

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar7 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending