Digital
Foodwise Marketing a implementat campania de vară Ciucaş
Foodwise Marketing a coordonat şi implementat campania promoţională estivală pentru marca Ciucaş, berea numărul unu în categoria economy. “Fii şerif la relaxare şi pleci pe premiu călare” s-a auzit vara aceasta în zece judeţe din ţară, pe parcursul a patru luni de zile. Campania a debutat pe 15 aprilie şi s-a încheiat pe 31 august.
Campania Ciucaş, pentru cel de-al treilea an consecutiv, a făcut înconjurul ţării şi a avut ca premii 4000 de biciclete, pregătite pentru fanii berii. În perioada 15 aprilie-15 iunie, participanţii la concurs au cumpărat două beri Ciucaş, au răzuit talonul primit prin care puteau câştiga chiar o bere pe loc. Apoi, au completat cuponul, l-au depus în urna special amenajată în locaţiile participante la concurs pentru a intra în cursa pentru o bicicletă de şerif. Între 16 iunie şi 31 august, norocoşii au fost extraşi. “Şi în acest an am fost aproape de fanii Ciucaş cu această campanie prin care i-am încurajat să facă mişcare şi apoi să se relaxeze, iar pentru aceasta am oferit ca premii cele 4000 de biciclete. Împreună cu echipa agenţiei am încheiat cu brio o campanie deloc uşoară, care a necesitat o mobilizare mare de forţe”, declară Irina Tcaciuc (Off Premise Channel Manager).
Campania s-a încheiat cu succes, dovadă fiind procentul vânzărilor care a înregistrat o creştere de 15% pe perioada campaniei faţă de anul precedent.
Întreaga desfăşurare de forţe din cele 4000 de locaţii a fost coordonată de echipa Foodwise Marketing, care a pregătit materialele de comunicare şi a implementat campania. “Fii şerif la relaxare şi pleci pe premiu călare” a fost o campanie la care am muncit cu drag alături de colegii mei şi ne-am bucurat de un sprijin extraordinar din partea echipei de vânzări Ursus Breweries. Ne-a plăcut foarte mult această campanie pentru că am interacţionat direct cu mulţi consumatori, am avut oportunitatea de a culege informaţii valoroase de pe teren şi, mai mult decât atât, am văzut cu ochii noştri consumatorii care trăiesc love mark-ul Ciucaş”, spune Cristina Ionescu, Account Manager.
Văru’ Săndel, care a fost şi în acest an amfitrionul campaniei, ne-a însoţit în peste 100 de locatii şi a extras din urnă câştigătorii: “Am fost copleşit de bucuria cu care am fost primit de către fanii Ciucaş. Am făcut o adevărată echipă cu oamenii cu care am lucrat şi mă bucur că şi anul acesta toată campania s-a terminat cu multe amintiri frumoase”, conchide Văru’ Săndel.
Echipa Foodwise Marketing care a lucrat la acest proiect este formată din: Cristina Ionescu (Account Manager), Ioana Neţu (Senior Account Executive), Alexandru Mihăilescu (Graphic Designer), George Păun (BTL Manager), Alina Samoilă (Project Coordinator).
Din partea Ciucaş au lucrat la dezvoltarea campaniei: Emma Coman (Brand Manager), Irina Tcaciuc (Off Premise Channel Manager), Georgian Ciotîrcă (Junior On Premise Channel Manager).
Foodwise Marketing este o divizie specializată ce comunică pentru clienţii din zona de food & beverages, lansată de grupul de comunicare Hello. Portofoliul cuprinde companii şi branduri precum Ursus Breweries (Ursus, Timişoreana, Ciucaş), PPD România (cu marci ca J&B, Johnnie Walker, Smirnoff, Tazovsky Vodka, Campari, Cinzano, Aperol), Coca-Cola HBC, Macromex (Edenia), Royal FrieslandCampina (Napolact), Lactalis Group, Hame, Prutul.
-
ENTERTAINMENT3 săptămâni ago
Bianca Petcu lansează videoclipul “Zero Șapte”
-
ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Videoclip Nou: Ralflo X Aura B X Tecsan – Pas cu Pas
-
AUDIENȚE TVo săptămână ago
Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență
-
Emisiuni3 zile ago
Carmen Târnoveanu: interviu în exclusivitate pentru Radar de Media
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Animaţie2 săptămâni ago
Echipează-te și pregătește-te pentru a te alătura echipei Looney Tunes pentru râsete pe cinste în ACME!
-
Emisiuni2 săptămâni ago
PRO TV anunță începerea filmărilor pentru sezonul 11 Visuri la cheie, într-o nouă formulă: ”una dintre cele mai bune echipe pe care le-am avut până acum”
-
Platforma Online TV2 săptămâni ago
„Dorința”, cel mai nou film animat de comedie de la Disney este disponibil de astăzi pe Disney+
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Chef Sautner i-a dat cuțitul de aur lui Mario Mădălin Dumitru. Diseară, Giulia și Vlad Huidu vin să gătească pentru jurații Chefi la cuțite
-
Cultura2 săptămâni ago
Cele opt vieți ale unui trickster de-o vârstă cu veacul, o poveste despre dragoste, pierdere și supraviețuire într-un secol de istorie coreeană
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Digital2 săptămâni ago
PUBLICĂM ADVERTORIALE SEO – adaptate bugetului tău
-
Analize Audiente TVo săptămână ago
AUDIENȚE în Prime-Time în luna martie. Antena 1 este depăşită de Kanal D la nivel național. KANAL D performanțe remarcabile cu un plus de 100.000 de telespectatori !
-
Grila de programe2 săptămâni ago
Ce să urmărești la televiziunile Warner Bros. Discovery în aprilie
-
Televiziune2 săptămâni ago
La aniversarea a 10 ani, ZU TV dă muzica de 10, de la ZUnrise și până la ZUeet dreams
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Chef Sautner a câștigat o nouă amuletă la Chefi la cuțite