Connect with us

BUSINESS

Forza Rossa a deschis cel mai mare showroom Ferrari din Europa

Published

on

Foto Credit: Alex Bisi
 

Vineri, 26 Ianuarie, Forza Rossa Holding a deschis cel mai mare showroom Ferrari din Europa in Otopeni, pe o suprafata de 4000 de metri patrati, intr-un proiect imobiliar ce respecta cele mai noi reguli si standarde de identitate ale celebrului brand italian si beneficiaza de dotari tehnologice de exceptie in zona de service, unele unice în regiune.

In conformitate cu noile standarde de identitate ale marcii Ferrari, cladirea Forza Rossa include si un showroom dedicat exclusiv masinilor second-hand, ce ofera clientilor posibilitatea de a alege masini rulate care detin toate certificarile Ferrari de calitate si garantie. Totodata, mentioneaza reprezentantii Forza Rossa ca holding-ul este acreditat  sa execute reparatii pentru toate automobilele Ferrari, datorita implementarii noilor standarde tehnologice specifice.

 

Clientii Ferrari vor beneficia de un important garaj subteran, cu servicii complete de parcare, cosmetizare si intretinere pe termen lung, oferite de o echipa de asistenta tehnica dedicata. Clubul proprietarilor de Ferrari, un spațiu dedicat exclusiv evenimentelor clienților brandului, aflat la primul nivel, intregeste complexitatea noului ansamblu imobiliar.

 

 “Dupa 10 ani de activitate in Romania, principala preocupare a echipei Forza Rossa este sa ofere tuturor clientilor actuali si viitori, aceeasi experienta unica, specifica brandului Ferrari oriunde în lume. Noul sediu al calutului cabrat isi asteapta oaspetii cu un calduros si exclusivist lounge, parte integranta a noului concept, cu un atelier de creatie, un spatiu al minunilor, extensie a programului de personalizare al fabricii din Maranello, ce reprezinta scena unde fiecare client transforma un vis in realitate si o zona dedicata celui mai emotionant moment, unde masina este livrata, in cadrul unei ceremonii consacrate si unice.”

Camelia Bazac – Managing Director Forza Rossa Holding

 

La eveniment a participat si Enrico Galliera – Senior Vice-President al Ferrari SpA, care ne-a declarat:

”Avem multi proprietari si fani Ferrari atat in Bucuresti, in Romania, cat si in regiune, iar acest nou showroom este gandit sa-i apropie si mai mult de experientele specifice unui lifestyle special, cum este cel pe care il promoveaza Ferrari in lume’’.

 

 

Un adevarat spectacol pentru pasionatii Ferrari sa poti vedea in acelasi loc minunatiile create la Maranello iar ceea ce m-a impresionat personal, a fost vederea masinii cu numarul 3 a lui Michael Schumacher, expusa in salon.

Cred ca nu exista un Ferrari care sa nu placa, dar daca ar trebui sa aleg, pentru mine exista doar doua modele pe care le-as lua acasa: Ferrari 250 GTO din 1961, masina care nu numai a fost cea mai iubita Ferrari ci si cea mai visata de catre pasionati. A fost proiectata pentru curse de catre Giotto Bizzarrini si a fost fabricata in mai putin de 40 de exemplare. Are un motor de 3.0 V12 capabil sa genereze o forta de 300 Cp derivat de la Testa Rossa 250 si bine inteles istorica California, fabricata doar intre 2008 si 2014. California a fost primul model din gama Ferrari care a adoptat caroseria de tip coupé-cabrio cu capota in metal dezasamblabila si pliabila. Initial, prototipul a fost numit F149 dar casa din Maranello a hotarat sa celebreze tocmai modelul de care v-am povestit mai sus, astfel masina fiind numita Ferrari 250 GT California, model de la care au fost reluate anumite trasaturi stilistice. Aceasta masina reprezinta si un moment de cotitura in istoria ‘’calutului’’ intrucat aceasta masina a fost proiectata pentru a putea fi utilizata ca masina de zi cu zi datorita versatilitatii si a comfortului. Toate aceste caracteristici impreuna cu faptul ca este o cabrioleta coupé, a facut sa fie printre cele mai vandute modele Ferrari, fiind inmatriculate intre 2008 si 2012 mai bine de 8000 de exemplare.

 

Ferrari este fara urma de dubiu, simbolul absolut al ‘’Made in Italy’’ in lume.Nici un alt brand nu este in masura sa exprime atat de bine valorile, stilul, rafinamentul si calitatea care caracterizeaza produsele de lux realizate in Italia.

Oficial, istoria Ferrari incepe in 1947, pe strada Abetone Inferiore la Maranello, odata cu lansarea modelului 125 Sport, prima masina de cursa purtand marca calutului.’’La Scuderia di Maranello’’,  fondata de catre Enzo Ferrari care incepand cu 1924 era pilotul oficial al Alfa Romeo, dar acesta din urma a fondat ‘’Scuderia Ferrari’’ in 1929 la Modena.

Primele succese sportive au fost obtinute la sfarsitul anilor ’40 prin doua Targa Florio si doua Mille Miglia castigate de Clemente Biondetti, apoi in 1949 Luigi Chinetti a castigat 24 Ore di Les Mans, si-apoi victoria lui Peter Mitchell-Thompson, victorii care au facut ca Ferrari sa fie cunoscuta in toata lumea intr-un timp record.

Cert este ca, cu toate ca a fost doar un an la Ferrari, cel mai mare campion al tuturor vremurilor a fost Juan Manuel Fangio, cu 5 titluri mondiale, rezistand pe pozitii timp de 48 de ani, fiind egalat si depasit doar de catre Michael Schumacher care spunea despre italo-argentinian ca a fost cel mai mare campion de formula unu.

Top 5 al campionilor Ferrari: Michael Schumacher cu 180 GP, 72 de victorii, 58 pole position; Niki Lauda cu 57 GP, 2 mondiale piloti, 15 victorii, 23 pole position; Alberto Ascari cu 27 GP, 2 mondiale piloti, 13 victorii, 13 pole position; John Surtees cu 30 GP, 1 mondiala piloti, 4 victorii, 4 pole position si Mike Hawthorn cu 35 GP, 1 mondiala piloti, 3 victorii si 4 pole position.

 

Despre Forza Rossa:

Forza Rossa Holding este reprezentantul oficial și exclusiv al FERRARI in Romania si in regiune. Reputatia companiei este rezultatul muncii echipei de profesionisti, oameni dedicati si cu viziune asupra asteptarilor si exigentelor clientilor.Forza Rossa este pe piata romaneasca din 2007 cand a fost deschis sediul si showroom-ul din Otopeni de catre sotii Bazac. In anul 2009, au deschis magazinul Ferrari de pe Calea Victoriei. In anul 2017 in Romania au fost inmatriculate 7 autoturisme Ferrari noi si 13 autorurisme Ferrari second hand.

 

                                                                Gabriella Pascaru Bisi – Radar de Media

 

Showroom-ul Forza Rossa Ferrari se afla pe Calea Bucurestilor, Nr 91°, Otopeni.

Galerie foto, aici!

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

FILDAS Trading – desemnată lider al pieței de distribuție a medicamentelor, la Gala CAPITAL Companii de Elită

Published

on

 

Compania Fildas Trading SRL a fost desemnată liderul pieței de distribuție a medicamentelor, in cadrul primei editii a Galei Companii de Elită, organizată marți, 16 octombrie 2018, de revista Capital.

Premiile au fost acordate celor mai performante companii din mai multe domenii de activitate ce apar în TOP 300 Companii, anuarul lansat de Capital cu ocazia Galei. Criteriile de selecţie au fost demersurile jurnalistice combinate cu expertiza specialiştilor în consultanță, bazate pe cifra de afaceri, profitul net și numărul de angajaţi al fiecărei companii.

Premiul pentru Fildas Trading a fost înmânat domnilor Dragoș Mihai, Director General al companiei, și Claudiu Păcurariu, Director Medical. Trofeul reprezintă o lucrare din 1987 a pictorului Mihai Sârbulescu.

 

„Jucător de top în domeniul distribuției de medicamente, FILDAS Trading SRL are peste 1.000 de angajați și asigură acoperirea națională printr-o rețea de 14 depozite de medicamente și o impresionantă flotă de transport, iar Catena, rețeaua de farmacii afiliată, are peste 720 de unități și peste 5.000 de angajați” – au fost argumentele organizatorilor în privința desemnării companiei Fildas Trading drept lider în domeniul său de activitate.

În cadrul primei ediții a evenimentului Gala Companii de Elită au fost acordate premii pentru performanţele companiilor din mediul de business românesc, companii care au înregistrat, pe parcursul anului 2017 și începutul acestui an, rezultate remarcabile ce au schimbat sau au contribuit pozitiv la economia României. Astfel, au fost acordate 10 premii către cele mai valoroase companii, veritabile modele și repere în economia românească, și 5 premii speciale pentru companiile care au avut rezultate remarcabile în activitatea pe care o desfășoară.

Totodată, în cadrul Galei a fost lansată și noua revistă Capital, într-un nou format, cu peridiocitate lunară, de 100 de pagini și cu o structură editorială ce acoperă arii de interes diverse: „Concurența a devenit mult mai dură, iar dinamica ne obligă să fim cât mai creativi. Din acest motiv, astăzi, lansăm noul Capital. Este o altă revistă decât acum 26 de ani, atunci când a apărut, și care încearcă să țină cont de schimbările care au loc în societate și de modul în care românii consumă presă”, a declarat Dan Andronic, proprietarul Editurii Evenimentul și Capital.

La Gala Companii de Elită 2018 au fost prezenți atât reprezentanți ai mediului de business, cât și invitați speciali, printre care și Petru Bogdan Cojocaru, Ministrul Comunicațiilor și Societății Informaționale, Anton Anton, Ministrul Energiei, Bogdan Andronic, Secretar de Stat în Ministerul Economiei, și Sorin Naș, Secretar de Stat în Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat.

Înființată în anul 1991, Fildas a devenit în timp una dintre cele mai importante companii de import și distribuție de medicamente, suplimente alimentare, produse tehnico-medicale și dermato-cosmetice de pe piața românească, având ca scop principal îmbunătățirea sistemului de distribuție a medicamentelor către farmacii, spitale și alte tipuri de clienți.

Toate depozitele Fildas sunt autorizate de către autoritățile de profil și funcționează în conformitate cu standardele internaționale de Bună Practică în Distribuție.

Fildas este o companie cu capital integral românesc, având-o ca fondatoare și acționar majoritar pe antreprenoarea Anca Vlad.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

AllProWeb – agenție de publicitate cu servicii create să asigure succesul!

Published

on

 

AllProWeb este agenția de publicitate online cu un portofoliu generos de clienți – peste 400 – convinși de profesionalismul echipei de specialiști și de randamentul obținut în campaniile derulate de către aceasta. Faptul că promovarea firmelor pe internet are o importanță covârșitoare în evoluția companiilor nu mai surprinde pe nimeni. Antreprenorii care au conștientizat importanța mediului online pentru afacerile pe care le dețin au dat curs ofertelor de promovare AllProWeb și au ajuns să obțină rezultate mai bune decât cele pe care le așteptau.

 

Prin activitatea pe care o desfășoară, AllProWeb reușește să poziționeze în cele mai bune poziții Google atât firme renumite, cât și societăți despre existența cărora puțini utilizatori online știau. Rezultatul unei bune poziționări în motorul de căutare este materializat în vânzări mai mari de produse și servicii. De altfel, pentru bunul mers al activității unei firme cu prezența online, cea mai importantă condiție – cheia afacerii – este vizibilitatea.

 

Servicii de top oferite de AllProWeb

Descrisă în linii mari, activitatea companiei poate fi comprimată în setarea și administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads, SEO, Facebook Ads, optimizarea ratei de conversie și branding online. Concret, toate abordările menționate includ o serie de pași importanți în atingerea obiectivelor propuse.

 

Optimizare SEO

Obiectivele unei campanii SEO sunt reprezentate atât de obtinerea unei poziții în prima pagina de rezultate organice Google, cât și de imbunatatirea prezentei online a companiei promovate. Serviciile oferite sunt garantate contractual și diferă în funcție de tipul de abonament ales. Abonamentele SEO oferite de agenția AllProWeb sunt special concepute pentru a satisface nevoile oricărei firme, indiferent de dimensiune, cifra de afaceri și concurență. În anumite cazuri, se pot recomanda și servicii personalizate de SEO.

 

Campanii Facebook Ads

Astfel de campanii sunt arme redutabile utilizate pentru atragerea de vizitatori pe site-ul de prezentare a serviciilor sau magazinelor online. Soluții complete de marketing, aceste campanii urmăresc obiective bine țintite, ce pot fi materializate în creșterea numărului de fani pe pagină, creșterea vânzărilor în perioada imediat următoare, creșterea traficului pe site, dar și popularizarea brandului.

 

Campanii Google Ads

O campanie Google AdWords realizată fără cunoștințe în domeniu, cel mai probabil nu va avea rezultatele urmărite. La modul concret, astfel de campanii constau în afișarea unor anunțuri sponsorizate în motorul de cautare Google și pe site-uri din rețeaua Google Adsense, care aduc pe site-ul promovat vizitatori interesați de serviciile sau produsele pe care acesta le oferă.

AllProWeb este agenție parteneră Google Ads și derulează astfel de campanii de promovare prin intermediul a trei pachete – Basic, Business și Pro, prin intermediul cărora va puteți asigura de faptul ca bugetele dumneavoastră sunt directionate corect, iar campaniile Ads și administrare de către specialisti certificati Google.

Optimizarea Ratei de Conversei (CRO by AllProWeb)

Simpla atragere a traficului pe site nu mai este suficientă pentru generarea de converșii (comenzi sau vânzări). Astfel, pentru a va asigura de faptul că procesul de comandă este cât mai simplu cu putință, experiența de cumpărare nu este anevoioasă, ba chiar încurajează potențialul cumpărător și design-ul site-ului este „prietenos” cu utilizatorul, specialiștii AllProWeb analizează numărul de comenzi, rată de conversie, raportată la numărul de vizitatori și rată de abandon, pentru a identifica cele mai bune modalități de obținere a mai multor comenzi. Deși complex, corect implementat, procesul de optimizare a ratei de conversie va poate aduce vânzări mult mai mari într-un timp scurt. Astfel, nu numai că va asigurați de faptul că site-ul va ajută să transformați vizitatorii în clienți, chiar obțineți venituri mai mari fără investiții suplimentare în atragerea de trafic nou pe site.

 

Branding online

AllProWeb deține logistică și experiență necesară de a face site-urile vizibile în mediul online, dar și pentru a îmbunătății reputația acestora. De asemenea, lista serviciilor oferite de AllProWeb include și publicarea comunicatelor de presă pe site-uri de profil, înscrierea site-urilor în cataloage web și multe altele.

Cu o astfel de suită de servicii, AllProWeb se dovedește un partener eficient pentru toți proprietarii de afaceri cu prezența online, al căror scop este unic: de a obține succesul!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Evaluarea imobilelor – factori de interes la stabilirea valorii

Published

on

 

Simțul proprietății este destul de accentuat la români, dacă facem spre exemplu o comparație cu Europa occidentală. Acolo numărul celor care aleg să locuiască în spații închiriate este considerabil mai mare, însă la noi există acea nevoie de a avea locuința proprie.

Cum o mare parte dintre imobile sunt cumpărate prin contractarea unor credite bancare a căror garanție este reprezentată de imobilul în sine, este necesară și o evaluare pentru a determina valoarea reală a respectivelor imobile. Această evaluare poate fi realizată doar de un evaluator autorizat ANEVAR și există numeroase aspecte care o pot influența. Specialiștii www.evaluari24.ro ne oferă câteva lămuriri în acest sens.

În primul rând se pare că trebuie avută în vedere vandabilitatea proprietății. Există o diferență notabilă între un imobil situat într-o zonă urbană, spre exemplu, comparativ cu unul aflat într-o localitate din mediul rural. În egală măsură contează și dacă proprietăți similare din zonă au mai fost vândute recent și la ce prețuri, pentru ca evaluatorul să poată să estimeze cât mai corect valoarea imobilului în cauză, având și un termen de comparație relevant. Realizarea evaluării este considerabil îngreunată dacă în zona respectivă nu s-au înregistrat vânzări-cumpărări ale imobilelor similare într-o perioadă relativ recentă.

Care sunt elementele care contează la stabilirea valorii unui imobil?

Chiar dacă prețul final al imobilului va fi stabilit în funcție de altele similare, există o serie de caracteristici care fac diferența și care pot influența valoarea în sensul creșterii sau scăderii. Iată care sunt acestea:

Amplasarea – imobilele din mediul urban vor avea tot timpul o cotație de preț mai ridicată, comparativ cu cele din mediul rural. Chiar și cele din mediul urban se diferențiază însă în funcție de amplasament. Ca simplu exemplu, un apartament situat la periferia orașului va avea o valoare mai scăzută față de unul amplasat ultracentral.

Vechimea – această caracteristică contribuie de asemenea la determinarea valorii unui imobil. Dacă acesta este mai vechi, poate prezenta un risc seismic ceva mai ridicat sau poate necesita îmbunătățiri post-achiziție, ceea ce duce la o scădere inevitabilă a valorii. La polul opus, dacă vorbim despre un imobil construit relativ recent, în principiu după anul 2000, acesta va avea automat o valoare mai ridicată comparativ cu cel menționat anterior, indiferent dacă este construit înainte sau după 1977.

Suprafața utilă – interesul populației a cunoscut fluctuații și din acest punct de vedere. După experiența locuințelor construite în perioada comunistă, în care suprafața utilă era destul de limitată, a apărut nevoia de apartamente cu suprafețe cât mai ample. Acest trend s-a diminuat însă, pentru că foarte rapid cei care și-au cumpărat apartamente sau case cu suprafețe foarte mari au realizat că întreținerea lor și încălzirea pe timpul iernii generează cheltuieli destul de serioase.

Proximitate față de puncte de interes – și acest element poate avea o mare influență la evaluarea unui imobil. Cu siguranță va avea un preț mai mare astfel un apartament situat în centrul orașului, aproape de instituții, bănci, centre comerciale și alte astfel de puncte de interes, comparativ cu un apartament situat undeva la periferie.

Alte facilități – la valoarea unui imobil pot aduce creșteri considerabile unele facilități precum locul de parcare, spații de depozitare suplimentare sau chiar un garaj. De asemenea, dacă respectivul imobil este sau nu mobilat, dacă este la un etaj intermediar sau nu, dacă dispune de izolație termică sau diverse alte finisaje și îmbunătățiri poate să influențeze prețul final, valoarea stabilită de evaluatorul autorizat.

Când este indicat apelul la un expert evaluator?

Situațiile în care sunt necesare serviciile unui evaluator imobiliar pot fi din cele mai diverse. Unele dintre cele mai frecvente se referă însă la contractarea unui credit pentru care se garantează cu un imobil sau vânzarea-cumpărarea.

În cel din urmă caz, stabilirea valorii imobilului cu ajutorul serviciilor unui evaluator autorizat prezintă avantaje atât pentru vânzător, care va cunoaște prețul real, cât și pentru cumpărător, care acordă un vot suplimentar de încredere valorii astfel obținute a imobilului.

Cu siguranță serviciile de evaluare realizate de persoane autorizate în acest sens sunt o necesitate în situații dintre cele mai diverse. Pentru informații suplimentare legate de evaluări, criterii în baza cărora se realizează sau chiar pentru a solicita o ofertă, cei interesați pot să acceseze site-ul www.evaluari24.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending