Connect with us
 

Spiritul competiției culinare a cuprins aseară România! Cea de a doua ediție din această săptămână a fost urmărită în medie de aproape 1.4 milioane de telespectatori la nivel național, iar în minutul de aur, de la 21:26, aproape 1.7 milioane de telespectatori au prins gustul competiției.

Ce audienta a inregistrat show-ul?

MasterChef a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 9.8 puncte de rating și 23.7% share, în timp ce postul de pe locul doi, Antena 1 cu Poftiti de va iubiti a înregistrat 8.2 puncte de rating și 19.8% share.

Cei 21 de concurenți rămași în cursa pentru titlul MasterChef au participat aseară la o nouă probă cutia misterelor. Surpriza a fost pe măsură pentru aceștia, identificând în bucătărie 24 de cutii. Chef Patrizia, Chef Foa și Chef Adrian Hădean au avut și ei câte o cutie la dispoziție cu o selecție diferită de ingrediente. 

Chef Patrizia MASTERCHEF

Chef Patrizia
MASTERCHEF

Chef Adrian Hădean a optat pentru vită maturată și marmorată, cartofi, plante aromatice și lapte, Chef Patrizia a ales ton, mascarpone, ardei, avocado, rodie, lime, țelină apio, în timp ce Chef Foa a selectat ingrediente precum biban de mare, galangă proaspătă, orez jasmin,  zahăr de muscovado, ulei de susan, mazăre încolțită, lapte de cocos, cartof dulce, creveți, ceapă verde, zuchinni, șalotă sau ceapă de apă.

După prezentarea celor trei cutii diferite, concurenții au ridicat cutia de pe bancul de lucru și au descoperit ingredientele repartizate. Timp de 60 de minute, aceștia au trebuit să gătească un preparat utilizând ingredientele propuse de Chefi. În ultima parte a probei, Chef Patrizia, Chef Foa și Chef Adrian Hădean au început să gătească utilizând coșurile de ingrediente propuse.

La finalul celor 60 de minute, fiecare dintre cei trei jurați au nominalizat câte un preparat pe care l-au gustat, precum și pe concurenții cei mai slabi. În topul celor mai bune preparate, Chef Patrizia l-a nominalizat pe Liviu, Chef Foa a ales farfuria lui Claudiu, iar Chef Adrian Hădean preparatul lui Andrei. Cei mai slabi concurenți ai probei au fost Kiki, Tudor și Iuliana, aceștia fiind desemnați să spele toate vasele și ustensilele utilizate la această probă. Câștigătorul primei probe a fost Claudiu, preparatul său fiind extrem de apreciat de juriu și ales în unanimitate de cei trei Chefi ca fiind cel mai bun.

Chef Hadean MASTERCHEF

Chef Hadean
MASTERCHEF

La proba pe echipe, Claudiu a avut mai multe avantaje: imunitate, și-a putut alege coechipierii (Tudor, Andrei, Marilena, Victoraș, Claudia și Ana Maria), precum și posibilitatea de nominalizare a celorlați doi conducători de echipă. Acesta i-a ales pe Avram (echipa formată din Georgiana, Andra, Iulian, Cristi, Kiki, Mișa) și pe Liviu (Nea Marin, Anuța, Florin, Adriana, Ștefan, Iuliana). După formarea celor trei echipe, Claudiu și-a ales Chef-ul coordonator: Chef Foa. Chef Patrizia a coordonat echipa lui Liviu, iar Chef Hădean echipa lui Avram, repartizarea fiind stabilită prin aruncarea cu banul.

[nextpage]

Cei 21 de concurenți au avut de pregătit 16 porții de main course și 16 deserturi pentru invitații surpriză ai ediției, foști concurenți MasterChef: Tudor Marcu, Andreea Ionică, Odette Mândruță, Liviu Lambrino, Octavian Ghindea, Paul Siserman, Alexandra Andronic, Patricia Iordache, Alexandra Shine, Victor Nemeș, Gabriela Simion, Alex Nița și Anca Socoliuc. Alături de aceștia au fost prezenți și trei câștigători ai marelui trofeu: Ciprian Ogarcă, Jesica Zamfir și Aida Parascan.

Cei 16 invitați au gustat din preparatele celor trei echipe, la finalul probei acordând voturile: echipa verde (cea condusă de Liviu) a primit 1 vot, echipa roșie (cea condusă de Claudiu) 7 voturi. Echipa câștigătoare a fost cea albastră (condusă de Avram), cu 8 voturi. Ca urmare a acestui rezultat, echipa verde a fost condamnată la testul sub presiune.

La ultima probă a ediției, testul sub presiune, Chef Patrizia i-a salvat pe Liviu și Florin, fiind mulțumită de parcursul acestora la proba precedentă. Căpitanul echipei, Liviu, a refuzat să fie salvat, dorind să își asume eșecul și să rămână la testul sub presiune, propunând pentru salvare un alt concurent: Anuța. Acest lucru nu a fost posibil, Liviu fiind obligat să respecte decizia lui Chef Patrizia.

Chef Foa MASTERCHEF

Chef Foa
MASTERCHEF

Concurenții rămași la testul sub presiune au găsit la bancul de lucru un coș cu ingrediente, aceleași pentru toată lumea. După identificarea tuturor ingredientelor, au avut la dispoziție două minute pentru a merge în cămară, unde au avut de ales un sortiment al ingredientului vedetă al probei: pastele. Nea Marin, Anuța, Adriana, Ștefan și Iuliana au avut 45 de minute la dispoziție pentru a găti un preparat salvator. Concurentul cu cea mai slabă farfurie a fost desemnat Ștefan, acesta părăsind competiția.

Săptămâna viitoare, cei 20 de concurenți rămași în competiția pentru titlul de MasterChef vor participa la o probă în deplasare spectaculoasă, într-un loc de poveste!

MASTERCHEF PRO TV

MASTERCHEF
PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENȚE. Prima semifinală Eurovision nu a facut faţă competiţiei! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

 

Duminică, 27 ianuarie, TVR 1 a difuzat prima semifinală a selecţiei naţionale ”Eurovision”, cu audiențe modeste, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd timeNationalUrban18-49 Urban
Film – WOLVERINEPro TV19:5722:141834955552
EXATLON ROMANIA (III)Kanal D20:0023:061421556220
Film – CURSA MORTALAAntena 120:0021:59912461264
Film – 22 JUMP STREETPro TV22:1424:06874497350
EUROVISION – SELECTIA NATIONALATVR 121:0023:4429118827
Film – BATMAN & ROBINAntena 121:5924:3125616388

 

Pe intervalul de difuzare al semifinalei Eurovision PRO TV a fost pe primul loc cu filmele „Wolverine” şi „22 Jump Street” care au înregistrat audiențe foarte bune în toate targeturile de referință. KANAL D s-a clasat pe locul doi cu emisiunea concurs „EXATLON ROMANIA”. În target comercial, Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea cu filmele „Cursa mortala” şi „Batman & Robin” .

Topul posturilor TV românești în intervalul transmisiei „EUROVISION – SELECTIA NATIONALA” ieri 27 ianuarie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.67.61350.5
Kanal D16.77.21282.4
Antena 36.72.9517.6
Antena 16.72.9516.1
Romania TV6.62.9507.3
Prima TV6.12.6465.4
TVR 13.71.6281.6
Pro 23.41.5263.4
TVR 22.91.3222.4
Realitatea TV2.21.0171.3


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.17.6728.5
Kanal D12.45.2497.5
Antena 38.23.4328.9
Antena 16.82.8272.6
Romania TV6.62.8264.5
Prima TV5.32.2213.7
TVR 14.51.9183.0
Pro 23.31.4134.9
TVR 23.01.3121.8
Realitatea TV2.61.1105.4

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.310.7462.0
Kanal D12.24.5192.3
Antena 110.03.7158.3
Prima TV4.31.667.4
Pro 23.51.355.2
Romania TV3.41.253.1
Antena 33.01.147.9
TVR 22.61.041.1
DigiSport 22.10.832.8
Realitatea TV1.90.730.3
TVR 11.70.626.6
National TV1.40.522.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Bella Santiago câştigă finala celui de-al optulea sezon “X Factor”! Vezi cine a câştigat bătălia audiențelor!

Published

on

 

Duminică, 23 decembrie, gala live a finalei “X Factor” de la Antena 1 s-a clasat pe locul doi în audiențe, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FILM – Albă ca zăpada şi războinicul vânătoriiPro TV19:5722:261685805443
X-FACTOR (VIII)Antena 119:5924:24947598259
FILM – Hoţul de cărţiPro TV22:2625:02844414255
OCHII DIN UMBRA (redifuzare)Kanal D21:5623:5246514662
FILM – Pilot înnăscutKanal D19:5621:5538014066
PRO TV a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Albă ca zăpada şi războinicul vânătorii” şi „Hoţul de cărţi”. Pe locul trei  în target comercial s-a aflat Kanal D care a difuzat filmul „Pilot înnăscut” şi redifuzarea emisiunii „Ochi din umbră”.
Finala “X Factor” a fost urmărită în medie pe minut de aproape un milion (947.000) de telespectatori. Minutul de aur al Antenei, atins la 21:16, a adunat în faţa micilor ecrane 1.299.000 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-24:24
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.27.61351.0
Antena 112.85.4948.9
Romania TV6.12.6456.1
Antena 35.42.3403.5
Kanal D5.32.2390.7

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-24:24
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.26.8650.7
Antena 115.86.2598.3
Antena 36.82.7258.8
Romania TV6.22.5236.3
TVR 14.81.9183.2

PUBLICUL COMERCIAL 

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-24:24
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV26.78.6369.8
Antena 118.86.0259.7
Kanal D4.31.459.2
Prima TV3.91.354.3
Antena 32.90.940.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii.

Published

on

Sursa foto: Antena 1
 

Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul secund în target comercial și locul trei național și urban.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:241961952459
EXATLON ROMANIAKanal D20:0123:121044397137
TRIPLUSECPro TV21:2422:21882465242
ULTIMUL TRIB: MADAGASCARAntena 119:5823:09586314175
Film: AUTOBUZUL 657Pro TV22:2124:11559271179
Fotbal: ALBA IULIA – FCSBDigiSport121:3123:21373246113
Evoluția primelor ediții ale show-ului concurs „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” se află într-un trend descrescător și sub media obișnuită a stației:
Targets>>NationalUrban18-49 Urban
TitleDateShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
Total8.83.46128.93.533613.24.1182
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR13-Sep10.74.072110.04.038414.54.5198
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR20-Sep9.33.56359.93.735615.34.4196
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR21-Sep7.73.05317.83.029211.63.6160
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR27-Sep7.73.15648.13.331411.84.0175

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes  „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi național și urban cu  „EXATLON ROMANIA”. Topul audiențelor în target comercial este completat de DigiSport 1 care a difiuzat meciul de fotbal din Cupa României „Unirea Alba Iulia – FCSB” și National TV cu serialul indian „Uttaran” și filmul  „Un șerif extraterestru”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Ultimul trib: Madagascar” (19:58-23:09), joi 27 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.57.51340.9
Kanal D13.75.81046.4
Antena 17.73.3586.2
Romania TV4.92.1378.1
National TV4.92.1375.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.16.9667.7
Kanal D10.24.1398.1
Antena 18.13.3314.0
National TV5.32.1205.7
Romania TV4.31.7165.8


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.67.6334.0
Antena 111.84.0174.8
Kanal D9.33.1137.6
DigiSport 15.21.776.0
National TV4.41.564.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending