Connect with us

AUDIENȚE TV

“Fructul oprit” a încheiat în forță primul sezon: Ultimul episod, lider detașat de audiență pe toate categoriile de public

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Emoțiile și suspansul au atins cote maxime, miercuri seara, la Antena 1, în ultimul episod din primul sezon “Fructul oprit”, serial produs de Ruxandra Ion.

Așteptat cu nerăbdare de fanii producției, finalul acestui sezon a adus în fața telespectatorilor momente neașteptate, două mirese, dar și o dezvăluire importantă pe care Ioan a îndrăznit în cele din urmă să i-o facă lui Tudor, mărturisire care a schimbat complet viețile membrilor familiei Caragea.

“Fructul oprit”, prima dramă psihologică reatizată în peisajul serialelor autohtone, a încheiat miercuri seara în forță primul sezon, episodul cu numărul 23 clasându-se ca lider de piață pe toate categoriile de public. În intervalul orar de difuzare, 19:59-23:04, serialul a condus detașat topul audiențelor.  La nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 7.5 puncte de rating și 24.1% cotă de piață, în timp ce locul al doilea a fost ocupat de TVR1, cu o medie de 5.4 puncte de rating și 17.4% cotă de piață.

Pe segmentul urban, “Fructul oprit” a fost lider cu o medie de 7.4 puncte de rating și 18.8% cotă de piață, urmat în top de postul TVR1, care a avut  o medie de 5.7 puncte de rating și 14.6% cotă de piață, iar pe poziția a treia s-a clasat Pro Tv, cu o medie de 4.9 puncte de rating și 12.4% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării serialul a fost lider, cu o audiență medie de 8.4 puncte de rating și 21.1% cotă de piață, PRO Tv ocupând poziția a doua cu o medie de 5.1 puncte de rating și 12.8% cotă de piață. Aproape 2.300.000 de telespectatori la nivel national au urmărit, miercuri seara, finalul primului sezon “Fructul oprit”, în minutul de maximă audiență 22:58.

În plus, pe target-ul cuprins între 25 și 34 de ani, mediul urban, “Fructul oprit” este lider de audiență pe tot sezonul. Astfel, Antena 1 a fost lider cu o medie de 7.7 puncte de rating și 22.6% cotă de piață, iar pe poziția a doua s-a aflat Pro Tv, cu o medie de 7.2 puncte de rating și 21% cotă de piață.

Pentru a treia seară consecutiv, Antena 1 a fost lider de audiență în Prime Time pe toate categoriile de public. În intervalul orar 19:00-23:00, Antena 1 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 6.5 puncte de rating și 22.3% cotă de piață, în timp ce pe poziția a doua s-a clasat TVR1, cu o medie de 5.4 puncte de rating și 18.5% cotă de piață. La orașe, Antena  1 a fost lider cu o medie de 6.5 puncte de rating și 17.4% cotă de piață, urmat în top de TVR 1, care a înregistrat o medie de 5.7 puncte de rating și 15.2% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 7.2 puncte de rating și 19.4% cotă de piață, iar Pro TV a avut o medie de 5 puncte de rating și 13.5% cotă de piață.

Ultimul episod din primul sezon al serialului “Fructul oprit” a schimbat radical viețile membrilor familiei Caragea, după ce Tudor (interpretat de Adrian Titieni) a descoperit trădarea Soniei (Michaela Prosan) și a lui Alex (Petru Păun). Cu puțin timp înainte de nunta Anei (Cristina Ciobănașu), Ioan (Vlad Gherman) i-a mărturisit acestuia adevărul. “I-am văzut pe vapor…”, i-a spus el lui Tudor. “Pe cine ai văzut pe vapor, Ioane? Alex cu cine?”, a vrut el să afle tot. “Cu doamna Sonia”, i-a mărturisit Ioan, distrus de durere.

Dezvăluirile cutremurătoare și-au lăsat puternic amprenta asupra tuturor, iar adevărul a umbrit fericirea Anei. “Știu tot, mi-a spus Ioan tot! De ce, Alex? De ce? De ce ți-ai bătut tu joc de familia asta? De Ana, de mine! Acum, te-ai îmbrăcat în costum de ginere ca să ce? Să te căsătorești cu fata mea? Ai fost copilul meu! De ce? Spune-mi!, a răbufnit Tudor Caragea, devastat de cele aflate.  În timp ce le cerea socoteală Soniei și lui Alex, în cameră a întrat Dan Lăzărescu (Doru Ana). Câteva secunde mai târziu, s-au auzit focurile de armă. Primul sezon a ajuns la sfârșit, dar povestea producției de la Antena 1 nu se încheie aici. “Fructul oprit“, serialul produs de Ruxandra Ion, le pregătește telespectatorilor un nou sezon care va aduce în fața publicului numeroase surprize.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National; target-ul 25-34 ani Urban

Perioada 20 iunie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Ce se întâmplă, doctore? – lider absolut de audiență sezonul acesta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

În acest sezon, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? prezentată de Oana Cuzino s-a impus categoric pe toate segmentele de public (comercial, urban și național).

În perioada 16 septembrie – 14 noiembrie, PRO TV a fost lider absolut de audiență pe intervalul emisiunii Ce se întâmplă, doctore?. Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a condus topul cu o medie de 3.7 puncte de rating și 22.0% share, dublu față de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 cu 1.7 puncte de rating și numai 10% share. La nivel național, aproximativ 600.000 de români au aflat sfaturile și recomandările specialiștilor de la Ce se întâmplă, doctore?.

Duminica aceasta de la ora 10:00, Oana Cuzino va vorbi la Ce se întamplă, doctore? despre efectele devastatoare ale fumatului, mecanismul respirației gâfâite la fumători, dar și despre efectele fumatului pasiv asupra copiilor. Oana Cuzino a pregătit și un material special cu Adelina Pestrițu: cum a reușit vedeta să-și revină după sarcină, cum se simte în rolul de mamă și dieta pe care o urmează.

În fiecare duminică de la ora 10:00, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? le aduce tuturor românilor cele mai proaspete și relevante informații despre sănătate.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Emisiunea iLikeIT, lider de audiență în această toamnă!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

iLikeIT conduce topul audiențelor în această toamnă! Emisiunea prezentată de George Buhnici, sâmbăta, de la ora 10:00, a avut de la începutul noului sezon până în prezent cea mai mare cotă de piață pentru o emisiune din daytime.

În perioada 15 septembrie – 11 noiembrie, iLikeIT s-a impus pe toate segmentele de audiență (comercial, urban și național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, emisiunea prezentată de George Buhnici a înregistrat o medie de 3.4 puncte de rating și 24.9 % share, față de televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 care obținut numai 1.3 puncte de rating și 9.6% share.
Ediția emisiunii din data de 20 octombrie 2018 a înregistrat o audiență record de 5 puncte de rating și 30.7% share, la nivelul publicului comercial. Astfel, un televizor din trei a fost deschis pe PRO TV pe slotul iLikeIT.

Încă de la prima ediție din acest sezon, George Buhnici și echipa iLikeIT au adus în medie în fața televizoarelor peste 560.000 de români, pe segmentul publicului național, prezentând cele mai noi informații despre gadgeturi, jocuri, dar și inovațiile din lumea tehnologiei.

În fiecare sâmbătă, de la ora 10:00, emisiunea iLikeIT aduce tehnologia în casele tuturor românilor. În ediția de săptămâna aceasta, Radu Păltineanu, românul care a traversat America de la Nord la Sud cu bicicleta în misiunea #cycletheamericas și a pedalat peste 30.000 de kilometri, va fi invitatul lui George Buhnici în platoul emisiunii. Ei vor discuta despre tehnologia folosită pe parcursul expediției, iar Radu va prezenta și gadgeturi cu conexiune la satelit. Tot sâmbătă, de la ora 10:00, la iLikeIT, vom vedea și imagini de la Conferința Samsung și vom afla informații despre telefoanele flexibile.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Chefi la cutite a captat publicul de la orase!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a șasea ediție din sezonul 6 a clasat „Chefi la cuțite” ca lider de piață la nivelul publicului din mediu urban. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 19.59-23.10, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a fost lider cu o medie de 8,2 puncte de rating și 18,6% cota de piață, fiind urmată de Pro Tv. Peste 1,7 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau spectacolul culinar, în minutul de maximă audiență de la 21.29.

Seara de marți a continuat etapa de jurizări pe nevăzute la ”Chefi la cuțite”, la Antena 1, iar filmările ediției au coincis cu ziua de naștere a lui chef Florin Dumitrescu, motiv pentru care surprizele s-au ținut lanț.

După ce a primit un cadou inedit din partea echipei, dulciuri cu ștrumfi, soția juratului a ținut să îi aducă pe platou un tort aniversar delicios, pregătit alături de cele două fetițe ale familiei, Ava și Mia: ”Foarte gustos. Știi vorba aia… așchia nu sare departe de trunchi? E mai frumos decât orice tort aș face eu!”, a afirmat acesta emoționat. Seara a fost cu totul și cu totul specială pentru jurat, căci tot el a fost și cel care a câștigat amuleta cu numărul 6, clasându-se astfel în topul clasamentului.

Cremele, tema probei de marți seară, i-a pus pe chefi la grea încercare, însă maeștrii ”Chefi la cuțite” au realizat rețete demne de a-l impresiona pe invitatul serii, chef Ștefan Popescu. Printr-o farfurie sofisticată, bisque de homar, Florin Dumitrescu și-a asigurat victoria și a adăugat în dreptul său pe tabelă o cartolină nouă, ce îi va da posibilitatea de a găti timp de cinci minute cu echipa sa, în confruntările pe echipe ce vor urma: ” Preparatul a fost cum trebuie să fie!”, a considerat juratul special al serii.

Tot aseară, personaje inedite și-au făcut apariția în fața celor trei chefi, iar preparate de suflet au făcut deliciul juraților. Printr-o porție simplă de mini gogoși cu sos de zmeură, Mirela Lambă a obținut fără niciun semn de întrebare acordul de a trece în etapa următoare, iar votul de încredere al chefilor a lăsat-o fără cuvinte: ”Așteptăm gogoși de câteva sezoane, iar acestea sunt senzaționale. Bravo!”, au afirmat jurații. Un alt concurent special a fost Andrei Scurtu, fan al emisiunii ”Chefi la cuțite”, ce a demonstrat că vârsta nu este un impediment la bancul de lucru.

La doar 14 ani le-a pregătit chefilor brioșe cu ciuperci și cașcaval și i-a impresionat nu doar cu preparatul, ci și cu discursul său convingător: ”Ai putea fi următorul cel mai bun bucătar român în viață. Nu știu cum să îți spun…dar sosul a făcut ca rețeta să fie wow!”, a mărturisit chef Scărlătescu. La primirea cuțitului, Andrei a avut o reacție inedită, dar și o declarație specială: ”Cuțitul acesta pentru mine e totul. Când o să plec acasă, îl voi atârna la mașină.

Vreau să vadă toți oamenii marea mea realizare!”. La fel de surprinzător a fost și preparatul unui șef bucătar din Timișoara, ce i-a lăsat pe jurați fără replică. După ce sezonul trecut a gătit cămilă, anul acesta le-a propus celor trei o altă rețetă inedită. Sub denumirea ”Merele lui Prâslea”, desertul, bazat pe colorant verde a revoltat trioul imbatabil: ”Arată a otravă și are și gust de otravă! Era a doua ta șansă, a treia nu o vei mai avea.”.

Pentru a primi răspuns la întrebarea ”Cine gătește mai bine?”, Alex și Larisa Bănică au venit în platoul ”Chefi la cuțite” și au pregătit amândoi același preparat: ”Vom rezolva problema în această familie. Nu e niciuna mai bună, rețeta este greșită!”, afirmau chefii amuzați în momentul au degustat din cele două farfurii. Deși părerile au fost împărțite, iar vânăta cu sos de roșii, parmezan și mozzarella nu a fost suficientă pentru a rezolva dilema cuplului, Alex și Larisa au primit fiecare câte un cuțit și încă o șansă de a demonstra că se pricep la gătit.

Jurizările pe nevăzute continuă și săptămâna viitoare cu alte două ediții savuroase ”Chefi la cuțite”, difuzate luni și marți, de la 20:00, pe Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 13 noiembrie 2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending