Orice este posibil în iubire şi război, iar după ce a trăit o viaţă dură pe străzile din New York şi lumea din jur l-a învăţat că totul are un preţ, Angel, cunoscut drept „El Diablo”, este pregătit să înfrunte orice pentru a rămâne alături de femeia iubită. Din 24 ianuarie, o poveste de iubire aflată mereu la graniţa dintre bine şi rău, „Demon şi înger” („Mas Sabe El Diablo”) va avea premieraACASĂ. De luni până joi de la orele 23.30, iar în serile de weekend de la 22.30, Gaby Espino, Jencarlos Canela şi Miguel Varoni vin ACASĂ într-o captivantă poveste de iubire, din care nu lipsesc intrigile, trădarea şi răzbunarea.
Actriţa pe care telespectatorii au urmărit-o de curând într-o apariţie specială în telenovela „Cealaltă faţă a Analiei” şi pe care au îndrăgit-o în telenovele precum „O lume a fiarelor”, Gaby Espino se întoarce ACASĂ cu un nou rol principal, în „Demon şi înger”. Pentru prima dată, frumoasa actriţă face cuplu pe micul ecran atât cu Jencarlos Canela, un cântăreţ şi actor cunoscut în America Latină şi pe care telespectatorii de ACASĂ l-au putut vedea în „Umbrele trecutului”, cât şi alături de celebrul actor Miguel Varoni.
Cu o îndelungată carieră artistică, atât ca actor cât şi ca regizor al unor telenovele faimoase, precum „Fără sâni nu există Paradis”, care a fost difuzată şi ACASĂ, Miguel Varoni este unul dintre cei mai apreciaţi artişti latino-americani. Deşi la vremea respectivă Gaby Espino era încă măritată cu actorul venezolan Cristobal Lander, actriţa şi partenerul ei de ecran, Jencarlos Canela, au transformat iubirea lor din telenovela „Demon şi înger” în realitate. După un timp petrecut împreună, cei doi au pus punct relaţiei, iar Gaby s-a întors la fostul ei soţ. Totuşi, pasiunea dintre cei doi şi relaţia interzisă pe care au avut-o în paralel, se reflectă în chimia dintre personajele lor din telenovela de ACASĂ.
Noua telenovelă de ACASĂ, „Demon şi înger”, a fost filmată la Miami, New York şi în Mexic, iar producţia a înregistrat un mare succes în rândul publicului, fiind distribuită în 70 de ţări din întreaga lume. „Demon şi înger” a devenit cea mai vizionată telenovelă produsă de Telemundo din ultimii doi ani, iar un milion de telespectatori din Statele Unite au urmărit fiecare episod al acestei poveşti. La cererea Guvernului american, casa de producţie Telemundo a decis să adauge în scenariu inca un subiect. Astfel a apărut în telenovelă un nou personaj, Perla Beltran, care se angajează la organizaţia U.S. Census, sa aduca la cunoştinţa cetăţenilor latini care trăiesc în Statele Unite că trebuie să se înregistreze şi să fie luaţi în evidenţă ca sa traiasca în legalitate în Statele Unite şi astfel, sa fie plătitori de taxe.
Un sondaj realizat în 2009 a arătat că o mare parte din latinii care trăiesc pe teritoriul SUA nu numai că nu sunt luaţi în evidenţă, dar nici nu ştiu, sau le este frică să facă acest lucru. Deşi sugestia de a introduce această temă în telenovelă a venit din partea reprezentanţilor guvernului american, Dan Browne, preşedintele postului de televiziune a declarat că Telemundo a beneficiat de „independenţă creativă toatală”, pe tot parcursul filmărilor.
„Demon şi înger”, o poveste interzisă de iubire prinde viaţă ACASĂ, din 24 ianuarie, de luni până joi de la orele 23.30, iar în weekend de la 22.30.
Europa FM și Rock FM s-au întâlnit pe aceeași frecvență în această dimineață, într-un exercițiu de solidaritate despre puterea radioului. A fost un moment care a arătat încă o dată cât de frumos și firesc este radioul.
Discuția a fost generată de un sondaj INSCOP Research, despre neîncrederea publică în era dezinformării și a fenomenului fake-news.
La discuție s-a alăturat și Alina Inayeh din cadrul German Marshall Fund of the United States, unul din experții care au contribuit la acest studiu. Datele proiectului de cercetare desfășurat în perioada 1-12 martie 2021 scot în evidență o ușoară ascensiune a curentului naționalist, dar arată că radioul rămâne cea mai credibilă sursă de informații în acest moment în România. Potrivit sondajului, 40% dintre cei chestionați au cea mai mare încredere în informațiile transmise de posturile de radio, față de 36% TV, 22% site-urile media și, respectiv, 19% rețelele de socializare.
Realizatorii Vlad Petreanu și Răzvan Exarhu au încercat să explice de unde vine încrederea atât de mare în radio.
Cu umorul caracteristic, Răzvan a clarificat lucrurile pe loc: “radioul are o credibilitate foarte mare pentru că la radio se spune întotdeauna ora exactă”.
Pentru Vlad, „radioul își respectă mai mult publicul decât orice alt mediu sau decât alte media din această țară”.
„Noi nu facem click-baiting la radio, vorbim foarte mult cu ascultătorii noștri și îi ascultăm foarte mult. Și cred că relația radioului cu publicul său este mult mai sinceră și de aceea vine, probabil, mai multă încredere din partea publicului”, a mai spus Vlad Petreanu.
În poate cea mai grea perioadă pe care a traversat-o vreodată domeniul HoReCa, Antena TV Group lansează o nouă platformă menită să creeze un spirit de comunitate. Sub sloganul “Unul pentru altul”, trustul media le aduce utilizatorilor EatZZ – prima aplicaţie de food delivery din România ce oferă restaurantelor nu numai o nouă platformă prin care să își vândă produsele, ci le aduce împreună, într-o comunitate ghidată de aceleaşi valori.
Fără intermediari, oferind mai multă siguranță şi comisioane mai mici, EatZZ, cea mai nouă platformă online a grupului îndeamnă utilizatorii să se sprijine unul pe celălalt, pune accent pe respect, pasiune şi suport reciproc și încurajează competiția sănătoasă. De la preparate tradiționale, cu specific românesc, la bucătăriile internaționale europene și nu numai, EatZZ le propune utilizatorilor o gamă variată de opțiuni pentru mic dejun, prânz, cină şi “orice poftă există între ele”, după cum spun chiar ei.
“Ideea aplicaţiei EatZZ a pornit de la câteva discuţii cu parteneri, prieteni, cunoştinţe, oameni din HoReCa, pe care pandemia i-a pus în situaţia de a se reinventa rapid şi de a-şi regândi poziţiile în structurile lor, pentru a-şi putea păstra angajaţii. Într-un asemenea moment a luat naştere EatZZ – prima aplicaţie de food delivery din România ce aduce la un loc restaurante care încurajează nu doar obiceiuri alimentare echilibrate, ci și competiţia sănătoasă! Așadar, în premieră, chef bucătari de renume își pun pe masă nu doar cuțitele, ci și recomandările lor personale, gata să își sprijine competiția într-o perioadă atât de dificilă pentru întreaga industrie”, a declarat Mihai Ioniţă, CEO Antena TV Group.
În curând, matinalii de la Neatza cu Răzvan şi Dani vor pune faţă în faţă, într-o nouă rubrică a emisiunii, oameni din diverse domenii, aflaţi în competiţie directă unul cu altul, dar dornici să demonstreze că oricine poate fi sprijin pentru celălalt într-o perioadă grea. EatZZ este momentan disponibil exclusiv pentru bucureșteni în App Store și Google Play, dar și pe website-ul www.eatzz.ro. Platforma îşi propune ca în viitor sã ajungă în cât mai multe zone din ţară.
AntenaPlay a lansat azi un nou proiect special, de data aceasta alături de Dan Negru. “Legende” reprezintă o serie de interviuri cu personalități autohtone care spun poveștile din spatele a 10 fotografii pe care le fac publice pentru prima oară.
“Trăim timpuri în care cei care ar trebui să tacă vorbesc şi cei care ar trebui să vorbească tac. „Legende” e un proiect care pleacă de la o vorbă pe care mi-a spus-o Mircea Albulescu, demult: „Apucă-te de arheologie, Dănuţ! Caută-i pe ăia care au făcut lucruri şi vorbeşte cu ei!”. Am stat adeseori lângă oameni care au făcut istorie în breasla lor şi niciodată n-am apucat să vorbesc cu ei dincolo de formatele tv în care eram implicaţi. Pe mulţi i-am pierdut! Încerc să recuperez acum. Pentru că asta face proiectul „Legende”, repară o nedreptate”, spune Dan Negru.
Legendele vor fi disponibile în fiecare luni pe AntenaPlay, https://antenaplay.ro/legendele-cu-dan-negru. De luni până vineri, momente ale interviului vor putea fi urmărite și în cadrul Observatorului de la ora 19.00. Prima ediție îl are ca invitat pe Ilie Năstase, ale cărui fotografii sunt adevărate povești de istorie. Acesta vorbește despre prima lui întâlnire cu Țiriac sau despre cum și unde l-a cunoscut pe actualul președinte al Americii. Printre numele care vor scoate la iveală adevărate comori din albumele lor foto se numără Florin Piersic, Marius Țeicu, Gheorghe Zamfir sau Dumitru Prunariu.
La aniversarea a 7 ani de existenţă pe piaţa media din România, ZU TV dă startul unei noi campanii cu premii pentru telespectatori. Totodată, cu ocazia “7 ani de ZU TV”, staţia lansează şi contul de TikTok al canalului, platformă pe care, vreme de 7 săptămâni, artiştii muzicali ai momentului vor lansa săptămânal provocări.
Începând de luni, 5 aprilie, utilizatorii de TikTok sunt invitaţi să preia sunetul original şi hashtag-ul “#7anideZUTV” şi să posteze pe conturile lor provocarea, în interpretarea proprie. Ulterior, pentru a se înscrie în competiţie, utilizatorii trebuie să urmărească ZU TV, să scaneze QR Code-ul campaniei afişat pe ecran atunci cînd acesta apare şi să se înscrie în baza de date săptămânală pentru alegerea câştigatorului. Un participant în campanie este eligibil doar dacă parcurge ambii paşi ai regulamentului: postarea pe TikTok a provocării în interpretare proprie şi înregistrarea în campanie prin scanarea QR Code-ului afişat în programele ZU TV. Întregul mecanism al campaniei este disponibil aici: https://zutv.ro/concursuri/7-ani-de-zu-tv
“Campania “7 ani de ZU TV” face parte din noua direcţie abordată de ZU TV, prin implementarea unei serii de proiecte şi concursuri care se adresează publicului tânăr, precum “Fă pereche cu ZU TV”, desfăşurată în toamna anului 2019, “Wheels! Streets! Go!”, desfăşurată la finalul anului 2020, LOVE FESTIVAL desfăşurată la începutul acestui an, dar şi altele pregătite pentru 2021.” declară Gabriel Poenaru, Channel Manager ZU TV.
Anii de școală nu pot trece fără un profesor cool. Poate că e Profu` care ne-a ajutat să ne urmăm visurile, poate este cel care ne ducea mereu în excursii sau care avea timp să ne asculte. Poate e chiar profesorul ăla un pic dur, care ne dădea emoții, dar care a reușit să ne responsabilizeze și, după ani, să vrem să-i zicem: Mulțumesc, Profu`!
Datorită profesorilor care au știut să ne înțeleagă personalitățile diferite, care au știut cum să ne facă să învățăm cu drag și să ne explice cu pasiune, am ajuns acum unde suntem. Cu siguranță este un pic și de la ei. Mișu, profesorul din serialul Profu`, este un model de cum ar trebui să fie un profesor în relația cu elevii săi. Știe cum să-i câștige de partea lui, cum să-i ghideze pe drumul corect – fără să-i îndepărteze și, cel mai important, le oferă timp din timpul lui.
Copiii au nevoie să fie ascultați și îndrumați de oameni care le înțeleg nevoile, se adaptează și nu încearcă să-i schimbe. Câțiva dintre cei pe care îi admirăm astăzi ne-au împărtășit din experiențele lor de elevi: „Cea mai drăguță profesoară din liceu a fost profesoara de sport. Îmi plăcea că mergeam cu ea în foarte multe tabere pe care le organiza și era undeva între un prieten foarte bun, dar, în același timp, un educator suficient de strict încât să nu o luăm razna. Foarte mult mi-a plăcut de ea. Cred că avem nevoie de asemenea profesori care să ne rămână în suflet”, a spus Andreea Esca.
„Am avut nu unul, ci trei profesori care, cumva, mi-au marcat evoluția. În primul rând, a fost diriga noastră, care era profesoară de română, dar care ne-a învățat despre viață. Tot timpul discutam despre orice și ne era mult mai simplu să discutăm cu ea lucruri delicate”, a spus Cosmin Stan.
Poveștile vedetelor le putem urmări pe platforma multumescprofu.protv.ro, unde îi invităm pe toți cei care vor să împărtășească cu noi cele mai dragi amintiri, din perioada în care erau elevi, să se înscrie și să spună povestea celui mai cool profesor pe care l-au avut.
cristina
17 martie 2011 at 01:29
mai sunt impreuna jencarlos canela si gaby espino?
Voda Viorica
12 iulie 2012 at 20:06
da cristina, mai sunt impreuna Jencarlos Canele si cu Gaby Espino!!! Imi pare bine ca ti-am fost de folos…