Connect with us

AUDIENȚE TV

Galele live ”Românii au talent” continuă seria succeselor absolute de audiență! Vezi aici topul televizunilor de ieri seară!

Aseară a fost o adevărată sărbătoare a talentului autentic pe scena show-ului suprem, Românii au talent, iar telespectatorii au avut parte de un show exploziv și au trecut prin diverse stări, de la emoție la energie, entuziasm sau bucurie, prin intermediul reprezentațiilor prezentate de cei 10 semifinaliști.

Avatar

Published

on

Credit foto: Pro TV

Tot în cea de-a doua gală live, fostul concurent Românii au talent, Andrei Pavel, i-a realizat portretul lui Florin Călinescu din glitter, iar o parte din distribuția musical-ului MAMMA MIA! le-a prezentat românilor, în premieră, un moment din celebrul spectacol. La finalul serii, au fost aleși încă doi finaliști, Alla și Alex Ștefănescu, iar Andi, Mihaela, Andra și Florin au anunțat cel de-al doilea candidat la câștigarea premiului de originalitate în valoare de 10.000 euro, trupa Idiot.

Cea de-a doua gală live a sezonului 8 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 30.9% share, față de Kanal D care s-a clasat pe locul doi, obținând 3.9 puncte de rating și 13.4% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:06, peste 2.4 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Energie și bucurie pe scena Românii au talent

Încă zece semifinaliști au cucerit aseară românii cu reprezentații fascinante și cu determinarea cu care au luptat pentru un loc în marea finală. A fost un spectacol grandios, în care fiecare concurent și-a dus talentul la un nou nivel, reușind să surprindă prin complexitate și strălucire. Ianis Anghel, Vlad Zapu și DJ ES.T, Anastasia și Serghei, Leonardo Drăgușin, Jorik Popușoi, Vlad și Ioana, trupa Idiot, Badea Brothers, Alex Ștefănescu și Alla au prezentat vineri, în apaluzele publicului, momente incredibile de breakdance, rap, aerial pole, canto, bboy breakdance, balet acrobatic, improvizație, hand in hand, chitară și dans contemporan și au impresionat jurații cu energia și emoția pe care le-au transmis.

La finalul show-ului, publicul a ales cei doi finaliști ai serii. Telespectatorii și-au susținut favoriții, însă cele mai multe voturi le-a primit Alla, iar Andi, Mihaela, Andra și Florin au fost nevoiți să aleagă între numărul de improvizație prezentat de trupa Idiot și cel de chitară, susținut de Alex Ștefănescu. Decizia a fost una extrem de grea, dar în cele din urmă, jurații au acordat voturi egale, 2-2, și au lăsat publicul să hotărâască și cel de-al doilea finalist al serii. Astfel, locul doi în preferințele celor de acasă, Alex Ștefănescu, merge în marea finală. Cei doi concurenți continuă lupta pentru titlul de cel mai talentat român  și marele premiu în valoare de 120.000 de euro.

Juriul a ales vineri și cel de-al doilea candidat la câștigarea premiului de originalitate. S-au consultat, au analizat cu atenție fiecare concurent și au hotărât: alegerea lor este trupa Idiot.

Marile gale live Românii au talent continuă vinerea viitoare, de la 20:30, cu o nouă rundă de talent autentic și un show plin de vibrație.

Topul posturilor TV în funcție de audiența obținută în intervalul galei live a talent show-ului „Românii au talent”, ieri 04 mai 2018.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.810.41851.0
Kanal D13.04.8862.7
Antena 17.52.8500.3
Romania TV5.01.9331.4
National TV4.01.5263.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV28.010.3991.9
Kanal D13.34.9471.3
Antena 16.72.4235.7
Romania TV4.41.6157.1
Antena 34.31.6151.3

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV31.09.1405.9
Kanal D13.43.9175.0
Antena 110.83.1140.9
Prima TV2.80.836.2
National TV2.70.835.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Comentarii

AUDIENȚE TV

Cea de-a treia ediție iUmor a sezonul 9, a fost lider de audiență

Avatar

Published

on

            Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon „iUmor”, difuzată duminică seara, între orele 20.00 și 22.57, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial din mediul urban.

 

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 5.8 puncte de rating și 16.3% cotă de piață, în timp ce locul al doilea, PRO TV, a obţinut o medie de 5.6 puncte de rating şi 15.6% cotă de piaţă.

 

În minutul de aur, 20.35, peste 1.1 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1. Totodată, ediția specială Observator, dedicată rezultatelor exit-poll ale alegerilor locale și difuzată în intervalul orar 20.50 – 21.21, a fost lider de piață.

 

Aflat pentru a șasea oară pe scena iUmor, Gabriel Gherghe a deschis seara, de această dată în calitate de invitat, în timp ce Lucian Lupu i-a provocat pe jurați la o întrecere de rezistență. Biba Struja, omul electric din Serbia care și-a trecut de două ori numele în Cartea Recordurilor și poate rezista la șocuri electrice periculoase, le-a povestit juraților că și-a descoperit această abilitate în tinerețe, când a atins un cablu de înaltă tensiune. Demonstrațiile sale i-au ținut pe Delia, Mihai Bendeac și Cheloo cu sufletul la gură, în timp ce specialistul în arta vorbirii Mihai Lucaci, a fost trimis la vot pentru câteva observații pline de umor. Iar dacă Mirela Didei a reușit să… schimbe aerul în platoul iUmor, Grigore Luca le-a oferit juraților ocazia de a participa la un concert Dan Spătaru cât se poate de autentic.

Delia, Mihai Bendeac și Cheloo își exprimă opţiunea prin „Thumbs Up” pentru „DA” şi „Thumbs Down” pentru „NU”, iar dacă obține minimum două voturi favorabile, un concurent merge mai departe în show. Concurenţii din fiecare ediţie care au primit minimum doi de „DA” de la juraţi, vor putea fi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite „iUmor”, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00. Câştigătorul fiecărei ediţii, cel care va acumula cele mai multe voturi în aplicaţia „iUmor”, va fi anunţat în cadrul Observatorului orei 16:00 de luni.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 27 septembrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Masked Singer Româna de la PRO TVa fost lider de audiență pe publicul urban!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri seară, Tigrul, Unicornul, Îngerul, Vulpoiul și Panda s-au luptat pe scena Masked Singer România. În urma deciziei publicului și a celor patru detectivi, Îngerul a fost nevoit să părăsească emisiunea și să-și arate adevărata față. Sub masca acestuia s-a ascuns Brigitte Pastramă.

 

De-a lungul edițiilor, Ana Morodan, INNA, Codin Maticiuc și Horia Brenciu au încercat să descopere cine se ascunde sub costumul puternicului Înger, însă fără succes. Cu toate indiciile pe masă, atenți la fiecare detaliu pe care masca le oferea, cei patru n-au reușit să se apropie de răspunsul corect: Brigitte Pastramă a fost cea care și-a ascuns identitatea în costumul Îngerului.

 

”Nu a fost ușor deloc să țin acest secret, deoarece nici soțul meu, nici copiii mei nu știu că am participat la acest show. Este pentru prima dată când cânt pe o scenă, am repetat în fiecare seară momentele. A fost greu pentru că n-am văzut aproape nimic și era dificil să urc scări. Mai mult, eu am rău de înălțime și prima piesă am cântat-o la 2 metri. În acel moment am zis: <<Doamne, dă-mi putere! Dacă reușesc să trec de aceste două minute, înseamnă că ești aici cu mine>>. Sunt fericită că am purtat acest costum și mă reprezintă foarte mult!”, a spus Brigitte Pastramă.

 

Ediția Masked Singer România de aseară a fost lider de audiență și a înregistrat 5.9 puncte de rating și 19% cotă de piață, în intervalul orar 20:29 – 22:30, în rândul publicului format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.5 puncte de rating și 17.7% cotă de piață.

 

Săptămâna viitoare, alte măști vor urca pe scena Masked Singer România și se vor duela pentru un loc în etapa următoare a show-ului. Cel mai spectaculos show TV al momentului este în fiecare vineri, de la ora 20:30, la PRO TV.

 

Masked Singer România – Cel mai tare show de entertainment!

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Show-ul X Factor a fost lider de audienta pe toate categoriile de public!

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

 Premieră în cadrul show-ului: Florin Ristei a acordat primul wild card

Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon X Factor, difuzată vineri seara, între orele 20.29-23.04, la Antena 1, a fost lider de audiență pe toate categoriile de public.

Astfel, la nivelul întregului public din mediul urban, X Factor a fost lider de piată, cu o audiență medie de 6.5 puncte de rating și 16.9% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Kanal D cu 5.1 puncte de rating şi 13.2% cota de piaţă, iar Pro TV ocupa locul al treilea în clasament cu 4.9 puncte de rating şi 12.6% cota de piaţă. Şi la nivel național, Antena 1 a condus clasamentul audienţelor, cu 6.6 puncte de rating şi 16.4% cotă de piaţă, în timp ce poziţia secundă era ocupată de Pro Tv cu 6 puncte de rating şi 14.9% cotă de piaţă. Şi la nivelul targetului commercial, Antena 1 a fost lider de audienţă cu o medie de 241.000 de telespectatori pe minut. În minutul de aur, 20.51, peste 1,5 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1.

Patru nume noi și un wild card au adăugat jurații X Factor în Bootcamp-ul din cel de-al nouălea sezon, după prestațiile de seara trecută. Modelul Naomi Hedman, Andrei Theodor și Oana Velea au primit patru voturi pozitive, în timp ce trupa Alfa Band a beneficiat de un wild card din partea lui Florin Ristei, o premieră pentru emisiune.

Alfa Band, o trupă formată din patru tineri din centre de plasament din Cluj-Napoca a oferit o premieră pentru X Factor. Florin Ristei, juratul care i-a și oprit înainte să încheie piesa, le-a oferit concurenților un wild card către Bootcamp. ”Nu sunteți încă pregătiți pentru X Factor, dar eu vreau să încerc ceva, dacă e posibil să avem un wild card – să nu votăm și să încerc eu pentru data viitoare, adică în Bootcamp, să pregătim împreună o piesă. Dar de acolo sunteți pe barba voastră. Vreți?”, i-a întrebat juratul, iar Alfa Band a acceptat provocarea.

Fan declarat al lui Ștefan Bănică, Andrei Theodor merge direct în Bootcamp, dar în grupa Loredanei, care este anul acesta mentor pentru băieții cu vârsta de până la 24 de ani. Theodor are nu doar notele muzicale în buzunar, ci și replici pregătite, astfel că atunci când Florin Ristei l-a întrebat până în ce etapă se vede ajuns, tânărul i-a replicat fără să stea pe gânduri: ”Până în juriu!”.       Oana Velea, cea care i-a frânt inima lui Andrei Theodor, va fi acum rivala acestuia, după ce a primit și a patru voturi pozitive și face parte din grupa lui Ștefan Bănică în Bootcamp.

Mamă și fiică, Otilia și Adelina Gogu au avut de făcut o alegere grea după ce jurații au decis că doar una dintre ele ar putea merge în Bootcamp. Cu lacrimi în ochi, Adelina i-a cerut mamei să nu renunțe și să continue drumul la X Factor singură, în echipa Deliei.

Venită din Londra, Naomi Hedman a făcut furori chiar dinainte de a păși pe scena X Factor. Vrăjiți de apariție, Răzvan și Dani i-au acordat un vot de încredere înainte ca Naomi să înceapă să cânte. Modelul londonez nu i-a cucerit însă pe cei patru jurați și cu prestația sa pe scenă. ”Naomi, dacă mai și cântai la cum arăți, cred că ne luam zilele. Arăți ca o panteră și ai cântat ca o… pisică!”, i-a spus Ștefan Bănică. Naomi a cerut o șansă pentru a rămâne în concurs, iar Florin Ristei s-a oferit să o sprijine într-un duet pentru a cea de-a doua piesă. Rezultatul – 4 de DA, iar Naomi merge în Bootcamp în grupa Deliei.

O noutate a celui de-al nouălea sezon X Factor, difuzat în fiecare vineri, de la ora 20.30, la Antena 1, pe care atât concurenții, cât și jurații au aflat-o încă din primul episod a fost împărțirea grupelor! Astfel, dacă până acum jurații aflau abia la finalul audițiilor ce grupă le va fi repartizată, anul acesta, Loredana, Delia, Ștefan Bănică și Florin Ristei au fost anunțați încă de la început mentorul cărei grupe vor fi, ceea ce îi va face să ia decizii mult mai strategice.

Așadar, în sezonul 9 X Factor, Loredana va fi mentorul grupei de băieți sub 24 de ani, Florin Ristei a primit Grupurile, Ștefan Bănică va căuta factorul X în rândul fetelor de sub 24 de ani, în timp ce Delia crede că are categoria câștigătoare: Mixt este grupul pentru concurenți de peste 24 de ani, iar până acum jurata X Factor a câștigat în ambele cazuri când a mai fost mentorul lor – în 2013, alături de Florin Ristei, iar în 2018 împreună cu Bella Santiago.

Totodată, în timp ce jurații vor căuta factorul X în cel de-al nouălea sezon, cei de acasă vor intra în culisele emisiunii cu ajutorul actriței Ilona Brezoianu.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 25 septembrie 2020

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0