GfK lansează un nou sistem de monitorizare a performanței mărcilor care folosește inteligența relațională, GfK Brand Vivo, o metodă validată și precisă de monitorizare a modului în care consumatorii experimentează, comunică și relaționează cu mărcile. Aceasta ne arată cum experiențele cu mărcile construiesc relații care influențează comportamentul viitor.
Noua abordare GfK se bazează pe metafore din aria relațiilor interumane, pentru a reflecta evoluția conexiunilor sociale și emoționale pe care consumatorii le au cu mărcile. Astfel, clienții pot identifica și îmbunătăți relațiile pe care consumatorii le au cu mărca lor, concentrându-se pe tipurile de relații care au relevanță pentru performanța viitoare a acesteia.
Soluția de cercetare explorează în profunzime tipurile de relații și identifică acele oportunități neexploatate, pentru a converti relațiile puternice cu marca în comportament de cumpărare.
“Acele experiențe și conexiuni care ajută la transformarea capitalului încă neexplorat în acțiune permit oferirea unei perspective unice și intuitive care să ofere clienților noștri oportunitatea să crească valoarea mărcilor lor și, implicit, cota de piață a acestora.” a declarat Gavin Dickinson, Director of Brand Strategy la GfK.
“Vedem în Brand Vivo un punct de cotitură în evoluția de la monitorizările convenționale folosite în cercetarea de piață la o nouă gândire. Aceasta reflectă modul în care mărcile devin parte integrantă a vieții de zi cu zi în contextul actual în care relațiile devin mai profunde în urma interacțiunilor consumatorilor atât în lumea digitală cât și în cea fizică.”, a declarat Helen Zeitoun, Global Head of Brand and Customer Experience la GfK.