Connect with us

Digital

Gigantul Google, o noua tentativa de a intra pe piata publicitatii TV, prin intermediul unei platforme automatizate

Published

on

Reclame

Gigantul digital Google a anuntat, marti, o noua initiativa de a intra pe piata de publicitate TV, oferind clientilor posibilitatea sa cumpere inventar TV prin intermediul platformei sale de tranzactii automatizate de publicitate DoubleClick, potrivit Advertising Age.

Compania incearca sa intre, astfel, si mai mult pe teritoriul revendicat pana acum de agentiile de media, fiind a doua tentativa de acest fel, pe segmentul inca tanar, dar in crestere rapida al achizitiilor automatizate („programmatic”) de inventar TV pentru reclama, scrie Hotnews.ro .

Potrivit sursei citate, Google ofera clientilor posibilitatea sa cumpere automatizat spatiu TV ca parte a achizitiilor lor automatizate de digital video, prin platforma sa DoubleClick. Nu este limpede, pentru moment, ce retele TV vor fi accesibile si despre ce fel de inventar este vorba, nici care este audienta potentiala.

 

Este pentru prima data cand spatiul de reclama TV va putea fi vandut prin intermediul Google in aceasta maniera. Dar nu este prima incercare a companiei – privita pana acum mai degraba drept un concurent al televiziunilor, prin intermediul platformei Youtube – de a intra pe aceasta piata: in trecut, a mai oferit posibilitatea de achizitie a spatiului publicitar TV intr-o maniera similara AdWords, dar proiectul acela a fost intrerupt in 2012, deoarece nu a dat rezultate.

 

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar7 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending