Connect with us

Emisiuni

Gina Pistol – noul fermier al săptămânii la Ferma Vedetelor. Show-ul, lider de audienţă pe toate segmentele de public!

Redactia Radar de Media

Published

on

După tensiuni și discuții, fermierii au ajuns la concluzia că mai au foarte puțin timp de stat la Ferma Vedetelor și pentru această perioadă ei își doresc liniște și armonie.

Gina Pistol a fost aleasă de Doinița pentru a fi fermierul săptămânii, iar nea Rață a venit să locuiască la fermă pentru a le da concurenților o mână de ajutor.

Ce audienta a inregistrat show-ul?

Ferma Vedetelor a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, fiind urmărită în intervalul de difuzare 20:30 – 22:23 de peste 1.5 milioane de români la nivel național.

În minutul de aur, de la 22:18, peste 1.9 milioane de persoane priveau peripețiile fermierilor. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 9.0 puncte de rating și 20.8% share, în timp ce postul de televiziune situat pe locul doi, Antena 1 a obținut 7.5 puncte de rating și 17.3% share.

Cristina a avut parte de momentul de intimitate mult visat și s-a întâlnit cu iubitul ei, după două luni în care nu s-au văzut. Întâlnirea a fost plină de emoție, îmbrățișări, sărutări lungi, vești de acasă și lacrimi de dor.

Cei doi au râs și au glumit, iar Cristina a împărtășit cu iubitul ei experiențele prin care a trecut: „Nu m-am așteptat să îl văd azi! A fost superb! M-am simțit fix ca la a doua întâlnire cu Traian, a fost fix așa senzația. Emoția aia de început!”.

Jocurile acestei duminici au presupus o serie de competiții pe echipe: cursa cu saci, cu găleți și trasul sforii peste linia de marcaj. Concurenții s-au distrat copios și au câștigat zacuscă, ciuperci și miere, care au fost binevenite, deoarece au început să rămână fără provizii.

Vremea urâtă și ploioasă i-a ținut pe fermieri în acasă. Nea Rață a venit cu materiale de construcții pentru a termina ce au început, a făcut inventarul alimentelor și a constatat că nu mai au provizii. El le-a dat instrucțiuni pentru a face curat și cald în camera fermierului șef, deorece vor avea parte de musafiri importanți: el și valiza lui. Astfel, nea Rață va rămâne în fermă alături de concurenți pentru a-i ajuta să se organizeze: „Cu el prezent o să fie altceva!”, a spus Ionuț.

Ferma Vedetelor (3)

Foto Credit: PRO TV

Comentarii

Pagini: 1 2

Emisiuni

Bogdan Mălăele deschide noul sezon iUmor, premiera, la Antena 1

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Cel mai așteptat show de umor revine sâmbătă, 22 februarie, de la ora 20:00, la Antena 1. Printre surprizele pe care noul sezon le-a pregătit nu doar telespectatorilor, ci si juraţilor emisiunii se numără şi invitatul special al primei ediţii, actorul și stand-upper-ul Bogdan Mălăele, fiul lui Horaţiu Mãlãele.

Deşi obișnuit cu scena de teatru și cu cea de film, Bogdan Mălăele nu face de foarte mult timp stand-up, așa că a fost avertizat de colegii săi că scena de la iUmor nu este una ușoară. “A fost o mare bucurie să fiu invitatul special la deschiderea noului sezon de iUmor, am avut ceva emoții, știind de la colegii mei că e o scenă dificilă, dar m-am relaxat instant când am văzut ținuta Deliei, privirea tăioasă a lui Cheloo și am auzit râsul inconfundabil al lui Bendeac. Juriul a fost demențial, publicul a fost electrizant și Dan Badea a fost chel. Sper să vă placă cum a ieșit!”, a declarat stand-upper-ul.

“E o povară uriașă să fii fiul unui mare actor, mai ales al unui geniu al comediei. Este unul dintre cele mai bune momente ale unui invitat special pe scena asta”, au fost cuvintele lui Mihai Bendeac după momentul foarte bun al lui Bogdan Mălăele pe scena iUmor. Cheloo a fost fascinat, lucru care nu se întâmplă prea des la iUmor: “Bendeac, dacă renunți la iUmor, mi-aș dori măcar un sezon cu Bogdan Mălăele. Am fost fascinat de stand-up-ul lui! Vorbim tot timpul despre Horațiu Mălăele, îl stimăm din adâncul sufletului, iar băiatul îi calcă pe urme!”.

Fiecare dintre cei trei jurați își exprimă opţiunea prin „Thumbs Up” pentru „DA” şi „Thumbs Down” pentru „NU”, iar cei care obţin minimum două voturi favorabile, vor putea fi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite „iUmor”, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00. Câştigătorul fiecărei ediţii, cel care va acumula cele mai multe voturi în aplicaţia ”iUmor”, va fi anunţat în cadrul Observatorului orei 16:00 de luni.

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

Liviu Vârciu a început filmările pentru show-ul de dating Râmân cu tine, de la Antena 1

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Au început filmările pentru Râmân cu tine, quizz-show-ul de dating prezentat de Liviu Vârciu, pe care telespectatorii îl vor putea vedea, în curând, la Antena 1. La Râmân cu tine, 20 de femei își caută bărbatul visurilor într-un show de întâlniri provocator și plin de surprize.

Fiecare dintre ele are propriile așteptări și dorinţe de la bărbatul pe care îl vor alături, iar Liviu Vârciu le va ajuta să găsească partenerul visat. Din mai mulți potențiali parteneri care se vor prezenta în fața lor, fiecare doamnă sau domnișoară are posibilitatea sã aleagã cu cine şi-ar dori să rămână.

Mă bucur că o să pot cupla oameni, că o să-i pot face astfel fericiți. Rămân cu tine e o emisiune cu de toate, un show cu un final fericit, indiferent dacã cei doi vor rămâne sau nu împreună”, spune Liviu Vârciu, prezentatorul show-ului.

Rămân cu tine este un show de întâlniri provocator, electrizant și amuzant, în care primele impresii chiar contează. 20 de doamne și domnișoare care știu exact ce vor de la un tip își pot găsi partenerul dorit prin intermediul acestei emisiuni. Potențialii parteneri care apar în fața lor vor trebui să le impresioneze nu doar din punct de vedere fizic, ci și prin atitudine, preocupări, fel de a fi, hobby-uri urmând ca, în final, dacă vor trece cu bine de toate aceste “hopuri”, să iasă la o întâlnire. În urma acestei întâlniri, se va decide dacă cei doi rămân sau nu împreună.

În ultimii 20 de ani, formatul Take me out a fost realizat aproape pe tot mapamondul,  bucurându-se de un mare succes în țări precum Marea Britanie, Germania, Danemarca, Italia, Olanda, Canada. Indonesia, Korea, Irlanda, Thailanda, Franța, Belgia, China sau Australia.

 

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

Emoții, suspans și investiții de 425.000 de euro în cea de-a doua ediție a emisiunii Imperiul Leilor!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Aseară telespectatorii au aflat povești emoționante și au cunoscut antreprenori care și-au văzut visul finanțat. Cei 5 oameni de afaceri au investit un total de 425.000 de euro în afacerile cu potențial de dezvoltare.

 

Fondatorii afacerii The Soup Carousel, Petre Eremia și Ovidiu Ciobotariu, au primit o finanțare de 120.000 de euro pentru 35% din afacerea lor, de la Dragoș Petrescu. În plus, acesta le-a oferit și o opțiune de cumpărare de 500.000 de euro, pentru încă 20% din business-ul lor.

 

Tot aseară, telespectatorii au aflat povestea emoționantă a unui tânăr antreprenor, Nicolae Mavrichi, care de la vârsta de 9 ani a crescut într-un centru de plasament și a început să muncească de la 12 ani. Acesta a pus bazele propriei afaceri în 2018, Fresh Online, o firmă care produce sucuri naturale. Din puținul său, tânărul a sponsorizat un cross pentru persoane din centre de plasament, oferind 2.200 de sucuri naturale, în valoare de 18.000 ron. Mohammad Murad a fost impresionat acest gest și de povestea de viață a lui Nicolae și a decis să investească, oferindu-i 45.000 de euro pentru 1% din afacerea lui. „Acel gest frumos m-a făcut să mă mobilizez și să îți fac o ofertă. Ai dat 18.000 de ron și poți primi în schimb o sumă mult mai mare. Îți ofer 45.000 de euro pentru un procent de 1%.” Vizibil emoționat, tânărul a acceptat oferta.

 

Cea de-a doua ediție Imperiul Leilor a condus detașat topul audiențelor pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Show-ul a înregistrat 9.4 puncte de rating și 27.0% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut numai 5.2 puncte de rating și 15.1% share.

 

În edițiile următoare, telespectatorii vor vedea o mulțime de afaceri cu potențial și vor trăi emoția alături de antreprenorii care vin să își vadă visul finanțat.

 

Nu rata Imperiul Leilor, în fiecare miercuri, de la 20:30, la PRO TV!

Imperiul Leilor – Investeşte în tine!

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0