Connect with us

Muzica

Global Records, lider în topul difuzărilor muzicale

Avatar

Published

on

  • Muzica produsă de Global Records conduce topul difuzărilor pe cele mai importante posturi radio cu acoperire națională
  • Cei mai difuzați și ascultați artiști români ai momentului sunt artiștii Global Records
  • La începutul verii, Global Records a fost lider în Top 100 piese difuzate pe radio timp de 7 săptămâni consecutiv
  • Label-ul este lider absolut și la nivelul difuzărilor pe posturile TV muzicale

Muzica Global Records se aude peste tot, la radio, pe TV, în online. În topurile Mediaforest 7 din 10 piese aparțin, în medie, în fiecare săptămână Global Records, iar label-ul înregistrează creșteri semnificative și devine lider în topul difuzărilor pe cele mai importante posturi radio cu acoperire națională. Muzica românească este la fel de apreciată și ajunge să aibă același număr de play-uri ca cea de afară, iar hituri semnate de artiști precum The Motans, Carla’s Dreams, INNA, Delia, Irina Rimes sau Minelli domină playlistul posturilor de radio alături de piese internaționale. La începutul acestei veri, Global Records a condus Top 100 airplay-uri, timp de 7 săptâmâni consecutiv.

În perioada analizată (18 mai – 6 iulie), aproximativ 24 % din muzica difuzată pe posturile de radio este semnată de Global Records. Ceea ce înseamnă că artiștii label-ului sunt în acest moment cei mai difuzați și ascultați artiști români pe radio. Astfel, din analiza Topului 100 airplay săptămânal reiese că cei mai difuzați artiști ai momentului sunt The Motans, Irina Rimes, Delia, Carla’s Dreams, INNA, Vanotek, Minelli, Sickotoy, toți artiști Global Records. Piesele care s-au auzit cel mai des la radio în această perioadă sunt „Poem” (The Motans feat. Irina Rimes), „Rămâi” (Delia feat. The Motans), „Mariola” (Minelli), „Te vas” (INNA), „Luna” și „Ne topim” (Carla’s Dreams), „Cherry Lips” (Vanotek feat. Mikayla), „Addicted” (Sickotoy feat. Minelli), „Touch me” (Antonia).

Evoluția pieselor Global Records pe radio și TV în piața muzicală românească este una semnificativă, label-ul cunoscând una dintre cele mai rapide și dinamice creșteri. Dacă în Top 10 piese ale anului 2017, conform Mediaforest, Global Records avea 4 piese, în 2018 label-ul este prezent în același top cu nu mai puțin de 7 piese. De asemenea, Global Records este lider absolut și la nivelul pieselor difuzate pe posturile TV muzicale, din 2018 și până în prezent.

În perioada 18 mai – 13 iulie, „Poem” semnată de The Motans și Irina Rimes a fost cea mai difuzată piesă românească pe radio. Pe YouTube, aceasta are în prezent peste 22 de milioane de vizualizări. Piesa a fost scrisa și compusă de Denis Roabeș, Marcel Botezan, Sebastian Barac și Irina Rimes, iar de producția ei s-au ocupat Marco & Seba.

The Motans feat. Irina Rimes – Poem

https://www.youtube.com/watch?v=6HCnT_NqrQI&feature=youtu.be

An de an Global Records descoperă și lansează talente importante din industria muzicală, iar în 2019 Minelli a cucerit topurile. Artista cântăreață și songwriter se bucură de nu mai puțin de 5 piese difuzate în același timp la radio. Cel mai recent hit semnat Minelli, „Mariola”, a ajuns deja la peste 10 milioane de vizualizări pe YouTube, a fost numărul 1 pe Shazam și este difuzată în heavy rotation la radiourile din România, fiind în același timp în plină ascensiune în Turcia, Polonia, Bulgaria, Rusia și CIS, acolo unde a fost licențiată de parteneri locali. Piesa se află însă în plină promovare și pe restul teritoriilor lumii, sub licență RCA Deutschland, divizie a Sony Music Entertainment Germania. Alte piese difuzate pe radio și pe care Minelli și-a pus amprenta sunt „Touch me” – cântată de Antonia, „Fire to my heart” – Marco & Seba, „Paradise” – PAX (Paradise Auxiliary) sau „Addicted” – Sicktoy.

Minelli – Mariola

https://www.youtube.com/watch?v=OfbE4gW2Mfk

„Rămâi”, piesă lansată de Delia împreună cu The Motans, a ocupat prima poziție în Trending YouTube încă din prima zi după lansare și este și ea una dintre cele mai difuzate piese pe radio, având în acest moment peste 16 milioane de vizualizări pe YouTube. Topul celor mai difuzate piese pe radio este completat de piesele semnate Carla’s Dreams, „Ne topim” (peste 10 milioane de vizualizări pe YouTube) și „Luna” (peste 34 de milioane de vizualizări), dar și INNA cu „Te vas”, piesă inclusă pe albumul „YO” compus integral de artistă în limba spaniolă, sau DJ project cu „4 camere”.

Delia feat. The Motans – Rămâi

https://youtu.be/Le9jRdfPVBA

INNA – Te vas

https://www.youtube.com/watch?v=MpuZzJTt3LA

Carla’s Dreams – Luna

https://www.youtube.com/watch?v=D0QT3ZULTaI

Carla’s Dreams – Ne topim

https://www.youtube.com/watch?v=74CISnZURMU

Muzica semnată Global Records s-a aflat constant în cele mai importante topuri internaționale. Piesele lansate de acest label în 2018 nu numai că s-au auzit în 195 de țări, adică în toate țările de pe Glob, dar au și adunat nu mai puțin de 642 de milioane de vizualizări, 60 de piese în Trending, 123 de milioane de streamuri. Mai mult decât atât, fanii au petrecut peste 34 de milioane de ore ascultând muzica Global Records doar în 2018, ceea ce în ani înseamnă 3.970! În 2018, Global Records a avut 120 de lansări.

Comentarii

comments

Muzica

Lidia Buble lansează cel mai „INTENS” single

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Luna martie aduce și cel mai „INTENS” single pe care Lidia Buble îl lansează, atât la propriu, cât și la figurat. „INTENS” descrie pasiunea, dragostea, vulnerabilitatea, dar și dorința arzătoare pe care o femeie o simte atunci când iubește. „Tu ai aprins în mine un lucru nefiresc, de te văd în zece nuanțe de intens și te doresc” sunt versurile ce evidențiază intensitatea celor mai ascunse trăiri ce își fac loc în inima cuiva. 

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

Cu o poveste cinematografică regizată de către NGM, videoclipul dezvăluie o Lidia cum nu am mai văzut până acum. Captivă în propriile sentimente și gânduri ce se duc numai către el, artista încearcă să evadeze pentru a se regăsi pe sine. „Pentru mine începutul de primăvară e INTENS. E prima piesă dintr-o serie incredibilă de cântece cu parfum de hit. Despre tandrețe, despre nevoia noastră de a fi ocrotite, salvate, iubite și apreciate. Despre nostalgii, doruri și așteptări. Despre toate astea în 200 de secunde intense”, povestește Lidia despre noul single.

 

Anul trecut, artista a cucerit publicul cu hitul cu vibe-uri latino „La Luna” pentru care a colaborat cu Jay Maly și Costi, apoi a lansat „Cu ochii ăia verzi”, o baladă romantică și sensibilă, pentru cei timizi care s-au îndrăgostit inevitabil de cineva, dar care rămân totuși neobservați. În urmă cu cinci luni, Lidia Buble și Vunk au făcut echipă pentru „Vino, du-te”, single de succes ce și-a făcut loc în playlist-ul radiourilor chiar înainte de lansare.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Muzica

Randi revine cu piesa „Prinț și cerșetor”, un îndemn către simplitate

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

După un an atipic, Randi lansează „Prinț și cerșetor”, o piesă cu un mesaj aparte, un îndemn către căutarea adevăratei fericiri. În prima zi de primăvară, artistul Famous Production spune povestea celor care, prinși în vâltoarea vieții, au uitat să trăiască autentic, în această lume în care modestia și simplitatea nu mai au valoare.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

Randi spune că noua piesă este povestea societății de astăzi, în care contează în primul rând cât ai și nu cine ești, în care oamenii se zbat să acumuleze și uită că fericirea reală se regăsește în lucrurile simple și în interacțiunea cu ceilalți oameni.

 

Lumea e un loc în care simți că te pierzi pe tine urmărind idealuri fără noblețe, lipsite de profunzime. Alergând după bani, ca unică rațiune de a fi, ne îndepărtăm de ceea ce contează cu adevărat și devenim străini față de noi înșine. Urmăriți de îndoieli și nesiguranță vrem să ne găsim locul într-o lume care pare mare, însă neîncăpătoare pentru un anonim. Concluzia e că trebuie să-ți păstrezi inocența, iubirea, adevăratul tu, oriunde te-ai afla în lume și oricâți bani ai avea, pentru că puterea nu stă în lucrurile materiale, ci în lumina din interior!”, adaugă Randi.

Ca întotdeauna, piesele pe care artistul le lansează sunt compoziții proprii, iar regia videoclipului aparține de această dată lui Ionuț Trandafir. Filmările au avut loc într-un imobil din centrul Bucureștiului, producția fiind asigurată de Luca’s Art Film.

 

Povestea clipului aduce în față un personaj însingurat și nefericit, în ciuda vieții de lux pe care o trăiește. Motivat de idila cu o fată care duce o viață simplă, acesta trece peste prejudecăți și lasă în urmă viața sa strălucitoare, în căutarea adevăratei împliniri.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Muzica

INNA lansează videoclipul piesei ”Flashbacks” filmat în Dubai

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Global Records

INNA își ia prin surprindere fanii cu videoclipul piesei ”Flashbacks” pe care aceștia îl așteptau cu nerăbdare. Clipul a fost filmat de curând în Dubai, la Palazzo Versace, dar și la domeniul Manasia, și o prezintă pe artistă cu o imagine sexy, glam, cântând despre o iubire pierdută ale cărei amintiri o neliniștesc.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Și de data aceasta, INNA a lucrat cu Bogdan Păun (regizor) și Alexandru Mureșan (DoP) de la NGM Creative, producție video Loops production, Anca Buldur (make-up), Adonis Enache (păr), RDStyling (ținute).

 

Single-ul ”Flashbacks” face parte de pe albumul ”Heartbreaker” care include 10 piese obținute în urma sesiunii Dance Queen’s House. INNA a stat izolată trei săptămâni într-o casă alături de cei mai apreciați songwriteri și producători: Marco & Seba, Alex Cotoi, David Ciente și Minelli și a compus cu ei pentru piesele pe care publicul le-a putut asculta în premieră pe YouTube-ul artistei. Cele 10 piese se numesc ”Maza Jaja”, ”Heartbreaker”, ”One Reason”, ”Flashbacks”, ”You and I”, ”Beautiful Lie”, ”Gucci Balenciaga”, ”Sunset Dinner” și ”Thicky”.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Muzica

ANTONIA colaborează cu Yoss Bones pentru noul single Dinero

Avatar

Published

on

Foto Credit: Global Records

ANTONIA revine cu single-ul ”Dinero”, o piesă latino în engleză și spaniolă, în colaborare cu Yoss Bones, o artistă rap din Mexic.

 

”Dinero” a fost compusă de Marius Dia, Alex Parker, Yoss Bones, Adriana Opriș, Maria Alexandra Florea și produsă de Alex Parker și Marius Dia, aceiași producători cu care artista a lucrat pentru ”Matame”.

 

Videoclipul de la “Dinero” a fost filmat și regizat de NGM Creative (Bogdan Păun regizor și Alexandru Mureșan DoP), concept Chris Poszet și Andra Marta, producție video Loops Production. Echipa de beauty a ANTONIEI a fost formată din Andra Manea (make-up), George Cozma (hair) și Cristina Crăciun (styling). Artista poartă ținute îndrăznețe, cool, colorate și se distrează cu fetele într-un cadru rustic.

 

”Videoclipul de la „Dinero” este ideal, este fix pe stilul meu, cum îmi place mie să fiu, mă caracterizează – sexy și funny. Bineînțeles, cu echipa mea preferată de oameni talentați – Bogdan Păun, Alex Mureșan, dar și Chris Poszet și Andra Marta de la NGM Creative. Am lucrat pentru ”Dinero” cu Alex Parker și Marius Dia, cei care au făcut și ”Matame”, și le mulțumesc, sper să aibă și această piesă cel puțin succesul celeilalte. Yoss Bones a venit pe piesă la fix să completeze vibe-ul, am fost încântată că s-a alăturat și sper să vă placă, să vă dea o stare bună”, a spus ANTONIA.

 

Yoss Bones este o artistă hip-hop, rap și R&B din Mexic, cu peste 1 milion de ascultători pe Spotify, peste 500 000 de subscriberi pe YouTube și peste 600 000 de followers pe Instagram cu o evoluție rapidă pe scena muzicală.

Antonia a lansat de curând piesa ”Taifun”, videoclip în care invitat special este Alex Velea, iar anul trecut, artista și-a bucurat fanii cu piesele ”Rebound”, ”Lie I Tell Myself” și ”Muți”.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Muzica

AVA şi Connect-R ne cântă despre “Emoții”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

De Dragobete, AVA și Connect-R au lansat single-ul “Emoții”, chiar de ziua de naștere a artistei. Se anunță a fi colaborarea momentului în România, o piesă unde vocile celor doi artiști creează o armonie perfectă.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Emoții este ultima piesă de pe albumul omonim al AVEI. Aceasta vine în completarea celorlalte trei lansate până în prezent: “Hai pleacă”, “Vrei nu vrei” feat. Dorian și “Dragul meu”, toate având ca mesaj principal iubirea. Piesa transmite toate trăirile, gândurile și dorințele artistei, ea reprezentând vocea femeilor care își doresc să fie cea mai bună versiune a lor, pe toate planurile.

“Mi-a părut bine să colaborez cu AVA, este un artist în toată regula, piesa este foarte sensibilă și sper să aibă un succes real pentru că într-adevăr merită”, a spus Connect-R despre noul featuring. Clipul îi surprinde pe cei doi într-o atmosferă caldă, dar în același timp luxury, oferită de apartamentul prezidențial din Hotelul Sheraton.

“Această piesă reprezintă tabloul vieții mele. Mă reprezintă în totalitate. Este specială pentru mine pentru că am scris-o în 10 minute și pentru că este feat. cu un artist pe care îl admir foarte mult. Sper să ajungă la inimile voastre”, a declarat AVA despre mult așteptata colaborare.

Muzica celui mai nou single a fost compusă de AVA, versurile au fost scrise de artistă alături de Connect-R, iar orchestrația realizată de Mihai Grecan (Tigaie) și Alexandru Radu (Chopin).

 

AVA este artista care s-a remarcat la Vocea României și care a colaborat de-a lungul timpului cu cei mai cunoscuți artiși din România. Ea este cea care, alături de Mihai Grecan, a pus bazele casei de înregistrări Sonus Records și a școlii de canto Music City.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending