Connect with us

Muzica

Global Records, lider în topul difuzărilor muzicale

Published

on

 
  • Muzica produsă de Global Records conduce topul difuzărilor pe cele mai importante posturi radio cu acoperire națională
  • Cei mai difuzați și ascultați artiști români ai momentului sunt artiștii Global Records
  • La începutul verii, Global Records a fost lider în Top 100 piese difuzate pe radio timp de 7 săptămâni consecutiv
  • Label-ul este lider absolut și la nivelul difuzărilor pe posturile TV muzicale

Muzica Global Records se aude peste tot, la radio, pe TV, în online. În topurile Mediaforest 7 din 10 piese aparțin, în medie, în fiecare săptămână Global Records, iar label-ul înregistrează creșteri semnificative și devine lider în topul difuzărilor pe cele mai importante posturi radio cu acoperire națională. Muzica românească este la fel de apreciată și ajunge să aibă același număr de play-uri ca cea de afară, iar hituri semnate de artiști precum The Motans, Carla’s Dreams, INNA, Delia, Irina Rimes sau Minelli domină playlistul posturilor de radio alături de piese internaționale. La începutul acestei veri, Global Records a condus Top 100 airplay-uri, timp de 7 săptâmâni consecutiv.

În perioada analizată (18 mai – 6 iulie), aproximativ 24 % din muzica difuzată pe posturile de radio este semnată de Global Records. Ceea ce înseamnă că artiștii label-ului sunt în acest moment cei mai difuzați și ascultați artiști români pe radio. Astfel, din analiza Topului 100 airplay săptămânal reiese că cei mai difuzați artiști ai momentului sunt The Motans, Irina Rimes, Delia, Carla’s Dreams, INNA, Vanotek, Minelli, Sickotoy, toți artiști Global Records. Piesele care s-au auzit cel mai des la radio în această perioadă sunt „Poem” (The Motans feat. Irina Rimes), „Rămâi” (Delia feat. The Motans), „Mariola” (Minelli), „Te vas” (INNA), „Luna” și „Ne topim” (Carla’s Dreams), „Cherry Lips” (Vanotek feat. Mikayla), „Addicted” (Sickotoy feat. Minelli), „Touch me” (Antonia).

Evoluția pieselor Global Records pe radio și TV în piața muzicală românească este una semnificativă, label-ul cunoscând una dintre cele mai rapide și dinamice creșteri. Dacă în Top 10 piese ale anului 2017, conform Mediaforest, Global Records avea 4 piese, în 2018 label-ul este prezent în același top cu nu mai puțin de 7 piese. De asemenea, Global Records este lider absolut și la nivelul pieselor difuzate pe posturile TV muzicale, din 2018 și până în prezent.

În perioada 18 mai – 13 iulie, „Poem” semnată de The Motans și Irina Rimes a fost cea mai difuzată piesă românească pe radio. Pe YouTube, aceasta are în prezent peste 22 de milioane de vizualizări. Piesa a fost scrisa și compusă de Denis Roabeș, Marcel Botezan, Sebastian Barac și Irina Rimes, iar de producția ei s-au ocupat Marco & Seba.

The Motans feat. Irina Rimes – Poem

https://www.youtube.com/watch?v=6HCnT_NqrQI&feature=youtu.be

An de an Global Records descoperă și lansează talente importante din industria muzicală, iar în 2019 Minelli a cucerit topurile. Artista cântăreață și songwriter se bucură de nu mai puțin de 5 piese difuzate în același timp la radio. Cel mai recent hit semnat Minelli, „Mariola”, a ajuns deja la peste 10 milioane de vizualizări pe YouTube, a fost numărul 1 pe Shazam și este difuzată în heavy rotation la radiourile din România, fiind în același timp în plină ascensiune în Turcia, Polonia, Bulgaria, Rusia și CIS, acolo unde a fost licențiată de parteneri locali. Piesa se află însă în plină promovare și pe restul teritoriilor lumii, sub licență RCA Deutschland, divizie a Sony Music Entertainment Germania. Alte piese difuzate pe radio și pe care Minelli și-a pus amprenta sunt „Touch me” – cântată de Antonia, „Fire to my heart” – Marco & Seba, „Paradise” – PAX (Paradise Auxiliary) sau „Addicted” – Sicktoy.

Minelli – Mariola

https://www.youtube.com/watch?v=OfbE4gW2Mfk

„Rămâi”, piesă lansată de Delia împreună cu The Motans, a ocupat prima poziție în Trending YouTube încă din prima zi după lansare și este și ea una dintre cele mai difuzate piese pe radio, având în acest moment peste 16 milioane de vizualizări pe YouTube. Topul celor mai difuzate piese pe radio este completat de piesele semnate Carla’s Dreams, „Ne topim” (peste 10 milioane de vizualizări pe YouTube) și „Luna” (peste 34 de milioane de vizualizări), dar și INNA cu „Te vas”, piesă inclusă pe albumul „YO” compus integral de artistă în limba spaniolă, sau DJ project cu „4 camere”.

Delia feat. The Motans – Rămâi

https://youtu.be/Le9jRdfPVBA

INNA – Te vas

https://www.youtube.com/watch?v=MpuZzJTt3LA

Carla’s Dreams – Luna

https://www.youtube.com/watch?v=D0QT3ZULTaI

Carla’s Dreams – Ne topim

https://www.youtube.com/watch?v=74CISnZURMU

Muzica semnată Global Records s-a aflat constant în cele mai importante topuri internaționale. Piesele lansate de acest label în 2018 nu numai că s-au auzit în 195 de țări, adică în toate țările de pe Glob, dar au și adunat nu mai puțin de 642 de milioane de vizualizări, 60 de piese în Trending, 123 de milioane de streamuri. Mai mult decât atât, fanii au petrecut peste 34 de milioane de ore ascultând muzica Global Records doar în 2018, ceea ce în ani înseamnă 3.970! În 2018, Global Records a avut 120 de lansări.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Muzica

DJ Project la majorat: peste 2.500 de concerte și 6 piese pe locul 1

Published

on

 

DJ Project, duo-ul format din Gino Manzotti și DJ Maxx, împlinește 18 ani în industria muzicală. Ce înseamnă un majorat în lumea muzicii, a turneelor, a compozițiilor, a vizualizărilor și a producției? La întrebarea aceasta răspund chiar ei: „Dacă ar fi să rezumăm și să calculăm, ar ieși o listă frumoasă care ar include:
300 de milioane de vizualizări pe YouTube
20 de piese lansate, 18 dintre ele în top 10
6 piese pe locul 1
peste 2.500 concerte
3 milioane de kilometri parcurși în turnee
…și numerele sunt în continuă creștere pentru că pregătim ceva nou.”
Singurul aspect pe care cei de la DJ Project nu pot să-l estimeze este câte ore au stat în studio în ultimii 18 ani. Gino a povestit că uneori lucrează la tobele unei piese și două săptămani, până iese totul perfect. „La un moment dat, am stat trei săptămâni pentru că nu găseam finalul unui vers și nu puteam să mergem mai departe cu piesa. Nicio piesă de calitate nu se face într-o zi. Ca să termini o producție e nevoie de timp, trebuie să o reasculți, să fii tot timpul la curent cu ce se poartă, să fii în pas cu trendul. Lumea ne întreabă mereu – cum ați rezistat pe piață timp de 18 ani? Noi căutam mereu ceva nou. Schimbăm sound-ul, tobele, interpretarea. Totul e în continuă transformare.”

Despre DJ Project
Dj Project este un duo românesc format din Gino Manzotti (Handke Giuseppe) și DJ Maxx (Ovidiu Florea), ambii având rol de producători și DJ-i. Grupul s-a format în 2000 în orașul Timișoara, iar primul lor album, „Experience”, a fost lansat în 2001. În cei 18 ani de activitate cei de la DJ Project au produs 9 albume de studio și nu au încetat să își surprindă fanii pe parcurs. Având în spate mii de ore în studio, 20 de piese lansate dintre care 6 pe locul 1, 8 colaborări cu 4 artiști diferiți, concerte în 8 țări și milioane de kilometri traversați pentru concerte, trupa a devenit un simbol pentru muzica dance din România.
DJ Project s-a impus și în afara granițelor țării, iar piesa „Lumea ta” a fost relansată în limba engleză de către Ministry of Sound, după ce melodia a fost pe prima poziție timp de 40 de săptămâni consecutive. Melodia „4 camere” feat. AMI a fost imediat îndrăgită de fani și difuzată la toate radiourile din țară, ajungând la peste 14 milioane de vizualizări pe YouTube. Piesa a ajuns în top 10 la radio și TV încă din primele zile după lansare.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Muzica

SOS în cantități industriale în toată țara: 5GANG pleacă în turneu național

Published

on

 

Creează tendințe, surprind de la un proiect la altul și sunt idolii a milioane de fani: după succesul absolut al primului lor mare show de la Arenele Romane, din 1 iunie, când au reușit să adune 10.000 de spectatori în două concerte consecutive sold out, 5GANG ajung în această toamnă în toată țara. Pe harta turneului național se află principalele orașe, iar biletele au fost deja puse în vânzare: https://www.iabilet.ro/bilete-5GANG/ .

Piese precum „SOS”, „Story”, „Scuze” sau recent lansata „VIP” se vor auzi toamna aceasta live și în alte orașe în afară de București, iar fanii din Bacău, Iași, Brașov, Craiova, Oradea sau Galați vor fi parte dintr-un show de excepție, cu mult vibe și energie.

Orașele care se află până acum pe lista turneului 5GANG din toamna aceasta sunt:

„De când am făcut cele două show-uri de pe 1 iunie de la Arenele Romane, am fost bombardați cu mesaje de genul „când veniți și la noi în oraș?”, „vrem să vă vedem, nu am putut ajunge la București”. De asemenea, am fost foarte surprinși de numărul de oameni care au venit la show-ul de la Arene din mai multe colțuri ale țării, unii chiar de la mai mult de 400 de kilometri distanță, iar asta ni s-a părut impresionant. De aceea am decis să organizăm un turneu în toată țara, am vrut să luăm toată energia și toate lucrurile frumoase care s-au întâmplat la Arene și să le ducem cu noi prin toată țara, în turneul național. Atât prin meet and greet-urile care vor avea loc în fiecare oraș, cât și prin show-ul propriu-zis, noi dorim să ne cunoaștem mai bine cu fanii noștri. De fiecare dată când avem un concert sau un eveniment, pe noi ne surprinde că ei cunosc toate versurile, știu fiecare glumiță pe care noi o facem între noi. Se vede că e o chimie reală și tocmai de aceea ne place să facem cât mai multe evenimente și să avem cât mai multe ocazii de a ne cunoaște fanii și în offline”, a spus Selly.

Anul acesta, de 1 iunie, fenomenul 5GANG a creat un show unic pentru cei 10.000 de spectatori de toate vârstele, fani înfocați sau vedete precum Delia, Cătălin Măruță, Minelli, Codin Maticiuc, dar și BRomania. Un concert demn de un artist cu multă experiență, primul concert 5GANG i-a arătat pe cei mai iubiți vloggeri ai momentului într-o lumină diferită, aceștia reușind să ofere publicului o experiență, așa cum spun versurile lor, „SOS”. Totodată, 5GANG a stabilit, cu cele două concerte, un adevărat record pentru o trupă românească. După ce biletele la primul show „24/7” s-au epuizat rapid, la cererea fanilor, ei au organizat un al doilea eveniment, în aceeași zi, la care s-au vândut 50% dintre bilete în numai 7 zile de la punerea lor în vânzare.

Cum a fost la concertul 5GANG de la Arenele Romane, aici: https://www.youtube.com/watch?v=aSmW464bs-4

Cea mai recentă piesă 5GANG, „VIP”, lansată pe 10 august, are deja aproape 2 milioane de vizualizări pe YouTube. Piesa „VIP” a ajuns la peste 1 milion de vizualizări în doar 24 de ore și este în trending pe locul 1, iar teaser-ul se află pe locul 2 în trending. Liderul trupei, Selly, a regizat, produs și editat videoclipul.

5GANG – VIP

https://www.youtube.com/watch?v=NOEdokoduUs

La două zile după piesa „VIP”, Gami lansează piesa „Pe balans” împreună cu Medelin.

Gami x Medelin – Pe balans

https://youtu.be/fRskLhf1oCA

 

Despre 5GANG

5GANG este cu siguranță un fenomen care reușește să surprindă de la proiect la proiect, trezește curiozitate și creează tendințe cu fiecare melodie. Trupa alcătuită din cinci vloggeri talentați – Selly, Pain, Dia, Gami, Exploit – se bucură de realizări impresionante în acest domeniu. Toate piesele au fost numărul 1 în Trending YouTube și s-au clasat în topul magazinelor digitale. Sunt vocea unei generații, au o energie specială și sunt modelul de succes pornit în online, consacrat în offline.

Trupa 5GANG a reușit deja o performanță greu de egalat cu piesa „MOD AVION”, care a adunat 1 milion de vizualizări și a ajuns în trending pe poziția 1 în mai puțin de 24 de ore. La o lună de la lansare, piesa a ajuns la aproape 6,2 milioane de vizualizări. „SOS” a ajuns la peste 26 milioane de vizualizări. Energia pe care o transmite, dar și faptul că a fost o piesă foarte așteptată – au făcut din „SOS” o piesă extrem de cunoscută. Melodiile „Story”,  „Scuze” au în prezent peste 13 milioane de vizualizări, iar „Focuri” a ajuns la peste 30 de milioane de vizualizări.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Muzica

Bursa The Motans: Un proiect pentru sprijinirea studenților

Published

on

 

Artistul The Motans a ajuns în punctul în care simte că-și poate folosi notorietatea pentru a schimba câte puțin societatea, începând prin sprijinirea studenților dedicați. Denis Roabeș și-a propus să fondeze, împreună cu echipa Global Records, proiectul „BursaTheMotans” – destinat tinerilor care sunt pasionați de domeniul pe care și l-au ales, dedicați și serioși în ceea ce-și propun să facă. În urma unui amplu proces de recrutare, organizat în parteneriat cu Virgin Radio, 5 tineri vor primi lunar, timp de 10 luni, câte 2080 de lei. Proiectul „Bursa The Motans” va cumula în total 104.000 de lei, iar în cadrul lui se pot înscrie atât studenți din România, cât și din Republica Moldova.

Denis recunoaște că întregul proiect are o motivație personală, de suflet. „Motivația care stă în spatele oferirii acestor burse este foarte simplă. Vine din experiența mea personală, din viața mea. Anii mei de studenție nu au fost tocmai cum mi-i imaginam, și nu din cauza școlii. Lipsa anumitor posibilități financiare m-a împins la un program foarte încărcat: ziua la facultate, noaptea la muncă. Probabil e un scenariu cunoscut multora. Acea perioadă m-a făcut să simt o oarecare supărare. Voiam să dispun și eu de lejeritatea și timpul celor care pur și simplu puteau să învețe și să se bucure de experiențele oferite de studenție. Era o dorință atât de simplă: să fiu odihnit, să am timp să studiez. Acum, la 30 de ani, dau startul unei campanii frumoase pe care vreau să o dezvolt și să o transform într-o tradiție. Sper foarte mult să adun cât mai mulți oameni entuziaști alături de mine și să am sprijinul întregii societăți. Bursele The Motans sunt despre asta: despre a oferi timp studenților merituoși pe care să-l folosească pentru a studia și pentru a-și urma pasiunile. Construim prezentul pentru a iubi si viitorul!”, declară The Motans.

Toți cei care își doresc să obțină una dintre cele 5 burse trebuie să se înscrie în proiect pe www.bursathemotans.com începând cu data de 9 august. Câștigătorii vor fi aleși de catre Denis și echipa Global Records ținând cont de pasiunea lor, de rezultatele pe care le-au obținut până acum și cât sunt de convinși că educația este cheia de a reuși în viață. Cei cinci beneficiari ai „Bursei The Motans” vor fi anunțați pe 20 septembrie, iar publicul va avea un rol important în procesul de selecție. Fiecare persoană are posibilitatea de a vota pe site-ul bursathemotans.com, iar astfel îi poate ajuta pe Denis si echipa sa să facă alegerile cât mai potrivite.

Parcursul concurenților va fi prezentat pas cu pas pe site-ul dedicat proiectului și pe platformele de social media.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: