Connect with us

A-Z NEWS

GMP PR lansează divizia de Brand Journalism

Published

on

Reclame

 

Începând din luna martie, GMP PR lansează divizia de brand journalism. Departamentul va crea conținut editorial pentru clienții agenției și va îmbina strategia comunicării unui brand cu storytelling-ul jurnalistic.

Departamentul de brand journalism va fi condus de Alexandra Olivotto, care are peste 10 ani de experiență în presă și doi în marketing și PR. Alexandra a lucrat în principal în presa cotidiană (Cotidianul, EVZ), unde a coordonat departamentul de cultură și a acoperit festivaluri internaționale de film de la Cannes până la Beijing, dar a colaborat și cu publicații precum Adevărul, Academia Cațavencu, România literară, Omagiu, Le Monde Diplomatique, GQ, Dilema Veche, Esquire și Republica. În cariera de critic de film, a realizat numeroase interviuri cu celebrități: de la Monica Bellucci și Keira Knightley la Vanessa Redgrave, de la Claude Chabrol până la Lars von Trier și Woody Allen, de la Alan Alda și Michel Houellebecq până la Eric Cantona.

În Brand journalism gândim comunicarea unui brand ca într-o ședință de redacție: ce subiecte avem, ce unghiuri abordăm, care sunt cuvintele cheie. Toate trebuie să formeze o poveste dinamică a brandului, interesantă pentru consumator, care poate fi tradusă şi adaptată în funcţie de canalul de comunicare”, a spus Alexandra Olivotto, head of Brand Journalism Department.

Redarea poveștii unui brand este mult mai complexă acum decât era în urmă cu zece ani. S-a încheiat perioada textelor publicitare sau «piaristice», brandurile ori livrează conținut valoros, ori nu le va citi nimeni. Crearea departamentului a venit firesc în acest context, iar angajarea unui om cu experiență în ambele domenii ne permite să acoperim exact acea graniță dintre jurnalism și marketing”, a spus Ioana Mănoiu, managing partner GMP PR.

GMP PR, parte a GMP Group, este cea mai performantă agenţie independentă de relaţii publice din România, conform studiului Unlock Market Research din 2015. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional la competiţii precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award. Printre distincţiile primite se numără „PR Innovator of the Year”, „Romanian PR Agency of the year”, „Best use of PR Evaluation”,  „Newcomer European Agency of the Year”.

 

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar7 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending