GMP promovează noul Volkswagen Polo prin prisma relațiilor la distanță

0
803

„Avantajele relaţiilor la distanţă”, campania realizată de GMP Advertising pentru promovarea noului Volkswagen Polo, comunică dintr-o perspectivă proaspătă beneficiile consumului redus de combustibil, specific modelului.

Adresată în special publicului tânăr, campania prezintă cu umor, prin intermediul a zece spoturi, diverse elemente din viaţa unui cuplu la distanţă, care devin mai plăcute prin prisma folosirii noului Volkswagen Polo.

„Noul Polo vine, pe lângă nenumăratele gadget-uri care fac viaţa şoferilor mai uşoară, şi cu o gamă de motoare extrem de eficiente din punct de vedere al raportului dintre performanţă şi consum. De aceea, am căutat un unghi proaspăt pentru a comunica consumul mixt de doar 3,4 litri la suta de kilometri şi am ales astfel să vorbim despre avantajele relaţiilor la distanţă. Într-o serie de spoturi, mici dar puternice. Aşa cum este şi Noul Polo”, spune Mihai Gongu, Creative Director GMP Advertising.

„Publicul noului Polo este unul tânăr și foarte sensibil la prețuri. Pentru ei mașina înseamnă durabilitate, fiabilitate, eficiență și raport bun calitate-preț. Propunerea GMP din seria relațiilor la distanță comunică aceste atuuri cu umor și creativitate”, a spus Bogdan Florea, Brand Manager Volkswagen.

„Avantajele relaţiilor la distanţă” cuprinde componente TVC, spoturile rulează pe principalele canale TV, dar şi Social Media, campania urmând a fi promovată şi în mediul online.

Din echipa GMP care care a lucrat la realizarea campaniei fac parte: Mihai Gongu, Creative Director; Laur Răboj, Copywriter; Florin Pădurean, Art Director; Cristiana Belodan, Client Service Director; Ioana Stangacilovic, AV Producer.

Spoturile au fost filmate de echipa regizor & DoP – Hypno şi Ate, sunet Daniel Soare.

Din echipa Volkswagen fac parte Bogdan Florea (Director Marca – Volkswagen PKW) şi Anelise Moldovan (Specialist Marketing –  Volkswagen PKW).

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Comentarii