Connect with us

Evenimente

Golf pentru toți. Toți pentru golf! Prima ediție are loc la Pianu de Jos

Published

on

 

Pe 8 Iunie începe prima ediție a competiției PRO-AM Golf for Everyone, desfășurată la Clubul de Golf Profesor Paul Tomița din Pianu de Jos (jud Alba), primul teren de golf din țară. 16 jucători profesioniști de golf vor juca în flight-uri cu câte 4 jucători amatori, acordându-se cecuri pentru categoria pro în valoare totală de 6.000 euro și premii foarte atrăgătoare pentru categoria amatori, fondul total de premiere depășind 10.000 euro.  

Jucătorii profesioniști de top înscriși în competiția lansată de Asociația Golferilor Profesioniști sunt: Dimitri Chaynes, Austin Curtis, Mus Deboub, Duncan Muscroft, Stephan Nussbaum, Gustavo Barrios Rivas, Peter van der Toch, Andrei Bădiță, Dragoș Bădiță, Ovidiu Brebene, Radu Cîrtînă, Iulian Coman, Daniel Ionescu, Gheorghe Luţă,  Mircea Stoica și Gabriel Toader.

Competiția începe vineri, 8 Iunie, la ora 6:00 prin antrenamentul celor 80 jucători pe terenul Clubului de Golf Profesor Paul Tomița și se încheie la ora 18:00, după care jucătorii se reunesc în ședință tehnică pentru a fi trase la sorți flight-urile și a li se explica formatul și regulile competiției. La această întâlnire participă și jurnaliștii veniți special din București, alături de reprezentanții presei locale. Ziua de vineri se încheie cu o cină oferită celor peste 150 invitați de către Hotelul Leul de Aur din Sebeș.

Sâmbătă, 9 Iunie, este ziua decisivă – la ora 9:30 competiția va fi deschisă de către reprezentanții Asociației Golferilor Profesioniști și Clubul de Golf Profesor Paul Tomița alături de oficialități locale: domnul Ion Dumitrel – Președintele Consiliului Județean Alba și domnul Petruse Marin Ioan – Primarul Comunei Pianu. La ora 10:00 se da startul competiției, făcându-se o pauză pentru masa de prânz. Spectatorii au acces pe teren pe o suprafață delimitată și pot lua prânzul alături de jucători. După ora 16:00 competiția se declară încheiată, rezultatele urmând a fi anunțate în cadrul festivității de premiere. Se vor acorda 3 trofee pentru jucătorii profesioniști și 16 pentru echipele de amatori.

Duminică, 10 Iunie, vine rândul juniorilor pentru care Asociația Golferilor Profesioniști a creat competiția Golf for every Kid, etapa Kids Golf Tour România, Ediția I, concurs organizat de GolfLab.

Ne-am propus să contribuim la promovarea beneficiilor practicării acestui minunat sport, să creăm programe naționale pentru generațiile tinere și să activăm cât mai multe colaborări între cluburile de golf din țară. Golf for Everyone este doar un prim pas, organizația pe care o reprezint urmărește alinierea României în cel mai scurt timp la standardele internaționale atât în golful profesionist, cât și în cel amator. Suntem încântați să organizăm prima ediție a competiției la Clubul de Golf Profesor Paul Tomița și să onorăm astfel memoria unui om deosebit.”, declară Sebastian Grecu, Vicepreședintele Asociației Golferilor Profesioniști.

Brandul Alpin a ales să susțină acest eveniment din mai multe motive, poate cel mai important fiind acela că organizatorii au ales terenul de golf de la Pianu de Jos, un loc cu o încărcătură emoțională aparte pentru noi, ardelenii. Paul Tomița, cel care a pus bazele acestui sport în România, este unul dintre cei mai importanți oameni ai comunității noastre iar Alpin 57 Lux se implică activ în toate demersurile locale. A aduna la un loc profesioniștii și amatorii și a crea o competiție pentru tânăra generație – care va duce acest sport nobil mai departe – reprezintă valori pe care și noi le respectăm în cadrul organizației noastre. Respectând trecutul pregătim viitorul.” a spus domnul Ioan Istrate, fondatorul producătorului de înghețată Alpin 57 Lux.

Sponsorul principal este Alpin57Lux, evenimentul fiind organizat cu sprijinul Hotelului Leul de Aur, Lighthouse Golf & Spa Resort, Champ du Golf, Tarom, Awa-dental esthetic clinic, Caran D’Ache, 888 Marveii Print, Heidi Chocolat, Domaine Muntean, Iris Broadcast, Vision Research și Schneider Productions, partenerii media fiind Agerpres, Cariere, Centrul De Informare și Promovare Turistică Alba Iulia, Cronica Română, DCNews, Doingbusiness.ro, GolfinRomania.ro, Național TV, National24Plus, NationalFM, Manager Express, New Edition News, Radar de Media, Radio România, Rol.ro, România Liberă, Transilvania Business, Turnul Sfatului și Urbea Mea.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

HYMN: Sarah Brightman în concert, in 2019 la Bucuresti

Published

on

 

Sarah Brightman, cea mai de succes soprană din lume, vedeta cu recorduri impresionante la albumele vândute va fi prezentă la București cu ocazia turneului mondial ,,HYMN: Sarah Brightman în concert’’.

Evenimentul va avea loc la Sala Palatului, pe 21 octombrie, ora 20.00.

Biletele vor fi puse în vânzare publicului larg începând cu data de vineri, 14 decembrie 2018, ora 11.00, și vor fi disponibile la Casa de Bilete a Salii Palatului și online pe vandbilete.ro, entertix.ro, iabilet.ro, eventim.ro., bilete.salapalatului.ro.

”Cred că fanii ar trebui să… aștepte neașteptatul!” – a declarat Sarah Brightman înainte de începerea turneului mondial ,,HYMN: Sarah Brightman în Concert’’ care va debuta în America de Sud și va cuprinde peste 125 de spectacole pe cinci continente.

Sarah Brightman, îmbărcată în Swarovski

Pentru a spori atractivitatea și magia concertelor sale, Sarah Brightman colaborează cu celebra firmaă ”Swarovski”, special pentru acest turneu mondial. Costumațiile sale de scenă, impresionante, sofisticate, create și elaborate până în cel mai mic detaliu, dar și tiarele orbitoare vor avea în componență cristale Swarovski. Fanii vor avea posibilitatea de a lua acasă un ”memento” strălucitor dintr-o varietate de produse personalizate din linia de produse ce poarta semnatura lui Sarah, linie creată, confecționată manual și impodobită cu cristale de la Swarovski. Mai multe informatii despre acest parteneriat atât de special, vor fi dezvăluite în lunile următoare.

A fost lansat noul album Sarah Brightman – ,,HYMN’’

Sarah Brightman a lansat pe 9 noiembrie 2018cel de-al cincisprezecelea album al său, intitulat HYMN (Decca Gold/Universal Music Group). HYMN este prima înregistrare de studio a artistei de la lansarea în 2013 a albumului ”Dreamchaser”, care a dominat topurile internationale, Sarah Brightman fiind pionierul stilului clasic crossover, fiind și nominalizată la premiile GRAMMY pentru mai multe Discuri de Platină cucerite prin vânzarea de albume.

 

“Sunt atât de încântată să împărtășesc bucuria apariției acestui album cu toți fanii mei din întreaga lume” – a declarat artista. ”HYMN este incitant de eclectic, cuprinzând stiluri diferite de muzică, și aștept cu nerăbdare sa interpretez piesele cele noi cu ocazia turneului mondial. Fiecare proiect musical al meu a venit din inimă, din acea emoție care mă însoțește pretutindeni și am vrut să dăruiesc cântece care sa sune foarte frumos și înălțător. Pentru mine <<imnul>> sugerează bucuria deplină, un sentiment de speranță și lumină, ceva familiar și sigur, si sper ca sentimentul rezonează prin muzica mea”.

Sarah Brightman s-a întors în studioul de înregistrări în 2016 pentru a începe să lucreze la HYMN împreună cu producătorul și colaboratorul său, Frank Peterson, cel care i-a influențat în mod semnificativ cariera și care a culminat cu productia a opt titluri de referință,  definitorii pentru artistă: ”Dive” [1993], ”Fly” [1995], ”Timeless (Time To Say Goodbye)” [1997], ”Eden” [1998], ”La Luna” [2000], ”Harem” [2003] si ”Symphony and Winter Symphony” [2008].

HYMN, având o tematică spirituală, este o colectie inspirată de melodii orchestrate, cu acompaniament coral, despre a carei înregistrare Brightman spune ca a simțit-o ca fiind extrem de liniștitoare pentru această perioada a vieții ei. Chiar și albumulaproape că a făcut înconjurul lumii, pentru că a fost înregistrat în studiourile din Hamburg, Miami, Londra, Vancouver, Los Angeles, New York și  Budapesta.

Tonalitatea mistică și înălțătoare a lui ”HYMN” este dată chiar de melodia ce poartă același nume – o piesă a formatiei britanice prog-rock ”Barclay James Harvest”. Albumul cuprinde melodii ale unor compozitori moderni precum Eric Whitacre, muzicianul și compozitorul japonez Yoshiki (“Miracle“) si DJ-ul german Paul Kalkbrenner (“Sky and Sand“). Piesa de final este o nouă interpretare a celebrului duet Sarah Brightman – Andrea Bocelli, “Time to Say Goodbye”, cu versuri scrise chiar de ea, pentru prima dată în limba engleză.

Cunoscută și apreciată pentru vocea sa ”în gamă de trei octave” si pentru pionieratul mișcării muzicale clasice – crossover, Sarah Brightman a reușit vânzări globale de peste 30 de milioane de albume. Este singurul artist care a cucerit simultan și ajuns pe primele pozitii atât în top-urile ”Billboard” de muzică de dans, cât și în cele ale muzicii clasice; Sarah Brightman a câștigat peste 180 de Discuri de Aur si Platină  pentru vânzările de albume în peste 40 de țări.

Prezența sa în celebra ”The Phantom of the Opera”  a făcut ca  în întreaga lume, coloana sonoră să se vândă în peste 40 de milioane de exemplare. Duetul său cu Andrea Bocelli, “Time to Say Goodbye” a devenit un succes international care a vândut peste 12 milioane de exemplare în întreaga lume. Albumele Sarah Brightman, ”Eden”, ”La Luna”, ”Harem” și ”Symphony” au ajuns în primele poziții ale top-urilor ”Billboards” și au fost promovate în turnee mondiale de mare succes. Să nu uitam că a concertat și la multiple evenimente prestigioase, precum concertul din 2007 dedicat Prințesei Diana, Jocurile Olimpice de la Barcelona din 1992 si Jocurile Olimpice de la Beijing din 2008.

Biletele pentru turneu vor fi vandute publicului larg incepand cu data de  vineri, 14 decembrie, ora 11.00, la casa de bilete a Salii Palatului si online pe vandbilete.ro, entertix.ro, iabilet.ro, eventim.ro, bilete.salapalatului.ro.  Biletele vor avea preturi cuprinse intre 750 lei si 150 lei.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

A treia editia Noblesse Palace Christmas Fair s-a incheiat

Published

on

 

Sambata, 8 decembrie, s-a incheiat a treia editie Noblesse Palace Christmas Fair, organizat de Palatul Noblesse- Lifestyle Palace. In perioada 6-8 decembrie, Palatul Noblesse- Lifestyle Palace s-a transformat intr-un spatiu plin de surprize decorative, cadouri inedite si evenimente memorabile. 

Vizitatorii au fost intampinati in atmosfera fermecata a palatului cu oferte de cadouri pentru toate varstele: decoratiuni si mic mobilier de la Noblesse Interiors, accesorii, gentute si haine de la Borro, produse de ingrijire personala de la Bionike, pantofi si imbracaminte din lana de la Giesswein, bijuterie contemporana unicat lucrata manual, din argint, aur, sau cu pietre semipretioase de la 8 Dimensions Jewelry, obiecte de design fabricate manual de la Quest Design, portofele si agende de la Papermonks, rochii de la Beatrice Lianda Dinu si cosuri cadou de la Vinexpert.

In fiecare zi a Noblesse Palace Christmas Fair, Palatul Noblesse- Lifestyle Palace a oferit vizitatorilor ateliere de gatit, concerte de colinde, prezentare de moda si petrecere de Craciun: Bal Caritabil pentru sustinerea Fundatiei “Sansa la Viitor”, concert Jazzy Jo, networking si concert Graziella– fata cu vioara electrica, concert colinde cu solisti de la Opera Nationala Bucuresti, concert colinde copii de la “150 de zambete”, prezentare de moda copii  It KIDS- Art school & modelling agency si intalnire cu Mos Craciun care a impartit cadouri tuturor copiilor prezenti.

Timp de 3 zile, bucataria palatului a gazduit bucatari iscusiti de la Horeca School: Chef Stefan Popescu– turta dulce  de Craciun , Chef Laura– low carb pentru doamne si mame, Pastry Chef Alisia– muffins, biscuiti, decoruri, ce au ademenit invitatii cu delicatese home made, iar Biblioteka Hub a fost transformata in Biblioteka Café!

Sponsori: Stalinskaya Vodka, Rose Mary, 1000 de chipuri, Alka, Mogyi, DNS Birotica

Parteneri media: Femeia, Kudika, Garbo, Business Woman, 9AM, Wall Street, Canal 33, România Liberă, Casa mea, Ghidul Miresei, Famost, Revista Babilon

Loredana Preda, CEO Noblesse Grup International, a declarat: “Cea de-a treia editie Noblesse Palace Christmas Fair i-a adus impreuna pe toti cei care au dorit sa impartaseasca alaturi de noi spiritul sarbatorilor de iarna, in atmosfera festiva si primitoare a Palatului Noblesse. Usa casei ne-a fost larg deschisa prietenilor, clientilor, partenerilor, dar si publicului larg care intelege si aprecieaza nobletea unor valori care ne caracterizeaza si au simtit bucuria de a darui, de a petrece alaturi de persoane deosebite, pline de pasiune la acest sfarsit de an. Anul 2018 marcheaza un an important pentru brandurile noastre, atat pentru proiectele de design de interior pe care le-am implementat prin Studio Insign si Noblesse Interiors, evenimentele corporate si private gazduite pentru clientii nostri la Palatul Noblesse, cat si pentru expozitiile Fusion Arts organizate de Asociatia Culturala Noblesse. Sunt recunoscatoare clientilor nostri, partenerilor care ne sunt alaturi, dar si echipei Noblesse care sustine prin daruire si profesionalism viziunea si valorile grupului Noblesse.”

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Echipa România, te iubesc! va pleca intr-un turneu de promovare prin tara

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

În perioada 14-20 decembrie, Paula Herlo, Alex Dima, Cosmin Savu, Cristian Leonte, Paul Angelescu și Rareș Năstase lansează volumul România, te iubesc! în țară. Cititorii îi vor putea întâlni în Arad, Timișoara, Oradea, Cluj-Napoca, Sibiu, Brașov și București.

Cartea România, te iubesc!, lansată împreună cu Editura Humanitas, înglobează cele mai importante anchete, dar și povești nespuse despre reportajele pe care cei cinci corespondenți speciali le-au realizat de-a lungul celor 10 ani. ”Avem viață în sânge”, ”Tu știi ce mai face copilul tău?”, ”Dunărea, un fluviu de prostie”, ”Dezastrul din pădurile României”, ”Sclavi pe pământul mafiei”, ”Standard pentru Est?”, ”Cine a pus ARO pe butuci?”, ”Căile furate române – CFR Marfă” sau ”Centura, veșnic neterminată” sunt doar câteva dintre anchetele-document pe care cititorii le regăsesc în carte.

Cititorii se vor putea întâlni cu echipa România, te iubesc!, în cadrul unor evenimente de lansare cu sesiuni de autografe, în mai multe orașe din țară.

Programul turneului de lansare a volumului România, te iubesc!:

  • Arad – vineri, 14 decembrie, ora 18:30, Librăria Cărturești
  • Timișoara – sâmbătă, 15 decembrie, ora 15:30, Librăria Humanitas
  • Oradea – duminică, 16 decembrie, ora 15:00, Librăria Humanitas
  • Cluj – luni, 17 decembrie, ora 18:00, Librăria Humanitas
  • Sibiu – marți, 18 decembrie, ora 19:30, Librăria Humanitas
  • Brașov – miercuri, 19 decembrie, ora 18:00, Librăria Humanitas
  • București – joi, 20 decembrie, ora 19:00, Librăria Humanitas Cișmigiu

 

România, te iubesc! a fost o idee care a crescut natural în redacţia Ştirilor PRO TV. Un format de reportaje, anchete şi investigaţii de calitate mereu mai bună, cu standarde mereu mai mari. 2018 este un nou capitol în istoria emisiunii. «Cum să facem scris din imagine?». Aveam cu toţii în minte imagini superbe sau dezolante, fragmente de interviuri în care participanţii puteau fi premiaţi pentru jocul artistic, scene dense şi rapide în care totul era în mişcare.

Cum să le descrii ca să rămână la fel de valoroase ca la televizor? Forma fizică, firească, în care se aşază faptele şi imaginile înainte de a deveni un reportaj finit este totuşi scrisul. Materialele «au trecut sticla», după cum ne arată reacţiile publicului care ne urmăreşte. Suntem acum pe un teritoriu nou, curioşi dacă universul creat de personalităţile corespondenţilor prinde viaţă încă o dată, în mintea cititorului de data aceasta”, spune Cristian Leonte, prezentatorul emisiunii România, te iubesc!.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending