Connect with us

Evenimente

Golf pentru toți. Toți pentru golf! Prima ediție are loc la Pianu de Jos

Published

on

 

Pe 8 Iunie începe prima ediție a competiției PRO-AM Golf for Everyone, desfășurată la Clubul de Golf Profesor Paul Tomița din Pianu de Jos (jud Alba), primul teren de golf din țară. 16 jucători profesioniști de golf vor juca în flight-uri cu câte 4 jucători amatori, acordându-se cecuri pentru categoria pro în valoare totală de 6.000 euro și premii foarte atrăgătoare pentru categoria amatori, fondul total de premiere depășind 10.000 euro.  

Jucătorii profesioniști de top înscriși în competiția lansată de Asociația Golferilor Profesioniști sunt: Dimitri Chaynes, Austin Curtis, Mus Deboub, Duncan Muscroft, Stephan Nussbaum, Gustavo Barrios Rivas, Peter van der Toch, Andrei Bădiță, Dragoș Bădiță, Ovidiu Brebene, Radu Cîrtînă, Iulian Coman, Daniel Ionescu, Gheorghe Luţă,  Mircea Stoica și Gabriel Toader.

Competiția începe vineri, 8 Iunie, la ora 6:00 prin antrenamentul celor 80 jucători pe terenul Clubului de Golf Profesor Paul Tomița și se încheie la ora 18:00, după care jucătorii se reunesc în ședință tehnică pentru a fi trase la sorți flight-urile și a li se explica formatul și regulile competiției. La această întâlnire participă și jurnaliștii veniți special din București, alături de reprezentanții presei locale. Ziua de vineri se încheie cu o cină oferită celor peste 150 invitați de către Hotelul Leul de Aur din Sebeș.

Sâmbătă, 9 Iunie, este ziua decisivă – la ora 9:30 competiția va fi deschisă de către reprezentanții Asociației Golferilor Profesioniști și Clubul de Golf Profesor Paul Tomița alături de oficialități locale: domnul Ion Dumitrel – Președintele Consiliului Județean Alba și domnul Petruse Marin Ioan – Primarul Comunei Pianu. La ora 10:00 se da startul competiției, făcându-se o pauză pentru masa de prânz. Spectatorii au acces pe teren pe o suprafață delimitată și pot lua prânzul alături de jucători. După ora 16:00 competiția se declară încheiată, rezultatele urmând a fi anunțate în cadrul festivității de premiere. Se vor acorda 3 trofee pentru jucătorii profesioniști și 16 pentru echipele de amatori.

Duminică, 10 Iunie, vine rândul juniorilor pentru care Asociația Golferilor Profesioniști a creat competiția Golf for every Kid, etapa Kids Golf Tour România, Ediția I, concurs organizat de GolfLab.

Ne-am propus să contribuim la promovarea beneficiilor practicării acestui minunat sport, să creăm programe naționale pentru generațiile tinere și să activăm cât mai multe colaborări între cluburile de golf din țară. Golf for Everyone este doar un prim pas, organizația pe care o reprezint urmărește alinierea României în cel mai scurt timp la standardele internaționale atât în golful profesionist, cât și în cel amator. Suntem încântați să organizăm prima ediție a competiției la Clubul de Golf Profesor Paul Tomița și să onorăm astfel memoria unui om deosebit.”, declară Sebastian Grecu, Vicepreședintele Asociației Golferilor Profesioniști.

Brandul Alpin a ales să susțină acest eveniment din mai multe motive, poate cel mai important fiind acela că organizatorii au ales terenul de golf de la Pianu de Jos, un loc cu o încărcătură emoțională aparte pentru noi, ardelenii. Paul Tomița, cel care a pus bazele acestui sport în România, este unul dintre cei mai importanți oameni ai comunității noastre iar Alpin 57 Lux se implică activ în toate demersurile locale. A aduna la un loc profesioniștii și amatorii și a crea o competiție pentru tânăra generație – care va duce acest sport nobil mai departe – reprezintă valori pe care și noi le respectăm în cadrul organizației noastre. Respectând trecutul pregătim viitorul.” a spus domnul Ioan Istrate, fondatorul producătorului de înghețată Alpin 57 Lux.

Sponsorul principal este Alpin57Lux, evenimentul fiind organizat cu sprijinul Hotelului Leul de Aur, Lighthouse Golf & Spa Resort, Champ du Golf, Tarom, Awa-dental esthetic clinic, Caran D’Ache, 888 Marveii Print, Heidi Chocolat, Domaine Muntean, Iris Broadcast, Vision Research și Schneider Productions, partenerii media fiind Agerpres, Cariere, Centrul De Informare și Promovare Turistică Alba Iulia, Cronica Română, DCNews, Doingbusiness.ro, GolfinRomania.ro, Național TV, National24Plus, NationalFM, Manager Express, New Edition News, Radar de Media, Radio România, Rol.ro, România Liberă, Transilvania Business, Turnul Sfatului și Urbea Mea.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

CARLA’S DREAMS: „Nocturn” – o producție impresionantă, o adevărată desfășurare de forțe

Published

on

 

Sâmbătă seara, Romexpo a fost plin de oameni veniți să îi vadă live pe artiștii lor preferați. După trei concerte sold out la Arenele Romane, Carla’s Dreams au cântat pentru prima dată la Romexpo, în fața a 8500 de fani, în super show-ul “Nocturn”, o experiență începută în online cu multe piese și testimoniale lansate de-a lungul a 200 de zile, precum „Ne topim”, „Itsova”, „Ca benzina”, „Luna” și care a continuat cu un eveniment pe care publicul nu îl va uita prea curând. 

În deschiderea show-ului, au cântat Mark Stam și Vanotek împreună cu Lori, Mikayla și Muse Quartet.

 

„Nocturn” – o producție impresionantă, o adevărată desfășurare de forțe

„Nocturn” este evenimentul cel mai grandios al unui artist român, cu o producție impresionantă de care s-au ocupat peste 100 de oameni, cu scenă de 62 de metri liniari, 350 de mp de led, 4 kilometri de cablu, 1000kw consum, 400 de lumini, cu cel mai puternic sistem de sonorizare din țară, 20 de tiruri cu echipamente, grafică dedicată.

„Sunt onorat să produc show-ul „Nocturn”, primul concert Carla’s Dreams de la Romexpo, un eveniment grandios pentru un artist care surprinde de fiecare dată. Mi-am propus un spectacol complex, cu multe elemente și efecte care să asigure o experiență completa pentru fani și cred că am reușit: de la lumini, lasere, visuals, până la scenografie, sonorizare impecabilă și scena impresionantă”, a declarat George Carabelea, producătorul concertului „Nocturn”.

Din punct de vedere al scenografiei, conceptul show-ului „Nocturn” a fost unul industrial, cu multe cuști retroluminate în care au apărut pe rând dansatori sau instrumentiști și cu ventilatoare în fundalul scenei. Un alt element scenotehnic impresionant a fost cercul central de lumini care cobora deasupra scenei.

De asemenea, band-ul a fost acompaniat de o orchestră simfonică: viori, violoncele, viole, trompete, trombon, tenori, dar și de o trupă de percuționiști pe butoaie.

 

Vedete invitate pe scena de la Romexpo

Invitații speciali ai concertului „Nocturn” au fost Antonia, alături de care au cântat „Te rog”, dar și o piesă în premieră, „Anxietate”. Împreună cu Delia, Carla’s Dreams au cântat „Inima” și super-hitul „Cum ne noi”. Multă energie din partea publicului s-a simțit de asemenea alături de alți invitați, precum Deliric cu piesa „Dependent” și Blacklist cu „Tequila”.

Piesa „Ne bucurăm în ciuda lor” a fost reinterpretată într-o variantă aparte, cu influențe internaționale, cu orchestră simfonică. Din setlist-ul de la concert nu au lipsit nici „P.O.H.U.I”, „Născuți în Moldova”, „Până la sânge”, „Imperfect” sau „Eroina”.

Emoționante au fost și momentele în care publicul a fost cu sufletul alături de cei de la Carla’s Dreams cântând la unison piesa „Unde”, dar și când fanii au ridicat, la piesa „Luna”, un banner alb uriaș cu mesajul „Nocturn”. Nu au lipsit elementele și efectele speciale de scenă, lasere, lumini, foc de artificii grandios la final.

Concertul „Nocturn” al celor de la Carla’s Dreams a fost organizat de Global Records și BestMusic Live Concerts și susținut de KFC, George, primul banking inteligent, Nivea, VOLT, Black Cab, Antena 1, Radio ZU și ZUTV.

Scenotehnica a fost asigurată de Arena Events, visuals NRG Moldova, efecte pirotehnice Pyro Events și laserele KLS Lasers.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

La ce trucuri apeleazã Elena Gheorghe pentru concertul de la Sala Palatului

Published

on

 

Mai sunt doar câteva zile pânã la super concertul de muzicã armãneascã pe care Elena Gheorghe îl va susţine pe data de 23 mai la Sala Palatului, aşa cã artista a intrat în linie dreaptã cu ultimele pregãtiri. Pe lângã orele petrecute în sala de repetiţii, Elena acordã în aceastã perioadã o importanţã foarte mare corzilor vocale și condiției fizice.

Astfel, de câteva zile, artista şi-a schimbat puţin tabieturile: “Chiar dacã îmi place sã îmi încep dimineaţa cu o cafea bunã, în ultimul timp am renunţat la ea, tocmai pentru a evita deshidratarea, al cãrei impact îl resimt imediat la nivelul corzilor vocale. Ba chiar am şi un truc, pe care îl folosesc înainte de concerte: consum mai multe acadele, despre care se ştie cã ajutã fantastic la stimularea glandelor salivare, care, la rândul lor hidrateazã corzile vocale. Iar de când am descoperit acadelele de la farmacie, fãrã zahãr, nu pot decât sã spun cã sunt foarte fericitã”, povesteşte Elena.

Acestea nu sunt însã singurele trucuri la care cântãreaţa apeleazã înaintea marilor concerte. Elena are şi un preparat pe care îl consumã înainte de a urca pe scenã, același pe care îl consuma și Elvis Presley. “Se cheamã chiar The Elvis Smoothie şi este fãcut din combinaţia preferatã a acestuia: bananã şi unt de arahide. Eu adaug câteodată şi puţinã ciocolatã neagrã şi o canã de lapte de migdale neîndulcit. E o bãuturã delicioasã şi în cazul meu funcţioneazã de minune, mai ales cã e cunoscut faptul cã banana, în combinaţie cu ciocolata neagrã alungã emoţiile! Pentru cã da, trebuie sã recunosc,  am emoţii mari pentru tot ce se va întâmpla pe 23 mai!”, a mai dezvãluit artista.

Pe 23 mai,  Elena Gheorghe va susține un concert de muzică armânească la Sala Palatului, având invitați unul și unul: Gicu Coada, Sirma Guci, Steaua di Vreari etc. Dupã succesul înregistrat cu piesa “Luna Alba”, care a depãşit 15 milioane de vizualizãri pe YouTube, Elena va lansa pe 23 mai şi un nou album de muzicã armãneascã, care va conţine 11 piese.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Designerul Silvia Șerban – despre noile materiale eco din industria fashion, la conferința „Viitorul este (Inter)Schimbabil – Sustainability Talk”

Published

on

FOTO CREDIT: FABRICA DE PR
 

Preocupată de sustenabilitate, economie circulară și mai ales de implementarea acestor concepte în industria fashion, designerul Silvia Șerban organizează conferința „Viitorul este (Inter)Schimbabil”, o discuție pe tema sustenabilității, din cadrul Cartierului Creativ al RDW 2019. 

Pe 20 mai, de la ora 18:30, la Hotel Epoque, Cismigiu Central Park 17C, intrarea Aurora, Silvia Șerban îl va avea invitat pe Luca Olivini, Material Manager al departamentului Eco Hub la C.L.A.S.S. (Creativity, Lifestyle And Sustainable Synergy), o multi-platformă din Milano specializată în integrarea noilor generații de valori eco, cu precădere în industria fashion.

Atât eu, cât și invitatul meu, Luca Olivini, vom atrage atenția asupra punctelor cheie pornind de la creativitate, inovare, responsabilitate în ceea ce privește atât produsul, cât și producția și, nu în ultimul rând, comunicarea. În plus, în curând vom fi obligați, atât designerii, cât și consumatorii, să adoptăm noile reglementări impuse european în privința economiei circulare, iar moda, ca a doua industrie poluatoare în prezent, va trebui să se adapteze. Sustenabilitatea va fi „must have-ul” următorilor ani”, declară Silvia.

Creatorul de modă spune că, încă de la începutul carierei sale a folosit materiale și accesorii care proveneau din domenii diferite de cel al modei. Primele sale colecții au fost făcute deconstruind haine deja existente sau a căutat metode de croit prin care să rezulte cât mai puține pierderi de material. „În timp am dezvoltat modele care își pot schimba forma pentru a obține structuri diferite adaptabile la nevoi diferite. În felul ăsta gândesc că materialul folosit este cât mai mult exploatat și că ofer cumpărătorului mai multe opțiuni pentru a-și valorifica banii cheltuiți cu un produs cumpărat de la mine, ceea ce reprezintă o latură importantă a sustenabilității. În 2015 am participat cu un stand în cadrul Milan Expo și așa i-am cunoscut pe Luca și pe Giusy Bettoni, CEO și fondatoarea C.L.A.S.S. Am fost fascinată de pasiunea cu care Giusy vorbește despre toată munca din spatele acestui proiect, despre materialele la care au participat în inovare, în special de cele obținute prin topirea PET-urilor sau alte resturi care până acum se aruncau.”

Silvia Șerban își dorește să implementeze și în România aceste tendințe, iar conferința pe care o va susține pe 20 mai face parte dintr-un proiect mai amplu, care va cuprinde mai multe workshop-uri în următoarele luni, pe acest subiect.

Cei care vor dori să afle mai multe despre acest subiect vor avea ocazia, la conferința „Viitorul este (Inter)Schimbabil – Sustainability Talk”, la Hotel Epoque, să vadă aceste noi tipuri de materiale, să afle cum sunt obținute, ce presupune atât partea de inovație, cât și rezultatele obținute în urma producerii lor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending