Connect with us

Industria de Comunicare

Golin anunță o nouă structură de leadership a rețelei globale

Published

on

 

 

Rețeaua globală de PR Golin, parte a Interpublic Group (IPG), va trece de la un model tradițional de management cu un singur CEO, Fred Cook, la o echipă formată din  trei CEO – Jonathan Hughes, Matt Neale și Gary Rudnick – care vor împărți responsabilitățile de leadership.

Fred Cook va deveni preşedintele rețelei Golin şi își va duce mai departe activităţile în calitate de director al Centrului pentru Relaţii Publice Strategice al Şcolii de Comunicare și Jurnalism USC Annenberg din SUA. În rolul de președinte, Fred Cook va menţine relațiile cu clienţii-cheie și va continua să inspire oamenii din Golin și să contribuie la consolidarea reputației rețelei. De asemenea, Al Golin își va păstra rolul de fondator, în timp ce Ellen Ryan Mardiks va fi și în acest nou context vicepreşedinte al rețelei.

Cei trei CEO, împreună cu boardul executiv, vor ajuta la atingerea obiectivului Golin de a fi agenţia deceniului. Jonathan Hughes, Matt Neale și Gary Rudnick vor raporta lui Fred Cook şi lui Frank Mergenthaler, CFO al IPG, iar noua structură de management va intra în vigoare începând cu 1 ianuarie 2017.

Golin sărbătorește în această perioadă 60 de ani de la înființare, iar rețeaua continuă să-și dovedească angajamentul de a inspira schimbări semnificative și curajoase. Ideea acestei schimbări de leadership își are originea în lansarea modelului g4 din 2010, când Golin și-a regândit complet modelul tradițional de agenție de la o ierarhie de generaliști la comunități de specialiști. Marile minți nu gândesc la fel, însă, cu g4, pot gândi mai bine împreună, iar aceeași inspirație a dus la schimbarea de azi – împreună putem face mai mult, mai bine și mai repede – cu un accent pe specializare.

Această nouă viziune despre leadership este CEO+. Modelul CEO+ permite acoperirea unei arii mult mai extinse decât cea pe care o poate acoperi o singură persoană, incluzând relaţiile cu clienţii, new business şi implicarea angajaţilor. Fiecare client, angajat, idee şi situație vor beneficia astfel de atenţia personală, pasiunea şi dedicarea CEO-ului.

„Gary, Jon şi Matt au colaborat în calitate de preşedinţi regionali în ultimii patru ani. Acum, din poziția de CEO, vor maximiza împreună punctele lor forte şi expertiza individuală în întreaga rețea, continuând să-și consolideze relația strânsă”, afirmă Fred Cook. „Sunt încântat să lucrez cu ei în noile lor roluri, pentru ca Golin să fie în continuare un lider în industrie.”

Jon Hughes va fi CEO+International şi se va axa pe consolidarea prezenței agenţiei la nivel mondial şi pe coordonarea practicilor şi parteneriatelor globale, pe lângă responsabilitățile sale regionale din Asia.

„Să conducem împreună Golin este un vis devenit realitate”, afirmă Jon Hughes. „Matt şi cu mine am construit agenția din Londra și, în ultimii patru ani, toți trei am lucrat ca o echipă foarte unită pentru a sprijini şi consolida prezenţa noastră în Asia, EMEA şi în America. Următoarea provocare va fi, fără nicio îndoială, cea mai ambiţioasă şi fascinantă de până acum.”

Matt Neale va ocupa poziţia de CEO+Vision şi va supraveghea noile produse, leadership-ul și reputaţia agenţiei, alături de responsabilităţile sale regionale din EMEA şi New York. „Scopul nostru comun este ca Golin să devină agenţia deceniului, prin realizarea unor proiecte extrem de relevante pentru clienţii noștri, precum şi prin poziţionarea ca agenția progresivă a industriei”, a declarat Matt Neal. „Pentru noi, aceasta este cea mai bună structură prin care ne putem atinge obiectivul. Niciodată nu ne-a fost frică să facem lucrurile diferit, ceea ce demonstrăm încă o dată astăzi prin anunțarea noii structuri de leadership.”

De asemenea, din rolul de CEO+Operations, Gary Rudnik va conduce operaţiunile de business ale rețelei ce ţin de financiar, HR şi managementul clientului, păstrându-și și responsabilităţile regionale din America.

„Acordăm o mare importanță angajamentului nostru de a preţui experienţele de viaţă ale angajaţilor ca o fundație a vieții în cadrul Golin”, afirmă Gary Rudnick. „Această agenţie şi oamenii care fac parte din ea înseamnă totul pentru noi și, în calitate de angajați longevivi și loiali, de părinți ai noilor generații, vom continua să promovăm programe speciale precum Life Time.”  

Pe lângă aceste responsabilităţi, cei trei vor continua să joace un rol important şi activ în implementarea spiritului Go All In pentru clienți și angajați. Împreună, noii CEO au investit peste 40 de ani în cadrul Golin în poziţii de senior management în Chicago, Dallas, Hong Kong, Londra şi New York. Pe parcursul activităţii lor, agenţia şi-a dublat numărul de angajaţi şi a fost numită agenţia anului de peste 12 ori.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Simona Simon – Group Creative Director la McCann PR – în juriul Cannes Lions 2019

Published

on

 

Simona Simon, Group Creative Director la McCann PR, reprezintă România în juriul de Relații Publice al Cannes Lions 2019, urmând să evalueze lucrările ce se vor califica pe lista scurtă. McCann PR a fost desemnată cea mai performantă agenție de PR în cadrul premiilor BIZ PR Awards 2018, iar în 2017 a obținut titlul de „Agenția anului” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, câștigând totodată 20 de premii și cel mai mare număr de nominalizări din competiție.

Simona s-a alăturat echipei de creație a McCann PR în urmă cu trei ani și coordonează din perspectiva creativă conturile de FMCG & finance și retail, ale agenției, contribuind la dezvoltarea campaniilor de comunicare locală pentru clienți precum Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-cola Zero, Dorna, Fanta, Fuzetea, Sprite, Schweppes, Cappy, Coca-Cola Energy), Coca-Cola HBC, CCC Shoes, Ponderas.

“Este un adevarat privilegiu să fac parte din juriul unei competiții de o asemenea anvergură. Mă bucur mult că efortul, implicarea și rezultatele excelente obținute alături de echipa McCann PR, sunt recunoscute și prin această experiență. Sunt sigură că va fi o oportunitate extraordinară de dezvoltare profesională, dar și o ocazie inedită de a interacționa cu cei mai buni specialiști și de a evalua, la cele mai înalte standarde, campanii din toată lumea.”, a declarat Simona Simon, Group Creative Director.

Simona are o personalitate puternică și e un experimentalist prin definiție. A invățat să șofeze camioane la 18 ani, sare cu parașuta, trage cu arcul și o găsim adesea, la jocurile de airsoft, într-un scenariu MilSim (military simulation), echipată complet și cu arma în mână.

Intersecțiile cu domeniile care nu sunt feminine prin definiție i-au permis accesul la un alt mod de a gândi, evalua și aborda situațiile. Simona e pasionată de documentare, consumă research pe pâine și e motivată de acel “extra-mile”.

A absolvit Universitatea Națională de Arte București, iar primul contact cu festivalul Cannes Lions a fost prin intermediul The Alternative School for Creative Thinking. A urmat „Cursul pentru jurnaliști care transmit din zone de conflict”, organizat de Ministerul Apărării Naționale, unde s-a antrenat cu militari ai Forţelor pentru Operaţii Speciale, din cadrul Batalionului 610 Operații Speciale.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

McCann Worldgroup Romania desemnata AGENCY OF THE YEAR la Festivalul Golden Drum pentru a 5-a oara

Published

on

 

În premieră pentru Festivalul Golden Drum, rețeaua McCann Worldgroup și agenția McCann Worldgroup Romania au fost desemnate NETWORK OF THE YEAR și respectiv AGENCY OF THE YEAR, pentru a 5-a oară fiecare, record absolut în istoria festivalului.

Anterior, McCann Worldgroup Romania a caștigat titlul de AGENCY OF THE YEAR în 2006, 2007, 2011 si 2015 iar rețeaua McCann Worldgroup a caștigat distincția NETWORK OF THE YEAR în 2013, 2014, 2016 si 2017.

Campania Bihor Couture a adus agenției McCann Worldgroup Romania 2 Grand Prix-uri, premiul The Best of WHAT, dar și Golden Watch Award pentru directorii de creație Cătălin Dobre și Adrian Boțan.

Campaniile “Race a Nation” (Vodafone), “Real Life Tests” (Vodafone), “The Festival Bottle” (Coca-Cola Romania) și “Bihor Couture” (Beau Monde) au fost nominalizate de 14 ori și au câștigat 9 Gold & Silver Drums.

Rețeaua McCann Worldgroup a câștigat titlul de Network of the Year datorită rezultatelor extraordinare a 8 agenții din rețea: Cehia, Italia, România, Israel, Spania, Ucraina, Serbia si Polonia.

“Să câștigi e bine, însă să reușești să câștigi an de an, cu atât de multe agenții din rețea, este extraordinar. Este cea mai onestă apreciere a creativității și a muncii de calitate pe care o oferim clienților globali, regionali și locali. Ne mândrim cu asta!” declară John Wright, Regional Officer CEE.

“Sunt mândră de echipa agenției McCann Worldgroup Romania pentru valorile după care se conduce, pentru felul în care nevoile și business-ul clienților sunt analizate și adresate, pentru talentul oamenilor din agenție. Totul fără a compromite motivele pentru care facem ce facem: pasiunea și relevanța. Clienții noștri dragi împărtășesc aceste valori cu noi și este foarte ușor de văzut asta din rezultatele campaniilor noastre și a business-ului lor.

Felicitări! Este o adevarata onoare să aducem acasă acest titlu!” declară Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup Romania.

“Plecăm acasă cu titlul Network of the Year pentru al 3-lea an consecutiv și cu Agency of the Year pentru McCann Worldgroup Romania pentru a 5-a oară în istoria festivalului. Ne bucură toate premiile, dar ce ne încântă cel mai tare este faptul că nu vorbim de o campanie, de un an sau de un premiu. Vorbim de recunoașterea performanței an dupa an. Și asta vine dintr-o cultură creativă construită din ambiție, talent și multă muncă.

O cultură creativă pe care o împărțim cu clienții noștri, o cultură care ne permite și ne încurajează să ne depășim limitelele constant.                                                                               E multă muncă în spatele acestor performanțe și sunt foarte mândru de echipa extraordinară pe care o avem“ declară Cătălin Dobre, Regional Creative Director for McCann CEE si Creative Director McCann Worldgroup Romania.

 

Campaniile câștigătoare la Golden Drum în 2018 sunt:

  • Campania “Bihor Couture” dezvoltată pentru revista Beau Monde: 2 Grand Prix, The Best of WHAT, Golden Drum în categoria Local Spirit și 2 Silver Drums pentru Brand Building/Brand Introduction și Entertainment/Online&Mobile.
  • Campania “Race a Nation”, dezvoltată pentru clientul Vodafone: 3 Silver Drums în categoriile Digital& Mobile/ Games; Activation; Entertainment/Live Experience.
  • Campania “Real Life Tests” dezvoltată pentru clientul Vodafone: un Golden Drum în categoria Brand Building/Brand Vitality

Campania “The Festival Bottle” dezvoltată pentru clientul Coca-Cola România a fost premiată cu 2 Silver Drums în categoriile Activation și Functional Efficiency.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Vodafone România lansează campania neconvențională de brand „Trăiește frumos, înainte de toate”

Published

on

 

Vodafone România lansează o nouă campanie de brand sub conceptul „Trăiește frumos, înainte de toate”, gândită să comunice într-o manieră creativă și neconvențională rolul pe care Vodafone și-l asumă în îmbunătățirea vieții clienților și pentru susținerea echilibrului în folosirea tehnologiei.

Abordarea campaniei ilustrează într-un mod creativ prezența pe piață și scopul Vodafone de a conecta oamenii, pentru un viitor mai bun. Filozofia de brand se traduce în activitatea și implicarea companiei în comunitate, prin asigurarea conectivității care le permite oamenilor să-și îmbunătățească și să-și ușureze viața. În același timp, brandul Vodafone îi încurajează să păstreze echilibrul și să rămână conectați cu lumea reală participând la activități dincolo de mediul online.

Campania este construită în jurul videoclipului interactiv, „Trăiește frumos“, interpretat de cunoscuta cântăreață Delia. Vodafone comunică astfel noua filozofie de brand într-un mod interactiv, cu ajutorul versurilor, ceea ce reprezintă o premieră în industrie.

Campania folosește noul videoclip pentru a-l transforma într-un produs cu un bogat conținut digital interactiv, integrat într-o platformă online dedicată. Vodafone România folosește astfel experiența deținută ca lider în tehnologie creând un instrument inovator ce ilustrează atenția acordată atât clienților, cât și abordării care pune viața pe primul loc. Toate scenele din videoclipul Deliei, care prezintă diverse secvențe inspirate din viață, sunt transpuse în scurte povești video. Acestea sunt încarcate pe platformă sub formă de serial, fiind adaptate pentru ca utilizatorii să le poată derula și pentru a explora noua experință interactivă pe durata melodiei. Seria de secvențe video are scopul de a susține conversația pe tema prezenței tehnologiei în viața oamenilor și de a inspira filozofia unei vieți echilibrate.

„Tehnologia este parte a experiențelor noastre de fiecare zi, oferindu-ne beneficii extraordinare, în primul rând prin faptul că ne ajută să fim conectați oriunde, oricând. Într-o lume în care avem tehnologia la îndemână, filozofia noastră de brand susține calitatea vieții care vine din echilibru, inclusiv în modul în care folosim tehnologia: este important mai întâi să mănânci, apoi să postezi, să dansezi, apoi să faci streaming video de la concert. Campania Vodafone, prin manifestul interactiv realizat sub formă de videoclip muzical, încurajează oamenii să pună viața pe primul loc, înainte de toate și să privească tehnologia ca pe un excelent suport pentru experiențele autentice pe care le trăiesc în realitate”, a declarat Laura Barbu, Brand and Marketing Communication Director, Vodafone România.

Videoclipul Deliei și conceptul platformei online folosesc o soluție tehnică inovatoare, pentru a ilustra diverse situații din viață. Videoclipul ilustrează o mișcare continuă sus-jos, purtându-i pe cei care îl urmăresc printr-o clădire de apartamente, în fiecare interior, unde pot vedea secvențe cu oameni care mimează versurile melodiei ca dialog purtat între ei. De asemenea, vizitatorii platformei online pot parcurge videoclipul urmărind poveștile pe parcursul melodiei.

Noua campanie de brand Vodafone este dezvoltată pe toate canalele de comunicare și în toate punctele de contact cu clientul, inclusiv în mediul digital, pe TV, radio, în publicațiile tipărite, cinema, și outdoor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: