

Digital
Golin, campanie pentru Becel, în cadrul lansării Becel Blend Bar
Bucătăria este un spațiu al creativității și al inovației, astfel că nu există limite de combinații atunci când ai ingrediente de calitate și un pic de îndemânare culinară, lucru demonstrat și prin lansarea Becel Blend Bar în România, concept deja implementat cu succes în Olanda. Cu această ocazie, Golin a sprijinit Becel în a-i inspira pe consumatori să experimenteze mixuri unice de uleiuri vegetale în preparate deopotrivă gustoase și sănătoase.
„Becel Blend Bar este invitaţia perfectă de a descoperi calitățile uleiurilor naturale şi personalitatea pe care o imprimă preparatelor o combinație reușită de arome. Consumatorii au putut afla mai multe despre ingredientele din produsele Becel şi despre cum pot fi acestea mixate în produse cu un bun aport nutriţional. Măiestria Chef-ului nostru în dezvoltarea de senzaţii culinare noi s-a îmbinat armonios cu expertiza echipei Golin în comunicarea beneficiilor produselor Becel și a inovației aduse de conceptul Becel Blend Bar pe piața din România”, spune Tatiana Turcan, reprezentantul Marketing Unilever.
Pentru că orice preparat de succes are în spate un expert, Chef Dorin Mandache a fost Master Blenderul perfect pentru dezvoltarea de arome şi gusturi noi cu ajutorul a trei uleiuri de bază din Becel: floarea soarelui, in și rapiță, şi al altor tipuri de uleiuri vegetale de semnătură (ulei de susan, ulei de migdale, ulei de trufe etc.).
Golin a organizat un eveniment special de lansare a noului concept Becel Blend Bar în cadrul căruia Chef Dorin Mandache a combinat, pentru jurnaliştii şi bloggerii prezenţi, trilogia de uleiuri din reţeta Becel, pentru a crea mixuri tartinabile unice, echilibrate din punct de vedere nutriţional și al gustului.
„Lansarea Becel Blend Bar pe piața din România ne-a ajutat să vorbim într-o modalitate foarte simplă și atractivă despre un subiect încă necunoscut multor consumatori – cum se prepară margarina. Toate activările pregătite pentru promovarea acestui concept nou au fost interesante și dinamice și au avut în centru un mesaj simplu: beneficiile uleiurilor vegetale și modul în care le putem mixa și consuma pentru un stil de viață sănătos”, adaugă Roxana Dibă, Manager, Golin.
Noul concept a fost împărtășit consumatorilor și prin intermediul unor activări de retail organizate în Mega Image Concept Store Băneasa, în cadrul cărora au avut loc demonstrații live de combinare a uleiurilor, susținute de Chef Dorin Mandache, precum și degustări de mixuri tartinabile unice. Reacţiile participanţilor pot fi văzute pe pagina de Facebook a Becel România.
Echipa Becel/Unilever pentru acest proiect este formată din Anca Severin (BB Manager), Tatiana Țurcan (BB Assistant), Dana Dobrescu (Communications Manager), Cristi Iozu (R&D Technical Manager), Dana Tufeanu (R&D Local Deploy Foods) și Dana Dogantekin (R&D Country Chef).
Din echipa Golin fac parte Roxana Dibă (Manager), Livia Voicu (Senior Media Associate), Bianca Cenuşescu (Media Associate), Raluca Duţă (Chief of the Bridge) şi Gabriela Bumb (Junior Digital Associate).
Foto Credit: Golin
Comentarii
-
Program TV4 zile ago
Program TV pentru Antena 1 în perioada 14 – 21 Ianuarie 2021
-
INTERVIUo zi ago
INTERVIU EXCLUSIV cu Paul Surugiu – Fuego: „Cred că aceste vremuri ar trebui să ne unească”
-
Program TV4 zile ago
Program TV Happy Channel în perioada 15 – 21 Ianuarie 2021
-
Premieră TV3 zile ago
Andi Constantin este Burlacul, în curând, la Antena 1
-
Libertatea presei5 zile ago
EBU: a transmis TVR o scrisoare de susţinere, în urma reacţiilor anumitor politicieni declanşate de difuzarea programului de Revelion.
-
Reality Show3 zile ago
“Survivor România”, confruntare dramatică între Faimoși și Războinici, în această seară!
-
Reality Show5 zile ago
În această seară, de la 22:00, la “Suvivor România”, Faimoșii și Războinicii își vor disputa jocul pentru provizii
-
Analize4 zile ago
AUNDIENTE TV „Albastrii” au castigat aseara orezul si uleiul. Survivor Romania, din nou lider!