Connect with us

Digital

Golin comunică parteneriatul dintre Lidl și World Vision – Pâine și Mâine

Published

on

Reclame

România are una dintre cele mai mari rate ale abandonului școlar din Europa, iar principalul factor care îi determină pe copii să renunțe la educație este sărăcia. Pentru a ajuta elevii din zone defavorizate să își continue studiile și să-și asigure, astfel, singuri pâinea atunci când vor fi mari, Lidl România este partenerul World Vision în derularea etapei-pilot a programului „Pâine și Mâine”. Implicarea Lidl în această inițiativă este comunicată de Golin printr-o strategie care atrage atenția mai multor categorii de public asupra acestui fenomen.

Pentru implementarea etapei pilot a programului „Pâine și mâine”, Lidl a donat 100.000 euro. Astfel, peste 200 de școlari din județele Dolj și Vâlcea beneficiază zilnic de o masă caldă, care conține necesarul de nutrienți pentru o dezvoltare normală și corespunde tuturor standardelor de calitate și siguranță alimentară. De asemenea, în cadrul programului, cei mici participă la activități extrașcolare care îi ajută la continuarea procesului de învățare și la fixarea noțiunilor esențiale, într-un mediu controlat și stabil.

„Un viitor mai bun poate fi construit doar de generații informate și educate. Însă, în foarte multe zone din România, copiii nu se pot bucura de accesul gratuit la educație cât timp nu beneficiază de lucruri elementare precum mâncarea. Abandonul școlar nu trebuie judecat, ci descurajat, iar o masă caldă pe zi și un sprijin suplimentar îi pot ajuta pe cei mici să privească școala cu alți ochi, să participe la toate orele și să se îndrepte spre o profesie care le-ar putea asigura un trai mai bun. De aceea ne-am implicat cu multă determinare în programul World Vision, iar partenerul nostru de comunicare, Golin, ne-a ajutat să facem această inițiativă mai vizibilă”, a afirmat Maria Pârvuleasa, PR & CSR Manager, Lidl România.  

Pentru a vedea cum este implementat efectiv programul, jurnaliști de la publicații naționale și locale, alături de bloggeri, au fost invitați în două sate din comuna Stoilești, județul Vâlcea. Astfel, în satul Urși, vizitatorii i-au găsit pe elevi chiar la masă și au aflat ce conține un meniu de prânz și cât de încântați sunt copiii de această inițiativă. De asemenea, în satul Geamăna, jurnaliștii și bloggerii au ascultat povestea impresionantă a învățătoarei, care parcurge zilnic mai mulți kilometri pe jos pentru a ajunge la ore și care a refuzat un post mult mai avantajos pentru a salva de la închidere această școală.

Roxana Diba, Manager, Golin

„Prin această vizită ne-am propus ca jurnaliștii și bloggerii să vadă și să trăiască realitatea, să înțeleagă importanța implementării unui astfel de proiect pentru familiile participante. Și cred că obiectivul nostru a fost atins – copiii din satele Urși și Geamăna ne-au oferit tuturor o lecție de viață despre determinare și despre implicare. Ne bucurăm să construim, alături de Lidl și împreună cu World Vision, un viitor mai bun pentru acești copii. Și este doar primul pas din proiect”, a adăugat Roxana Dibă (foto), Manager, Golin.

Programul „Pâine și Mâine”, demarat de World Vision, în parteneriat cu Lidl România, are ca obiectiv ajutarea a peste 2.500 de copii din zone defavorizate ale țării, în condițiile în care cheltuielile cu susținerea unui copil inclus în program sunt estimate la 270 lei pe lună. Etapa pilot a fost implementată în 6 sate din Dolj și Vâlcea, însă programul va fi extins și în alte sate din cele două județe, cărora li se va adăuga și județul Vaslui.

Echipa Golin care s-a ocupat de comunicarea implicării Lidl în acest program a fost formată din Roxana Dibă (Manager), Casiana Ionaşcu (Senior Media Associate) şi Bianca Cenuşescu (Media Asocciate).

 

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
ADVERTORIALE3 zile ago

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

EVENTS2 zile ago

SUMMER GALA – Premiile de vară Radar de Media, ediția a-VI-a, va avea loc la ARISTOCRAT EVENTS HALL

Program TV4 săptămâni ago

Programul Pro TV pentru saptamana 27 mai – 02 iunie 2024

Reality Show3 săptămâni ago

El este marele câștigător Survivor All Stars 2024 de la Pro TV! Cine ia premiul de 100.000 de euro potrivit cotelor caselor de pariuri din România

AUDIENȚE TV4 săptămâni ago

24 de concurenți s-au calificat în semifinalele Românii au talent. Ultima ediție a preselecțiilor a fost lider absolut de audiență!

TikTok3 săptămâni ago

Răzvan, profesorul fenomen care a adus geografia pe Tik-Tok

Digital4 săptămâni ago

Luna aceasta, vezi pe VOYO finalele UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, serialele Montecristo, The Fall si filmul Babardeala cu bucluc

Reality Show4 săptămâni ago

Concurenții sunt pregătiți să dea totul în lupta pentru colanul de Imunitate, la Survivor All Stars: ”Suntem aici să câștigăm și ne înfrățim să ducem greul”

Podcast4 săptămâni ago

Fosta vedetă Pro TV, Andreea Liptak spune adevărul despre Andreea Esca | Altceva cu Adrian Artene

TV Divertisment Show4 săptămâni ago

Cel mai urmărit show de divertisment din România, Românii au talent, prima semifinală, diseară, la PRO TV

AUDIENȚE TV4 săptămâni ago

Finala Chefi la cuțite, lider de audiență. Mihai Dragomir a câștigat sezonul 13 al show-ului culinar

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending