Golin este singura agenție de PR din România premiată la Golden Drum 2024

0
100
Reclame

Golin România câștigă Bronze Award la Golden Drum, unul dintre cele mai importante festivaluri creative din Europa, pentru campania Ciorba PETscărească, dezvoltată pentru Electrolux.

Golin, singura agenție de PR din România premiată la această ediție, și-a pus amprenta pe scena internațională cu un proiect care îmbină creativitatea cu un mesaj puternic de responsabilitate socială.

Ciorba PETscărească a captat atenția juriului Golden Drum prin modul în care a transformat o problemă serioasă, poluarea cu plastic din Delta Dunării, într-un mesaj creativ de conștientizare. Electrolux a lansat un semnal de alarmă împreună cu pescarii locali, care s-au alăturat acestei inițiative creând o ciorbă simbolică din deșeurile de plastic adunate din apele poluate, invitând astfel turiștii și publicul larg să aibă un comportament mai responsabil față de natură.

Campania a inspirat românii să devină „pescari de plastic,” care au adunat sticle de plastic din jurul caselor lor și au împărtășit acest lucru în mediul online. Acțiunile lor au devenit o mișcare de reciclare, iar campania, un simbol al luptei din România împotriva poluării cu plastic.

„A face o idee..ciorbă s-a dovedit, în cazul nostru, un lucru bun. E un premiu greu, dar sunt și multe mâini care îl țin și îl merită în echipă”, a spus Ioana Munteanu Director de Creație, Golin România.

„Într-o multitudine de mesaje, o campanie creativă poate contribui semnificativ la conștientizarea problemelor de mediu. Ne bucurăm că am reușit printr-un mesaj puternic să inspirăm oamenii să se implice activ în protejarea planetei și astfel să devină PETscari. Suntem onorați de premiul obținut la Golden Drum, un rezultat care recunoaște creativitatea și impactul campaniei Electrolux – Ciorba PETscărească. Mulțumim echipelor implicate care au pus pasiune, creativitate și perseverență ca acest proiect să se întâmple astfel”, a spus Teodora (Juravle) Mărăcineanu, Director de Marketing, Electrolux România.

Golden Drum este unul dintre cele mai vizibile festivaluri de publicitate din Europa, celebrând ideile inovatoare și echipele creative care își lasă amprenta asupra industriei.

Echipele care au creat campania:

Golin România: Ioana Munteanu, Lucian Cernat, Andrei Popa (Creative); Cristina Butunoi, Ruxandra Simion, Ioana Ciobanu (PR); Adrian Anghel, Cristina Stroiu, Cristina Dobre (Digital).

Electrolux: Teodora (Juravle) Mărăcineanu (Director de Marketing), Laura Prahoveanu (Brand Activation Manager).

GreenMind (producție)

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.