Divizia de Events & Experiential a Golin România a fost recunoscută la nivel internațional în cadrul celei de-a 15-a ediții a Eventex Awards, cel mai prestigios festival global dedicat industriei de events & experience marketing.
Campania Testat e hot, realizată pentru MedLife, a obținut cinci distincții importante, consolidând poziția Golin de expert în marketingul experiențial.
Campania a fost premiată cu aur în categoriile Interactive Outdoor Experience, Cause Event și Brand Experience, și cu argint în categoriile Brand Engagement Event și Positive Change Event.
„Recunoașterile internaționale de la Eventex sunt o confirmare valoroasă a modului în care am dezvoltat divizia noastră de Events & Experiential. Aceste premii reflectă capacitatea echipei de a crea experiențe memorabile și de a îmbina soluții creative, competențe de creație și BTL într-un mod relevant atât pentru branduri, cât și pentru public”, a spus Roxana-Elena Ștefan, Head Of Clients Events&Experiential Division, Golin România.
Testat e Hot a marcat o premieră în Europa Centrală și de Sud-Est, fiind prima inițiativă de conștientizare a bolilor cu transmitere sexuală desfășurată în cadrul unui festival. Campania a inițiat o discuție despre sănătatea sexuală, într-un context cultural apropiat de publicul tânăr și a abordat un subiect adesea considerat tabu – prevenția BTS. MedLife a creat un spațiu prietenos și accesibil, printr-un centru mobil de testare, unde sute de participanți au beneficiat de testare gratuită chiar pe durata festivalului.
„Suntem onorați de recunoașterea internațională pe care campania Testat e Hot a primit-o în cadrul Eventex Awards. Aceste premii reflectă angajamentul nostru constant de a aduce în prim-plan teme legate de sănătate, esențiale pentru publicul tânăr, prin mijloace creative și accesibile. Alături de partenerii noștri de la Golin, am reușit să transformăm un subiect sensibil – prevenția bolilor cu transmitere sexuală – într-o conversație deschisă, relevantă și bine ancorată în realitatea generației tinere. Ne bucurăm că acest demers a avut un impact real și că a fost validat la cel mai înalt nivel al industriei globale de evenimente și marketing experiențial”, a declarat Ina Bădărău-Ilie, Head of PR, MedLife Group.
Fondată în 2009 pentru a celebra creativitatea, inovația și eficiența, Eventex Awards este astăzi cea mai prestigioasă distincție din lumea evenimentelor și a marketingului experiențial. În fiecare an, competiția evidențiază cele mai bune agenții, evenimente, tehnologii și locații din industria evenimentelor.