Connect with us

Industria online

GolinHarris reinventează modelul agenţiei tradiţionale de PR

Redactia Radar de Media

Published

on

La un an după afilierea la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, GolinHarris Bucureşti anunţă o schimbare majoră a modelului său de business, prin crearea unei structuri noi de agenţie, bazată pe modele şi instrumente proprii, inovatoare.

“Continuăm să ne extindem şi să oferim prin companiile din grupul nostru servicii care să răspundă cât mai bine nevoilor actuale ale clienţilor. Suntem prezenţi în două segmente noi ale comunicării: mobile marketing şi comunicare medicală. Noul model aduce beneficii directe pentru echipa noastră de PR şi instrumente noi care ne vor ajuta să le oferim clienţilor servicii integrate mult mai complete.”, declară Veronica Savanciuc, Preşedinte şi CEO grupul Lowe.

Modelul g4 lansat astăzi de GolinHarrisBucureşti a fost creat la nivel global anul trecut şi a fost gândit pentru a răspunde nevoilor tot mai specifice ale clienţilor. Matricea de organizare a fost deja implementată în birourile din SUA, Marea Britanie, Suedia şi acum în România, cu doar câteva săptămâni înaintea lansării oficiale din China.

“Noua abordare subscrie unei viziuni de business axată pe hiperspecializare şi cultivarea talentului fiecărui membru al echipei. Rolul fiecarui om este practic dictat de înclinaţiile sale native. Modelul g4 înseamnă, dacă vreţi, “o diviziune a talentelor”. Ceea ce ne propunem este o dezvoltare holistică şi transformarea PR-ului într-un agregator.

Sper că într-un an nu ne veţi mai numi doar agenţie de PR, pentru că vom oferi mult mai multe servicii. Ceea ce ne propunem este să ne dezvoltăm în direcţia integrării celor patru noi tipuri de media: earned, shared, owned şi bought.”, a declarat Matt Neale President, International GolinHarris.

În modelul g4 rolurile echipelor se configurează altfel decât într-o agenţie tradiţională, bazată pe echipe de generalişti şi segmentare ierarhică în funcţie de vechime. g4 este construit în jurul a 4 comunităţi de specialişti şi se bazează pe aptitudini şi performanţă. g4 combină aşadar într-o singură entitate 4 arii de expertiză: strategii, creatorii, conectorii si cataliştii.

Pentru a susţine noua structură şi nevoile specifice fiecărei comunităţi, agenţia a investit masiv în ultima perioadă în crearea unor instrumente şi procese proprii. Aşa a luat naştere The Bridge™, un hub de comunicare multimedia marca GolinHarris, o platformă unică în industria globală de PR, pentru care GolinHarris a primit déjà titlul PR Innovation of the Year în cadrul prestigiosului festivalPRWeek Awards 2012, desfăşurat la începutul lunii martie la New York.

The Bridge™ este o reţea de centre multimedia creată cu scopul de a facilita plasarea rapidă a mesajelor în media tradiţională dar mai ales digitală, identificarea oportunităţilor în timp real şi implicarea influenţatorilor din online şi offline.

Alte instrumente special create de GolinHarris sunt Bright Collective™, un sistem de colectare a ideilor de la comunităţile de Creatori din toate regiunile lumii şi Planning Cube™, un tool de planificare strategică ce permite echipelor agenţiei să fie povestitorii secolului XXI, pregătiţi să spună poveştile clienţilor la momentul cel mai bun, pe limbajul cel mai bun, în mediul cel mai bun, indiferent că vorbim despre media owned, shared, earned sau bought. Odată cu noul model, GolinHarris Bucureşti şi-a relansat site-ul şi blogul de companie şi a lansat pagina proprie de facebook.

 

 

Comentarii

comments

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending