Connect with us

Business

Goodyear raportează rezultatele financiare pentru cel de-al treilea trimestru al anului 2017 și pentru primele nouă luni ale anului

Avatar

Published

on

–  Vânzări nete de 3,9 miliarde dolari pentru al treilea trimestru, 11,3 miliarde dolari pentru primele nouă luni;

–  Venitul global per anvelopă a crescut cu 5% în al treilea trimestru și cu 4% în primele nouă luni;

–  Venitul net al Goodyear este de 129 milioane dolari pentru al treilea trimestru și de 442 milioane dolari pentru primele nouă luni ale anului;

–  Segmentul veniturilor din exploatare este de 357 milioane dolari pentru al treilea trimestru și de 1,1 miliarde dolari pentru primele nouă luni;

–  S-au finalizat recuperări de acțiuni în valoare de 175 milioane dolari în al treilea trimestru și de 205 milioane dolari în primele nouă luni;

–  Dividendul comun a crescut cu 40% per acțiune;

–  Compania și-a actualizat liniile directoare privind venitul pe 2017.

 

 

Goodyear Tire & Rubber Co. a raportat rezultatele pentru al treilea trimestru și pentru primele nouă luni ale anului 2017.

 

“În al treilea trimestru, am văzut o continuare a condițiilor industriale provocatoare pe care le-am experimentat în al doilea trimestru, inclusiv reducerea în piață a volumelor de anvelope de înlocuire, reducerea producției în rândul producătorii auto și o creștere de peste 30% a costurilor de producție a materiilor prime”, a spus Richard J Kramer, președinte și CEO.

“În pofida acestor provocări, pe care ne așteptăm să le moderăm în trimestrele următoare, vom continua să punem în aplicare strategia noastră pe termen lung. Continuăm să ne concentrăm asupra oportunităților de creștere a profitabilității, inclusiv a modelului nostru de afaceri, care aliniază toate activele noastre de la fabrică la consumatorii care aleg Goodyear, atât prin mediul online cât și la vânzarea cu amănuntul”.

 

În trimestrul al treilea al anului 2017, vânzările Goodyear au fost de 3,9 miliarde de dolari, în creștere față de cele 3,8 miliarde de dolari realizate în urmă cu un an, iar creșterea a fost atribuită în special raportului preț/mix îmbunătățit, ceea ce a determinat o creștere cu 5% a veniturilor pe an per anvelopă față de același trimestru al anului 2016, excluzând impactul rezultat din tranzacțiile la cursuri de schimb diferite.

Volumele unităților de anvelope au totalizat 39,8 milioane, în scădere cu 5% față de 2016. Volumele de anvelope de înlocuire au fost în scădere cu 4%. Volumul unităților pentru echipare originală a scăzut cu 9%.

 

Câștigul net al Goodyear în al treilea trimestru al anului 2017 a fost de 129 milioane de dolari (50 de cenți per acțiune), în scădere de la 317 milioane de dolari (1,19 dolari per acțiune) în trimestrul anterior. În trimestrul al treilea al anului 2017, venitul net ajustat a fost de 177 milioane de dolari (70 de centi per acțiune), în scădere de la 310 milioane dolari (1,17 dolari per actiune) din 2016. Sumele per acțiune au fost aproximate.

Compania a raportat în trimestrul al treilea al anului 2017 venituri din exploatare în valoare de 357 milioane USD, în scădere față de cele 556 milioane USD realizate în urmă cu un an. Scăderea reflectă costurile mai mari la materiile prime și impactul volumului scăzut, care au fost parțial compensate de un raport preț/mix îmbunătățit și de economiile nete obținute din costuri.

 

Rezultate la zi

Vânzările Goodyear pentru primele nouă luni ale anului 2017 au fost de 11,3 miliarde de dolari, în scădere cu 1% față de perioada 2016, reflectând un volum redus al unităților de anvelope, compensat parțial de un raport preț/mix îmbunătățit și de impactul tranzacțiilor la cursuri de schimb diferite.

Volumele unităților de anvelope au totalizat 117,2 milioane, în scădere cu 6% față de 2016. Volumele de anvelope de înlocuire au scăzut cu 5% din cauza concurenței sporite. Volumul unităților pentru echipare originală a scăzut cu 8%, determinat de reducerea producției auto.

 

Câștigul net de 442 milioane dolari (1,73 dolari/acțiune) s-a redus de la 703 milioane dolari (2,62 dolari per acțiune), realizate în primele nouă luni ale anului 2016. Venitul net anual ajustat a fost de 543 milioane dolari (2,13 dolari per acțiune), în scădere de la 818 milioane dolari (3,05 dolari per acțiune) în 2016. Sumele per acțiune au fost aproximate.

Compania a raportat venituri din exploatare în primele nouă luni ale anului 2017 de 1,1 miliarde dolari, în scădere față de cele 1,5 miliarde de dolari realizate în urmă cu un an. Scăderea a fost determinată de costurile mai mari la materiile prime și de impactul volumului redus, parțial compensate de un raport preț/mix îmbunătățit și de economii nete rezultate din costuri.

 

Rezultatele pe segmentele de afaceri

Cele două Americi

 Al treilea trimestru Nouă luni 
(în milioane)2017 2016 20172016 
Unități de anvelope17,1 18,6 51,455,4  
Vânzări$ 2.041 $ 2.070 $   6.028$   6.111  
Venitul pe segmentul operațional      189       305     616    856  
Marginea pe segmentul operațional9,3% 14,7% 10,2%14,0%  

 

Vânzările în cele două Americi în al treilea trimestru al anului 2017 au scăzut cu 1% față de anul trecut, până la 2,0 miliarde de dolari. Vânzările reflectă o scădere cu 8% a volumului unităților de anvelope, în special în segmentul pentru consumatori. Volumele de anvelope de înlocuire au scăzut cu 6%, ca urmare a creșterii concurenței și a cererii scăzute din partea industriei. Volumul de unități pentru echipare originală a scăzut cu 11%, determinat de reducerea producției auto în Statele Unite. Veniturile per anvelopă în al treilea trimestru au crescut cu 4% față de 2016, excluzând impactul tranzacțiilor la cursul de schimb valutar.

 

Venituri din exploatare în al treilea trimestrul al anului 2017, de 189 milioane dolari, a fost în scădere de la 305 milioane dolari din anul precedent. Scăderea a fost determinată de costurile mai mari ale materiilor prime și de impactul volumului redus, parțial compensată de raportul preț/mix îmbunătățit.

 

În al treilea trimestru, mai multe locații deținute de companie au fost direct afectate de uragane, ceea ce a afectat negativ veniturile pe segmentul operațional cu aproximativ 5 milioane de dolari.

 

 

Europa, Orientul Mijlociu și Africa

 Al treilea trimestru Nouă luni 
(în milioane)2017 2016 20172016 
Unități de anvelope14,9 15,4 43,447,0  
Vânzări$ 1.311 $ 1.236 $   3,664$   3.748  
Venitul pe segmentul operațional      87       152     262    380  
Marginea pe segmentul operațional6,6% 12,3% 7,2%10,1%  

 

Vânzările în al treilea trimestrul în Europa, Orientul Mijlociu și Africa au înregistrat o creștere de 6% față de anul trecut, până la 1,3 miliarde de dolari. Vânzările reflectă o îmbunătățire a raportului preț/mix și a tranzacțiilor la un curs de schimb favorabil, parțial compensate de o scădere cu 4% a volumului de anvelope, în special în sectorul de consum. Volumele de anvelope de înlocuire au scăzut cu 1%. Volumul de unități de anvelope pentru echipare originală a scăzut cu 12%. Venitul pe trimestrul al treilea a crescut cu 5% față de 2016, excluzând impactul tranzacțiilor la cursul de schimb valutar.

 

În trimestrul al treilea, venitul din exploatare a scăzut de la 152 milioane USD din anul precedent, la  87 milioane dolari, ca urmare a costurilor mai mari la materiilor prime și a impactului unui volumului mai redus, parțial compensate de un raport preț/mix îmbunătățit și a economiilor nete de la nivelul costurilor.

 

 

Asia Pacific

 Cel de-al treilea trimestru Nouă luni 
(în milioane)2017 2016 20172016 
Unități de anvelope7,8 8,0 22,422,6  
Vânzări$ 569 $ 541 $  1.614$  1.558  
Venitul pe segmentul operațional      81       99     225    270  
Marginea pe segmentul operațional14,2% 18,3% 13,9%17,3%  

 

Vânzările în treilea trimestru în subsidiara Asia Pacific au crescut cu 5% față de anul trecut, ajungând la 569 milioane de dolari, reflectând o îmbunătățire a raportului preț/mix. Volumul unităților de anvelope a scăzut cu 2%. Volumele de anvelope pentru înlocuire au scăzut cu 2%. Volumul unitățiilor de anvelope pentru echipare originală a scăzut cu 1%. Venitul pe trimestrul al treilea a crescut cu 7%  față de 2016, excluzând impactul tranzacțiilor la cursul de schimb valutar.

Venitul pe segmentul operațional în al treilea trimestru, a scăzut de la 99 milioane USD realizat în anul precedent, la 81 milioane dolari, determinat de costurile mai mari la materiile prime, compensate parțial un raport preț/mix îmbunătățit.

 

Impactul uraganelor

Afacerile companiei în subsidiara celor două Americi au fost afectate de uragane în timpul celui de-al treilea trimestru. Goodyear operează în trei fabrici de substanțe chimice în Texas și are operațiuni de distribuție a anvelopelor și de vânzare cu amănuntul în zonele afectate, care au fost deteriorate sau supuse operațiunilor de închidere.

Vânzările au fost afectate negativ pe parcursul acestui trimestru în locații deținute de companie, cu aproximativ 23 milioane de dolari, rezultând profituri pierdute de aproximativ 5 milioane USD din venituri operaționale. În plus, în timpul trimestrului au fost suportate aproximativ 12 milioane de dolari în costurile legate de uragan, reprezentând costuri fixe în timpul opririi instalațiilor chimice, precum și cheltuieli suplimentare de curățare și reparare. Aceste elemente au fost excluse din profitul per acțiune din acest trimestru.

 

Compania estimează că impactul negativ al uraganelor asupra industriei de înlocuire din subsidiara celor două Americi a fost de aproximativ un procent în trimestrul al treilea.

 

Estimări până la finele lui 2017

Compania se așteaptă acum ca veniturile totale de pe segmentul operațional în 2017 să fie de aproximativ 1,5 miliarde de dolari.

Programul de returnare a veniturilor către acționari

Compania a plătit un dividend trimestrial de 10 cenți per acțiune la 1 septembrie 2017. Consiliul de Administrație a declarat dividendul trimestrial de 14 cenți per acțiune, plătibil la 1 decembrie 2017, acționarilor înregistrați la 1 noiembrie 2017, ceea ce reprezintă o creștere de 40% per acțiune.

Ca parte a programului de recuperare a acțiunilor, de 2,1 miliarde de dolari, anunțate anterior, compania a răscumpărat, în al treilea trimestru, 5,6 milioane de acțiuni din stocul său comun, pentru 175 milioane USD. De la început și până în prezent, achizițiile în cadrul programului au totalizat 37,6 milioane de acțiuni pentru 1,1 miliarde de dolari.

 

Goodyear este una din cele mai mari companii producătoare de anvelope din lume. Are aproximativ 65.000 de angajați și își fabrică produsele în 48 de unități de producție în 22 de țări peste tot în lume. Cele două centre ale sale pentru inovare din Akron, Ohio, și Colmar-Berg, Luxemburg, se luptă să dezvolte produse și servicii de ultimă generație care stabilesc standarde tehnologice și de performanță în această industrie. Pentru mai multe informaţii despre Goodyear şi produsele sale, vizitaţi www.goodyear.ro

 

Anumite informaţii prezentate în acest comunicat pot necesita declaraţii ulterioare pentru scopuri ce ţin de prevederile siguranţei muncii a ”The Private Securities Litigation Reform”, articolul pe 1995. Există o diversitate de factori, mulţi dintre ei fiind dincolo de controlul nostru, care ne pot afecta operaţiunile, performanţa, strategia de afaceri şi rezultatele şi care pot influenţa  actualele rezultate şi pot fi diferite de asumpţiile, aşteptările şi obiectivele exprimate în orice alte afirmaţii ulterioare. Aceşti factori includ, dar nu se limitează doar la aceştia: acţiuni şi iniţiative întreprinse de actuali şi potenţiali competitori; creşteri ale preţului plătit pentru materia brută şi energie; abilitatea noastră de a realiza economiile anticipate şi beneficiile operaţionale din iniţiativele noastre de reducere de cost sau de a implementa cu succes alte iniţiative strategice; dacă vor fi sau nu întâlnite alte contingenţe şi cerinţe impuse de Voluntary Employee’ Beneficiary Association (VEBA) de a asigura beneficii pentru asigurarea sănătăţii pentru actuale şi viitoare persoane retrase din câmpul muncii; potenţiale consecinţe adverse ale unor litigii în care e implicată compania; obligaţii de finanţare a planului de pensionare; precum şi efectele unor factori mai generali precum schimbările generale din piaţă sau ale condiţiilor economice sau legislative, la nivel de reglementări şi politici publice. Factori adiţionali sunt discutaţi în clasările noastre cu Comisia de Securitate şi Schimb, incluzând aici raportul nostru anual de tip Form 10-K, în rapoartele trimestriale de tip Form 10-Q şi rapoartele curente de tip Form 8-K.  În plus, orice altă afirmaţie reprezintă estimarea noastră pentru momentul actual şi nu ar trebui înţeleasă ca reprezentând estimări pentru date ulterioare. În timp ce putem alege să reînnoim afirmaţiile în viitor, în mod special renegăm orice obligaţie de a o face, chiar dacă estimările noastre se schimbă.

 

Comentarii

Business

Comerțul nu este afectat de coronavirus – magazinele de bricolaj online au un avantaj

Avatar

Published

on

Într-o perioadă de criză unii nu se pot gândi decât la necesitățile de întreținere. Totuși cine stă la casă, are gospodărie în întreținere mai ales în perioada în care primește recomandare de a sta cât mai mult timp acasă, își caută preocupare. Așa se face că, pe lângă magazinele alimentare sau farmacii, magazinele de bricolaj sunt în continuare în atenția publicului.

Desigur, în această perioadă în mod special au întâietate variantele online. Bricolaj Market este un exemplu în acest sens.

Activitatea restrânsă îndreaptă atenția către întreținerea spațiului personal

Pe măsură ce se impun reguli mai stricte în decursul perioadei de pandemie, oamenii își îndreaptă mai mult atenția spre timpul petrecut acasă. Aici sunt încă multe de făcut și suprapunându-se cu perioada de primăvară, întreținerea spațiilor verzi sau mici reparații ii vor ține ocupați pe mulți.

Sunt căutate în mod special echipamentele pentru grădină, pentru tăiat iarbă, tuns gazon, dar și tipuri diverse de aparat de sudura, printre altele. Sunt preferate variantele de echipamente de performanță, însă din clasa celor hobby. Prețurile sunt mai rentabile și se disting printr-o capacitate suficient de mare pentru a face față cerințelor gospodărești. Au, din fericire, varietatea necesară dintre care cei interesați pot alege.

Atenție la acest capitol! Bugetul clienților se va îndrepta strict către produsele necesare numaidecât în gospodărie. Pentru a fi o investiție rentabilă este recomandată consilierea. Spre exemplu un inverter de sudură ales poate fi mai scump ca achiziție, însă pe termen lung, la folosire, are capacitate mare cu un consum redus de energie electrică. Pentru utilizatorul casnic va conta de asemenea să fie un echipament compact, ușor de manevrat și de mutat.

Mulți trec munca în online și au de câștigat

Pentru un magazin precum Bricolaj Market activitatea extinsă și în mediul online nu este ceva nou. Acum însă mai mult ca oricând publicul adoptă această variantă ca fiind mai sigură. Ce trebuie să știe publicul este că eshop-urile sunt pregătite să facă față cerințelor. Astfel, ca și până acum, poate fi solicitată asistența tehnică, la preluarea comenzii, consiliere profesională în cazul în care clientul nu distinge opțiunea perfectă pentru nevoile sale.

Produsele cumpărate din magazinele online beneficiază desigur de garanție, așa cum o  oferă producătorul.  La unele tipuri de produse variază, la altele este aceeași pentru toată gama – aparatele de sudură au garanții de până la 2 ani spre exemplu.

De asemenea, comanda poate fi făcută simplu și rapid, fără a fi neapărat necesară înregistrarea unui cont. Și din acest punct de vedere clienții sunt îndrumați astfel încât să bifeze toți pașii în timp scurt.

Stocuri există, curieratul însă funcționează foarte bine, iar pentru grija publicului trebuie menționat că această metodă de cumpărare implică mai puțin contact față în față, limitând așadar riscurile, în contextul pandemiei actuale.

Notă!

Produsele care vin din țări europene unde sunt înregistrate cazuri de coronavirus nu reprezintă un pericol. Multe dintre acestea sunt stocuri pe care retailerii le dețineau și înainte de declanșarea epidemiei. Nu prezintă risc, iar comercianții își asumă toate normele de igienă și dezinfectare.

Comentarii

Continue Reading

Business

Pentru transport profesional chemaţi un specialist – cum sunt onorate astfel de cereri

Avatar

Published

on

transport marfa si mobila

Pentru orice serviciu există un nivel al amatorului și unul al profesionistului. Înțelegem pe deplin că așa cum mergem la specialist pentru orice problemă, atunci când vine vorba de nevoia ce ține de relocare, transport marfă sau alte bunuri vorbim despre recomandarea de a apela la firme specializate.

Serviciile pe această nișă s-au dezvoltat simțitor de mult în ultima vreme, ca drept dovadă a dezvoltării pe sectoare diverse. Deschiderea unui nou sediu, mutarea unei firme sau chiar mutarea în casă nouă sunt cazuri care impun necesitatea unui transport special.

Firmă cu experiență, care poate asigura transportul

Dacă vă întrebați ce poate merge rău atunci când alegeți pe oricine deține o mașină mai încăpătoare, să transporte anumite bunuri să ne gândim la scenarii: marfă sau bunuri deteriorate atunci când ajung la destinație, costuri mai mari, întrucât vor fi necesare mai multe rute, repetate tur-retur. Așadar, dacă punem în balanță practic nu merită.

Există firme de transport marfa ce pot onora comenzi în ceea ce privește necesitatea de a muta mobilă, bunuri de mare volum sau de a ajuta la relocarea unei societăți, cu tot ce înseamnă mutarea echipamentelor. O astfel de colaborare are la bază un contract, astfel că timpul în care se va desfășura întreaga operațiune este cel stabilit conform termenilor din contract.

Avantajele de a lucra cu o firma serioasă de transport marfă

Siguranță – o firmă de transport marfă și mobilă în București precum sunt serviciile pe care le regăsim la www.transport-marfa-mobila.ro poate asigura transportul. Astfel, la destinație nu există surprize, deteriorări.

Eficienţă și promptitudine – practic publicul își asigură un timp optimizat în care realizează mutările necesare.

Costuri rentabile – dacă ne gândim la soluții alternative, sunt necesare autovehicule încăpătoare și șoferi, există și factorul de efort fizic, așadar per total costurile sunt mai avantajoase atunci când alegerea este cea a unei firme care să realizeze transportul necesar. Vorbim spre exemplu inclusiv de șoferi cu experiență care vor contribui la efectuarea unui transport eficient.

Când apelăm la astfel de servicii

În principiu tot ce înseamnă o mutare complexă, cu bunuri de mare volum va impune nevoia de autovehicule mari pentru a fi transportate. Există însă tot felul de cazuri. Cei de la transport-marfă-mobilă.ro spre exemplu se adresează publicului bucureștean, indiferent de sector. Echipa este mereu pregătită pentru a răspunde solicitărilor privind transportul intern sau internațional. Pot fi soluția ideală pentru a transporta marfă, mobilă, electrocasnice și nu numai.

Serviciile profesionale de transport vor include și încărcarea, descărcarea, manipularea bunurilor. În plus, pentru rutele mai lungi, la transport internațional spre exemplu, sunt doi șoferi ce se vor asigura că transportul este efectuat în timp util, fără a compromite condițiile optime, inclusiv timpul de odihnă.

În ceea ce privește costurile lucrurile sunt relative și variază de la caz la caz. În mod cert însă, avantajele primează astfel pentru că sunt servicii rentabile. Detalii în acest sens pot fi solicitate și din cadrul paginii online mai sus menționată.

Comentarii

Continue Reading

Business

Avantajele de a avea un seif in casa sau la birou

Avatar

Published

on

Multi oameni sunt de parere ca inchirierea unei casete de valori la banca este cea mai buna modalitate de a-si pastra obiectele importante in siguranta. Dar daca este vorba de documente si articole la care ai nevoie de acces rapid? In acest caz, cea mai buna optiune este de a achizitiona un seif pentru casa sau birou. Iata care sunt beneficiile pe care ti le ofera un seif in propria casa sau birou:

Ai acces instant la documente

Exista documente de care ai nevoie imediat: din pacate, bancile nu sunt disponibile 24/7. Ce se intampla daca ai nevoie de un document in perioada in care bancile sunt inchise, in weekend sau in timpul sarbatorilor legale? Prin instalarea unui seif acasa sau la birou, poti avea acces rapid la documente precum pasaport, certificat de nastere, titluri, investitii, plan de asigurare si dosare importante, oricand doresti.

Protectie

Solicitand unui profesionist sa instaleze un seif acasa sau la birou, poti fi sigur ca obiectele tale valoroase sunt protejate in permanenta, iar seiful nu va putea fi mutat cu usurinta din loc. Pentru birou, este necesar sa alegi un seif de dimensiuni mari, de preferat cu fanta, pentru ca accesul la depunere sa fie permis oricui, insa la continut sa poata ajunge doar persoanele autorizate. Pentru protectie maxima, in special in cazul documentelor importante, poti alege seifuri cu dubla certificare, ceea ce inseamna ca vei fi protejat si impotriva efractiei dar si importiva incendiilor.

Un alt beneficiu al seifului, este faptul ca tii intr-un singur loc obiectele de care ai nevoie si astfel nu mai exista riscul sa le pierzi. Chiar daca nu sunt valoroase, sunt importante, iar documentele precum buletinul, pasaportul si alte acte, pot duce la un proces de recuperare stresant, obositor si durabil daca sunt pierdute sau ratacite.

Pastrezi armele de foc departe de raza copiilor

Prin achizitionarea unui seif, ai garantia ca pistolul sau munitia ta nu va ajunge pe maini gresite. Seiful pentru arme poate fi instalat intr-o zona mai putin accesibila, departe de ochii copiilor sau al persoanelor care iti calca pragul. Astfel, ai garantia ca accesul la arma iti este permis doar tie sau persoanelor autorizate.

Un seif nu numai ca iti ofera acces usor la documente si obiectele de valoare, dar ti le pastreaza in siguranta in orice moment al zilei. Asadar, nu-ti expune obiectele de valoare la riscuri inutile si pur si simplu achizitioneaza un seif pentru a beneficia de toate avantajele enumerate mai sus. Exista foarte multe modele de seifuri disponibile pe piata, in dimensiuni variate si cu utilitati diverse. Este important sa te documentezi si sa alegi produsul potrivit nevoilor tale, fie pentru birou sau casa. Seifurile pot fi instalate pe podea, in perete sau asezate in interiorul mobilei. Ia in considerare caracteristicile si achizitioneaza un seif pentru pastrarea in siguranta a obiectelor valoroase.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0