Connect with us
 

 

Simona Halep, Elena Udrea, Dacian Cioloş, tragedia din Colectiv, bacalaureatul, Dumnezeu şi ISIS se numără printre cei mai căutaţi termeni pe motorul online Google, în România, în anul 2015. 

Google a făcut publice, miercuri, topurile celor mai populare căutări efectuate de români pe motorul Google în 2015. Topurile căutărilor anului prezintă o imagine de ansamblu a ceea ce au căutat oamenii pe internet în 2015, oferind o perspectivă asupra celor mai importante evenimente şi trenduri ale anului, pe baza căutărilor realizate pe Google din România.

TOPUL celor mai căutate personalităţi pe Google în 2015:

Clasamentul este condus de jucătoarea de tenis română Simona Halep. În clasament urmează: Elena Udrea, Gabriel Cotabiţă, Vadim Tudor, Mihaela Rădulescu, Oana Zăvoranu, Marioara Zăvoranu, Dacian Cioloş, Robbie Williams şi Stephen Hawking.

Clasamentul celor mai populare căutări pe Google, în România:

In acest an, este condus de jocul Pixwords. Acest top este continuat de: “rezultate bac 2015”, “Puterea destinului”, “rase de câini”, “Fast and Furious 7”, “Simona Halep”, “Eurovision 2015”, “Elena Udrea”, “calendar ortodox 2015” şi “Gabriel Cotabiţă”.

TOPUL celor mai căutate expresii de tipul “cine este…?”:

topul condus de “cine este Dumnezeu?”. În clasament urmează “cine este Dacian Cioloş?” şi “cine este Izabela?”. Topul continuă cu: “cine este «A» din Pretty Little Liars?”, “cine este Andrei Versace?”, “cine este Sorin Câmpeanu?”, “cine este Dan Bilzerian?”, “cine este Charlie?”, “cine este Gabriel Oprea şi “cine este regele junglei?”.

Clasamentul celor mai populare căutări de tipul “Ce este…?”:

efectuate de români pe Google, în acest an, este condus de “ce este ISIS?”. Topul continuă cu “ce este diaspora?”, “ce este ebola?”, “ce este autismul?”, “ce este turmericul?”, “ce este poliomielita?”, “ce este it?”, “ce este ziua Izabelei?”, “ce este un tehnocrat?”, “ce este impozitul forfetar?”.

Topul celor mai populare emisiuni TV pe Google:

în România, în acest an, este condus de “Ferma vedetelor”. Această emisiune este urmată în clasamentul Google de: “Sunt celebru scoate-mă de aici”, “Românii au talent 2015”, “Insula iubirii”, “Vocea României 2015”, “Burlacul”, “Votează mireasa pentru fiul meu”, “Supermodels by Cătălin Botezatu”, “Burlăciţa” şi “X factor 2015”.

 

DETALII PE URMATOAREA PAGINA!

 

[nextpage]

Cele mai populare filme pe Google, în România, în 2015:

au fost: “Fast and Furious 7”, “Fifty Shades of Grey”, “Taken 3”, “Jurassic World”, “Insurgent”, “Minions”, “American Sniper”, “Focus”, “Mad Max” şi “Birdman”.

Cele mai populare evenimente sportive pe Google:

în România, în 2015 au fost: Australian Open, US Open, Wimbledon, Indian Wells, Roland Garros, Mayweather vs Pacquiao, Rugby World Cup, Copa America, Ungaria România şi Steaua Trencin.

Cele mai populare concerte pe Google în acest an:

în rândul românilor, au fost: Untold Festival, concertul lui Robbie Williams, Electric Castle 2015, Folk You 2015, Parov Stelar, Andre Rieu 2015, Festivalul “George Enescu” 2015, Joe Satriani, Airfield Festival şi concertul Violetta.

google-news

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. Calendar Ortodox

    29 decembrie 2015 at 22:07

    Ati scris foarte frumos despre Care sunt cele mai căutate cuvinte pe Google, în România, în 2015

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

S-a lansat oficial un nou site media: newsbucuresti.ro – site de știri pentru Bucuresti si Ilfov

Published

on

 

newsbucuresti.ro, site-ul de știri online dedicat zonelor – Bucureşti şi Ilfov, a fost lansat oficial.

  • Noul proiect media – newsbucuresti.ro, va beneficia de știri și informații furnizate de către agenția de știri naționale – Ecopolitic Media.

 

Noua platformă online – newsbucuresti.ro, are și pagina de socializare dedicată, știrile vor fi distribuite pe pagina de facebook – www.facebook.com/newsbucuresti.ro

Noul site de stiri locale, dedicat zonelor Bucuresti și Ilfov – newsbucuresti.ro, alături de site-ul de știri naţionale ecopolitic.ro, fac parte din trustul de presă Ecopolitic Media.

Pe newsbucuresti.ro vor fi publicate în primul rând, articole de interes pentru cei care stau în zona București-Ilfov, dar și categorii de știri naționale, politice și de interes general.

Iulian Ionescu, CEO Ecopolitic Media: Cea mai importantă regiune a României din punct de vedere politic și economic (Bucuresti-Ilfov) – este obligatoriu să aibă și o platformă de știri dedicată!

”Decizia de a investi în acest nou proiect media – newsbucuresti.ro, am luat-o în urma unei analize de durată.După ce am analizat datele cu privire la piaţa de media din România – care a crescut anul trecut cu 10% comparativ cu 2017, ajungând la 454 milioane de euro, iar pentru 2019 este estimat un avans de 7%, coroborate cu datele legate de faptul că fiecare reşedinţă de judeţ are cel putin un site de știri, atunci am luat decizia ca și regiunea Bucureşti-Ilfov să aibă o platformă online de știri dedicată.

În plus, cea mai importantă regiune a României din punct de vedere politic și economic (Bucuresti-Ilfov) – este obligatoriu să aibă și o platformă de știri dedicată, mai ales dacă ne gândim în perspectiva viitoarei zone metropolitane din jurul Bucureștiului.”, ne-a transmis Iulian Ionescu, CEO Ecopolitic Media și redactor șef al newsbucuresti.ro

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Publicatia PRwave împlinește 14 ani

Published

on

 

PRwave, site de știri online din afaceri, marketing, financiar, media și lifestyle, împlinește 14 ani. Site-ul a fost primul din România dedicat imaginii, comunicării şi relaţiilor publice pentru afaceri şi continuă să ofere conţinut relevant oamenilor de afaceri, persoanelor care doresc să fie la curent cu cele mai noi ştiri, specialiştilor în relaţii publice şi marketing şi studenţilor de la facultăţile de marketing şi comunicare. Mai mult, prin intermediul blogului de călătorii Travel – Moments in Time, lansat în urmă cu 10 ani, vizitatorii au ocazia de a găsi articole care să îi inspire în alegerea următoarei destinaţii de vacanţă.

 

„PRwave este un proiect incredibil. A pornit din dorinţa de a le oferi studenţilor la comunicare şi relaţii publice un site de unde să se poată informa, unde să găsească articole de la specialişti în domeniu şi studii de caz despre campanii de succes. Nici nu ştiam atunci, în urmă cu 14 ani, ce evoluţie minunată va avea PRwave! Am ajuns să publicăm zilnic zeci de ştiri şi articole din domenii variate – economie, afaceri, marketing, media, stil de viaţă, auto, IT, velo, evenimente etc. Avem, de asemenea, prezentări de carte în rubrica Books Wave şi materiale şi case studii în exclusivitate în cadrul rubricii Exclusive.

PRwave înseamnă evoluţie constantă și adaptare permanentă pentru a rămâne în top şi a oferi conţinut de calitate vizitatorilor noştri. Mă bucur că am reuşit să ajungem la 14 ani de PRwave!” a declarat Violeta-Loredana Pascal, fondator PRwave.

 

Peste 86.500 de materiale au fost publicate în acest timp pe site – iar numărul creşte zilnic cu noi ştiri şi articole. Site-ul oferă şi o poveste poliţistă care poate fi downloadată gratuit aici: https://mailchi.mp/6798c54c152c/inocentul. Iar dacă vă întrebaţi cum arăta PRwave în urmă cu 14 ani, iată un preview.

Unul dintre proiectele de succes ale PRwave este blogul de călătorii în limba engleză Travel – Moments in Time. Lansat în urmă cu 10 ani şi început ca un loc în care să fie împărtăşite impresii de călătorie, blogul a ajuns la peste 1400 de articole cu sfaturi de călătorie, itinerarii, ghiduri şi recomandări pentru oraşe din întreaga lume.

„Istoria PRwave continuă. Vă aştept în fiecare zi pe site cu ştiri proaspete şi interesante şi pe blogul de călătorii cu articole care să vă inspire”, a mai adăugat Violeta-Loredana Pascal.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi, nominalizat de șase agenții de presă europene drept candidat pentru funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

Foto Credit: AGERPRES
 

Directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost nominalizat drept candidat pentru funcția de Secretar General al EANA – Alianța Europeană a Agențiilor de Presă.

Conform statutului EANA, pentru a deveni candidat pentru această funcție, este nevoie de nominalizarea a cel puțin trei agenții membre. Alexandru Giboi a fost nominalizat de următoarele agenții: BTA (Bulgaria), CNA (Cipru), ANA-MPA (Grecia), ATA (Albania), FENA (Bosnia și Herțegovina), TASR (Slovacia), alături de AGERPRES.

În acest moment, Alexandru Giboi este membru în Consiliul de Conducere al EANA, ales în septembrie 2015, dar și Secretar General al Asociației Agențiilor de Presă din Balcani (ABNA-SE), ales pentru un al doilea mandat în septembrie 2016. Alegerile din toamna acestui an vor avea loc în urma încheierii mandatului actualului Secretar General, Erik Nylen, expert în mass-media cu o vastă experiență. Înainte de a fi Secretar General al EANA, acesta a fost, printre altele, CEO al TT, agenția de presă suedeză.

Pentru funcția de Secretar General al EANA mai candidează și Lidia Sobanska, din Polonia, susținută de trei agenții de presă.

Pentru prima dată în istoria EANA, Conferința de primăvară a Alianței se va desfășura la București, în luna aprilie a acestui an, la invitația AGERPRES.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending

%d blogeri au apreciat: